Ogłoszenie z dnia 2025-06-17
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Zagospodarowanie zmieszanych, selektywnie zebranych i biodegradowalnych odpadów odbieranych przez Przedsiębiorstwo Wodno – Kanalizacyjne „Eko – Skawa” Sp. z o.o.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Wodno-Kanalizacyjne "Eko-Skawa" Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 120570492
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 3 Maja 40a
1.5.2.) Miejscowość: Maków Podhalański
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-220
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.7.) Numer telefonu: 338771628
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ekoskawa_makowpodh@vp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ekoskawa.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający sektorowy - art. 5 ust. 1 pkt 2 - gospodarka wodna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zagospodarowanie zmieszanych, selektywnie zebranych i biodegradowalnych odpadów odbieranych przez Przedsiębiorstwo Wodno – Kanalizacyjne „Eko – Skawa” Sp. z o.o.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b6351385-5d04-45ee-b4c9-c61716189584
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00282532
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://josephine.proebiz.com/pl/tender/68204/summary3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Ofertę, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym , w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt .
2. Informacje, oświadczenia lub dokumenty inne niż określone w pkt 1 powyżej przekazywane w postępowaniu, sporządza się w postaci elektronicznej w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt, lub jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej za pośrednictwem platformy JOSEPHINE.
3. Adres internetowym platformy JOSEPHINE za pośrednictwem, której przekazuje się ofertę, oświadczenia i dokumenty: https://josephine.proebiz.com/pl/tender/68204/summary
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Zgodnie z 67 ustawy Pzp, Zamawiający podaje wymagania techniczne związane z korzystaniem z Platformy :
a) Stały dostęp do sieci Internet.
b) Dla sprawnego udziału na platformie JOSEPHINE https://josephine.proebiz.com/pl przeznaczonego do elektronicznego składania ofert i elektronicznej komunikacji w zamówieniach publicznych należy zainstalować jedną z przeglądarek internetowych Mozilla Firefox 13.0 i wyższą (https://firefox.com), Google Chrome (https://google.com/chrome) lub Internet Explorer wersję 11.0 i wyższą (https://microsoft.com/).
c) Konieczne jest włączenie obsługi javascript i plików cookie w przeglądarce. Instrukcję w jaki sposób włączyć obsługę plików cookie w przeglądarce internetowej można znaleźć pod adresem https://proebiz.com/pl/support. Możesz również wykonać test przeglądarki, który znajduje się w sekcji SUPPORT w stopce JOSEPHINE.
d) Wykonawca ma możliwość dodać w środowisku oprogramowania JOSEPHINE do swoich wiadomości dokumenty elektroniczne (pliki). W przypadku komunikacji niezaszyfrowanej całkowita maksymalna objętość danych wynosi 500 MB, dla komunikacji szyfrowanej 300 MB. Maksymalna wielkość oznacza całkowitą objętość danych wykonawcy w ramach prowadzonej operacji.
2. Rejestracja na Platformie, w tym złożenie oferty w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, wymaga wypełnienia formularza rejestracyjnego, w tym danych firmy, którą reprezentuje Wykonawca, oraz danych osobowych, które służą do logowania się do systemu JOSEPHINE. Rejestracja jest związana z NIP bądź numerem PESEL, dlatego danych wprowadzonych w polu NIP nie można potem zmienić. Dane dostępu Wykonawca otrzyma po dokonaniu rejestracji.
3. Po zalogowaniu się do systemu przy użyciu danych dostępowych można składać oferty, wnioski, potrzebne dokumenty i komunikować się z Zamawiającym. Uwierzytelnienie użytkownika wykonawcy nie jest wymagane, a użytkownik może komunikować się i licytować we wszystkich typach zamówień natychmiast po rejestracji.
4. Z listy publikowanych Zamówień, wybierz Zamówienie, w którym chcesz złożyć ofertę, klikając w jego wiersz
5. Po prawidłowo dokonanej rejestracji zaloguj się do systemu JOSEPHINE za pomocą hasła. Aby złożyć ofertę wybierz Zamówienie klikając w główną zakładkę ZAMÓWIENIA, a następnie wybierz Zamówienia publiczne.Jeśli termin składania ofert już się rozpoczął i jeszcze nie upłynął, możesz nacisnąć przycisk + Nowa oferta/wniosek.
