Ogłoszenie z dnia 2025-06-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„USŁUGA POLEGAJĄCA NA ZAPEWNIENIU OSÓB ŚWIADCZĄCYCH WSPARCIE POLEGAJĄCE NA ZAJĘCIACH Z TERAPII RĘKI NA RZECZ DZIECI ORAZ ZAPEWNIENIU SAL NA POTRZEBY REALIZACJI WW. WSPARCIA”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Rzeszowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 180193953
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Hetmańska 9
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-045
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: m.gil@rops.rzeszow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.rops.rzeszow.pl/
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Pomoc Społeczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„USŁUGA POLEGAJĄCA NA ZAPEWNIENIU OSÓB ŚWIADCZĄCYCH WSPARCIE POLEGAJĄCE NA ZAJĘCIACH Z TERAPII RĘKI NA RZECZ DZIECI ORAZ ZAPEWNIENIU SAL NA POTRZEBY REALIZACJI WW. WSPARCIA”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0e83a025-d579-4c8f-8730-97ffb1841e28
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00282878
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00041415/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.6 Usługa polegajaca na zapewnieniu osób świadczących wsparcie indywidualne i grupowe na rzecz dzieci i młodzieży w ramach projektu PZ
1.3.23 Usługa polegająca na zapewnieniu sal na potrzeby projektu PZ
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Zwiększenie dostępu do usług wspierających funkcjonowanie dzieci, młodzieży, rodzin biologicznych i pieczy zastępczej” .2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00256167
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
W uprzednio prowadzonym postępowaniu nr OZP.261.4.2024.MG dla części IV postępowania pn.: „Usługa polegająca na zapewnieniu osób świadczących wsparcie polegające na zajęciach z terapii ręki na rzecz dzieci zamieszkujących na terenie województwa podkarpackiego oraz zapewnieniu sal na potrzeby realizacji ww. wsparcia”, które było prowadzone w trybie podstawowym bez możliwości przeprowadzenia negocjacji, nie została złożona żadna oferta.
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest na podstawie przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U.2024.1320) oraz aktów wykonawczych wydanych na jej podstawie
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-de73cb2d-3950-43a5-a6d9-6fb90e70c217
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OZP.261.24.2025.MG
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 175466,67 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest USŁUGA POLEGAJĄCA NA ZAPEWNIENIU OSÓB ŚWIADCZĄCYCH WSPARCIE POLEGAJĄCE NA ZAJĘCIACH Z TERAPII RĘKI NA RZECZ DZIECI ZAMIESZKUJĄCYCH NA TERENIE WOJEWÓDZTWA PODKARPACKIEGO ORAZ ZAPEWNIENIU SAL NA POTRZEBY REALIZACJI WW. WSPARCIA. Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik Nr 1 do zaproszenia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85312500-4 - Usługi rehabilitacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
70220000-9 - Usługi wynajmu lub leasingu nieruchomości innych niż mieszkalne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CENTRUM FIZJOTERAPII PAŚKO SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5170409185
7.3.3) Ulica: WARNENCZYKA 34/
7.3.4) Miejscowość: RZESZÓW
7.3.5) Kod pocztowy: 35-612
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CENTRUM FIZJOTERAPII PAŚKO SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
CENTRUM FIZJOTERAPII PAŚKO SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 188000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-15INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Sprzedaż i dostawa fabrycznie nowych, nieużywanych dysków do monitoringu wizyjnego dla Kampusu Zalesie Uniwersytetu Rzeszowskiego.
- Przebudowa dróg - budowa dróg dla pieszych w ciągu dróg powiatowych na terenie Gminy Krasne oraz Gminy Dynów - 3 zadania
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem gablot i krzeseł dla Dziekanatu Wydziału Nauk Społecznych Uniwersytetu Rzeszowskiego.
- Sprzedaż i dostawa odczynników dla Wydziałów Uniwersytetu Rzeszowskiego
- Zakup i sukcesywne dostawy wody mineralnej, wody źródlanej wraz z dzierżawą dystrybutorów wody źródlanej.
- Malowanie i wymiana wykładziny III piętro segmenty A i B O/ZUS Rzeszów, Al. Piłsudskiego 12.
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenia usług hotelarskich, gastronomicznych oraz wynajmu sal konferencyjnych, w związku z organizacją spotkań informacyjnych/rekrutacyjnych oraz warsztatów w ramach działań sieci EURES.
- Usługa wynajmu torów pływackich/basenu na potrzeby prowadzenia zajęć dla studentów Studium Wychowania Fizycznego i Sportu Politechniki Lubelskiej z podziałem na części
- Pakiety rehabilitacyjne dla pracowników Urzędu Miasta Kielce
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych (zwanych dalej SUO) dla osób starszych i osób niepełnosprawnych z terenu miasta i gminy Brusy
- Usługi społeczne dla uczestników projektu pn.: "CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH W GMINIE MIELNO" Część I Część I
więcej: Usługi wynajmu lub leasingu nieruchomości innych niż mieszkalne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.