Ogłoszenie z dnia 2025-06-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00200589/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-22
- 2025/BZP 00210646/01 - Modyfikacja z dnia 2025-04-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wyceny nieruchomości – 3 zadania częściowe
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: KRAJOWY OŚRODEK WSPARCIA ROLNICTWA
1.3.) Oddział zamawiającego: ODDZIAŁ TERENOWY W OPOLU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 36784953800113
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 1 Maja 6
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-068
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne.opole@kowr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.kowr.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://kowr.eb2b.com.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Państwowa osoba prawna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Realizacja zadań w zakresie wdrażania i stosowania instrumentów wsparcia rolnictwa, gospodarowanie nieruchomościami Skarbu Państwa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wyceny nieruchomości – 3 zadania częściowe2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e4a34ada-e466-47d2-a43c-6d5df24de55b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00283376
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00078136/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Wyceny nieruchomości, w szczególności: rolnych/nierolnych, zabudowanych i niezabudowanych, lokali mieszkalnych oraz inne wyceny
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00200589
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OP.WO.ZP.7.2025.U
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 42097,50 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Zadanie częściowe nr 1Wycena nieruchomości gruntowej zabudowanej, położonej w obrębie Siedlec, gminie Izbicko, powiecie strzeleckim, woj. opolskim.
Nieruchomość ta obejmuje następujące działki oznaczone w Ewidencji Gruntów i Budynków
nr 6, 7, 8, 9, 446/16, 446/17, 446/32, 448, 449/2, 450 z k.m. 5 o łącznej powierzchni 23,2974 ha, wraz z następującymi budynkami i budowlami: budynek administracyjno-biurowy nr inw. 9/1651, barak mieszkalny – stołówka nr inw. 374/194, bukaciarnia nr inw. 47/182B, bukaciarnia nr inw. 52/182F, garaże nr inw. 61/115, magazyn paliw nr inw. 32/135, magazyn paszowy nr inw. 78/136, magazyn zbożowo-paszowy nr inw. 24/132B, magazyn zbożowy nr inw. 38/136, magazyn paszowy nr inw. 77/136B, stodoła nr inw. 23/180B, warsztat nr inw. 294/100, wiata parking nr inw. 62/180D, wiata na maszyny nr inw. 74/180A, wiata na maszyny nr 75/108B, budynek mieszkalny nr inw. 8/165E, budynek gospodarczy pracowników nr inw. 26/181C, garaż nr inw.102/000050, jałownik nr inw. 108/001503, instalacja odgromowa nr inw. 100/260, sieć elektryczna nr inw. 110/261B, instalacja elektryczna nr inw. 334/261, drogi dojazdowe nr inw. 106/242A, sieć energetyczna nr inw. 210/000346, ogrodzenie siatką nr inw. 93/298, utwardzenie placu nr inw. 105/243, melioracja nr inw. 1/225Y, przewody kanalizacyjne nr inw. 88/236, rurociąg nr inw. 90/235, sieć kanalizacyjne nr inw. 109/236A, studnia wiercona nr inw.95/255, zbiornik na gnojowicę nr inw. 81/205/A, zbiornik na gnojowicę nr inw. 82/205A, zbiornik paliwa nr inw. 98/221, rampa najazdowa nr inw. 104/001273, które to znajdują się na działce nr 446/32.
Pozostałe wymogi i sposób wykonania zamówienia oraz prawa i obowiązki Stron zostały określone w SWZ oraz w Projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących załącznik nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71319000-7 - Usługi biegłych
4.5.5.) Wartość części: 13297,50 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2) Zadanie częściowe nr 2Wycena nieruchomości gruntowej zabudowanej, położonej w obrębie Mikolin, gminie Lewin Brzeski, powiecie brzeskim, woj. opolskim.
Nieruchomość ta obejmuje następujące działki oznaczone w Ewidencji Gruntów i Budynków
nr 255/46, 255/52, 255/53, 255/54, 255/55, 255/56, 255/41, 255/32, 255/39, 258/1, 258/3, 258/4 z k.m. 1 oraz działki nr 189 z k.m. 2 o łącznej powierzchni 68,4881 ha, wraz
z następującymi budynkami i budowlami: Warsztat naprawczy (kuźnia nr rejestru 846/64 pow. 250 m2) - zabytek; garaże; budynek stacji paliw; magazyn zbożowy, punkt suszar. czyszczący, zbiorniki na gnojowicę; stodoła-szopa (nr rejestru 846/64 pow. 639 m2 ) - zabytek; silos na paszę (murek wzdłuż obory); cielętnik (daw. Stajnia nr rejestru 846/64 pow. 168 m2)-zabytek; obora; linia kablowa, melioracje, zabytkowy park nr rejestru 125/85.
Pozostałe wymogi i sposób wykonania zamówienia oraz prawa i obowiązki Stron zostały określone w SWZ oraz w Projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących załącznik nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71319000-7 - Usługi biegłych
4.5.5.) Wartość części: 16650,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3) Zadanie częściowe nr 3Wycena nieruchomości gruntowej zabudowanej, położonej w obrębie Ściborzyce Wielkie, gminie Kietrz, powiecie głubczyckim, woj. opolskim.