6. Po kliknięciu na + Dodać dokumenty, system umożliwi dodanie nieograniczonej ilości załączników do Zamówienia
7. Po kontroli dołączonych dokumentów, wyślij/złóż ofertę przyciskiem Wysłać.
8. Po prawidłowym złożeniu oferty możesz stronę zamknąć. Na twój e-mail automatycznie zostanie wysłane powiadomienie o złożeniu oferty.
9. Do już złożonej oferty nie ma możliwości wglądu
10. Decydujące znaczenie dla oceny zachowania terminu składania ofert ma data i godzina wczytania oferty na Platformę.
11. Zmiana/wycofanie oferty.
a) Przed upłynięciem terminu składania ofert, Wykonawca może zmiany do złożonej oferty lub ofertę wycofać klikając na ikonę kosza. Zmiana oferty następuje poprzez wycofanie oferty oraz jej ponownym złożeniu.
b) Do Zamawiającego zostanie wysłane powiadomienie e-mail z informacją o wycofaniu oferty, a w przypadku ponownego jej złożenia e-mail o ponownym złożeniu oferty.
c) Oferta która została wycofana, jest w systemie pokazywana jako przekreślona i nikt nie ma możliwości jej wglądu.
d) Kolejną (poprawioną) ofertę do danego zamówienia Wykonawca może złożyć tym samym sposobem jak pierwszą.
e) W przypadku upłynięcia terminu do składania ofert, system poinformuje o tym, że składasz ofertę po terminie, a złożona w tym czasie oferta będzie automatycznie oznaczona jako oferta złożona po terminie.
12. Na Platformie JOSEPHINE w zakładce Biblioteka instrukcji i linków są dostępne instrukcje dla Wykonawców.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ES.ZP.3.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 6
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część Nr 1
– Zagospodarowanie zmieszanych odpadów komunalnych. KOD odpadu: 20 03 01. Szacunkowa ilość odpadów jaką Zamawiający przewiduje zebrać i dostarczyć do Wykonawcy wynosi 300 Mg
4.2.6.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielenie Wykonawcy zamówienia zgodnie z art. 214 ust.1 pkt 7 ustawy Pzp w wysokości do 20 % wartości zamówienia w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu Wykonawcy usług, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług, jeżeli takie zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena za 1 Mg odebranego odpadu (C) – waga kryterium 80 %.
2) Termin płatności za fakturę (TP) – waga kryterium 10 %.
3) Koszt przewiezienia odpadów (KP) – waga kryterium 10 %
2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) Cena brutto = Cena brutto za 1 Mg odebranego odpadu (zaoferowana przez wykonawcę w formularzu ofertowym) x Szacunkowa ilość odpadów (określona przez Zamawiającego dla poszczególnych części) (C) – waga 80 %
cena najniższa brutto*
C = ------------------------------------------------ x 100 x 80 %
cena oferty ocenianej brutto
* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
a) Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto będąca iloczynem ilości Mg odpadów oszacowanych przez Zamawiającego dla poszczególnych części oraz ceny brutto za zagospodarowanie 1 Mg odebranego odpadu podanej przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym
b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
2) „Termin Płatności” za fakturę (TP) – waga 10 %
a) Termin płatności za fakturę 30 dni = 10 pkt.
b) Termin płatności za fakturę 14 dni = 5 pkt.
c) Termin płatności za fakturę 7 dni = 0 pkt.
3) Zasada oceny ofert wg kryterium „Koszt Przewozu Odpadów”
a) Wykonawcą biorącym udział w postępowaniu zostaną przyznane punkty za odległość liczoną od miejsca powstania odpadów tj. od siedziby Zamawiającego (34-220 Maków Podhalański ul. 3 Maja 40a) do miejsca przekazania odpadów. Ilość kilometrów obliczana jest jako najkrótszy odcinek dojazdu pojazdów (realnie przebyta droga umożliwiająca przejazd odpowiednich samochodów) z zebranymi odpadami komunalnymi. Powyższe kryterium podyktowane jest aspektami redukcji zagrożeń dla środowiska oraz zasadą bliskości miejsca odzysku i unieszkodliwiania odpadów.
