eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kętrzyn › Dostawa pozostałych materiałów laboratoryjnych i szkła laboratoryjnego



Ogłoszenie z dnia 2023-06-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa pozostałych materiałów laboratoryjnych i szkła laboratoryjnego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWA STACJA SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNA W KĘTRZYNIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000594465

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac marsz. Józefa Piłsudskiego 5

1.5.2.) Miejscowość: Kętrzyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 11-400

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.7.) Numer telefonu: 89 754 21 40

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: psse.ketrzyn@sanepid.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/psse-ketrzyn

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1f6bf386-e8e0-11ed-9355-06954b8c6cb9

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Inspekcja Sanitarna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa pozostałych materiałów laboratoryjnych i szkła laboratoryjnego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1f6bf386-e8e0-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00283171

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00116541/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Dostawa pozostałych materiałów laboratoryjnych i szkła laboratoryjnego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00201776

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OEA-ZP.272.1.2.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 97715,30 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 1- Odczynniki chemiczne
Roztwór buforowy pH 4.01 op. 1
Roztwór buforowy pH 7.00 op. 1
Alkohol etylowy 96% cz.d.a. op. 1
Agar bakteriologiczny op. 1
D (+) Sorbitol cz op. 1
D (+) Trehaloza dihydrat op. 1
Rezuzaryny sól sodowa op. 1
L (+) Arabinoza op. 1
Telluryn potasu op. 1

4.5.3.) Główny kod CPV: 33696300-8 - Odczynniki chemiczne

4.5.5.) Wartość części: 1437,39 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 2- Podłoża sypkie i suplementy
Salmonella-Shigella agar (agar SS) op. 18
Hektoen enteric agar op. 20
Pożywka z seleninem sodu (SF) op. 3

4.5.3.) Główny kod CPV: 33698100-0 - Kultury mikrobiologiczne

4.5.5.) Wartość części: 13090,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 3- Pojemniki do pobierania próbek
Pakiet do wymazów z podłożem transportowym Amies bezwęglowym szt. 8 000
Pakiet do wymazów z podłożem transportowym Amies węglowym szt. 100

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

4.5.5.) Wartość części: 8740,67 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 4 - Surowice diagnostyczne
SUROWICA DIAGNOSTYCZNA DO AGLUTYNACJI SZKIEŁKOWEJ Shigella boydii 1-7 szt. 1
SUROWICA DIAGNOSTYCZNA DO AGLUTYNACJI SZKIEŁKOWEJ Shigella boydii 8-11 szt. 1
SUROWICA DIAGNOSTYCZNA DO AGLUTYNACJI SZKIEŁKOWEJ Shigella dysenteriae 2 szt. 1
SUROWICA DIAGNOSTYCZNA DO AGLUTYNACJI SZKIEŁKOWEJ Shigella dysenteriae 3-8 szt. 1

4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

4.5.5.) Wartość części: 1837,04 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 5- Suplement
Suplement selektywny do pożywki ITC op. 1

4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

4.5.5.) Wartość części: 210,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 6- Artykuły do sterylizacji
Rękaw papierowo-foliowy rulon 1

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

4.5.5.) Wartość części: 259,12 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 7 - Środki myjące i dezynfekcyjne
Roztwór do higienicznego i chirurgicznego odkażania rąk op. 12
Roztwór do higienicznego i chirurgicznego odkażania rąk szt. 8
Szybko działający alkoholowy preparat dezynfekcyjny litr 15
Roztwór do higienicznego i chirurgicznego odkażania rąk litr 10
Szybko działający alkoholowy preparat dezynfekcyjny litr 30

4.5.3.) Główny kod CPV: 24455000-8 - Środki odkażające

4.5.5.) Wartość części: 2220,85 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 8 - Szkło laboratoryjne
Kolby stożkowe Erlenmayera bez szlifu, z szeroką szyjką, poj.1000 ml szt. 6
Kolby stożkowe Erlenmayera bez szlifu, z szeroką szyjką, poj.300 ml szt. 6
Probówki szklane duże szt. 150
Probówki szklane szt. 100
Cylinder miarowy 10ml, klasa A z wylewką i stopką szklaną szt. 3
Cylinder miarowy 100ml, klasa A z wylewką i stopką szklaną szt. 5
Pipety wielomiarowe, szklane, pojemności 10ml, kl.AS szt. 5
Pipety wielomiarowe, szklane, pojemności 25ml, kl.AS szt. 5

