Ogłoszenie z dnia 2023-06-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00248822/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
EP/220/32/2023 Serwis, konserwacja, obsługa oraz usuwanie awarii systemu poczty pneumatycznej w SPWSZ w Szczecinie w lokalizacji przy ul. A. Sokołowskiego 11
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Zespolony w Szczecinie
1.3.) Oddział zamawiającego: SPWSZ w Szczecinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000290274
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Arkońska 4
1.5.2.) Miejscowość: Szczecin
1.5.3.) Kod pocztowy: 71-455
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.5.7.) Numer telefonu: 91 813 9076
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@spwsz.szczecin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.spwsz.szczecin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.spwsz.szczecin.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
EP/220/32/2023 Serwis, konserwacja, obsługa oraz usuwanie awarii systemu poczty pneumatycznej w SPWSZ w Szczecinie w lokalizacji przy ul. A. Sokołowskiego 112.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-16e30536-0142-11ee-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00281205
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00198284/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Serwis, konserwacja, obsługa oraz usuwanie awarii poczty pneumatycznej w SPWSZ w Szczecinie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00248822
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: EP/220/32/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 284996,88 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest serwis, konserwacja, obsługa oraz usuwanie awarii systemu poczty pneumatycznej w Samodzielnym Publicznym Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Szczecinie w lokalizacji przy ul. A. Sokołowskiego 11.
2. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ oraz w opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ.
3. Wizja lokalna:
Zamawiający nie przewiduje obligatoryjnej wizji lokalnej.
Zamawiający umożliwia natomiast dokonanie oględzin terenu związanego ze świadczeniem usług i wykonywaniem robót budowlanych w ramach wykonania przedmiotu zamówienia:
1) w dniu 09.06.2023 r. na godz. 10:00. Początek spotkania w Dziale Technicznym Zamawiającego przy ul. A. Sokołowskiego 11 (Szczecin-Zdunowo), klatka 11E, II piętro, pok. nr 3. Wykonawca, który zamierza dokonać oględzin terenu, zobowiązany jest do poinformowania o tym Zamawiającego, w dniu je poprzedzającym do godziny 14:30 na adres: lisowski@spwsz.szczecin.pl lub cymkiej@spwsz.szczecin.pl.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu, w terminie składania ofert przewidzianym przez Zamawiającego w SWZ, ofertę złożył tylko jeden wykonawca – Logisystem Sp. z o.o., ul. Wronia 45/U2, 00-870 Warszawa. Złożona oferta podlegała jednak odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3) w zw. z art. 266 ustawy Pzp.Wystąpienie wyżej opisanej sytuacji faktycznej spowodowało ziszczenie się przesłanki unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego opisanej w art. 255 pkt 2 ustawy Pzp. Zgodnie z przywołanym przepisem, zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu. Regulacja ta, na mocy przepisu art. 266 ustawy Pzp, znajduje przy tym zastosowanie do postępowań o wartości mniejszej niż progi unijne.
W związku z powyższym, Zamawiający unieważnił postępowanie na podstawie art. 255 pkt 2 w zw. z art. 266 ustawy Pzp.
Oferta nr 1 (2960/EP/220/32/2023) Wykonawcy Logisystem Sp. z o.o., ul. Wronia 45/U2, 00-870 Warszawa (dalej – „Wykonawca”) została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3) w zw. z art. 266 ustawy Pzp.
W dniu 16.06.2023 r., po upływie terminu otwarcia ofert, Zamawiający za pośrednictwem Platformy SmartPZP, po uruchomieniu opcji „Otwórz oferty” dokonał ich otwarcia, a następnie, korzystając kolejno z zakładki „Oferty” i „Załączniki” pobrał ofertę Wykonawcy, którą stanowił plik o nazwie „Oferta_Logisystem_14-06-2023_14.56.16”. Oferta, w tym będący częścią w/w pliku formularz ofertowy, nie został sporządzony w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym Wykonawcy.
Wykonawca niezachowując formy elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym Wykonawcy, nie wypełnił obowiązku wynikającego z art. 63 ust. 2 ustawy Pzp, tj. obowiązku zachowania zastrzeżonej pod rygorem nieważności formy oferty.
Całokształt wyżej wskazanych okoliczności musiał skutkować zastosowaniem przez Zamawiającego sankcji odrzucenia oferty opisanej w art. 226 ust. 1 pkt 3) w zw. z art. 266 ustawy Pzp.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Dostawa sprzętu laboratoryjnego: Zamrażarka niskotemperaturowa, Chłodziarka laboratoryjna - zakup jest finansowany ze środków projektu badawczego NCN.
- Rewitalizacja parku im. Fryderyka Chopina w Szczecinie - etap I (strefa sportowa i muzyczna)
- DOSTAWA MATERIAŁÓW DO CENTRALNEJ STERYLIZATORNI
- ". USŁUGA CATERINGOWA DLA UCZNIÓW OGÓLNOKSZTAŁCĄCEJ SZKOŁY MUZYCZNEJ I ST W SZCZECINIE W ROKU SZKOLNYM 2025/2026"
- Termomodernizacja budynku szkoły Podstawowej nr 61 przy ul. 3 - go Majka 4 w Szczecinie
- "Zainstalowanie monitoringu agregatów prądotwórczych w Urzędzie Morskim w Szczecinie''
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonywanie drobnych remontów, konserwacji, napraw i usuwanie awarii w zakresie instalacji elektrycznych w zasobie zarządzanym przez MZBM w Kaliszu, w podziale na dwie części.
- Szlifowanie szyn w torach i rozjazdach tramwajowych na terenie Miasta Krakowa
- Przywrócenie funkcjonalności zbiorników przeciwpowodziowych Zarządu Zlewni Nysa (usługi), części od 1 i 2.
- Przeglądy serwisowe ciągników z uwagi na przepracowane motogodziny
- Usługa oklejenia wybranych przeszkleń zewnętrznych folią przeciwsłoneczną
- Obsługa systemów technicznych zaopatrzenia w wodę i zrzutu ścieków w kompleksach wojskowych administrowanych przez 22.BLT w Malborku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.