b) Punkty będą przyznawane na zasadzie:
Ilość km liczona od miejsca powstania odpadów (tj. od siedziby Zamawiającego) do
miejsca przekazania odpadów (Instalacja do Przetwarzania Odpadów Komunalnych):
• do 80 km = 10 pkt
• powyżej 80 km do 100 km = 5 pkt
• powyżej 100 km = 0 pkt.
c) Wskazane kryterium punktowane będzie na podstawie informacji złożonej przez Wykonawcę w systemowym formularzu ofertowym.
d) Zamawiający zweryfikuje odległość wskazaną przez Wykonawcę w formularzu ofertowym zgodnie z najkrótszą trasą wyznaczoną przez aplikację Mapy Google dopuszczalną dla pojazdu o dużych gabarytach i nie zawierającą ograniczeń dotyczących wjazdu na określone ulice.
3. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
5. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w punktach powyżej.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt Przewozu Odpadów
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część Nr 2
– Zagospodarowanie selektywnie zebranych odpadów - opakowanie z papieru i tektury.
KOD odpadu: 15 01 01. Szacunkowa ilość odpadów jaką Zamawiający przewiduje zebrać i dostarczyć do Wykonawcy wynosi 25 Mg
– Zagospodarowanie selektywnie zebranych odpadów - opakowanie z tworzyw sztucznych.
KOD odpadu: 15 01 02. Szacunkowa ilość odpadów jaką Zamawiający przewiduje zebrać i dostarczyć do Wykonawcy wynosi 35 Mg
– Zagospodarowanie selektywnie zebranych odpadów - opakowanie ze szkła.
KOD odpadu: 15 01 07. Szacunkowa ilość odpadów jaką Zamawiający przewiduje zebrać i dostarczyć do Wykonawcy wynosi 15 Mg
4.2.6.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami
90514000-3 - Usługi recyklingu odpadów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielenie Wykonawcy zamówienia zgodnie z art. 214 ust.1 pkt 7 ustawy Pzp w wysokości do 20 % wartości zamówienia w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu Wykonawcy usług, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług, jeżeli takie zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena za 1 Mg odebranego odpadu (C) – waga kryterium 80 %.
2) Termin płatności za fakturę (TP) – waga kryterium 10 %.
3) Koszt przewiezienia odpadów (KP) – waga kryterium 10 %
2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) Cena brutto = Cena brutto za 1 Mg odebranego odpadu (zaoferowana przez wykonawcę w formularzu ofertowym) x Szacunkowa ilość odpadów (określona przez Zamawiającego dla poszczególnych części) (C) – waga 80 %
cena najniższa brutto*
C = ------------------------------------------------ x 100 x 80 %
cena oferty ocenianej brutto
* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
a) Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto będąca iloczynem ilości Mg odpadów oszacowanych przez Zamawiającego dla poszczególnych części oraz ceny brutto za zagospodarowanie 1 Mg odebranego odpadu podanej przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym
b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
2) „Termin Płatności” za fakturę (TP) – waga 10 %
a) Termin płatności za fakturę 30 dni = 10 pkt.
b) Termin płatności za fakturę 14 dni = 5 pkt.
c) Termin płatności za fakturę 7 dni = 0 pkt.
3) Zasada oceny ofert wg kryterium „Koszt Przewozu Odpadów”
a) Wykonawcą biorącym udział w postępowaniu zostaną przyznane punkty za odległość liczoną od miejsca powstania odpadów tj. od siedziby Zamawiającego (34-220 Maków Podhalański ul. 3 Maja 40a) do miejsca przekazania odpadów. Ilość kilometrów obliczana jest jako najkrótszy odcinek dojazdu pojazdów (realnie przebyta droga umożliwiająca przejazd odpowiednich samochodów) z zebranymi odpadami komunalnymi. Powyższe kryterium podyktowane jest aspektami redukcji zagrożeń dla środowiska oraz zasadą bliskości miejsca odzysku i unieszkodliwiania odpadów.
b) Punkty będą przyznawane na zasadzie:
Ilość km liczona od miejsca powstania odpadów (tj. od siedziby Zamawiającego) do
miejsca przekazania odpadów (Instalacja do Przetwarzania Odpadów Komunalnych):
• do 80 km = 10 pkt
• powyżej 80 km do 100 km = 5 pkt
• powyżej 100 km = 0 pkt.
c) Wskazane kryterium punktowane będzie na podstawie informacji złożonej przez Wykonawcę w systemowym formularzu ofertowym.
d) Zamawiający zweryfikuje odległość wskazaną przez Wykonawcę w formularzu ofertowym zgodnie z najkrótszą trasą wyznaczoną przez aplikację Mapy Google dopuszczalną dla pojazdu o dużych gabarytach i nie zawierającą ograniczeń dotyczących wjazdu na określone ulice.
3. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
5. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w punktach powyżej.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt Przewozu Odpadów
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część Nr 3 – Zagospodarowanie selektywnie zebranych odpadów - zużyte opony. KOD odpadu: 16 01 03. Szacunkowa ilość odpadów jaką Zamawiający przewiduje zebrać i dostarczyć do Wykonawcy wynosi 2 Mg.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami
90514000-3 - Usługi recyklingu odpadów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielenie Wykonawcy zamówienia zgodnie z art. 214 ust.1 pkt 7 ustawy Pzp w wysokości do 20 % wartości zamówienia w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu Wykonawcy usług, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług, jeżeli takie zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena za 1 Mg odebranego odpadu (C) – waga kryterium 80 %.
2) Termin płatności za fakturę (TP) – waga kryterium 10 %.
3) Koszt przewiezienia odpadów (KP) – waga kryterium 10 %
2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) Cena brutto = Cena brutto za 1 Mg odebranego odpadu (zaoferowana przez wykonawcę w formularzu ofertowym) x Szacunkowa ilość odpadów (określona przez Zamawiającego dla poszczególnych części) (C) – waga 80 %
cena najniższa brutto*
C = ------------------------------------------------ x 100 x 80 %
cena oferty ocenianej brutto
* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
a) Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto będąca iloczynem ilości Mg odpadów oszacowanych przez Zamawiającego dla poszczególnych części oraz ceny brutto za zagospodarowanie 1 Mg odebranego odpadu podanej przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym
b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
2) „Termin Płatności” za fakturę (TP) – waga 10 %
a) Termin płatności za fakturę 30 dni = 10 pkt.
b) Termin płatności za fakturę 14 dni = 5 pkt.
c) Termin płatności za fakturę 7 dni = 0 pkt.
3) Zasada oceny ofert wg kryterium „Koszt Przewozu Odpadów”
a) Wykonawcą biorącym udział w postępowaniu zostaną przyznane punkty za odległość liczoną od miejsca powstania odpadów tj. od siedziby Zamawiającego (34-220 Maków Podhalański ul. 3 Maja 40a) do miejsca przekazania odpadów. Ilość kilometrów obliczana jest jako najkrótszy odcinek dojazdu pojazdów (realnie przebyta droga umożliwiająca przejazd odpowiednich samochodów) z zebranymi odpadami komunalnymi. Powyższe kryterium podyktowane jest aspektami redukcji zagrożeń dla środowiska oraz zasadą bliskości miejsca odzysku i unieszkodliwiania odpadów.
b) Punkty będą przyznawane na zasadzie:
Ilość km liczona od miejsca powstania odpadów (tj. od siedziby Zamawiającego) do
miejsca przekazania odpadów (Instalacja do Przetwarzania Odpadów Komunalnych):
• do 80 km = 10 pkt
• powyżej 80 km do 100 km = 5 pkt
• powyżej 100 km = 0 pkt.
c) Wskazane kryterium punktowane będzie na podstawie informacji złożonej przez Wykonawcę w systemowym formularzu ofertowym.
d) Zamawiający zweryfikuje odległość wskazaną przez Wykonawcę w formularzu ofertowym zgodnie z najkrótszą trasą wyznaczoną przez aplikację Mapy Google dopuszczalną dla pojazdu o dużych gabarytach i nie zawierającą ograniczeń dotyczących wjazdu na określone ulice.
3. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
5. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w punktach powyżej.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt Przewozu Odpadów
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część Nr 4 – Zagospodarowanie selektywnie zebranych zmieszanych odpadów z betonu, gruzu ceglanego, odpadowych materiałów ceramicznych i elementów wyposażenia inne niż wymienione w 170106. KOD odpadu: 17 01 07. Szacunkowa ilość odpadów jaką Zamawiający przewiduje zebrać i dostarczyć do Wykonawcy wynosi 3 Mg
4.2.6.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami
90514000-3 - Usługi recyklingu odpadów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielenie Wykonawcy zamówienia zgodnie z art. 214 ust.1 pkt 7 ustawy Pzp w wysokości do 20 % wartości zamówienia w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu Wykonawcy usług, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług, jeżeli takie zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena za 1 Mg odebranego odpadu (C) – waga kryterium 80 %.
