Ogłoszenie z dnia 2025-06-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00269586/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-06-09
- 2025/BZP 00321078/01 - Wynik z dnia 2025-07-11
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Świadczenie usługi dostępu do platformy zarządzania informacją naukową w modelu SaaS (wraz z dedykowanymi szkoleniami) dla pracowników AWFiS
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: AKADEMIA WYCHOWANIA FIZYCZNEGO I SPORTU IM. JĘDRZEJA ŚNIADECKIEGO W GDAŃSKU
1.2.) Oddział zamawiającego: Biuro Zamówień Publicznych
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000327876
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Kazimierza Górskiego 1
1.4.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.4.3.) Kod pocztowy: 80-336
1.4.4.) Województwo: pomorskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@awf.gda.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://awf.gdansk.sisco.info/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00284456
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-06-18
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00269586
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
I. Zasady przygotowania próbki ciąg dalszy:
Określając alternatywny katalog przedmiotowych środków dowodowych w postaci próbki oferowanej platformy, Zamawiający informuje, że wystarczające będzie przedłożenie przez Wykonawcę jednego z nich.
Odstąpienie od wymagania użycia środków komunikacji elektronicznej:
Uwaga! Zamawiający w przypadku, o którym mowa w lit. A powyżej zgodnie z treścią art. 65 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp odstępuje od wymogu użycia środków komunikacji elektronicznej w odniesieniu do tego przedmiotowego środka dowodowego.
Powody odstąpienia od wymogu użycia środków komunikacji elektronicznej:
Zamawiający wymaga przedstawienia próbki, której nie można przekazać przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Uwaga! Przedmiotowy środek dowodowy w przypadku, o którym mowa w lit. A powyżej Wykonawca dostarczy za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz.U. 2022 poz. 896 ze zm.), osobiście lub za pośrednictwem posłańca do siedziby Zamawiającego, do upływu terminu składania ofert, na adres:
Akademia Wychowania Fizycznego i Sportu,
ul. Kazimierza Górskiego 1, 80-336 Gdańsk,
Biblioteka Główna
Wyżej wymieniony przedmiotowy środek dowodowy powinien zostać oznaczony następująco:
Próbka/System/ BZP.260.4.2025
NIE OTWIERAĆ przed 24.06.2025 godz. 12.00
Zamawiający informuje, że:
Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne, Zamawiający (stosownie do treści art. 107 ust. 3 ustawy Pzp) nie wezwie Wykonawcy do ich złożenia lub uzupełnienia albowiem przedmiotowy/e środek/ki dowodowy/e służy/ą potwierdzeniu zgodności z cechami lub kryteriami określonymi w opisie kryteriów oceny ofert.
II. Termin wykonania zamówienia:
1. Termin realizacji Umowy:
1) Uruchomienie systemu do 2 tygodni od zawarcia umowy
2) Zasilenie systemu danymi Zamawiającego wymaganymi do przeprowadzenia ewaluacji: do 3 tygodni od uruchomienia systemu;
3) Utrzymanie systemu od dnia uruchomienia systemu do 31.12.2027 r.
2. Zamawiający informuje, że termin realizacji przedmiotu zamówienia może ulec zmianie w przypadkach, określonych w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących Załącznik nr 7 do SWZ.
III.Dodatkowo z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wykluczy Wykonawcę, w stosunku do którego zachodzi którakolwiek z okoliczności, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z
2024 r. poz. 507 z późn. zm).
Po zmianie:
I. Zasady przygotowania próbki ciąg dalszy:
Określając alternatywny katalog przedmiotowych środków dowodowych w postaci próbki oferowanej platformy, Zamawiający informuje, że wystarczające będzie przedłożenie przez Wykonawcę jednego z nich.
Odstąpienie od wymagania użycia środków komunikacji elektronicznej:
Uwaga! Zamawiający w przypadku, o którym mowa w lit. A powyżej zgodnie z treścią art. 65 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp odstępuje od wymogu użycia środków komunikacji elektronicznej w odniesieniu do tego przedmiotowego środka dowodowego.
Powody odstąpienia od wymogu użycia środków komunikacji elektronicznej:
Zamawiający wymaga przedstawienia próbki, której nie można przekazać przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Uwaga! Przedmiotowy środek dowodowy w przypadku, o którym mowa w lit. A powyżej Wykonawca dostarczy za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz.U. 2022 poz. 896 ze zm.), osobiście lub za pośrednictwem posłańca do siedziby Zamawiającego, do upływu terminu składania ofert, na adres:
Akademia Wychowania Fizycznego i Sportu, ul. Czyżewskiego 30 A, 80-336 Gdańsk. Biuro Kanclerza, 3 piętro pokój 315
Wyżej wymieniony przedmiotowy środek dowodowy powinien zostać oznaczony następująco:
Próbka/System/ BZP.260.4.2025
NIE OTWIERAĆ przed 26.06.2025 godz. 12.00
Zamawiający informuje, że:
Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne, Zamawiający (stosownie do treści art. 107 ust. 3 ustawy Pzp) nie wezwie Wykonawcy do ich złożenia lub uzupełnienia albowiem przedmiotowy/e środek/ki dowodowy/e służy/ą potwierdzeniu zgodności z cechami lub kryteriami określonymi w opisie kryteriów oceny ofert.
II. Termin wykonania zamówienia:
1. Termin realizacji Umowy:
1) Uruchomienie systemu do 2 tygodni od zawarcia umowy
2) Zasilenie systemu danymi Zamawiającego wymaganymi do przeprowadzenia ewaluacji: do 3 tygodni od uruchomienia systemu;
3) Utrzymanie systemu od dnia uruchomienia systemu do 31.12.2027 r.
