Ogłoszenie z dnia 2025-06-18
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
„Zakup sprzętu komputerowego, oprogramowania oraz szkoleń w ramach projektu pt. „Cyberbezpieczny Samorząd w Gminie Olszyna”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA OLSZYNA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821486
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wolności 20
1.5.2.) Miejscowość: Olszyna
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-830
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 757212050
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@olszyna.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.olszyna.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zakup sprzętu komputerowego, oprogramowania oraz szkoleń w ramach projektu pt. „Cyberbezpieczny Samorząd w Gminie Olszyna”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0d8ea02f-648a-48b1-b386-e4a210b22bd7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00285208
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00034187/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.10 Zakup sprzętu komputerowego, oprogramowania oraz szkoleń w ramach projektu pt. „Cyberbezpieczny Samorząd w Gminie Olszyna”
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
zamówienie będzie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach programu „Cyberbezpieczny samorząd" realizowanego w ramach Funduszy Europejskich na Rozwój Cyfrowy 2021-2027, numer projektu FERC.02.02-CS.01-001/23/0445.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0d8ea02f-648a-48b1-b386-e4a210b22bd73.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Sposób komunikacji określono w rozdziale 10 SWZ, przy użyciu których Zamawiający będzie komunikował się z Wykonawcami, oraz informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej oraz na stronie Platformy e Zamówienia oraz na stronie internetowej Zamawiającego. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej określono w rozdziale 10 SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 124 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1. Informacje dotyczące administratora danych
Administratorem Państwa danych osobowych przetwarzanych w związku z prowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego będzie: Gmina Olszyna, ul. Wolności 20, 59-830 Olszyna, NIP: 6131002876, REGON 230821486.
Mogą się Państwo z nami kontaktować w następujący sposób:
• listownie na adres: Urząd Miejski w Olszynie, ul. Wolności 20, 59-830 Olszyna
• poprzez e-mail: iod@olszyna.pl
• telefonicznie: 757212050 wewn. 36.
2. Inspektor ochrony danych
Wyznaczyliśmy inspektora ochrony danych. Jest to osoba, z którą mogą się Państwo kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych. Z inspektorem ochrony danych mogą się Państwo kontaktować w następujący sposób:
• listownie na adres administratora (Wskazany powyżej)
• poprzez e-mail: iod@olszyna.pl
• telefonicznie: 757212050 wewn. 36.
3. Cel przetwarzania Państwa danych oraz podstawy prawne
Państwa dane będą przetwarzane w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Podstawa prawną ich przetwarzania jest Państwa jest art. 6 ust 1 lit c) RODO (obowiązek prawny) oraz następujące przepisy prawa:
• Ustawa z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych, (t.j. Dz.U. 2024 poz. 1320 ze zm.)
• ustawa o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (tj. Dz.U. 2020 r. poz. 164 ze zm.).
4. Okres przechowywania danych
Państwa dane pozyskane w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przetwarzane będą przez okres 5 lat: od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia.
5. Komu przekazujemy Państwa dane?
1. Państwa dane pozyskane w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przekazywane będą wszystkim zainteresowanym podmiotom i osobom, gdyż co do zasady postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne.
2. Ograniczenie dostępu do Państwa danych o których mowa wyżej może wystąpić jedynie
w szczególnych przypadkach.
3. Ponadto odbiorcą danych zawartych w dokumentach związanych z postępowaniem o za mówienie publiczne mogą być podmioty z którymi UODO zawarł umowy lub porozumienie na korzystanie z udostępnianych przez nie systemów informatycznych w zakresie przekazywania lub archiwizacji danych. Zakres przekazania danych tym odbiorcom ograniczony jest jednak wyłącznie do możliwości zapoznania się z tymi danymi w związku ze świadczeniem usług wsparcia technicznego i usuwaniem awarii. Odbiorców tych obowiązuje klauzula zachowania poufności pozyskanych w takich okolicznościach wszelkich danych, w tym danych osobowych.