2) Termin płatności za fakturę (TP) – waga kryterium 10 %.
3) Koszt przewiezienia odpadów (KP) – waga kryterium 10 %
2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) Cena brutto = Cena brutto za 1 Mg odebranego odpadu (zaoferowana przez wykonawcę w formularzu ofertowym) x Szacunkowa ilość odpadów (określona przez Zamawiającego dla poszczególnych części) (C) – waga 80 %
cena najniższa brutto*
C = ------------------------------------------------ x 100 x 80 %
cena oferty ocenianej brutto
* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
a) Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto będąca iloczynem ilości Mg odpadów oszacowanych przez Zamawiającego dla poszczególnych części oraz ceny brutto za zagospodarowanie 1 Mg odebranego odpadu podanej przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym
b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
2) „Termin Płatności” za fakturę (TP) – waga 10 %
a) Termin płatności za fakturę 30 dni = 10 pkt.
b) Termin płatności za fakturę 14 dni = 5 pkt.
c) Termin płatności za fakturę 7 dni = 0 pkt.
3) Zasada oceny ofert wg kryterium „Koszt Przewozu Odpadów”
a) Wykonawcą biorącym udział w postępowaniu zostaną przyznane punkty za odległość liczoną od miejsca powstania odpadów tj. od siedziby Zamawiającego (34-220 Maków Podhalański ul. 3 Maja 40a) do miejsca przekazania odpadów. Ilość kilometrów obliczana jest jako najkrótszy odcinek dojazdu pojazdów (realnie przebyta droga umożliwiająca przejazd odpowiednich samochodów) z zebranymi odpadami komunalnymi. Powyższe kryterium podyktowane jest aspektami redukcji zagrożeń dla środowiska oraz zasadą bliskości miejsca odzysku i unieszkodliwiania odpadów.
b) Punkty będą przyznawane na zasadzie:
Ilość km liczona od miejsca powstania odpadów (tj. od siedziby Zamawiającego) do
miejsca przekazania odpadów (Instalacja do Przetwarzania Odpadów Komunalnych):
• do 80 km = 10 pkt
• powyżej 80 km do 100 km = 5 pkt
• powyżej 100 km = 0 pkt.
c) Wskazane kryterium punktowane będzie na podstawie informacji złożonej przez Wykonawcę w systemowym formularzu ofertowym.
d) Zamawiający zweryfikuje odległość wskazaną przez Wykonawcę w formularzu ofertowym zgodnie z najkrótszą trasą wyznaczoną przez aplikację Mapy Google dopuszczalną dla pojazdu o dużych gabarytach i nie zawierającą ograniczeń dotyczących wjazdu na określone ulice.
3. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
5. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w punktach powyżej.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt Przewozu Odpadów
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część Nr 5 – Zagospodarowanie selektywnie zebranych odpadów wielkogabarytowe.
KOD odpadu: 20 03 07. Szacunkowa ilość odpadów jaką Zamawiający przewiduje zebrać i dostarczyć do Wykonawcy wynosi 3 Mg.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami
90514000-3 - Usługi recyklingu odpadów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielenie Wykonawcy zamówienia zgodnie z art. 214 ust.1 pkt 7 ustawy Pzp w wysokości do 20 % wartości zamówienia w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu Wykonawcy usług, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług, jeżeli takie zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena za 1 Mg odebranego odpadu (C) – waga kryterium 80 %.
2) Termin płatności za fakturę (TP) – waga kryterium 10 %.
