Ogłoszenie z dnia 2022-07-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia zawodowego - operator suwnicy, w ramach Projektu "Nowa jakość kształcenia zawodowego w Powiecie Zawierciańskim"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Zawierciański
1.3.) Oddział zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Zawierciu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 27625525200000
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sienkiewicza 34
1.5.2.) Miejscowość: Zawiercie
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-400
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sod@zawiercie.powiat.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.zawiercie.powiat.finn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/cuw_zawiercie1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia zawodowego - operator suwnicy, w ramach Projektu "Nowa jakość kształcenia zawodowego w Powiecie Zawierciańskim"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8fa862d1-0679-11ed-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00279080
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00001136/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.14 Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń zawodowych (CNC, wózek jezdniowy, operator suwnicy, kasa fiskalna) w ramach Projektu „Nowa jakość kształcenia zawodowego w Powiecie Zawierciańskim” (4 części)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt „Nowa jakość kształcenia zawodowego w Powiecie Zawierciańskim” współfin. przez U.E. ze środków Reg. Progr. Oper. Woj. Śląskiego na lata 2014-2020 (EFS) – Oś priorytetowa XI Wzmocnienie potencjału edukacyjnego; Działanie 11.2 Dostosowanie oferty kształcenia zawodowego do potrzeb lokalnego rynku pracy – kształcenie zawodowe uczniów; Poddziałanie 11.2.1 Wsparcie szkolnictwa zawodowego - ZIT2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zgodnie z dyspozycją art. 305 pkt 2) ustawy Pzp Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie z wolnej ręki jeżeli w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty albo wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lub 5, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.
Przeprowadzone postępowanie, prowadzone w trybie podstawowym pn.: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń zawodowych (CNC, wózek jezdniowy, operator suwnicy, kasa fiskalna) w ramach Projektu „Nowa jakość kształcenia zawodowego w Powiecie Zawierciańskim” (4 części), w zakresie Części III nie zakończyło się wyborem najkorzystniejszej oferty, gdyż do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 24.06.2022 r., nie złożono żadnej oferty w zakresie Części III.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-c2e2eda3-e640-11ec-9a86-f6f4c648a056
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SRZP261-0027/22
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 40000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń zawodowych w zakresie kursu operatora suwnicy ogólnego przeznaczenia dla uczniów Zespołu Szkół im. profesora Romana Gostkowskiego w Łazach.
2. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji:
kurs operatora suwnicy ogólnego przeznaczenia – dla uczniów Zespołu Szkół im. profesora Romana Gostkowskiego w Łazach
Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu operatora suwnic ogólnego przeznaczenia dla maksymalnej liczby 30 osób uczestników projektu „Nowa jakość kształcenia zawodowego w Powiecie Zawierciańskim”. Zamawiający zastrzega możliwość zmniejszenia liczby uczestników do 25 osób.
1) Cel szkolenia/kursu – podniesienie kwalifikacji zawodowych poprzez ukończenie szkolenia zawodowego – kursu operatora suwnicy oraz uzyskanie uprawnień w w/w zakresie po uzyskanie pozytywnego wyniku egzaminu kwalifikacyjnego przed Urzędem Dozoru Technicznego (UDT).
2) Zakres szkolenia/kursu – szkolenie powinno odbywać się zgodnie z obowiązującymi w przedmiocie zamówienia przepisami prawa oraz przyjętymi standardami. Kurs powinien zakończyć się sprawdzianem zdobytej wiedzy i umiejętności. Wykonawca zorganizuje i opłaci uczestnikom egzamin kwalifikacyjny przed Komisją powołaną przez UDT.
Jeżeli warunkiem uczestnictwa w kursie jest posiadanie orzeczenia lekarza medycyny pracy o braku przeciwwskazań do wykonywania zawodu operatora suwnicy – wykonawca zorganizuje dla uczestników kursu odpowiednie badania lekarskie a koszty badań uwzględni w ofercie.
3) Wymiar godzin szkolenia/kursu – 44 godzin w tym 12 godzin zajęć praktycznych. Program szkolenia określający szczegółową tematykę winien być opracowany w oparciu o Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 19 marca 2019 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych oraz zatwierdzony przez Urząd Dozoru Technicznego. Wykonawca zobowiązany jest najpóźniej na 2 dni przed rozpoczęciem zajęć dostarczyć Zamawiającemu Harmonogram kursu. Kurs będzie realizowany zgodnie z przyjętym harmonogramem.
4) Materiały szkoleniowe – wykonawca zapewni uczestnikom materiały szkoleniowe związane bezpośrednio zakresem szkolenia w postaci książek lub skryptów (w formie drukowanej), materiały piśmiennicze (co najmniej 1 zeszyt A-4 w twardej oprawie, długopis oraz teczka wiązana). Po zakończeniu szkolenia w/w materiały przejdą na własność uczestnika.
