Ogłoszenie z dnia 2025-06-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00215755/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Organizacja 3 konferencji w ramach projektu „Żyj i pracuj w Małopolsce (etap 1)”, realizowanego w ramach programu Fundusze Europejskie dla Małopolski 2021-2027
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Urząd Pracy w Krakowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 357114075
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Na Stawach
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 30-107
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: 12 424 07 23
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wup-krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/wupwkrakowie
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5360fe85-5dca-45e8-acb8-57126bd2b23e1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Organizacja 3 konferencji w ramach projektu „Żyj i pracuj w Małopolsce (etap 1)”, realizowanego w ramach programu Fundusze Europejskie dla Małopolski 2021-20272.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5360fe85-5dca-45e8-acb8-57126bd2b23e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00285001
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00069747/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.11 Organizacja konferencji (z salą i cateringiem) dla projektu Małopolskie Centrum Integracji - centrum nowych możliwości dla cudzoziemców
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie jest finansowane z projektu pn. „Żyj i pracuj w Małopolsce (etap 1)” realizowanego w ramach programu Fundusze Europejskie dla Małopolski 2021-2027, Priorytet FEMP.06 Fundusze Europejskie dla rynku pracy, edukacji i włączenia społecznego, Działanie FEMP.06.19 Kompleksowe wsparcie obywateli państw trzecich, Typ B, z Europejskiego Funduszu Społecznego Plus.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00215755
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PZ.271.1.11.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 2150715,73 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 133417,39 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1)Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie trzech jednodniowych konferencji w następujących miejscowościach:
a) w Oświęcimiu,
b) w Nowym Sączu,
c) w Krakowie.
2) W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do realizacji następujących elementów zamówienia w ramach każdej z trzech konferencji:
a) Zapewnienia sali konferencyjnej wraz z wyposażeniem.
b) Zapewnienie bezpłatnych miejsc parkingowych, zgodnie z zapisami OPZ pkt. III, pkt 1 ppkt 1) lit. e).
c) Zapewnienie szatni z obsługą oraz przygotowanie miejsca na recepcję.
d) Zapewnienia cateringu, w tym zapewnienie ciągłej przerwy kawowej.
e) Zapewnienie pętli indukcyjnej.
f) Zapewnienie tłumacza języka migowego PJM - Element zamówienia, z którego Zamawiający może zrezygnować w trakcie realizacji
g) Zapewnienia usługi tłumaczenia symultanicznego język angielski-polski. - Element zamówienia, z którego Zamawiający może zrezygnować w trakcie realizacji
h) Zapewnienia usługi tłumaczenia symultanicznego język ukraiński-polski - Element zamówienia, z którego Zamawiający może zrezygnować w trakcie realizacji
3) Szczegółowy opis przedmiotu oraz warunki realizacji zamówienia zostały określone w załącznikach do swz: zał. nr A do swz – opis przedmiotu zamówienia (OPZ), zał. nr B do swz - wzór umowy
4.5.3.) Główny kod CPV: 79952000-2 - Usługi w zakresie organizacji imprez
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 132324,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 250920,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 132324 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Infinitum Anna Chargot- Cużytek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7122823315
7.3.3) Ulica: ul. Partyzantów 31 a
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-815
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
INFINITUM ANNA CHARGOT-CUŻYTEK
jakie przetargi wygrała firma
INFINITUM ANNA CHARGOT-CUŻYTEK
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 132324,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 170 dni
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- "Remont wejścia głównego do Żłobka Samorządowym nr 25 w Krakowie"
- Etap 1 remontu budynku użytkowego przy ul. Krasińskiego 23 w Krakowie w zakresie remontu świetlika w dachu.
- Usługi cateringowe dla Filharmonii im. K. Szymanowskiego w Krakowie - od sierpnia do grudnia 2025 roku
- 40. Adaptacja pierwszego piętra w budynku przy ul. Jasnogórskiej 11 w Krakowie na potrzeby Izby Administracji Skarbowej w Krakowie.
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz budowa parkingu na os. Kolorowym w ramach Programu budowy parkingów lokalnych
- Prace konserwatorskie przy wątkach kamiennych i ceglanych w pomieszczeniach Wielkiej Wagi w Rynku podziemnym
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja rodzinnych pikników plenerowych - edycja jesienna 2025 r. - część 1
- Organizacja Gali Nagród Polskiego Instytutu Sztuki Filmowej wraz z realizacją stoiska promocyjnego PISF w ramach 50. Festiwalu Polskich Filmów Fabularnych w Gdyni
- Usługi organizacji wydarzeń realizowanych przez Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Lublinie
- Edukacja społeczności lokalnej. Organizacja warsztatów w Poleskim Parku Narodowym w latach 2025-2026
- "Koncepcja i realizacja stref promocyjno-edukacyjnych NASKPIB"
- Usługa polegająca na kompleksowej organizacji dwóch gier miejskich
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.