Ogłoszenie z dnia 2025-06-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00213987/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kompleksowa obsługa prawna Oddziału Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad we Wrocławiu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad
1.3.) Oddział zamawiającego: Oddział we Wrocławiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 017511575
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Powstańców Ślaskich 186
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 53-139
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniawroclaw@gddkia.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gddkia.eb2b.com.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
zarządzanie drogami krajowymi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowa obsługa prawna Oddziału Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad we Wrocławiu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dd9381e3-bfce-4ecf-a5e9-aad49d5055b4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00280502
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00107939/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
2.3.3 Kompleksowa obsługa prawna Oddziału
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00213987
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OWR.D-3.2421.13.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1112195,12 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kompleksowa obsługa prawna Oddziału Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad we Wrocławiu
Przedmiotem zamówienia jest Kompleksowa obsługa prawna Oddziału Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad we Wrocławiu.
Zamówienie obejmuje doradztwo prawne, sporządzanie opinii prawnych, opiniowanie dokumentów, pism i umów oraz zastępstwo procesowe przed sądami, organami administracji i innymi instytucjami lub podmiotami w zakresie zagadnień związanych z działalnością Oddziału we Wrocławiu oraz Rejonów podlegających Oddziałowi.
Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia został zrealizowany w terminie 36 miesięcy od daty podpisania umowy
4.5.3.) Główny kod CPV: 79100000-5 - Usługi prawnicze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79110000-8 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego i reprezentacji prawnej
79111000-5 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego
79112000-2 - Usługi reprezentacji prawnej
79120000-1 - Usługi doradztwa w zakresie patentów i praw autorskich
79121000-8 - Usługi doradztwa w zakresie praw autorskich
79121100-9 - Usługi doradztwa w zakresie praw autorskich do oprogramowania
79130000-4 - Usługi prawne w zakresie dokumentów oraz uwierzytelniania
79131000-1 - Usługi w zakresie dokumentów
79132000-8 - Usługi uwierzytelniania
79140000-7 - Doradztwo prawne i usługi informacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, ponieważ wszystkie złożone oferty podlegają odrzuceniu.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1363824,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1363824,00 PLN
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Przebudowa pom. 203 i pom. 406-408 w budynku A-1 PWr zlokalizowanego przy wyb. Stanisława Wyspiańskiego 23 we Wrocławiu w ramach dostosowaniu bud. A-1 do aktualnych przepisów PPOŻ.
- "Świadczenie usług ubezpieczeniowych dla Towarzystwa Budownictwa Społecznego Wrocław Sp. z o.o. na okres 36 miesięcy"
- Dostawa zestawu lamp operacyjnych dla Bloku Operacyjnego Kliniki Neurochirurgii oraz Bloku Operacyjnego Kliniki Chirurgii Szczękowo - Twarzowej
- Świadczenie na rzecz Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej MSWiA we Wrocławiu usług odbioru, transportu i utylizacji odpadów medycznych
- Usługi monitoringu w obiektach zarządzanych przez Zarząd Zasobu Komunalnego we Wrocławiu.
- Remont budynku mieszkalnego oraz lokali w miejscowości Brzeg Głogowski nr 102 i 102A dz. 780/4, gmina Żukowice
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Obsługa zamówień publicznych realizowanych w trybie ustawy Prawo zamówień publicznych przez GIM do 31.12.2026r.
- Wykonywanie usług doradztwa prawnego na potrzeby Muzeum Narodowego w Szczecinie.
- Świadczenie usług prawniczych obejmujących stałą i kompleksową obsługę prawną Urzędu Gminy Kobierzyce oraz jednostek budżetowych gminy.
- Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Gminy Poraj - usługi
- UTWORZENIE I FUNKCJONOWANIE 4 KLUBÓW SAMOPOMOCY DLA SENIORÓW - II POSTĘPOWANIE
- Usługi doradcze przy prywatyzacji.
więcej: Usługi prawnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.