6. Przekazywanie danych poza Europejski Obszar Gospodarczy
W związku z jawnością postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Państwa dane mogą być przekazywane do państw z poza EOG z zastrzeżeniem, o którym mowa w punkcie 5 ppkt 2).
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 7. Przysługujące Państwu uprawnienia związane z przetwarzaniem danych osobowych
W odniesieniu do danych pozyskanych w związku z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przysługują Państwu następujące uprawnienia:
a) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
b) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych;
c) prawo do usunięcia danych osobowych, w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa lub w ramach sprawowania władzy publicznej;
d) prawo do ograniczenia przetwarzania danych, przy czym przepisy odrębne mogą wyłączyć możliwość skorzystania z tego praw,
e) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00193 Warszawa).
f) Uwaga, zgodnie z uregulowaniami PZP:
• Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą.
• W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania,
o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.
• W przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez zamawiającego, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1–3 rozporządzenia 2016/679, zamawiający może żądać od osoby występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia.
• Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników.
8. Obowiązek podania danych
Podanie danych osobowych w związku udziałem w postępowaniu o zamówienia publiczne nie jest obowiązkowe, ale może być warunkiem niezbędnym do wzięcia w nim udziału. Wynika to stąd, że w zależności od przedmiotu zamówienia, zamawiający może żądać ich podania na podstawie przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych Dz. U 2017 poz. 1579) oraz wydanych do niej przepisów wykonawczych, a w szczególności na podstawie Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U 2020 r. poz. 2415).
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.8.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Zakup sprzętu komputerowego, oprogramowania oraz szkoleń w ramach projektu pt. „Cyberbezpieczny Samorząd w Gminie Olszyna” zgodnie z opisem przedmiotem zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę sprzętu komputerowego, sieciowego i innego, wyposażenia oraz oprogramowania dla Gminy Olszyna w następującym zakresie i ilości:
1. Serwer – 2 szt.
2. Macierz – 1 szt.
3. Backup – 1 szt.
4. Oprogramowanie do tworzenia kopii zapasowych – 1 szt.
5. Oprogramowanie antywirusowe – 1 szt.
6. Switch agregacyjny – 2 szt.
7. Switch dostępowy – 2 szt.
8. UTM – 1 szt.
9. Urządzenie UPS – 1 szt.
10. System do zarządzania infrastrukturą IT – 1 szt.
11. Kompleksowe rozwiązanie do cyberbezpieczeństwa (serwer logów, SIEM, podatności) – 1 szt.
12. Instalacja i wdrożenie rozwiązań z migracją – 1 szt.
13. Szkolenie cyberbezpieczeństwo dla pracowników – 1 szt.
14. Szkolenia dla informatyka w tym: zarządzanie UTM, z AD oraz systemu operacyjnego serwera, switching.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik do Specyfikacji Warunków Zamówienia – Opis Przedmiotu Zamówienia – Załącznik nr 1 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 48820000-2 - Serwery
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
30233000-1 - Urządzenia do przechowywania i odczytu danych
32420000-3 - Urządzenia sieciowe
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
72260000-5 - Usługi w zakresie oprogramowania
80533100-0 - Usługi szkolenia komputerowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria i ich wagi:
Cena oferty brutto (C) – 60 % tj. max 60 pkt
Gwarancja na Serwery, Macierz i Backup (GW) – 40 % t.j. max 40 pkt
Każda z ofert otrzyma liczbę punktów jaka wynika ze wzoru:
LP= C+GW
,gdzie
LP – liczba punktów przyznana badanej ofercie
C - liczba punktów przyznana w kryterium „Cena oferty brutto”
GW – liczba punktów przyznana w kryterium „Gwarancja na Serwery, Macierz i Backup”
1.1. Zasady oceny w ramach kryterium „Cena oferty brutto”:
Kryterium Waga % Punkty Sposób oceny
Cena oferty brutto (C) 60% 60 wg wzoru
C = [C min / C bad] x 60
gdzie:
C - liczba punktów za cenę ofertową
C min - najniższa cena ofertowa spośród ofert badanych
C bad - cena oferty badanej
1.2. Zasady oceny w ramach kryterium „Gwarancja na Serwery, Macierz i Backup” zamówienia:
Kryterium Waga % Punkty Sposób oceny
Gwarancja na Serwery, Macierz i Backup (GW) 40% 40 Wg poniższego opisu
W ramach kryterium „Gwarancja na Serwery, Macierz i Backup (GW)” Zamawiający przyzna maksymalnie 40 pkt.
