Ogłoszenie z dnia 2023-06-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00246715/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywne dostawy owoców i warzyw w miejscowościach: Wołów, Stary Wołów i Lubiąż w 2023 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wołów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931935000
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 34
1.5.2.) Miejscowość: Wołów
1.5.3.) Kod pocztowy: 56-100
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 71 319 1305
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@wolow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.wolow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/wolow1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywne dostawy owoców i warzyw w miejscowościach: Wołów, Stary Wołów i Lubiąż w 2023 roku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a777b399-0379-11ee-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00282284
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00054209/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.8 Sukcesywne dostawy owoców i warzyw w miejscowościach: Wołów, Stary Wołów i Lubiąż w 2023 roku.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00246715
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WZP.271.15.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sukcesywne dostawy owoców i warzyw do Przedszkola nr 1 „Chatka Puchatka”w Wołowie
4.5.3.) Główny kod CPV: 03200000-3 - Zboża, ziemniaki, warzywa, owoce i orzechy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15331000-7 - Warzywa przetworzone
4.5.5.) Wartość części: 127767,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sukcesywne dostawy owoców i warzyw do Przedszkola nr 2 „Słoneczko”w Wołowie
4.5.3.) Główny kod CPV: 03200000-3 - Zboża, ziemniaki, warzywa, owoce i orzechy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15331000-7 - Warzywa przetworzone
4.5.5.) Wartość części: 139049,15 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sukcesywne dostawy owoców i warzyw do Zespołu Szkół Publicznych w Lubiążu4.5.3.) Główny kod CPV: 03200000-3 - Zboża, ziemniaki, warzywa, owoce i orzechy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15331000-7 - Warzywa przetworzone
4.5.5.) Wartość części: 26769,61 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sukcesywne dostawy owoców i warzyw do Szkoły Podstawowej im. „Kornela Makuszyńskiego” w Starym Wołowie4.5.3.) Główny kod CPV: 03200000-3 - Zboża, ziemniaki, warzywa, owoce i orzechy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15331000-7 - Warzywa przetworzone
4.5.5.) Wartość części: 38233,42 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W trakcie badania ofert Gmina Wołów zwróciła się do Centrum wsparcia Platformy e-Zamówienia z pytaniem dotyczącym technicznego elementu wypełniania Ogłoszenia o zamówieniu. W trakcie analizy przesłanego pytania, po konsultacjach z infolinią prawną e-Zamówień, Gmina Wołów podjęła decyzję o unieważnieniu postępowania z uwagi na to, że postępowanie obarczone jest nie możliwą do usunięcia wadą. Gmina Wołów w postępowaniu występowała jako pełnomocnik czterech zamawiających, którymi były jednostki organizacyjne Gminy. W odpowiedzi przesłanej przez Platformę e-Zamówienia „Zamawiającym zawsze jest ten, na którego koncie jest się zalogowanym”. Z uwagi na fakt, że Gmina ogłosiła postępowanie na własnym koncie, a nie na kontach swoich jednostek organizacyjnych, postępowanie należy unieważnić z uwagi na brak możliwości cofnięcia czynności otwarcia ofert i korekty zamieszczonego ogłoszenia.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W trakcie badania ofert Gmina Wołów zwróciła się do Centrum wsparcia Platformy e-Zamówienia z pytaniem dotyczącym technicznego elementu wypełniania Ogłoszenia o zamówieniu. W trakcie analizy przesłanego pytania, po konsultacjach z infolinią prawną e-Zamówień, Gmina Wołów podjęła decyzję o unieważnieniu postępowania z uwagi na to, że postępowanie obarczone jest nie możliwą do usunięcia wadą. Gmina Wołów w postępowaniu występowała jako pełnomocnik czterech zamawiających, którymi były jednostki organizacyjne Gminy. W odpowiedzi przesłanej przez Platformę e-Zamówienia „Zamawiającym zawsze jest ten, na którego koncie jest się zalogowanym”. Z uwagi na fakt, że Gmina ogłosiła postępowanie na własnym koncie, a nie na kontach swoich jednostek organizacyjnych, postępowanie należy unieważnić z uwagi na brak możliwości cofnięcia czynności otwarcia ofert i korekty zamieszczonego ogłoszenia.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W trakcie badania ofert Gmina Wołów zwróciła się do Centrum wsparcia Platformy e-Zamówienia z pytaniem dotyczącym technicznego elementu wypełniania Ogłoszenia o zamówieniu. W trakcie analizy przesłanego pytania, po konsultacjach z infolinią prawną e-Zamówień, Gmina Wołów podjęła decyzję o unieważnieniu postępowania z uwagi na to, że postępowanie obarczone jest nie możliwą do usunięcia wadą. Gmina Wołów w postępowaniu występowała jako pełnomocnik czterech zamawiających, którymi były jednostki organizacyjne Gminy. W odpowiedzi przesłanej przez Platformę e-Zamówienia „Zamawiającym zawsze jest ten, na którego koncie jest się zalogowanym”. Z uwagi na fakt, że Gmina ogłosiła postępowanie na własnym koncie, a nie na kontach swoich jednostek organizacyjnych, postępowanie należy unieważnić z uwagi na brak możliwości cofnięcia czynności otwarcia ofert i korekty zamieszczonego ogłoszenia.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W trakcie badania ofert Gmina Wołów zwróciła się do Centrum wsparcia Platformy e-Zamówienia z pytaniem dotyczącym technicznego elementu wypełniania Ogłoszenia o zamówieniu. W trakcie analizy przesłanego pytania, po konsultacjach z infolinią prawną e-Zamówień, Gmina Wołów podjęła decyzję o unieważnieniu postępowania z uwagi na to, że postępowanie obarczone jest nie możliwą do usunięcia wadą. Gmina Wołów w postępowaniu występowała jako pełnomocnik czterech zamawiających, którymi były jednostki organizacyjne Gminy. W odpowiedzi przesłanej przez Platformę e-Zamówienia „Zamawiającym zawsze jest ten, na którego koncie jest się zalogowanym”. Z uwagi na fakt, że Gmina ogłosiła postępowanie na własnym koncie, a nie na kontach swoich jednostek organizacyjnych, postępowanie należy unieważnić z uwagi na brak możliwości cofnięcia czynności otwarcia ofert i korekty zamieszczonego ogłoszenia.
INNE PRZETARGI Z WOŁOWA
- Przebudowa dróg dojazdowych do gruntów rolnych i leśnych wraz z zadrzewieniami przydrożnymi w związku z realizacją projektu "Scalenie gruntów wsi Rataje oraz części wsi Prawików, gmina Wołów (...)"
- PRZEBUDOWA DRÓG W REJONIE UL. ŻEROMSKIEGO I CURIE SKŁODOWSKIEJ W WOŁOWIE
- "Modernizacja drogi powiatowej nr 1284D Wołów - Gródek"
więcej: przetargi w Wołowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawę artykułów spożywczych dla Ośrodka Szkolenia i Wychowania w Starachowicach oraz dla Ośrodka Szkolenia i Wychowania w Jędrzejowie
- Dostawa różnych artykułów spożywczych do Zakładu Karnego w Trzebini.
- Dostawa ziemniaków, warzyw, owoców i jaj świeżych do Zakładu Karnego w Brzegu
- dostawy warzyw i owoców (lato)
- Dostawa artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej nr 4 w Rydułtowach w roku szkolnym 2025/2026
- Dostawa artykułów spożywczych do Publicznego Przedszkola nr 4 im. Jana Brzechwy w Rydułtowach w roku szkolnym 2025/2026
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.