Ogłoszenie z dnia 2022-08-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00259700/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa środków czystości dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Augustowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Augustowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790317038
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szpitalna 12
1.5.2.) Miejscowość: Augustów
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-300
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski
1.5.7.) Numer telefonu: 87 644 42 59
1.5.8.) Numer faksu: 87 64 33 419
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: anna.liszewska@spzoz.augustow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz.augustow
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.spzoz.augustow.p1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa środków czystości dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Augustowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2d550e38-0681-11ed-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00285219
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00109697/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa środków czystości
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00259700/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 13/ZP/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków czystości dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Augustowie zgodnie z opisem zawartymi
w Załączniku nr 2 do SWZ - Formularz szczegółowej oferty cenowej (OPZ).
2. Dostawy towaru będą obejmowały ilości określone każdorazowo przez Zamawiającego.
3. Dostawy odbywać się będą sukcesywnie, stosownie do bieżących potrzeb Zamawiającego na podstawie cząstkowych zamówień przekazywanych Wykonawcy przez upoważnionego pracownika Zamawiającego telefonicznie lub e-mailem.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SWZ – Formularz szczegółowej oferty cenowej (OPZ) oraz projekt umowy, stanowiący załącznik nr 5 do SWZ.
5. Zamawiający, w przypadku zmiany swoich potrzeb, zastrzega możliwość zmiany ilości w poszczególnych elementach dostawy.
6. Podane w formularzu szczegółowej oferty cenowej, ilości poszczególnych produktów są jedynie wielkościami szacunkowymi. Ostateczna ilość artykułów będzie wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego w okresie realizacji zamówienia. Zamawiający zobowiązuje się do zakupu min. 60% wielkości przedmiotu zamówienia.
7. Dostarczanie przedmiotu zamówienia odbywać się będzie sukcesywnie (dostawy częściowe wg potrzeb Zamawiającego) do siedziby Zamawiającego, tj. Loco-Magazyn Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Augustowie, ul. Szpitalna 12, 16-300 Augustów.
8. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia oraz wniesienia zamówionego towaru w miejsce wskazane w pkt 8.
9. Wszystkie dostarczane przez Wykonawcę produkty muszą posiadać nienaruszone cechy pierwotnego opakowania fabrycznego, m.in. posiadać zabezpieczenia zastosowane przez producenta. Opakowania muszą być czyste, suche, bez uszkodzeń mechanicznych, zapewniające właściwą jakość i trwałość wyrobu.
10. Wszystkie produkty muszą posiadać na opakowaniach jednostkowych etykiety w języku polskim, zawierające co najmniej nazwę producenta oraz produktu, sposób użycia, przeznaczenie, ewentualne środki bezpieczeństwa i sposób przechowywania oraz minimalny okres przydatności do użytku w dniu dostawy – dla środków z określonym terminem ważności - nie może być krótszy niż 12 miesięcy od daty odbioru danej partii dostawy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33763000-6 - Ręczniki papierowe do rąk
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do przedmiotowego postępowania wpłynęły dwie oferty, których cena przewyższa kwotę jaką zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.Zgodnie z art. 255 pkt 3) ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, która zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
INNE PRZETARGI Z AUGUSTOWA
- "Budowa oświetlenia ulicznego na ulicy Mokrej i Bagiennej w Augustowie"
- Dostawa leków
- Rozbudowa drogi gminnej w miejscowości Topiłówka, wraz z rozbiórką istniejącego obiektu mostowego i budową nowego mostu przez rzekę Rospuda w miejscowości Topiłówka, Gmina Augustów
- Zimowe utrzymanie dróg i ulic powiatowych na terenie Powiatu Augustowskiego w sezonie zimowym 2025/2026 - postępowanie 2
- Rozbudowa drogi gminnej nr 102636B Żarnowo II - Białobrzegi wraz z rozbiórką istniejącego mostu i budową nowego mostu przez rzeką Turówka w miejscowości Białobrzegi, Gmina Augustów
- "Konserwacja dróg leśnych w Nadleśnictwie Augustów." - II postępowanie
więcej: przetargi w Augustowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dom Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Krakowska 55 - dostawa 2 asortymentu z dozownikami w 2025 r.
- Dostawa papieru toaletowego i ręczników papierowych
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnej dostawy ręczników papierowych dla jednostek organizacyjnych UJ (z wyłączeniem UJ CM) - postępowanie w podziale na części
- SUKCESYWNE DOSTAWY ŚRODKÓW HIGIENY I CZYSTOŚCI
- Sukcesywne dostawy środków czystości na 2026 rok
- dostawa artykułów biurowych i piśmiennych oraz materiałów eksploatacyjnych do obsługi sprzętu informatycznego do Oddziału Okręgowego NBP w Łodzi.
więcej: Ręczniki papierowe do rąk »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