3) Koszt przewiezienia odpadów (KP) – waga kryterium 10 %
2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) Cena brutto = Cena brutto za 1 Mg odebranego odpadu (zaoferowana przez wykonawcę w formularzu ofertowym) x Szacunkowa ilość odpadów (określona przez Zamawiającego dla poszczególnych części) (C) – waga 80 %
cena najniższa brutto*
C = ------------------------------------------------ x 100 x 80 %
cena oferty ocenianej brutto
* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
a) Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto będąca iloczynem ilości Mg odpadów oszacowanych przez Zamawiającego dla poszczególnych części oraz ceny brutto za zagospodarowanie 1 Mg odebranego odpadu podanej przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym
b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
2) „Termin Płatności” za fakturę (TP) – waga 10 %
a) Termin płatności za fakturę 30 dni = 10 pkt.
b) Termin płatności za fakturę 14 dni = 5 pkt.
c) Termin płatności za fakturę 7 dni = 0 pkt.
3) Zasada oceny ofert wg kryterium „Koszt Przewozu Odpadów”
a) Wykonawcą biorącym udział w postępowaniu zostaną przyznane punkty za odległość liczoną od miejsca powstania odpadów tj. od siedziby Zamawiającego (34-220 Maków Podhalański ul. 3 Maja 40a) do miejsca przekazania odpadów. Ilość kilometrów obliczana jest jako najkrótszy odcinek dojazdu pojazdów (realnie przebyta droga umożliwiająca przejazd odpowiednich samochodów) z zebranymi odpadami komunalnymi. Powyższe kryterium podyktowane jest aspektami redukcji zagrożeń dla środowiska oraz zasadą bliskości miejsca odzysku i unieszkodliwiania odpadów.
b) Punkty będą przyznawane na zasadzie:
Ilość km liczona od miejsca powstania odpadów (tj. od siedziby Zamawiającego) do
miejsca przekazania odpadów (Instalacja do Przetwarzania Odpadów Komunalnych):
• do 80 km = 10 pkt
• powyżej 80 km do 100 km = 5 pkt
• powyżej 100 km = 0 pkt.
c) Wskazane kryterium punktowane będzie na podstawie informacji złożonej przez Wykonawcę w systemowym formularzu ofertowym.
d) Zamawiający zweryfikuje odległość wskazaną przez Wykonawcę w formularzu ofertowym zgodnie z najkrótszą trasą wyznaczoną przez aplikację Mapy Google dopuszczalną dla pojazdu o dużych gabarytach i nie zawierającą ograniczeń dotyczących wjazdu na określone ulice.
3. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
5. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w punktach powyżej.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt Przewozu Odpadów
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część Nr 6 – Zagospodarowanie odpadów ulegających biodegradacji. KOD odpadu: 20 02 01. Szacunkowa ilość odpadów jaką Zamawiający przewiduje zebrać i dostarczyć do Wykonawcy wynosi 2 Mg.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami
90514000-3 - Usługi recyklingu odpadów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielenie Wykonawcy zamówienia zgodnie z art. 214 ust.1 pkt 7 ustawy Pzp w wysokości do 20 % wartości zamówienia w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu Wykonawcy usług, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług, jeżeli takie zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena za 1 Mg odebranego odpadu (C) – waga kryterium 80 %.
2) Termin płatności za fakturę (TP) – waga kryterium 10 %.
3) Koszt przewiezienia odpadów (KP) – waga kryterium 10 %
2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) Cena brutto = Cena brutto za 1 Mg odebranego odpadu (zaoferowana przez wykonawcę w formularzu ofertowym) x Szacunkowa ilość odpadów (określona przez Zamawiającego dla poszczególnych części) (C) – waga 80 %
cena najniższa brutto*
C = ------------------------------------------------ x 100 x 80 %
cena oferty ocenianej brutto
* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
a) Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto będąca iloczynem ilości Mg odpadów oszacowanych przez Zamawiającego dla poszczególnych części oraz ceny brutto za zagospodarowanie 1 Mg odebranego odpadu podanej przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym
b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
2) „Termin Płatności” za fakturę (TP) – waga 10 %
a) Termin płatności za fakturę 30 dni = 10 pkt.
b) Termin płatności za fakturę 14 dni = 5 pkt.
c) Termin płatności za fakturę 7 dni = 0 pkt.