4.5.3.) Główny kod CPV: 33793000-5 - Laboratoryjne wyroby szklane

4.5.5.) Wartość części: 1406,55 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 9 - Szkło laboratoryjne
Kolby szklane, stożkowe (Erlenmeyera) z szeroką szyją, bez szlifu o poj. 1000 ml szt. 10
Kolby szklane, stożkowe (Erlenmeyera) z szeroką szyją, bez szlifu o poj. 300 ml szt. 10
Szklane cylindry miarowe, klasa A, wysokie o poj. 100 ml, z dzióbkiem, z sześciokątną podstawą szt. 10
Probówki szklane małe szt 100
Probówki szklane proste szt 200
Probówki szklane proste szt 200
Kolby stożkowe Erlenmayera bez szlifu, z szeroką szyjką, poj.1000 ml szt 10
Zlewka wysoka z wylewem szt 5

4.5.3.) Główny kod CPV: 33793000-5 - Laboratoryjne wyroby szklane

4.5.5.) Wartość części: 2452,98 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 10 - Rękawiczki diagnostyczne
LATEKSOWE diagnostyczne, ochronne rękawice op. 8
Syntetyczne NITRYLOWE diagnostyczne, ochronne rękawice op. 8
Syntetyczne NITRYLOWE diagnostyczne, ochronne rękawice op. 6 Syntetyczne NITRYLOWE diagnostyczne, ochronne rękawice op. 10
Rękawiczki nitrylowe bezpudrowe jednorazowe, rozmiar M op. 30
Rękawiczki nitrylowe bezpudrowe jednorazowe, rozmiar L op. 25

4.5.3.) Główny kod CPV: 18424300-0 - Rękawice jednorazowe

4.5.5.) Wartość części: 1047,36 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 11 - Artykuły do sterylizacji
Paski TST op. 2
Rurki Browne`a op. 3

4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

4.5.5.) Wartość części: 708,19 PLN

Część 12

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 12 - Artykuły do sterylizacji - sporale
Sporale A op. 40
Sporale S op. 4

4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

4.5.5.) Wartość części: 3044,50 PLN

Część 13

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 13- Filtry i leje do aparatu MILIPORE
Filtry membranowe sterylne, w taśmach do podajnika EZ PAK f-my MILLIPORE op 2
Leje jednorazowe z podziałką + filtry membranowe (do 3-stanowiskowego aparatu Millipore do filtracji wody) op 4
Leje jednorazowe z podziałką + filtry membranowe (do 3-stanowiskowego aparatu Millipore do filtracji wody) op 1

4.5.3.) Główny kod CPV: 42912310-8 - Aparatura do filtrowania wody

4.5.5.) Wartość części: 6527,66 PLN

Część 14

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 14 - Testy lateksowe EPEC, E.coli O157, VTEC
Zestaw odczynników diagnostycznych do identyfikacji O antygenów enteropatogennych pałeczek Escherichia coli:
odczynnik wieloważny A szt. 1
odczynnik wieloważny B szt. 1
odczynnik wieloważny C szt. 1
lateks kontrolny szt. 1
Odczynnik jednoważny A: O26 szt. 1
Odczynnik jednoważny A: O55 szt. 1
Odczynnik jednoważny A: O111 szt. 1
Odczynnik jednoważny A: O127 szt. 1
Odczynnik jednoważny A: O142 szt. 1
Odczynnik jednoważny B: O86 szt. 1
Odczynnik jednoważny B: O119 szt. 1
Odczynnik jednoważny B: O124 szt. 1
Odczynnik jednoważny B: O125 szt. 1
Odczynnik jednoważny B: O126 szt. 1
Odczynnik jednoważny B: O128 szt. 1
Odczynnik jednoważny C: O25 szt. 1
Odczynnik jednoważny C: O44 szt. 1
Odczynnik jednoważny C: O114 szt. 1
antygen kontrolny po 1 sztuce dla każdej grupy (czyli A, B, C) odczynników jednoważnych szt. 3
Odczynnik diagnostyczny dla Escherichia coli O157 szt. 1
Odczynnik kontrolny dla Escherichia coli O 157 szt. 1
antygen kontrolny dla E.coli O157 szt. 1
Lateks VTEC zestaw 1

