Ogłoszenie z dnia 2025-06-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00222351/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Dostosowanie obiektu do wymagań obowiązujących przepisów prawa z zakresu bezpieczeństwa pożarowego, dostosowanie dla osób niepełnosprawnych ciągów komunikacyjnych- IV piętro oraz hol budynku głównego.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ SANATORIUM UZDROWISKOWE MINISTERSTWA SPRAW WEWNĘTRZNYCH I ADMINISTRACJI "AGAT" W JELENIEJ GÓRZE
1.3.) Oddział zamawiającego: SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowe MSWiA "AGAT" w Jeleniej Górze
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230081055
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Cervi 14
1.5.2.) Miejscowość: Jelenia Góra
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-560
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 757552064
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: administracja@sanatorium-agat.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sanatorium-agat.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ef7ec172-c053-47d2-9f21-e5d56514b8e51.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostosowanie obiektu do wymagań obowiązujących przepisów prawa z zakresu bezpieczeństwa pożarowego, dostosowanie dla osób niepełnosprawnych ciągów komunikacyjnych- IV piętro oraz hol budynku głównego.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ef7ec172-c053-47d2-9f21-e5d56514b8e5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00284622
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00572862/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Dostosowanie obiektu do wymagań obowiązujących przepisów prawa z zakresu bezpieczeństwa pożarowego, dostosowania dla osób niepełnosprawnych ciągów komunikacyjnych - IV piętro oraz hol budynku głównego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00222351
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 2/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Prace prowadzone będą na terenie budynku Sanatorium na czynnym obiekcie.
1) W miarę postępu prac Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania w wyznaczonych miejscach tymczasowych zabudów oddzielających miejsce prowadzenia robót od czynnej części budynku.
2) Zabezpieczenia istniejącej stolarki okiennej i drzwiowej oraz innych elementów wyposażenia obiektu folią budowlaną osłonową.
3) Rozebrania boazerii, opasek wokół drzwi, zabudowy szachtów instalacyjnych zgodnie z opisem na rysunkach.
4) Wymiany tynków chropowatych na gładkie w holu na parterze budynku.
5) Rozebrania istniejących sufitów podwieszanych na parterze w holu budynku.
6) Montażu nowych sufitów podwieszanych wypełnionych płytami modułowymi z włókien mineralnych
o wym. 120x60 cm dopuszczonych do użytkowania w obiektach służby zdrowia.
7) Rozebrania posadzek z deszczułek z oderwaniem listew lub cokołów.
8) Fragmentarycznego skucia płytek ceramicznych na posadzce z przygotowaniem podłoża lastrykowego do ułożenia nowych płytek ceramicznych.
9) Demontażu i ponownego montażu grzejników stojących na posadzce.
10) Wymiany drzwi wejściowych do jednostek mieszkalnych na drzwi p.poż. EI 30 z dostosowaniem otworów drzwiowych do nowej stolarki wraz z wykonaniem robót towarzyszących.
11) Wymiany drzwi wejściowych z dostosowaniem otworów drzwiowych do nowej stolarki wraz z robotami towarzyszącymi w pozostałych wyznaczonych pomieszczeniach na parterze i na IV piętrze budynku – zgodnie z zestawieniem stolarki i opisem na rysunkach technicznych.
12) Wymiany skrzydeł drzwiowych z dopasowaniem do istniejących ościeżnic w pozostałych wyznaczonych pomieszczeniach.
13) Odnowienia istniejących ościeżnic drzwiowych przed montażem nowych skrzydeł drzwiowych.
14) Podmurowania od dołu otworów szachtów instalacyjnych ponad posadzkę.
15) Zabezpieczenia instalacji p.poż. przed uszkodzeniem wraz z przełożeniem jej elementów oraz okablowania pod tynk na sufitach i ścianach.
16) Przełożenia instalacji elektrycznej będącej w obrębie zakresu prac pod tynk lub zabudowę z płyt G-K.
17) Gruntowania powierzchni sufitów i ścian przed montażem płyt gipsowo-kartonowych ogniochronnych oraz przed ułożeniem gładzi.
18) Wykonania okładziny z płyt gipsowo-kartonowych ogniochronnych mocowanych na plackach z kleju gipsowego montażowego w miejscu rozebranej boazerii ściennej z podwyższeniem wysokości okładzin do poziomu sufitu.
19) Wykonania gładzi wapiennych na sufitach i ścianach wraz z montażem narożników ochronnych aluminiowych.
20) Osadzenia nowych zabudów szachtów instalacyjnych metalowych otwieranych z zamknięciem (min. w dwóch punktach góra - dół), malowanych proszkowo – kolor do ustalenia z Inwestorem.