Za zaoferowanie 24 m-ce Gwarancji na zaoferowany sprzęt - 0 pkt
Za zaoferowanie 36 m-cy Gwarancji na zaoferowany sprzęt - 40 pkt.
Powyższe kryterium dotyczy sprzętu: Serwerów (rozdział 3 OPZ), Macierz (rozdział 4 OPZ) i Backup (serwer NAS) (rozdział 5 OPZ).
Maksymalny akceptowalny przez zamawiającego okres udzielonej gwarancji: 36 miesięcy od daty dokonania ostatecznego odbioru zamówienia.
Minimalny akceptowalny przez zamawiającego okres udzielonej gwarancji: 24 miesiące od daty dokonania ostatecznego odbioru zamówienia.
Zamawiający nie dopuszcza skracania w ofercie minimalnego okresu udzielonej gwarancji poniżej 24 miesięcy. Tego rodzaju działanie wykonawcy skutkować będzie odrzuceniem jego oferty przez zamawiającego na podstawie art. 226 ust.1 pkt 5) ustawy Prawo zamówień publicznych.
Wydłużenie przez wykonawcę w ofercie maksymalnego okresu udzielonej gwarancji ponad 36 miesięcy skutkować będzie tym, iż do oceny w zakresie tego kryterium zamawiający weźmie pod uwagę wyłącznie okres 36 miesięcy.
2. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą końcową ocenę oferty.
3. Zamawiający poprawia oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek w szczególności w następujący sposób:
1) w przypadku mnożenia cen jednostkowych i liczby jednostek miar:
a) jeżeli obliczona cena nie odpowiada iloczynowi ceny jednostkowej oraz liczby jednostek miar, przyjmuje się, że prawidłowo podano liczbę jednostek miar oraz cenę jednostkową,
b) jeżeli cenę jednostkową podano rozbieżnie słownie i liczbą, przyjmuje się, że prawidłowo podano liczbę jednostek miar i ten zapis ceny jednostkowej, który odpowiada dokonanemu obliczeniu ceny;
2) w przypadku sumowania cen za poszczególne części zamówienia:
a) jeżeli obliczona cena nie odpowiada sumie cen za części zamówienia, przyjmuje się, że prawidłowo podano ceny za części zamówienia,
b) jeżeli cenę za część zamówienia podano rozbieżnie słownie i liczbą, przyjmuje się, że prawidłowo podano ten zapis, który odpowiada dokonanemu obliczeniu ceny,
c) jeżeli ani cena za część zamówienia podana liczbą, ani podana słownie nie odpowiadają obliczonej cenie, przyjmuje się, że prawidłowo podano ceny za część zamówienia wyrażone słownie;
3) w przypadku oferty z ceną określoną za cały przedmiot zamówienia albo jego część (cena ryczałtowa):
a) przyjmuje się, że prawidłowo podano cenę ryczałtową bez względu na sposób jej obliczenia,
b) jeżeli cena ryczałtowa podana liczbą nie odpowiada cenie ryczałtowej podanej słownie, przyjmuje się za prawidłową cenę ryczałtową podaną słownie,
c) jeżeli obliczona cena nie odpowiada sumie cen ryczałtowych, przyjmuje się, że prawidłowo podano poszczególne ceny ryczałtowe.