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141625-7 - Zestawy diagnostyczne

4.5.5.) Wartość części: 4129,84 PLN

Część 15

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 15 - Wkłady do dejonizatora
wkład piankowy polipropylenowy 5-cio mikronowy (FCPS5 AF) szt. 7
wkład węglowy blokowy (FCCBL) szt. 8
wkład piankowy polipropylenowy 5-cio mikronowy (FCPS5 AF) szt. 8
wkład węglowy blokowy (FCCBL) szt. 8
Membrana osmotyczna (100 gpd Osmonics) szt. 6

4.5.3.) Główny kod CPV: 42912310-8 - Aparatura do filtrowania wody

4.5.5.) Wartość części: 823,93 PLN

Część 16

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 16 - Szczepy wzorcowe
Szczep wzorcowy Bacillus cereus ATCC 11778 op./ wymazówka 1
Szczep wzorcowy Salmonella Typhimurium ATCC 14028 op./ wymazówka 1
Szczep wzorcowy Salmonella Enteritidis ATCC 13076 op./ wymazówka 1
Szczep wzorcowy Escherichia coli ATCC 8739 op./ wymazówka 1
Szczep wzorcowy Listeria innocua ATCC 33090 op./ wymazówka 1
Szczep wzorcowy Enterococcus faecalis ATCC 19433 op./ wymazówka 1

4.5.3.) Główny kod CPV: 33698100-0 - Kultury mikrobiologiczne

4.5.5.) Wartość części: 2072,72 PLN

Część 17

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 17- Materiały j. u.
Głaszczka jednorazowa, sterylna szt. 50
Wymazówka sterylna szt. 50
Eza bakteriologiczna sterylna jednorazowego użytku o pojemności oczka 10 µl szt. 5 000
Eza bakteriologiczna sterylna jednorazowego użytku o pojemności oczka 10 µl szt. 2 000
Pipeta sterylna wielomiarowa o pojemności 2 ml szt. 1 000
Głaszczka jednorazowa, sterylna szt. 1 500
Eza bakteriologiczna sterylna jednorazowego użytku o poj. Oczka 1 µl, jednorazowego użytku; szt 1 500
Eza bakteriologiczna sterylna jednorazowego użytku o poj. Oczka 10 µl, jednorazowego użytku; szt 100
Głaszczka jednorazowa, sterylna szt 100

4.5.3.) Główny kod CPV: 38437000-7 - Pipety i akcesoria laboratoryjne

4.5.5.) Wartość części: 4620,30 PLN

Część 18

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 18-Materiały do testów IDEXX
Sterylne, plastikowe buteleczki do testu Colilert-18 op 2
Wzorzec zabarwienia dla testu Quanti-Tray2000 szt 2
Test Colilert 18 op 2
Tacki Quanti-Tray 2000 op 2

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141625-7 - Zestawy diagnostyczne

4.5.5.) Wartość części: 6434,00 PLN

Część 19

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 19- Szczepy wzorcowe
Szczep wzorcowy Escherichia coli WDCM 00013 ATCC 25922 op / wymazówka 1
Szczep wzorcowy Escherichia coli WDCM 00090 ATCC 11775 op / wymazówka 1
Szczep wzorcowy Enterococcus faecalis WDCM 00009 ATCC 19433 op / wymazówka 1
Szczep wzorcowy Enterococcus faecium WDCM 00177 ATCC 6057 op / wymazówka 1
Szczep wzorcowy Enterobacter aerogenes WDCM 00175 ATCC 13048 op / wymazówka 1
Szczep wzorcowy Pseudomonas aeruginosa ATCC 10145 WDCM 00024 op / wymazówka 1
Szczep wzorcowy Pseudomonas aeruginosa ATCC 27853 WDCM 00025 op / wymazówka 1
Szczep wzorcowy Staphylococcus aureus WDCM 00034 ATCC 25923 op / wymazówka 1
Szczep wzorcowy Klebsiella pneumoniae WDCM 00206 ATCC 31488 op / wymazówka 1
Szczep wzorcowy Clostridium bifermentans WDCM 00079 op / wymazówka 1
Szczep wzorcowy Clostridium perfringens WDCM 00007 ATCC 13124 op / wymazówka 1
Szczep wzorcowy Bacillus subtillis subsp. Spizzizeni WDCM 00003 ATCC 6633 op / wymazówka 1