Nieruchomość ta obejmują następujące działki oznaczone w Ewidencji Gruntów i Budynków nr 19/1, 33, 151/6, 157, 158/1, 159/5, 159/16, 161/1, 239/1, 239/2, 328/2, 328/3, 328/4 o łącznej powierzchni 44,7584 ha, wraz z następującymi budynkami i budowlami: magazyn zbożowy nr inw. 136/116, zbiornik na gnojowicę nr inw. 205/119, budynek administracyjny nr inw. 114_13, budynek gospodarczy/garaż 3-boksowy nr inw. 108/001410, magazyn/warsztat nr inw. 180/115A, magazyn-przeznaczony na stodołę nr inw. 180/81, magazyn/łącznik nr inw. 180/82A, budynek stacji paliw nr inw. 119/947*A, magazyn/chlewnia nr inw. 180/117*A, oświetlenie uliczne 261/270*A, Linia niskich napięć 261/271*A, Mur-ogrodzenie nr inw. 298/118A.
Pozostałe wymogi i sposób wykonania zamówienia oraz prawa i obowiązki Stron zostały określone w SWZ oraz w Projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących załącznik nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71319000-7 - Usługi biegłych
4.5.5.) Wartość części: 12150,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12115,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12115,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12115,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sabina Ziółkowska „SABA” Biuro Wyceny Nieruchomości i Praw Majątkowych
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7541183352
7.3.3) Ulica: ul. Przylesie 2/4
7.3.4) Miejscowość: Opole
7.3.5) Kod pocztowy: 45-828
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
SABA Biuro Wyceny Nieruchomości i Praw Majątkowych Sabina Ziółkowska
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12115,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 22 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15170,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15170,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15170,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sabina Ziółkowska „SABA” Biuro Wyceny Nieruchomości i Praw Majątkowych
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7541183352
7.3.3) Ulica: ul. Przylesie 2/4
7.3.4) Miejscowość: Opole
7.3.5) Kod pocztowy: 45-828
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
SABA Biuro Wyceny Nieruchomości i Praw Majątkowych Sabina Ziółkowska
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15170 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 22 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11070,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usługowy COBEX-INWEST Janina Zawadzka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7541300444
7.3.3) Ulica: ul. Sympatyczna 11
7.3.4) Miejscowość: Opole
7.3.5) Kod pocztowy: 45-920
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Zakład Usługowy COBEX-INWEST Janina ZAWADZKA
jakie przetargi wygrała firma
Zakład Usługowy COBEX-INWEST Janina ZAWADZKA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Zad. nr 1
Wartość zamówienia wyrażona w PLN netto: 13 297,50 zł, w tym:
1) wartość zamówienia podstawowego: 9 850,00zł
2) wartość zamówienia wynikająca z prawa opcji5: 3 447,50 zł
Zad. nr 2
Wartość zamówienia wyrażona w PLN netto: 16 650,00 zł, w tym:
1) wartość zamówienia podstawowego: 12 333,33 zł
2) wartość zamówienia wynikająca z prawa opcji5: 4 316,67 zł
Zad. nr 3
Wartość zamówienia wyrażona w PLN netto: 12 150,00 zł, w tym:
1) wartość zamówienia podstawowego: 9 000,00 zł
2) wartość zamówienia wynikająca z prawa opcji5: 3 150,00 zł
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Rozbudowa stanowiska badawczego w hali laboratoryjnej Wydziału Budownictwa i Architektury Politechniki Opolskiej
- ODNOWA NAWIERZCHNI JEZDNI W CIĄGU DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 457, M. POPIELÓW, OD KM 17+114 DO KM 18+112
- D/53/2025/A Sukcesywny zakup materiałów budowlanych oraz farb na potrzeby Centrum Sieci i Wsparcia Technicznego
- Świadczenie usług medycznych - zadanie nr 1 i zadanie nr 2
- Zakup sprzętu informatycznego
- DOSTAWA LEKKICH SAMOCHODÓW SPECJALNYCH DLA KM PSP W OPOLU
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie pakietu ekspertyz technicznych i inwentaryzacji pomiarowych dla 7 budynków mieszkalnych wielorodzinnych na terenie miasta Gdańska
- Usługa sporządzenia 4 operatów szacunkowych
- Wykonanie operatów szacunkowych do celów ustalenia odszkodowań za nieruchomości które stały się z mocy prawa własnością jednostek samorządu terytorialnego z przeznaczeniem pod drogi - część IV
- Sporządzenie operatów szacunkowych na wycenę nieruchomości, będących w Zasobie KOWR OT Bydgoszcz, położonych na terenie województwa kujawsko-pomorskiego - 3 zadania
- Operaty szacunkowe na wykupy nieruchomości realizowane przez RZGW w Gliwicach i RZGW we Wrocławiu - umowa ramowa.
- Wycena wysokości rocznego czynszu najmu nieruchomości na cele związane z eksploatacją i obsługą wieży telekomunikacyjnej
więcej: Usługi biegłych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.