4. Zamawiający może poprawić w inny niż wskazany w pkt 3 sposób oczywiste omyłki rachunkowe jeżeli błąd w obliczeniu ceny jest oczywisty i sposób jego poprawienia nie budzi wątpliwości.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja na Serwery, Macierz i Backup (GW) – 40 % t.j. max 40 pkt
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Zgodnie z SWZ.1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy:
1.1 nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 pkt 1)-6) oraz art. 109 ust. 1 pkt 4;
1.2 nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 7 ust 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego;
1.3 spełniają warunki udziału w postępowaniu w zakresie:
1.3.1 zdolności występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań.
1.3.2 uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to
z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań.
1.3.3 sytuacji ekonomicznej i finansowej:
Zamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań.
1.3.4 zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada minimalne zdolności techniczne lub zawodowe zapewniające należyte wykonanie zamówienia, jeżeli wykonawca wykaże, że:
1.3.4.1 w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy − w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych co najmniej:
a) dwie dostawy (usługi), w ramach której dostarczył i wdrożył sprzęt komputerowy w tym macierz oraz oprogramowanie o wartości nie mniejszej niż 150.000,00 zł brutto (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych);
b) trzy usługi przygotowania i przeprowadzenia szkoleń każde dla min. 15 osób budujących
i wzmacniających świadomość cyberzagrożeń.
W przypadku, gdy jakakolwiek wartość dotycząca ww. warunku wyrażona będzie w walucie obcej, Zamawiający przeliczy tę wartość na walutę polską na podstawie średniego kursu złotego
w stosunku do walut obcych określonego w Tabeli Kursów Narodowego Banku Polskiego, dla danej waluty, z daty wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (za datę wszczęcia postępowania Zamawiający uznaje datę publikacji ogłoszenia o zamówieniu w BZP). Jeżeli w tym dniu nie będzie opublikowany średni kurs NBP, Zamawiający przyjmie kurs średni z ostatniej tabeli przed wszczęciem postępowania.
1.3.4.2 dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które zostaną skierowane do jego realizacji tj. co najmniej:
a) Dot. kompleksowego rozwiązania do cyberbezpieczeństwa
jedna osoba, która posiada kwalifikacje zawodowe w zakresie wdrożenia i konfiguracji zaproponowanego rozwiązania, potwierdzone certyfikatem wystawionym przez producenta.
b) Dot. rozwiązań sieciowych
jedna osoba, która posiada kwalifikacje zawodowe w zakresie wdrożenia i konfiguracji zaproponowanego rozwiązania, potwierdzone certyfikatem wystawionym przez producenta.
c) Dot. rozwiązań systemów operacyjnych Windows
jedna osoba, która posiada kwalifikacje zawodowe w zakresie wdrożenia i konfiguracji zaproponowanego rozwiązania, potwierdzone certyfikatem lub dyplomem „Windows Server Securing” lub inny równoważny dokumentem dot. Implementacji Cyberodporności
w infrastrukturze Active Directory wystawionymi przez producenta Microsoft lub inny podmiot akredytowany przez producenta Microsoft.
d) Dot. rozwiązań klasy UTM
jedna osoba, która posiada kwalifikacje zawodowe w zakresie wdrożenia i konfiguracji zaproponowanego rozwiązania, potwierdzone certyfikatem wystawionym przez producenta.
e) Dot. rozwiązania NAS
jedna osoba, która posiada kwalifikacje zawodowe w zakresie wdrożenia i konfiguracji zaproponowanego rozwiązania, potwierdzone certyfikatem wystawionym przez producenta.
f) Dot. rozwiązań systemów backupowych
jedna osoba, która posiada kwalifikacje zawodowe w zakresie wdrożenia i konfiguracji zaproponowanego oprogramowania, potwierdzone certyfikatem wystawionym przez producenta.
Jedna osoba może posiadać więcej niż jeden z powyższych certyfikatów.