4.5.3.) Główny kod CPV: 33698100-0 - Kultury mikrobiologiczne

4.5.5.) Wartość części: 3879,68 PLN

Część 20

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 20 - Worki sterylne
Worki do stomachera szt. 1500

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

4.5.5.) Wartość części: 1750,32 PLN

Część 21

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 21 - Pojemniki na odpady medyczne
Pojemnik jednorazowego użytku na odpady medyczne z przeznaczeniem do utylizacji o wymiarach: wysokość 23cm, średnica górna 14,5 cm, średnica dolna 11 cm. szt. 100
Pojemnik jednorazowego użytku na odpady medyczne z przeznaczeniem do utylizacji o wymiarach wysokość 23cm, średnica górna 14,5cm, średnica dolna 11cm szt. 65
Pojemnik jednorazowego użytku na odpady medyczne z przeznaczeniem do utylizacji o wymiarach wysokość 23cm, średnica górna 14,5cm, średnica dolna 11cm szt 30

4.5.3.) Główny kod CPV: 34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci

4.5.5.) Wartość części: 863,85 PLN

Część 22

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 22- Końcówki do pipet
Końcówki pasujące do pipet automatycznych Transferpette  o pojemności 50-1000 µl w pojemniku wielokrotnego użytku op. 1
Końcówki pasujące do pipet automatycznych BRAND Transferpette o pojemności 100-1000 µl op. 2

4.5.3.) Główny kod CPV: 38437000-7 - Pipety i akcesoria laboratoryjne

4.5.5.) Wartość części: 669,28 PLN

Część 23

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 23 - Zestaw do identyfikacji szczepów Salmonella
Zestaw do identyfikacji szczepów Salmonella Enteritidis i Salmonella Typhimurium Zestaw 1

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141625-7 - Zestawy diagnostyczne

4.5.5.) Wartość części: 2450,00 PLN

Część 24

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 24- Odczynniki chemiczne SBW
di-Sodu wersenian 0,01 mol/l roztwór mianowany ( z odniesieniem do SRM z NIST) op 8
Wodorotlenek sodu NaOH cz.d.a op 2
1 hydrat chlorowodorku 1,10 fenantroliny cz.d.a. wskaźnik op 1
sulfanilamid cz.d.a., odczynnik FP op 1
Srebra azotan 0,02 mol/l (0,02 N) ±0,2% r-r mianowany op 2
Potasu sodu winian, 4.hydrat czda op 1
Di Sodu wersenian 2 hydrat czda op 1
Amonu octan czda op 1
TitraFix(TM) Potasu nadmanganian 0,02 MOL/L (0,1N) odważka analityczna, ciało stałe op 1
TitraFix(TM) di-Sodu szczawian 0,05 mol/l (0,1 N) odważka analityczna op 2
Czerwień metylowa 0,1% w etanolu op 1
Tri-Sodu cytrynian 2 hydrat cz.d.a op 1
Amonu chlorek cz.d.a op 1
Wodoru nadtlenek roztwór 30% cz op 1
Kwas cytrynowy 1.hydrat cz.d.a. basic 99,4% op 10
Kwas solny 35-38% czda op 3
Alkohol etylowy 96% cz.d.a. op 5
Chlorowodorek hydroksyloaminy czda, ACS, ISO, odczynnik FP op 1
Amoniak 25% (woda amoniakalna) czda op 2
Kwas siarkowy (VI) min.95% cz.d.a; op 1
Kwas octowy min.95,5% cz.d.a op 1
Salicylan sodu cz.d.a. op 1
Potasu chromian cz.d.a op 1
Czerń eriochromowa T; wskaźnik op 1

