Ogłoszenie z dnia 2025-07-17
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Tryb podstawowy bez przeprowadzenia negocjacji, pn: „ Instalacja posiadanego systemu AlignRT firmy Vision RT wraz z jego konfiguracją z nowym akceleratorem TrueBeam firmy Varian Medical Systems
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Kliniczny Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji z Warmińsko-Mazurskim Centrum Onkologii w Olsztynie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510022366
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Wojska Polskiego 37
1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 10-228
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: iwona.panasiuk@poliklinika.net
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/poliklinika_olsztyn
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Tryb podstawowy bez przeprowadzenia negocjacji, pn: „ Instalacja posiadanego systemu AlignRT firmy Vision RT wraz z jego konfiguracją z nowym akceleratorem TrueBeam firmy Varian Medical Systems
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bd9b29cd-3cde-431f-a610-ea886c52ae57
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00330309
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00060353/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.7 Usługa instalacji systemu Align RT
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/poliklinika_olsztyn3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/poliklinika_olsztyn
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i
organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przy użyciu
środków komunikacji elektronicznej określają: Regulamin Internetowej Platformy Zakupowej oraz Instrukcja składania oferty dla
wykonawcy, dostępne na stronie Platformy. Regulamin znajduje się na stronie głównej Platformy
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Szpital Kliniczny Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji z Warmińsko – Mazurskim Centrum Onkologii z siedzibą w Olsztynie przy Al. Wojska Polskiego 37;
2) w sprawach związanych z Pani/Pana danych osobowych należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych osobowych w SK MSWiA z W-MCO w Olsztynie, kontakt: Al. Wojska Polskiego 37, 10-228 Olsztyn, adres e-mail, iod@poliklinika.net;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego znak ZPZ-37/06/25 pn.:
„ Instalacja posiadanego systemu AlignRT firmy Vision RT wraz z jego konfiguracją z
nowym akceleratorem TrueBeam firmy Varian Medical Systems
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, który udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1710), dalej „Ustawa Pzp” oraz Open Nexus Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu ul. Bolesława Krzywoustego 3, 61-144 Poznań, adres e-mail iod@opennexus.com, jako administrator platformy zakupowej, na której Szpital prowadzi postępowania o udzielenie zamówienia publicznego po adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/poliklinika_olsztyn ;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
• na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
• na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;
• na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
• prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): nie przysługuje Pani/Panu:
• w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
• prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
• na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZPZ-37/06/25
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest „Podłączenie wykorzystywanego systemu AlignRT firmy Vision RT do nowego akceleratora TrueBeam produkcji firmy Varian Medical Systems” w budynku D (przyziemie) Zakład Radioterapii w SK MSWiA z WMCO w Olsztynie Aleja Wojska Polskiego 37 10-228 Olsztyn, bunkier nr 2.Przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 1A do SWZ - opis przedmiotu zamówienia oraz nr 4 do SWZ - wzór umowy
4.2.6.) Główny kod CPV: 51610000-1 - Usługi instalowania urządzeń komputerowych i przetwarzania informacji
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
72265000-0 - Usługi konfiguracji oprogramowania
72240000-9 - Usługi analizy systemu i programowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
9.1. Na podstawie art. 112 pzp zamawiający określa niżej wskazane warunki udziału w postępowaniu dotyczące:4) zdolności technicznej lub zawodowej;Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje co najmniej jedną osobą przeszkoloną przez producenta urządzeń w zakresie obsługi serwisowej systemu Vision RT, co będzie potwierdzone stosownym certyfikatem
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: wykaz osób oddelegowanych przez Wykonawcę do wykonania niniejszego zamówienia – załącznik nr 8 do SWZ
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1) zmiany terminu realizacji umowy, w szczególności, gdy:a) Zamawiający podejmie decyzję w zakresie skorzystania z przepisu art. 455 ust. 1 pkt 2), 3), 4) Pzp lub art. 455 ust. 2 ustawy Pzp.,
b) wykonanie umowy w zakresie wskazanym w SWZ okazało się niemożliwe z powodu okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności wstrzymania realizacji umowy przez Zamawiającego
c) wykonanie umowy w zakresie wskazanym w SWZ okazało się niemożliwe z powodów, za które nie ponosi odpowiedzialności Wykonawca,
d) nastąpi zmiana okresu realizacji robót budowlanych w szczególności w wyniku potrzeby wykonania robót dodatkowych, potrzeby wprowadzenia zmian technologicznych i projektowych
e) w przypadkach określonych powyżej, termin realizacji umowy może być przedłużony o okres umożliwiający realizację przedmiotu umowy ze względu na ww. okoliczności;
2) wprowadzenia zmian z powodu wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z postanowieniami umowy. W tym przypadku zmianie może ulec:
a) termin realizacji umowy – poprzez skrócenie lub wydłużenie;
3) zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w przypadku:
a) ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług – zmiana będzie obowiązywać od dnia wejścia w życie przepisów wprowadzających nową stawkę podatku Vat,
b) zmiany zakresu i terminu realizacji umowy w przypadkach, o których mowa w §5 ust. 1 pkt. 2 lit. a , – zmiana będzie obowiązywać od dnia wejścia w życie wprowadzonych zmian,
4) dokonanie zmian, o których mowa w pkt 3) lit. a), b) wymaga przedłożenia Zamawiającemu lub Wykonawcy wniosku o zmianę wysokości wynagrodzenia. Wniosek winien zawierać uzasadnienie, w szczególności dokładny opis przesłanek determinujących wprowadzenie zmiany wynagrodzenia oraz jej dokładną kalkulację.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-07-25 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/poliklinika_olsztyn
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-07-25 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Świadczenie usług w zakresie napraw głównych silników samochodowych o zapłonie samoczynnym i zapłonie iskrowym oraz usług w zakresie napraw skrzyń biegów manualnych i automatycznych (2 zadania)
- Artykuły biurowe - powtórka 2
- Remont dachu w budynku przy ul. Grunwaldzkiej 7A - Os. Grunwaldzkie - Projekt OBO (2025) nr 89
- Dostawa i montaż wiat przystankowych wyposażonych w gabloty oraz dostawa i montaż gablot
- Usunięcie awarii odwodnienia na S7 w Wodzianach
- zakup i dostawę pomocy dydaktycznych - na potrzeby Zespołu Szkół Ekonomiczno-Handlowych im. Polaków spod Znaku Rodła w Olsztynie
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup urządzeń i oprogramowania w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Zakup i dostawa sprzętu IT wraz z licencjami w ramach Grantu w projekcie "Cyberbezpieczny Samorząd"
- "Dostawa sprzętu i oprogramowania wraz z wdrożeniami służące zwiększeniu cyberbezpieczeństwa realizacji usług publicznych w Starostwie Powiatowym w Pyrzycach"
- Świadczenie usług audytowych na rzecz Starostwa Powiatowego w Dzierżoniowie oraz powiatowych jednostek organizacyjnych
- Tryb podstawowy bez przeprowadzenia negocjacji, pn: " Instalacja posiadanego systemu AlignRT firmy Vision RT wraz z jego konfiguracją z nowym akceleratorem TrueBeam firmy Varian Medical Systems
- Dostawy sprzętu i oprogramowania oraz zakup usług związanych z poprawą cyberbezpieczeństwa
więcej: Usługi instalowania urządzeń komputerowych i przetwarzania informacji »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.