Jako certyfikat równoważny rozumie się certyfikat analogiczny, co do zakresu, obejmujący:
a) analogiczną dziedzinę merytoryczną wynikającą z roli, której dotyczy certyfikat;
b) analogiczny stopień poziomu kompetencji;
c) analogiczny poziom doświadczenia zawodowego wymagany dla otrzymania danego certyfikatu;
d) analogiczną metodologie uzyskania kompetencji, np., egzamin w formie rozwiązywania praktycznych zagadnień technicznych.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zgodnie z SWZ.
1. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zgodnie ze wzorem w Załączniku nr 7) tj. oświadczenie o którym mowa
2. Oświadczenie, o którym mowa w pkt 1 , stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia, spełnianie warunków udziału w postępowaniu, odpowiednio na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane przez zamawiającego podmiotowe środki dowodowe.
3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie, o którym mowa w pkt 1, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia
w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
4. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia wraz z oświadczeniem, o którym mowa w pkt 1.4 niniejszego rozdziału SWZ, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzającego brak podstaw do wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby (zgodnie ze wzorem w Załączniku nr 7).
5. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego: odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
6. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w
zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy
wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
7. Oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. 2024 r. poz. 594), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę lub ofertę częściową, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz
z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty lub oferty częściowej niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - zgodnie z załącznikiem nr 8 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z SWZ.
1. Wypełniony formularz ofertowy zgodnie ze wzorem -załącznik nr 2 do SWZ,
2. Wypełniony formularz opis przedmiotu oferty zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ, stanowiący integralną część oferty.
3. Stosowne Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej.
4. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zgodnie ze wzorem w Załączniku nr 7)
5. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie, o którym mowa w pkt 1.4, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
6. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia wraz z oświadczeniem, o którym mowa w pkt 1.4 niniejszego rozdziału SWZ, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzającego brak podstaw do wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby (zgodnie ze wzorem w Załączniku nr 7).
7. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z ofertą zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddaniu mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów (jeżeli dotyczy).
8. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie,
z którego wynika, które dostawy lub usługi wykonują poszczególni wykonawcy (w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym).
9. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej:
a) wykaz usług i dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy; (według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ).
b) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz
z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SWZ).
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zgodnie z SWZ.1.9. W celu potwierdzenia, że oferowane rozwiązania dotyczące sprzętu odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą przedmiotowe środki dowodowe wskazane w załączniku nr 1 Opisu Przedmiotu Zamówienia tj.:
1.9.1. W odniesieniu do Serwera (rozdział 3 OPZ):
Wydruk ze strony https://www.cpubenchmark.net/ potwierdzający osiągnięcie wyniku min. 48 000 pkt. w Average CPU Mark przez zaoferowane procesory dla konfiguracji dwuprocesorowej, wynik musi zostać opublikowany nie później niż w dniu ogłoszenia postępowania;
Oświadczenie Wykonawcy lub Producenta potwierdzające, że Serwis urządzeń będzie realizowany bezpośrednio przez Producenta i/lub we współpracy z Autoryzowanym Partnerem Serwisowym Producenta;
Oświadczenie podmiotu wykonującego Serwis lub Producenta potwierdzające, że w przypadku wystąpienia awarii dysku twardego w urządzeniu objętym aktywnym wparciem technicznym, uszkodzony dysk twardy pozostaje u Zamawiającego;
Dokumenty potwierdzające, że firma serwisująca musi posiadać ISO 9001 oraz ISO27001 na świadczenie usług serwisowych oraz posiada autoryzacje producenta urządzeń.
1.9.2. W odniesieniu do Macierzy (rozdział 4 OPZ):
Oświadczenie podmiotu wykonującego Serwis lub Producenta potwierdzające, że w przypadku wystąpienia awarii dysku twardego w urządzeniu objętym aktywnym wparciem technicznym, uszkodzony dysk twardy pozostaje u Zamawiającego.
