Ogłoszenie z dnia 2022-07-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00198268/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wyłonienie Wykonawcy w zakresie wykonania przeglądu, konserwacji, serwisu klimakonwektorów i urządzeń klimatyzacyjnych typu split, multi split, VRV eksploatowanych w budynkach UJ w Krakowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET JAGIELLOŃSKI
1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zamówień Publicznych UJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001270
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Gołębia 24
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-007
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wojciech.sypek@uj.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uj.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/uj_edu1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wyłonienie Wykonawcy w zakresie wykonania przeglądu, konserwacji, serwisu klimakonwektorów i urządzeń klimatyzacyjnych typu split, multi split, VRV eksploatowanych w budynkach UJ w Krakowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-70328512-e586-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00283469
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00198268/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 80.272.201.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Serwis klimakonwektorów w budynkach Uniwersytetu Jagiellońskiego. Szczegółowy opis usługi, wykaz sprzętu objętego przedmiotem zamówienia oraz zakres zamówienia zawiera SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 50730000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji układów chłodzących
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych
4.5.5.) Wartość części: 47232,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przegląd i serwis urządzeń klimatyzacyjnych typu split, multi split, VRV w budynkach Uniwersytetu Jagiellońskiego. Szczegółowy opis usługi, wykaz sprzętu objętego przedmiotem zamówienia oraz zakres zamówienia zawiera SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 50730000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji układów chłodzących
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych
4.5.5.) Wartość części: 41807,70 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przegląd i konserwacja klimakonwektorów eksploatowanych w budynkach: MCB, WZIKS, INOŚ, ZDBIWG, CEP, WCH, WBBIB na terenie Kampusu 600-lecia Odnowienia UJ w Krakowie4.5.3.) Główny kod CPV: 50730000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji układów chłodzących
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych
4.5.5.) Wartość części: 137200,98 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający na podstawie art. 255 pkt 3 unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, gdyż cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę przeznaczoną na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający przeznaczył 47 232,00 PLN, a oferta Wykonawcy wynosi 94 464,00 PLN.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający na podstawie art. 255 pkt 3 unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, gdyż cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę przeznaczoną na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający przeznaczył 41 807,70 PLN, a oferta Wykonawcy wynosi 83 615,00 PLN.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 188367,12 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 188367,12 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 188367,12 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KLIMARO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6793109099
7.3.4) Miejscowość: KRAKÓW
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 188367,12 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- (DFP.271.229.2025.KSK) Dostawa produktów leczniczych oraz wyrobów medycznych.
- Zakup i dostawa samochodów ciężarowych do 3,5 tony z przestrzenią ładunkową w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026- powtórzenie
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnej dostawy środków czystości dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego (z wyłączeniem Uniwersytetu Jagiellońskiego Collegium Medicum)
- DZ.271.105.2025 Modernizacja elektroenergetyczna pawilonu M2 w ramach zadania: "Montaż zasilacza UPS w pawilonie M2 wraz z niezbędną infrastrukturą elektryczną oraz adaptacją pomieszczeń (....)
- DFP.271.219.2025.BM Dostawa rejestratora temperatury i wilgotności pomieszczenia oraz temperatury dowolnego medium z wykorzystaniem dodatkowej sondy wraz niezbędnymi licencjami i akcesoriami (Zestaw).
- Dostawa pierwiastków chemicznych o wysokiej czystości dla WIMiIP KC-DE-zp.272-666/25
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa konserwacji i obsługi serwisowej urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych zamontowanych w obiektach Akademii Wychowania Fizycznego im. Eugeniusza Piaseckiego w Poznaniu
- Kompleksowa usługa serwisowa w zakresie instalacji i urządzeń sanitarnych - wykonywania przeglądów serwisowych, asysty technicznej podczas imprez (w tym meczy) oraz pogotowia technicznego
- Naprawa i konserwacja urządzeń chłodniczych i sprzętu gastronomicznego z podziałem na dwa zadania.
- Usługi pogotowia technicznego oraz naprawy i konserwacji w zakresie robót elektrycznych w lokalach i budynkach stanowiących własność gminy Miasto Sieradz
- ZP/2025/000630 Wykonywanie usług związanych z bieżącym utrzymaniem nieruchomości w zasobach Spółki ZBM-TBS z siedzibą w Zabrzu w 2026r.
- Utworzenie Laboratorium Sztucznej Inteligencji w Diagnostyce Obrazowej przy Al. Armii Krajowej 13/15 w Częstochowie wraz z dostawą i instalacją tomografu komputerowego w formule zaprojektuj i wybuduj.
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