21) Przygotowania powierzchni do wykonania warstwy wyrównawczej pod posadzkę z płytek ceramicznych - czyszczenie, odkurzanie, gruntowanie, itd.
22) Wykonania dylatacji obwodowej przy ścianach z taśmy ze spienionego pcv szer. 100 mm.
23) Wykonania warstwy wyrównawczej cementowej.
24) Ułożenie posadzek z płytek ceramicznych typu gres, rektyfikowanych w klasie antypoślizgowości
min. R11.
25) Wykonania cokolika przypodłogowego z płytek ceramicznych typu gres o wysokości 12 cm.
26) Obłożenia stopni schodowych płytkami ceramicznymi w korytarzu prowadzącym do działu księgowości.
27) Wymiany i założenia nowych listew maskujących w progach drzwi oraz w miejscach połączenia posadzek wykonanych z innych materiałów.
28) Wypełnienia masą silikonową naroży wewnętrznych - płytka podłogowa/cokolik.
29) Przygotowania powierzchni tynków sufitów i ścian starych oraz nowych do malowania.
30) Malowania sufitów farbami emulsyjnymi.
31) Malowania ścian farbami emulsyjnymi o zwiększonej odporności na ścieranie oraz zabrudzenia.
32) Malowania grzejników, rur przyłączeniowych oraz pionów c.o. w strefie ciągów komunikacyjnych.
33) Montażu elastycznych odbojnic płaskich klejonych lub samoprzylepnych – pas o szer. 500 mm
na ustalonej wysokości od posadzki.
34) Wymiany wskazanych tablic energetycznych rozdzielczych piętrowych.
35) Przełożenia opraw istniejącego oświetlenia typu LED.
36) Wymiana istniejących opraw oświetleniowych sufitowych świetlówkowych na oprawy sufitowe energooszczędne typu LED.
37) Montażu nowych opraw oświetleniowych o wym. 120x60 w suficie podwieszanym modułowym
z przyłączeniem do części opraw czujnika ruchu.
38) Dokonania niezbędnych badań i sprawdzeń instalacji p.poż i elektrycznej będących w zakresie opracowania wraz z dostarczeniem protokołów pomiarowych.
39) Usunięcia i wywiezienie gruzu i materiałów pochodzących z rozbiórki.
40) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:
• załącznik nr 1 SPECYFIKACJA TECHNICZNA
• załącznik nr 2 RYSUNKI
• załącznik nr 3 PRZEDMIARY ROBÓT
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1289000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1660500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1289000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Arkam s.c. Artur Renda, Marcin Szoliba
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6112738116
7.3.3) Ulica: Kasprowicza 15a/6
7.3.4) Miejscowość: Jelenia Góra
7.3.5) Kod pocztowy: 58-560
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1289000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-07-26 do 2026-01-138.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z JELENIEJ GÓRY
- Remont kącików sanitarnych w celach mieszkalnych w Areszcie Śledczym w Jeleniej Górze
- Naprawa i udrożnienie rowów melioracyjnych zniszczonych w wyniku powodzi w mieście Jelenia Góra
- ZAGOSPODAROWANIE TERENU PRZY AL. JANA PAWŁA II 18 W JELENIEJ GÓRZE
- Remont drogi powiatowej nr 2729D Płoszczyna - Dziwiszów
- "Remont drogi powiatowej nr 2521D Czernica"
- Remont z przystosowaniem pomieszczeń w budynku przy ulicy Kopernika 2 w Jeleniej Górze dla potrzeb Strefy Płatnego Parkowania
więcej: przetargi w Jeleniej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace konserwacyjne budowlano-sanitarne oraz drobne prace remontowe budowlano-sanitarne w budynkach własnych i zarządzanych przez Tomaszowskie TBS Spółka z o.o.
- Remont nawierzchni istniejącego kortu do gry w tenisa wraz z montażem nowego kortu do padla
- ADAPTACJA BUDYNKU SIEDZIBY POWIATOWEGO INSPEKTORATU WETERYNARII W PRZEMYŚLU W CELU LIKWIDACJI BARIER ARCHITEKTONICZNYCH I JEGO DOSTOSOWANIA DO WYMOGÓW OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI
- "Przebudowa nawierzchni ul. Osiedlowej w Wyględach"
- Roboty budowlane związane z malowaniem korytarza na parterze oraz klatki schodowej bocznej, remont zaplecza wf-u i szatni przy sali gimnastycznej, wymiana wykładziny PCV w dwóch salach lekcyjnej
- Wykonanie robót budowlanych w budynku przy ulicy Urbanowicz 5 - 7 w Sosnowcu.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.