1.9.3. W odniesieniu do BACKUP (serwer NAS) (rozdział 5 OPZ):
Oświadczenie podmiotu wykonującego Serwis lub Producenta potwierdzające, że w przypadku wystąpienia awarii dysku twardego w urządzeniu objętym aktywnym wparciem technicznym, uszkodzony dysk twardy pozostaje u Zamawiającego.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Jeżeli wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający wzywa do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym przez siebie terminie.Zamawiający dopuszcza zastosowanie procedury, o której mowa w art. 107 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, z zastrzeżeniem art. 107 ust. 3 ustawy.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Zgodnie z SWZ.1. dowód wniesienia wadium
pełnomocnictwo - jeżeli dotyczy
2. Zamawiający żąda wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5% ceny całkowitej podanej w ofercie Wykonawcy przez cały okres, na który umowa zostanie zawarta (brutto). Zabezpieczenie wnosi się przed zawarciem umowy.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium,w wysokości 4.000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych).
2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art.97 ust. 7 ustawy, tj.: Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniądzu;
b) gwarancjach bankowych;
c) gwarancjach ubezpieczeniowych;
d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 419, 1635).
3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert
4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: nr 23 8392 0004 1300 0374 2000 0030, w Łużycki Bank Spółdzielczy w Lubaniu Oddział Olszyna.
zgodnie z Rozdziałem 7 SWZ.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Zgodnie z SWZ.1. W przypadku wyboru oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy przedstawienia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. Umowa taka winna określać strony umowy, cel działania, sposób współdziałania, zakres prac przewidzianych do wykonania każdemu z nich, solidarną odpowiedzialność za wykonanie zamówienia, oznaczenie czasu trwania konsorcjum (obejmującego okres realizacji przedmiotu zamówienia, gwarancji i rękojmi), wykluczenie możliwości wypowiedzenia umowy konsorcjum przez któregokolwiek z jego członków do czasu wykonania zamówienia.
2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zgodnie ze wzorem w Załączniku nr 7) składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia
w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie,
z którego wynika, które dostawy lub usługi wykonują poszczególni wykonawcy (w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym).
4. Wykonawcy składający ofertę wspólną zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo pełnomocnika do reprezentowania ich
w postępowaniu oraz do zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Dokument (lub dokumenty) zawierający ustanowienie pełnomocnika musi zawierać w szczególności: wskazanie postępowania
o zamówienie publiczne, którego dotyczy, Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wskazanie ustanowionego pełnomocnika i zakres jego umocowania. Ustanowienie przedmiotowego pełnomocnika może zostać zawarte w umowie o współdziałaniu złożonej wraz
z ofertą.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Poza przypadkami określonymi w projekcie umowy oraz zmianami, które przewidziano w art. 455 ustawy Pzp zakazuje się zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy.Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia określa projekt umowy stanowiący załącznik nr 4 do SWZ7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-06-30 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: platforma e-zamowienia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-06-30 09:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-07-29
INNE PRZETARGI OLSZYNA
- "Zakup sprzętu komputerowego, oprogramowania oraz szkoleń w ramach projektu pt. "Cyberbezpieczny Samorząd w Gminie Olszyna"
- PRZEBUDOWA I TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU OSP W OLSZYNIE w ramach zadania pn. "Termomodernizacja budynku remizy Ochotniczej Straży Pożarnej w Olszynie wraz z wymianą źródła ogrzewania"
więcej: przetargi OLSZYNA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu IT dla Gminy Nowosolna
- Dostawa i wdrożenie Szpitalnego Systemu Informacyjnego (HIS) z obsługą Elektronicznej Dokumentacji Medycznej (EDM)
- Dostawa sprzętu i akcesoriów IT stanowiących wyposażenie showroom Delegatury IPN-KŚZpNP w Olsztynie
- Zakup urządzeń i oprogramowania dla Urzędu Gminy Kamień w ramach programu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa sprzętu informatycznego wraz z wdrożeniem w ramach Projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Zakup sprzętu komputerowego i multimedialnego do budynku szkolnego i przedszkolnego przy ul. Dworkowej 5 w Kobyłce
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.