Ogłoszenie z dnia 2021-11-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
ZP/74/2021 – Usługa polegająca na wsparciu LSI PROFLAB produkcji firmy ATD Software Sp. z o.o. Sp. k. wykorzystywanego w Instytucie „CZMP” w postaci nadzoru autorskiego producenta
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: INSTYTUT "CENTRUM ZDROWIA MATKI POLKI"
1.3.) Oddział zamawiającego: Samodzielna Sekcja Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 471610127
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rzgowska 281/289
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 93-338
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.7.) Numer telefonu: 42 271 17 51
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: agnieszka.wronka@iczmp.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.iczmp.edu.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Instytut badawczy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ZP/74/2021 – Usługa polegająca na wsparciu LSI PROFLAB produkcji firmy ATD Software Sp. z o.o. Sp. k. wykorzystywanego w Instytucie „CZMP” w postaci nadzoru autorskiego producenta2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f818482d-21e9-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00279453
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00198313/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Podstawa prawna – art. 305 ust. 1, w związku z art. 214 ust. 1 pkt 1b ustawy Prawo Zamówień Publicznych - Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności - dostawy, usługi lub roboty budowlane mogą być świadczone tylko przez jednego wykonawcę z przyczyn związanych z ochroną praw wyłącznych wynikających z odrębnych przepisów, jeżeli nie istnieje rozsądne rozwiązanie alternatywne lub rozwiązanie zastępcze, a brak konkurencji nie jest wynikiem celowego zawężenia parametrów zamówienia.
Uzasadnienie faktyczne: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wsparciu Laboratoryjnego Systemu Informatycznego PROFLAB produkcji firmy ATD Software Sp. z o.o. Sp. k. wykorzystywanego w Instytucie „CZMP” w postaci nadzoru autorskiego, która z przyczyn związanych z ochroną praw wyłącznych może być świadczona jedynie przez producenta systemu.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/74/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 283200 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest usługa polegająca na wsparciu Laboratoryjnego Systemu Informatycznego PROFLAB produkcji firmy ATD Software Sp. z o.o. Sp. k. wykorzystywanego w Instytucie „CZMP” w postaci nadzoru autorskiego producenta w okresie trwania umowy.
1. W ramach nadzoru autorskiego Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia opieki serwisowej umożliwiającej bieżącą eksploatację LSI „PROFLAB”.
2. Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia usług serwisowych zdalnie (bez przyjazdu do siedziby Zamawiającego), poza przypadkami, gdy z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego konieczny jest przyjazd do siedziby Zamawiającego, po uzgodnieniu z Zamawiającym.
3. Opieka serwisowa obejmuje:
- konsultacje i pomoc serwisową w zakresie funkcjonowania aplikacji oraz wszelkich zmian definiowalnych elementów systemu,
- konsultacje w zakresie nowych wersji systemu,
- konsultacje w zakresie administracji systemem,
- instalacje nowych wersji oprogramowania aplikacyjnego,
- poprawianie i usuwanie błędów aplikacji i ich skutków,
- tworzenie dodatkowych raportów umożliwiających analizę danych gromadzonych w systemie „PROFLAB” (nie więcej niż 1 raportu miesięcznie),
- pomoc w administracji bazą danych w tym: usunięcie błędów rekordów, sprawdzenie poprawności wykonywania backupu, sprawdzenie poprawności uruchamiania serwisów motoru bazy danych, sprawdzenie przyrostu bazy danych i wolnego miejsca w przestrzeni tabel, sprawdzenie logów instalacji bazy, sprawdzenie logów generowanych przez motor bazy danych w systemie operacyjnym, sprawdzenie wydajności bazy danych z ewentualnym strojeniem.
4. Wykonawca zobowiązany jest do udostępnienia Zamawiającemu systemu zgłoszeń (dalej również: „System Zgłoszeń”) dostępnego przez Internet. System ten ma umożliwić rejestrację zgłoszeń oraz śledzenie na bieżąco statusu i stopnia realizacji zgłoszenia. Wykonawca zobowiązany jest najpóźniej następnego dnia roboczego potwierdzić przyjęcie zgłoszenia oraz określić możliwość realizacji, szacowany czas oraz termin realizacji zgłoszenia. Dostęp do systemu i możliwość rejestracji zgłoszeń po stronie Zamawiającego będą mieli tylko upoważnieni do tego pracownicy Zamawiającego.