4.5.3.) Główny kod CPV: 33696300-8 - Odczynniki chemiczne

4.5.5.) Wartość części: 4844,00 PLN

Część 25

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 25- Testy i roztwory
Test -paski wskaźnikowe do kontroli warunków beztlenowych w woreczkach op 1
Test do wykrywania aktywności oxydazy cytochromowej wytwarzanej przez mikroorganizmy op 40
Odczynnik Kovacsa (do wykrywania indolu wytwarzanego przez mikroorganizmy przy identyfikacji drobnoustrojów) op 1
Test do oznaczeń wolnego chloru, metoda kolorymetryczna DPD op 1
Siarczany, test opakowanie uzupełniające do 1.14411.0001 op 1

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141625-7 - Zestawy diagnostyczne

4.5.5.) Wartość części: 6342,40 PLN

Część 26

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 26- WZORCE SBW
R-r wzorcowy jonu azotu amonowego 1000 mg/l op. 1
R-r wzorcowy jonu azotu azotanowego 1000 mg/l op. 1
R-r wzorcowy jonu azotu azotynowego 1000 mg/l op. 1
R-r wzorcowy jonu żelaza 1000 mg/l (Fe3+) op. 1
R-r wzorcowy jonu manganu 1000 mg/l (Mn2+) op. 1
R-r wzorcowy jonu fluorkowego 1000 mg/l (F-) op. 1
wzorzec twardości ogólnej wody c=10mmol/dm3CaCO3 op. 2
formazynowy stabilizowany wzorzec mętności 1,0 NTU op. 1
formazynowy stabilizowany wzorzec mętności 10 NTU op. 1
Wzorzec konduktometryczny o przewodności elektrycznej właściwej 0,015 S/m (simens na m) - typ 0,001D op. 5
Wzorzec konduktometryczny o przewodności elektrycznej właściwej 0,0720 S/m (simens na m) - typ 0,005D op. 4
Wzorzec konduktometryczny o przewodności elektrycznej właściwej 0,141 S/m (simens na m) op. 1
Wzorzec konduktometryczny o przewodności elektrycznej właściwej 2000 µS/cm (mikrosimens na cm) op. 1
wzorzec pH=4,01±0,01 (25 st.C) do kalibracji pehametru op. 4
wzorzec pH=7.00±0,01 (25 st.C) do kalibracji pehametru op. 4
wzorzec pH=10.01±0,02 (25 st.C) do kalibracji pehametru op. 5
Roztwór buforowy pH 7,00±0,01 op. 2
Roztwór buforowy pH 9,21±0,02 op. 2
R-r wzorcowy jonów chlorkowych w wodzie 1000 mg/l (Cl-) op. 2
R-r wzorcowy jonów siarczanowych 1000 mg/l ( SO42- ) op. 1
Roztwór wzorcowy barwy (roztwór platynowo-kobaltowy) 500HAZEN op. 2
Rezorcyna C6H6O2 (związek o wysokiej czystości) op. 1
Węglan wapnia (związek o wysokiej czystości) op . 1
Chlorek sodu (o wysokiej czystości) op. 1

4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

4.5.5.) Wartość części: 11293,31 PLN

Część 27

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 27- Wzorce mętności
wzorzec mętności 1,0 NTU formazynowy op 1
wzorzec mętności 10 NTU formazynowy op 1
wzorzec mętności 50 NTU formazynowy op 1
wzorzec mętności 100 NTU formazynowy op 1

4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

4.5.5.) Wartość części: 1513,60 PLN

Część 28

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 28- Suche podłoża mikrobiologiczne
Agar z ekstraktem drożdżowym Yeast Extrakt Agar op. 2
Agar odżywczy op. 2
Nutrient Difco agar 1,5% op. 1
Płyn Ringera czterokrotnie rozcieńczony op. 1

4.5.3.) Główny kod CPV: 33698100-0 - Kultury mikrobiologiczne

4.5.5.) Wartość części: 1273,46 PLN

Część 29

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 29- Suplementy SBEK
Dodatek selektywny do pożywki CCDA op. 1

4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

4.5.5.) Wartość części: 330,00 PLN

Część 30

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 30 - Testy i akcesoria
Test do wykrywania aktywności oksydazy cytochromowej wytwarzanej przez mikroorganizmy op. 1
Test na hipuran sodu op. 2
Test na octan indoksylu (Indoxyl Test) op. 2
Test na katalazę op. 1
Test ONPG op. 1
Test na katalazę op. 1

