eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Płock › Ochrona osób i mienia w obiektach Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji Płock Sp. z o.o.



Ogłoszenie z dnia 2022-08-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Ochrona osób i mienia w obiektach Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji Płock Sp. z o.o.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji Płock Sp. z o.o.

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 366071611

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Plac Celebry Papieskiej 1

1.4.2.) Miejscowość: Płock

1.4.3.) Kod pocztowy: 09-400

1.4.4.) Województwo: mazowieckie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki

1.4.7.) Numer telefonu: 24 367 26 86

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mosirplock.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: mosirplock.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


działalność obiektów sportowych

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00285076

2.2.) Data ogłoszenia: 2022-08-01

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00284574/01

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

3.6. Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej

Przed zmianą:
a)w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach: pdf, doc, docx, odt i przekazuje się w sposób wskazany powyżej.
b) w przypadku gdy podmiotowe i przedmiotowe środki dowodowe lub dokumenty potwierdzające umocowanie do reprezentowania, zostały wystawione jako dokumenty w postaci papierowej, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tych dokumentów (scan), opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczając zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej.
Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do złożenia, zmiany, wycofania oferty oraz do komunikacji, wynosi 150 MB.

Po zmianie:
a)w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach: pdf, doc, docx, odt i przekazuje się w sposób wskazany powyżej.
b) w przypadku gdy podmiotowe i przedmiotowe środki dowodowe lub dokumenty potwierdzające umocowanie do reprezentowania, zostały wystawione jako dokumenty w postaci papierowej, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tych dokumentów (scan), opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczając zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej.
Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do złożenia, zmiany, wycofania oferty oraz do komunikacji, wynosi 150 MB.
Oferty i oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Ustawy Pzp składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej z kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym (w wersji elektronicznej).
Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, na adres e-mail: zamowienia@mosirplock.pl
Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji dokonywanych za pośrednictwem miniPortalu i ePUAP- opisane są w REGULAMINIE korzystania z miniPortalu (Instrukcja użytkownika) oraz w REGULAMINIE ePUAP.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

9.1. Informacje dodatkowe

Przed zmianą:

Po zmianie:
1. Przewidywany termin realizacji zamówienia: od daty zawarcia umowy, nie wcześniej jednak niż od 1 września 2022r. od godz. 7:00 do 1 września 2023 r. do godz. 7:00. Termin obowiązywania umowy, dla każdego z obiektów Zamawiającego, zawierający się w terminie określonym w ust. 1 powyżej, został określony w Tabeli nr 1 -Dział II SWZ.
2. Terminie płatności faktury - 60 dni od daty wystawienia poprawnej faktury.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.11. Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów

Przed zmianą:

Po zmianie:
a) pełnomocnictwo (oryginał) lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy przez osobę/y podpisującą/e ofertę - jeżeli uprawnienie do podpisu nie wynika bezpośrednio z zapisu w Krajowym Rejestrze Sądowym lub w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innym właściwym rejestrze,
- w przypadku złożenia oferty wspólnej - pełnomocnictwo udzielone Liderowi – zapis zawarty w ppkt. a) stosuje się odpowiednio,
- w przypadku podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach art. 118 Ustawy Pzp lub Podwykonawcy – do osoby działającej w imieniu tych podmiotów zapis zawarty w ppkt. a) stosuje się odpowiednio.
b) potwierdzenie wpłaty (przelewu) wadium wnoszonego w pieniądzu lub jeżeli wadium wnoszone jest w formie gwarancji lub poręczenia – oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej (z podpisem elektronicznym wystawcy gwarancji/poręczenia) w dopuszczonej przez Zamawiającego formie/formach.
c) Oświadczenie Wykonawcy dotyczące podwykonawców – Zał. nr 1a do SWZ.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

6.6. Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia

Przed zmianą:
1.Wykonawca, którego oferta została wybrana w wyniku postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia, zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 3% ceny całkowitej (brutto) podanej w ofercie.
2.Zabezpieczenie służy pokryciu roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy.
3.Zabezpieczenie należytego wykonania umowy wnosi się przed zawarciem umowy, najpóźniej w dniu zawarcia umowy, przed jej podpisaniem.
4.Zabezpieczenie należytego wykonania umowy może być wniesione według wyboru Wykonawcy w jednej lub w kilku następujących formach:
1)pieniądzu,
2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym,
3)gwarancjach bankowych,
4)gwarancjach ubezpieczeniowych,
5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 09 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
5.Zamawiający nie wyraża zgody na wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy w formach przewidzianych w art. 450 ust. 2 Ustawy Pzp.
6.W trakcie realizacji umowy Wykonawca może dokonać zmiany formy zabezpieczenia z zachowaniem ciągłości zabezpieczenia i bez zmniejszenia jego wysokości.
7. Pozostałe uregulowania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy zawarte są w rozdz. XVIII SWZ.
8.Uregulowania dot. zwrotu kwoty zabezpieczenia należytego wykonania umowy zawarte są w Dziale III SWZ.

Po zmianie:
1)Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (konsorcjum/spółka cywilna itp.). W przypadku złożenia oferty wspólnej, Wykonawcy mają obowiązek ustanowienia Pełnomocnika (LIDERA) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Pełnomocnictwo musi być podpisane przez pozostałych Wykonawców, wspólnie ubiegających się o zamówienie lub ich uprawnionych przedstawicieli.
UWAGA: Forma udzielonego pełnomocnictwa musi spełniać wymagania takie jak forma przygotowanej oferty (zgodnie z art. 99 § 1 kc).
2)Oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, musi być przedstawiona jako jedna oferta, od jednego Wykonawcy i spełniać następujące wymagania:
a)oświadczenia, o których mowa w Rozdz. VII ust. 1 pkt 1 i 2, tj. potwierdzające brak podstaw wykluczenia - składa każdy z Wykonawców wraz z ofertą oraz potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu – składa każdy z Wykonawców w zakresie w jakim wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu.
b)warunek określony w ust. 2 pkt 2 (posiadają uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej), musi spełniać każdy z Wykonawców (Partnerów) składających ofertę wspólną,
c)pkt 3 (zdolność ekonomiczna i finansowa) musi spełniać co najmniej jeden z Wykonawców (Partnerów) składających ofertę wspólną,
d)oświadczenie, z którego wynika jaki zakres usług wykonają poszczególni wykonawcy.
c)warunek określony w ust. 2 pkt. 4 (zdolność zawodowa, w zakresie doświadczenia) - Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
3)Wykonawcy składający ofertę wspólną, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy – zgodnie art. 445 ust. 1 Ustawy Pzp.
4)Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zostaną wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia, kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców – zgodnie z art. 59 ustawy Pzp.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.