5. W sytuacjach wymagających szybkiej interwencji ze strony Wykonawcy Zamawiającemu przysługuje prawo Zgłoszenia zapotrzebowania na usługę serwisową.
6. Nadzór autorski obejmuje ponadto:
a) dostarczenie przez Wykonawcę Abonamentu uprawniającego do otrzymywania Rozwinięć (upgrade) i uaktualnień (update) wystawionego przez Producenta LSI „PROFLAB” w zakresie posiadanych na dzień podpisania umowy modułów systemu
b) dostarczanie nowych wersji oprogramowania uwzględniających zmiany ustawowe oraz rozwojowe, opracowanie nowych raportów i modyfikacja istniejących na potrzeby Zamawiającego.
c) gotowość do świadczenia usług developerskich polegających na odpłatnej realizacji zmian w oprogramowaniu zaproponowanych przez Zamawiającego. Zmiany w oprogramowaniu nie stanowią przedmiotu niniejszego postępowania.
Godziny pracy serwisu i czasy reakcji
Godziny pracy serwisu: 9:00-17:00 przez 5 dni w tygodniu (poniedziałek-piątek)
17:00-9:00 (pn-pt) oraz w weekendy i święta – do zgłoszeń nagłych
- Czas reakcji
Awaria błąd krytyczny - Do 24 h
Błąd aplikacji - Do 48 h
Usterka programistyczna - Do 72 h
- Czas usunięcia usterki
Awaria błąd krytyczny - Do 48 h
Błąd aplikacji - Do 7 dni
Usterka programistyczna - Do 14 dni
Maksymalna liczba godzin objęta serwisem 199 godzin na rok – wszystkie dodatkowe godziny serwisowe
są dodatkowo płatne i nie stanowią przedmiotu niniejszego postępowania.
Nie wykorzystane godziny w danym roku nie przechodzą na kolejny rok.
4.5.3.) Główny kod CPV: 72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 348336,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 348336,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 348336,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ATD-SOFTWARE spółka z o.o. sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9111988114
7.3.3) Ulica: Ul. Swojczycka 38/103
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 51-501
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ATD SOFTWARE SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
ATD SOFTWARE SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 348336,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 48 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- 2024 Świadczenie usługi serwisu systemów informatycznych AMMS i InfoMedica dla WSRM w Łodzi
- Wydzielenie stref pożarowych w budynku XVIII Liceum Ogólnokształcącego w Łodzi - Klatka nr 1
- Wynajem środków transportowych i sprzętu do robot bieżącego utrzymania dróg wojewódzkich w 2024 r. z podziałem na zadania i prawem opcji
- Wydzielenie stref pożarowych w budynku XXV Liceum Ogólnokształcącego w Łodzi - Etap 2
- Zakup papieru ksero na wszystkie obiekty Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. WAM - CSW w Łodzi
- Przebudowa sali konf. - ZSiPOWŁ Łowicz, ul. Ułańska 2-zadanie pn.: "Łowickie centrum aktywności międzypokoleniowej "Łobyczaj-TO" - ETAP 2" w ramach budżetu obywatelskiego "ŁÓDZKIE NA PLUS" na 2023 rok
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług nadzoru autorskiego i serwisu oprogramowania InfoMedica i AMMS produkcji Asseco Poland S.A. dla SP ZOZ Szpitala Psychiatrycznego w Toszku
- "Usługa utrzymania aplikacji procesowych w środowisku IBM BPM Uniwersytetu Medycznego w Łodzi"
- 2024 Świadczenie usługi serwisu systemów informatycznych AMMS i InfoMedica dla WSRM w Łodzi
- Zmiany programistyczne w ramach platformy edukacyjnej Akademia PARP (LMS Moodle)
- Odnowienie wsparcia dla środowiska produkcyjnego i testowego narzędzia SafeNet Authentication Service (SAS)
- Odnowienie licencji na oprogramowanie Xopero ONE Backup&Recovery v.1.6.5.5414 do zabezpieczenia danych przechowywanych w usłudze Office 365
więcej: Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.