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141625-7 - Zestawy diagnostyczne

4.5.5.) Wartość części: 1006,40 PLN

Część 31

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 31- Korki celulozowe
Korki celulozowe jednorazowego użytku do probówek szklanych szt. 100

4.5.3.) Główny kod CPV: 03430000-3 - Korek

4.5.5.) Wartość części: 29,74 PLN

Część 32

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 32 - Środki czyszczące do myjki
Środek czyszczący do myjek ultradźwiękowych op. 2
Środek do czyszczenia ultradźwiękowego op. 2

4.5.3.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące

4.5.5.) Wartość części: 406,16 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2049,43 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2049,43 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2049,43 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Labichem Iwona Zawirowska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7391551126

7.3.4) Miejscowość: Olsztyn

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2049,43 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-13

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7434,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8748,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7434,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Argenta Sp. z o.o.,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7811011656

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7434,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-13

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6480,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7695,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6480,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GRASO Zenon Sobiecki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5920202348

7.3.4) Miejscowość: Starogard Gdański

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6480,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-13

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Nie złożono żadnej oferty.

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 246,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 246,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 246,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BioMaxima S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9462360625

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 246,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-13

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 283,22 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 283,22 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 283,22 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Krajowe Towarzystwo Gospodarcze Semigat Spółka Akcyjna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5260302999

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 283,22 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-13

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Nie złożono żadnej oferty

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1055,25 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2262,36 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1055,25 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Techniczno-Handlowe "CHEMLAND" Mariusz Bartczak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 2530148740

7.3.4) Miejscowość: Stargard

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1055,25 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-13

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2107,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2415,90 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2107,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Labo24 Spółka z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6312247653

7.3.4) Miejscowość: Gliwice

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2107,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-13

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1472,57 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1472,57 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1472,57 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Labichem Iwona Zawirowska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7391551126

7.3.4) Miejscowość: Olsztyn

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1472,57 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-13

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 775,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1663,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 775,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BTL Sp. z o. o. Zakład Enzymów i Peptonów

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7290207522

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 775,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-13

Część 12

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę , którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Część 13

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7724,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13776,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7724,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 13)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Merck Life Science Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7781002137

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 13)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7724,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-13

Część 14

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Nie złożono żadnej oferty

Część 15

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Nie złożono żadnej oferty.

Część 16

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 16)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1720,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1720,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1720,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 16)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Argenta Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7811011656

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 16)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1720,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-13

Część 17

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 17)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 17)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2493,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2952,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2493,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 17)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Merck life Science Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7781002137

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 17)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2493,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-13

Część 18

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 18)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 18)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7917,54 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7917,54 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7917,54 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 18)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPH ESKULAP M. Furyk, J. Matłosz S.J.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6310103513

7.3.4) Miejscowość: Gliwice

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 18)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7917,54 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-13

Część 19

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 19)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.

Część 20

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 20)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 20)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2730,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1500,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 20)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Argenta Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7811011656

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 20)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1500,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-13

Część 21

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 21)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.

Część 22

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 22)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 22)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 685,11 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 685,11 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 685,11 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 22)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Merck Life Science Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7781002137

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 22)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 685,11 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-13

Część 23

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 23)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Nie złożono żadnej oferty.

Część 24

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 24)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Część 25

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 25)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 25)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9066,33 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9066,33 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9066,33 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 25)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Merck Life Science Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7781002137

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 25)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9066,33 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-13

Część 26

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 26)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.

Część 27

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 27)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 27)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1795,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2210,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1795,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 27)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Merck Life Science Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7781002137

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 27)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1795,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-13

Część 28

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 28)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 28)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1367,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1367,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1367,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 28)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BioMaxima S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9462360625

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 28)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1367,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-13

Część 29

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 29)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 29)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 270,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 270,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 270,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 29)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BioMaxima S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9462360625

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 29)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 270,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-13

Część 30

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 30)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 30)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1283,10 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1283,10 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1283,10 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 30)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BioMaxima S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9462360626

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 30)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1283,10 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-13

Część 31

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 31)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Nie złożono żadnej oferty.

Część 32

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 32)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Nie złożono żadnej oferty.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.