2. Zamawiający informuje, że termin realizacji przedmiotu zamówienia może ulec zmianie w przypadkach, określonych w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących Załącznik nr 7 do SWZ.
III.Dodatkowo z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wykluczy Wykonawcę, w stosunku do którego zachodzi którakolwiek z okoliczności, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z
2024 r. poz. 507 z późn. zm).
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.11. Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów Przed zmianą:
7. Na ofertę, zwaną dalej „Ofertą”, składa się Formularz oferty zgodny ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ, oraz Formularz wymagań funkcjonalnych zgodny ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 1a lub zawierający wszystkie informacje i oświadczenia wskazane w ich treści.
8. Wraz z Ofertą Wykonawca zobowiązany jest złożyć za pośrednictwem Platformy z wyjątkiem przedmiotowego środka dowodowego, o którym mowa w Rozdziale V ust. 8 pkt 1) SWZ:
1) oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ;
2) oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej (jeżeli wadium wnoszone jest w formie gwarancji lub poręczenia, z uwzględnieniem postanowień Rozdziału XIV ust. 5 SWZ);
3) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, chyba, że Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, a Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów – w odniesieniu do Wykonawcy lub Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia jak również podmiotu udostępniającego zasoby;
W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności przedmiotowych dokumentów pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający może żądać od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów;
4) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy lub Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, lub podmiotu udostępniającego zasoby (jeżeli w imieniu Wykonawcy lub Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, lub podmiotu udostępniającego zasoby, działa osoba, której umocowanie do reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt 3);
5) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby lub inny podmiotowy środek dowodowy, o których mowa w Rozdziale XI ust. 3 SWZ (jeżeli dotyczy);
6) oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, składane na podstawie art. 125 ust. 5 ustawy Pzp, o którym mowa w Rozdziale XI ust. 8 SWZ (jeżeli dotyczy);
7) oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, składane na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, o którym mowa w Rozdziale XII ust. 5 SWZ (jeżeli dotyczy);
8) przedmiotowy środek dowodowy w postaci próbki, o którym mowa w Rozdziale V ust. 8.
Po zmianie:
1. Na ofertę, zwaną dalej „Ofertą”, składa się Formularz oferty zgodny ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ, oraz Formularz wymagań funkcjonalnych zgodny ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 1a lub zawierający wszystkie informacje i oświadczenia wskazane w ich treści.
2. Wraz z Ofertą Wykonawca zobowiązany jest złożyć za pośrednictwem Platformy z wyjątkiem przedmiotowego środka dowodowego, o którym mowa w Rozdziale V ust. 8 pkt 1) SWZ:
1) oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ;
2) oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej (jeżeli wadium wnoszone jest w formie gwarancji lub poręczenia, z uwzględnieniem postanowień Rozdziału XIV ust. 5 SWZ);
3) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, chyba, że Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, a Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów – w odniesieniu do Wykonawcy lub Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia jak również podmiotu udostępniającego zasoby;
W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności przedmiotowych dokumentów pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający może żądać od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów;
4) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy lub Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, lub podmiotu udostępniającego zasoby (jeżeli w imieniu Wykonawcy lub Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, lub podmiotu udostępniającego zasoby, działa osoba, której umocowanie do reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt 3);
5) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby lub inny podmiotowy środek dowodowy, o których mowa w Rozdziale XI ust. 3 SWZ (jeżeli dotyczy);
6) oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, składane na podstawie art. 125 ust. 5 ustawy Pzp, o którym mowa w Rozdziale XI ust. 8 SWZ (jeżeli dotyczy);
7) oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, składane na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, o którym mowa w Rozdziale XII ust. 5 SWZ (jeżeli dotyczy);
8) przedmiotowy środek dowodowy w postaci próbki, o którym mowa w Rozdziale V ust. 8.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-06-24 11:00
Po zmianie:
2025-06-26 11:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-06-24 12:00
Po zmianie:
2025-06-26 12:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2025-07-23
Po zmianie:
2025-07-25
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Świadczenie usługi służby przeciwpożarowej w budynku Muzeum II Wojny Światowej oraz na terenie zewnętrznym należącym do Muzeum II Wojny Światowej w Gdańsku przy plac Władysława Bartoszewskiego 1
- Świadczenie usług transportowych w ramach bieżącego utrzymania dróg wojewódzkich w 2026 r
- Dostawa trzech fabrycznie nowych samochodów osobowych o napędzie hybrydowym w formie leasingu operacyjnego dla Gdańskie Wody sp. z o.o.
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych w roku 2026
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 27 w Gdańsku
- Sukcesywna dostawa odzieży roboczej/ochronnej oraz obuwia roboczego/ochronnego na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Gdańskiego
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie szkoleń i warsztatów dla kadry jednostek organizacyjnych pracujących w obszarze pieczy zastępczej oraz osób sprawujących pieczę zastępczą. (4 Części)
- Dostawa i wdrożenie zintegrowanego systemu zarządzania procesami dydaktycznymi i organizacyjno-administracyjnymi uczelni z usługą wsparcia, hostingiem oraz pełną integracją
- Rozbudowa i integracja systemów informatycznych z uruchomieniem e-usług oraz dostawą sprzętu inf. z oprogramowaniem dla Gminy Borki w ramach projektu "BEZPIECZNY E-PORTAL MOF RADZYNIA PODLASKIEGO"
- Wzmocnienie cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Gminy Puławy
- Świadczenie usługi autoryzowanego gwarancyjnego serwisu technicznego dla posiadanych przez Zamawiającego produktów składających się na rozwiązanie Hitachi Content Platform (HCP)
- Dostawa sprzętu serwerowego, sieciowego, zasilaczy awaryjnych i oprogramowania wraz ze szkoleniami administratorów w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd" zadanie 1 i 3
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