3) Zasada oceny ofert wg kryterium „Koszt Przewozu Odpadów”
a) Wykonawcą biorącym udział w postępowaniu zostaną przyznane punkty za odległość liczoną od miejsca powstania odpadów tj. od siedziby Zamawiającego (34-220 Maków Podhalański ul. 3 Maja 40a) do miejsca przekazania odpadów. Ilość kilometrów obliczana jest jako najkrótszy odcinek dojazdu pojazdów (realnie przebyta droga umożliwiająca przejazd odpowiednich samochodów) z zebranymi odpadami komunalnymi. Powyższe kryterium podyktowane jest aspektami redukcji zagrożeń dla środowiska oraz zasadą bliskości miejsca odzysku i unieszkodliwiania odpadów.
b) Punkty będą przyznawane na zasadzie:
Ilość km liczona od miejsca powstania odpadów (tj. od siedziby Zamawiającego) do
miejsca przekazania odpadów (Instalacja do Przetwarzania Odpadów Komunalnych):
• do 80 km = 10 pkt
• powyżej 80 km do 100 km = 5 pkt
• powyżej 100 km = 0 pkt.
c) Wskazane kryterium punktowane będzie na podstawie informacji złożonej przez Wykonawcę w systemowym formularzu ofertowym.
d) Zamawiający zweryfikuje odległość wskazaną przez Wykonawcę w formularzu ofertowym zgodnie z najkrótszą trasą wyznaczoną przez aplikację Mapy Google dopuszczalną dla pojazdu o dużych gabarytach i nie zawierającą ograniczeń dotyczących wjazdu na określone ulice.
3. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
5. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w punktach powyżej.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt Przewozu Odpadów
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczącym uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, jeżeli wykaże, że posiada dokument stwierdzającego prawo na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym tj. zezwolenie na przetwarzanie odpadów lub pozwolenie zintegrowane.2. Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej, jeżeli wykaże że:
a) dla odpadu o kodzie 20 03 01 Wykonawca posiada status instalacji komunalnej do przetwarzania niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych lub pozostałości z przetwarzania tych odpadów, określonej na liście, o której mowa w art. 38b ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach, spełniającej wymagania najlepszej dostępnej techniki, o której mowa w art. 207 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. – Prawo ochrony środowiska, lub technologii, o której mowa w art. 143 tej ustawy – część nr 1 zamówienia
b) Dla odpadów o kodach: 15 01 01, 15 01 02, 15 01 07, 16 01 03, 17 01 07, 20 03 07, 20 02 01: Wykonawca dysponuje instalacją odzysku lub unieszkodliwiania odpadów, spełniającą wymagania określone w przepisach szczegółowych, tj. ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach oraz ustawą z dnia z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach lub posiada zawartą umowę z podmiotem prowadzącym taką instalację do przetwarzania danego kodu odpadu, a podmiot prowadzący tę instalację posiada dla niej decyzję właściwego organu obejmującą zezwolenie na przetwarzanie tych odpadów co najmniej przez okres od 01.07.2025 r. do 31.12.2025 r. – część nr 2, 3, 4, 5, 6 zamówienia.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych:
a) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do niniejszej SWZ.
b) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
c) zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
d) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych:
dokumentu stwierdzającego prawo na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym tj. zezwolenie na przetwarzanie odpadów lub pozwolenie zintegrowane.
2. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej zamawiający żąda:
wykazu urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami tj. wykaz instalacji komunalnej do przetwarzania niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych lub pozostałości z przetwarzania tych odpadów (część nr 1 zamówienia), i/ lub wykaz instalacji odzysku lub unieszkodliwiania odpadów (część nr 2, 3, 4, 5, 6 zamówienia), w instalacjach oddalonych od siedziby Zamawiającego (34-220 Maków Podhalański, ul. 3 Maja 40a) nie większej niż 120 km, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie:1) 2500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych 00/100) dla części zamówienia nr 1,
2) 500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych 00/100) dla części zamówienia nr 2.
2. Dla części zamówienia nr 3, 4, 5, 6 Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
3. Zgodnie z art. 97 ust. 7 pkt 2-4 Pzp wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).
4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy:
Bank Spółdzielczy w Jordanowie O/Maków Podhalański
Nr rachunku: 98 8799 0001 0017 0103 0498 0001
5. Wniesienie wadium w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego będzie skuteczne z chwilą uznania tego rachunku bankowego kwotą wadium (jeżeli wpływ środków pieniężnych na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego nastąpi przed upływem terminu składania ofert).
6. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 Pzp, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.
