eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Dostawa sprzętu dla Wojskowych Straży Pożarnych z podziałem na II części - postępowanie nr 20/D

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-06-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu dla Wojskowych Straży Pożarnych z podziałem na II części
– postępowanie nr 20/D

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Rejonowy Zarząd Infrastruktury Olsztyn

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510698342

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Saperska 1

1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 10-073

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rziolsztyn.zamowienia@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://rziolsztyn.wp.mil.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Jednostka organizacyjna MON

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzętu dla Wojskowych Straży Pożarnych z podziałem na II części
– postępowanie nr 20/D

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d11e6c40-cd6b-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00282546

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00479046/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa sprzętu dla WSP

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00157598

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 20/D

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 139187,00 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 97642,28 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu dla Wojskowych Straży Pożarnych z podziałem na II części:
• Część I – dostawa sprzętu dla WSP
1) Hełm strażacki, w ilości 30 szt.,
2) Kurtyna (zasłona) wodna 52, w ilości 5 szt.,
3) Kurtyna (zasłona)wodna 75, w ilości 5 szt.,
4) Prądownica wodno-pianowa 52 typu TURBO, w ilości 5 szt.,
5) Rozdzielacz kulowy 75/52-75-52, w ilości 6 szt.,
6) Prądownica wodno-pianowa 75 typu TURBO, w ilości 5 szt.,
7) Smok ssawny skośny 75, w ilości 5 szt.,
8) Siekiera, w ilości 10 szt.,
9) Podpinka linkowa, w ilości 20 szt.,
10) Wysysacz (inżektor) pionowy, w ilości 5 szt.,
11) Zestaw kominiarski profesjonalny dla straży, w ilości 11 szt.,
12) Bosak podręczny, w ilości 30 szt.,
13) Bosak lekki z drążkiem aluminiowym składanym lub teleskopowym, w ilości 30 szt.
Szczegółowo przedmiot zamówienia opisano w załączniku nr 2 do SWZ.
2. Miejsce dostawy przedmiotu zamówienia:
Magazyn Rejonowego Zarządu Infrastruktury w Olsztynie, ul. Saperska 1; w godzinach
7:30 - 13:00.
3. Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczone wyroby na okres:
Część I – dostawa sprzętu dla WSP
• 10 lat na skorupę hełmu;
• wyposażenie koszyka wewnętrznego hełmu z poz. 1 opisu przedmiotu zamówienia: min. 24 – maks. 36 miesięcy, licząc od daty dostawy;
• poz. 2 – 13 opisu przedmiotu zamówienia: min. 12 – maks. 24 miesiące, licząc od daty dostawy.
4. Wymagany termin wykonania zamówienia z uzyskaniem efektu rzeczowego: 30 dni od dnia podpisania umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 35110000-8 - Sprzęt gaśniczy, ratowniczy i bezpieczeństwa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

18444111-4 - Hełmy ochronne

4.5.5.) Wartość części: 97642,28 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu dla Wojskowych Straży Pożarnych z podziałem na II części:
• Część II – dostawa mierników (detektorów) wielogazowych dla WSP
1) Miernik wielogazowy z pompką typu DRAGER, MSA AUER lub równoważny, w ilości 12 szt.
Szczegółowo przedmiot zamówienia opisano w załączniku nr 2 do SWZ.
2. Miejsce dostawy przedmiotu zamówienia:
Magazyn Rejonowego Zarządu Infrastruktury w Olsztynie, ul. Saperska 1; w godzinach 7:30 - 13:00.
3. Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczone wyroby na okres:
Część II – dostawa mierników (detektorów) wielogazowych dla WSP
• poz. 1 opisu przedmiotu zamówienia: min. 24 – maks. 36 miesięcy, licząc od daty dostawy.
4. Wymagany termin wykonania zamówienia z uzyskaniem efektu rzeczowego: 30 dni od dnia podpisania umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 35110000-8 - Sprzęt gaśniczy, ratowniczy i bezpieczeństwa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

18444111-4 - Hełmy ochronne

4.5.5.) Wartość części: 41544,72 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W części I postępowania złożono dwie oferty. Obie oferty podlegają odrzuceniu ponieważ ich treść jest niezgodna z warunkami zamówienia

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 99617,70 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 117618,75 PLN

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 67513,72 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 117342,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 67513,72 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dräger Polska sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 090518586

7.3.3) Ulica: ul. Posag 7 Panien 1

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-495

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 67513,72 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-06-23

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.