eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gidle"Wycieczka turystyczno-krajoznawcza na Maltę dla pracowników Nadleśnictwa Gidle - wrzesień 2025"



Ogłoszenie z dnia 2025-06-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Wycieczka turystyczno-krajoznawcza na Maltę dla pracowników Nadleśnictwa Gidle – wrzesień 2025”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Gidle

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 150026569

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Niesulów 3

1.5.2.) Miejscowość: Gidle

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-540

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gidle@katowice.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/nadlesnictwo-gidle

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7f83cba9-fffc-4f04-9c11-00f07607c8b0

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Wycieczka turystyczno-krajoznawcza na Maltę dla pracowników Nadleśnictwa Gidle – wrzesień 2025”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7f83cba9-fffc-4f04-9c11-00f07607c8b0

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00285259

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00232314

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZG.270.1.2.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

1. Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest „Wycieczka turystyczno-krajoznawcza na Maltę dla pracowników Nadleśnictwa Gidle – wrzesień 2025”
2. Liczba uczestników i zasady rozliczenia
- Liczba uczestników: 39 osób
- Rozliczenie będzie dokonywane na podstawie rzeczywistej liczby uczestników
- Zamawiający przekaże Wykonawcy ostateczną liczbę uczestników w dniu popisania Umowy
- Zamawiający przekaże Imiona i nazwiska uczestników Wykonawcy w dniu podpisania
umowy. Po tym terminie nie będą dokonywane żadne zmiany personalne.
3. Termin realizacji
- 5–10 września 2025 r.
- Preferowany wylot w godzinach porannych
- Preferowany powrót w godzinach wieczornych
4. Transfery
Transfery w Polsce:
- Transport uczestników z siedziby Nadleśnictwa Gidle (Niesulów 3, 97-540 Gidle) na lotnisko Katowice–Pyrzowice oraz transport powrotny po zakończeniu wycieczki
- Transport musi być zorganizowany wyłącznie dla grupy, pojazdem turystycznym (autokar klasy turystycznej z klimatyzacją, WC, pasami bezpieczeństwa)
Transfery na Malcie:
- Transfer z lotniska na Malcie do hotelu i z powrotem
- Transfer tylko dla uczestników wycieczki, bez udziału osób trzecich
- Obecność pilota lub przedstawiciela Wykonawcy w pojeździe
- Zakaz korzystania z komunikacji publicznej
5. Przelot
- Wylot z Polski (preferowane lotnisko: Katowice)
- Przelot w obie strony dla każdego uczestnika
- Każdy uczestnik musi mieć zapewniony bagaż podręczny oraz bagaż rejestrowany do 10 kg
6. Zakwaterowanie
- Minimum 4-gwiazdkowy hotel
- Pobyt 5 nocy w pokojach 2-osobowych lub rodzinnych z łazienkami
- Hotel w lokalizacji dogodnej do realizacji programu wycieczki (perforowane lokalizację: Valletta, Sliema, Gżira, St. Julian’s)
- Klimatyzacja, restauracja, dostęp do plaży lub basenu mile widziane
7. Wyżywienie
- 5 x śniadanie
- 5 x obiadokolacja
- Posiłki zapewnione w hotelu lub lokalnych restauracjach.
8. Opieka i przewodnicy
- Pilot/przewodnik obecny podczas całego pobytu
- Lokalny przewodnik podczas zwiedzania atrakcji
- Obsługa w języku polskim lub z zapewnionym tłumaczeniem
9. Ubezpieczenie
Uczestnicy muszą być objęci ubezpieczeniem.
Całkowity opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 7 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 63511000-4 - Organizacja wycieczek

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 4

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 163605 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 199953 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 163605 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BIURO PODRÓŻY MARIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ BIURO PODRÓŻY MARIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8513194829

7.3.3) Ulica: UL. GRODZKA 7

7.3.4) Miejscowość: SZCZECIN

7.3.5) Kod pocztowy: 70-560

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 163605 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-09-10

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.