7. W przypadku wadium wniesionego w pieniądzu oraz z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 Pzp, jeżeli wadium będzie wniesione w tych formach, musi wynikać, że wadium zabezpiecza ofertę wykonawcy złożoną w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego - Zagospodarowanie zmieszanych, selektywnie zebranych i biodegradowalnych odpadów komunalnych odbieranych przez Przedsiębiorstwo Wodno – Kanalizacyjne „Eko – Skawa” Sp. z o.o. – (Część nr 1, Część nr 2)*. Oznaczenie sprawy: ES.ZP.3/2025.
8. Za zgodą zamawiającego wykonawca może dokonać zmiany formy wadium na jedną lub kilka form, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 Pzp. Zmiana formy wadium musi być dokonana z zachowaniem ciągłości zabezpieczenia oferty kwotą wadium.
*niepotrzebne skreślić
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.2. W przypadku, o którym mowa w ust. 1, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
4. W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, zamawiający może żądać od wykonawcy odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru.
5. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w ust. 4, jeżeli zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.
6. Jeżeli w imieniu wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w ust. 4, zamawiający może żądać od wykonawcy pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania wykonawcy.
7. Przepis ust. 6 stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego.
8. Przepisy ust. 4-6 stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 Pzp lub podwykonawcy niebędącego podmiotem udostępniającym zasoby na takich zasadach.
9. W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności podmiotowych środków dowodowych lub dokumentów, o których mowa w ust. 4, pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, zamawiający może żądać od wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski pobranych samodzielnie przez zamawiającego podmiotowych środków dowodowych lub dokumentów.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1) Zgodnie z art. 455 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień zawartej umowy z Wykonawcą w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następujących sytuacjach:1. wynagrodzenie umowne brutto może ulec odpowiedniej zmianie w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów podatku VAT,
2. wynagrodzenie umowne brutto może ulec odpowiedniej zmianie w przypadku zmiany opłaty za skła-dowanie odpadów na składowisku, której stawki określane są w rozporządzeniu Rady Ministrów w sprawie opłat za korzystanie ze środowiska (tzw. „opłata marszałkowska”),
3. w innych uzasadnionych okolicznościach, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy,
2) Zmiana postanowień umowy wymaga formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności.
3) Rozwiązanie umowy może nastąpić za porozumieniem stron, w oparciu o art. 454 i 455 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 poz. 1320 ze zm.).
4) Zamawiający może odstąpić również od zawartej z Wykonawcą umowy na podstawie art. 456 Ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 poz. 1320 ze zm.).
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-06-25 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://josephine.proebiz.com/pl/tender/68204/summary
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-06-25 12:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-07-25
INNE PRZETARGI MAKÓW PODHALAŃSKI
- Zagospodarowanie zmieszanych, selektywnie zebranych i biodegradowalnych odpadów odbieranych przez Przedsiębiorstwo Wodno - Kanalizacyjne "Eko - Skawa" Sp. z o.o.
- Modernizacja wewnętrznej instalacji elektrycznej oraz dostosowanie pomieszczeń w budynku szkoły podstawowej w Białce do wymogów p.poż. i sanepid
więcej: przetargi MAKÓW PODHALAŃSKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Odbiór, transport oraz zagospodarowanie odpadów o kodzie 19 12 10 z Przedsiębiorstwa Gospodarki Odpadami Sp. z o.o. w Promniku, gm. Strawczyn"
- Świadczenie usługi w zakresie odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych niesegregowanych i segregowanych z terenu Wojewódzkiego Szpitala Zdrowia Psychicznego w Świeciu
- Świadczenie usługi odbioru, wywozu i unieszkodliwienia odpadów ulegających biodegradacji, gruzu zmieszanego, odpadów wielkogabarytowych, zużytych bębnów i tonerów oraz tekstyliów...
- "Świadczenie usług sprzątania lokali mieszkalnych, użytkowych, pomieszczeń przynależnych, części wspólnych nieruchomości oraz budynków przeznaczonych do remontu kapitalnego"
- Zagospodarowanie zmieszanych, selektywnie zebranych i biodegradowalnych odpadów odbieranych przez Przedsiębiorstwo Wodno - Kanalizacyjne "Eko - Skawa" Sp. z o.o.
- Zagospodarowanie odpadów o kodzie 200307 - odpady wielkogabarytowe
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.