5) Środki ochrony osobistej – wykonawca na czas szkolenia praktycznego zapewni uczestnikom niezbędne środki ochrony osobistej odpowiednie dla operatora suwnic, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami BHP.
6) Uzyskane uprawnienia i dokumenty – każdy uczestnik kursu otrzyma zaświadczenie o ukończeniu kursu operatora suwnic ogólnego przeznaczenia (zaświadczenie wraz z suplementem zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 19 marca 2019 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych) oraz po zdaniu egzaminu kwalifikacyjnego dokumenty potwierdzające posiadane uprawnienia – wydawane przez UDT.
7) Termin, czas i miejsce przeprowadzenia kursu – pożądany termin realizacji – do 20 sierpnia 2022 r. Zajęcia powinny być realizowane na terenie miasta Zawiercie lub w odległości nie większej niż 40 km od siedziby Z.S. im. profesora Romana Gostkowskiego w Łazach. Zajęcia teoretyczne i praktyczne winny odbywać się od poniedziałku do piątku, za zgodą uczestników kurs może odbywać się w soboty. Zamawiający może udostępnić wykonawcy nieodpłatnie sale lekcyjne w celu przeprowadzenia zajęć teoretycznych.
Pozostałe wymagania w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia
1) Wykonawca realizujący kurs po podpisaniu umowy, w ramach oferowanych usług winien ubezpieczyć uczestników kursu od następstw nieszczęśliwych wypadków, na czas trwania szkolenia, na sumę ubezpieczenia jednego uczestnika - 10 000,00 zł a Polisę lub stosowny dokument powinien przedstawić Zamawiającemu przed rozpoczęciem zajęć.
2) Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dokumentacji szkolenia w postaci Dziennika zawierającego listę obecności; protokołów lub innych dokumentów potwierdzających wydanie i odbiór przez uczestników szkolenia wszelkich materiałów szkoleniowych i piśmienniczych; rejestru zaświadczeń wydanych uczestnikom na potwierdzenie odbycia szkolenia zawodowego Zamawiający wymaga wykonania przez wykonawcę dokumentacji szkolenia w postaci materiału fotograficznego z przeprowadzonych zajęć (min. 6 zdjęć z każdego kursu) i utrwalenia materiału na nośniku elektronicznym (np. płyta CD, pendrive)
3) W dniu podpisania umowy Zamawiający przekaże wykonawcy:
- Imienną listę uczestników kursu,
- Wzór dziennika i listy obecności;
- Wzór Protokołu odbioru usługi szkoleniowej;
- oraz inne informacje niezbędne do sporządzenia harmonogramu kursu i rozpoczęcia szkolenia zawodowego.
4) Zamawiający zastrzega sobie prawo do monitorowania zajęć realizowanych w ramach danego kursu jak również do przeprowadzania kontroli oraz do przeprowadzenia ewaluacji szkolenia.
5) Wykonawca, zobowiązany jest do bieżącego, niezwłocznego informowania Zamawiającego o:
- nie zgłoszeniu się uczestników na kurs;
- przerwaniu kursu lub rezygnacji z uczestnictwa;
- innych sytuacjach, które mają wpływ na realizację programu kursu i umowy.
6) Wszystkie prowadzone w trakcie realizacji szkolenia dokumenty, o których mowa w punkcie 2) oraz wzory zaświadczeń wraz z suplementami, rejestry wydanych materiałów szkoleniowych i piśmienniczych oraz rejestry wydanych zaświadczeń i/lub dodatkowych certyfikatów wykonawca przekaże Zamawiającemu w ciągu 5 dni kalendarzowych od dnia zakończenia kursu. W dniu przekazania przez wykonawcę w/w pełnej dokumentacji szkolenia zostanie sporządzony Protokół odbioru usługi szkolenia zawodowego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29400,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29400,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29400,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Szkolenia Zawodowego Placówka Kształcenia Ustawicznego
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6491348720
7.3.3) Ulica: Rataja
7.3.4) Miejscowość: Zawiercie
7.3.5) Kod pocztowy: 42-400
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29400,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-08-20INNE PRZETARGI Z ZAWIERCIA
- "Naprawa dachu nad łącznikiem w II Liceum Ogólnokształcącym im. Heleny Malczewskiej w Zawierciu"
- "Sukcesywna dostawa mleka i wyrobów mleczarskich w III kwartale 2025r. dla Domu Pomocy Społecznej w Zawierciu"
- "Mechaniczne koszenie pasa drogowego dróg wojewódzkich na obszarze objętym bieżącym utrzymaniem przez Starostwo Powiatowe w Zawierciu w roku 2025"- 3 Zadania.
- USŁUGA UBEZPIECZENIA GMINY ZAWIERCIE
- Dostawa wyrobów medycznych do diagnostyki in vitro i innych produktów farmaceutycznych
- "Świadczenie usług porządkowych w budynkach i na posesjach stanowiących własność Gminy Zawiercie, będących w administrowaniu ZGM w Zawierciu w 2025 r."
więcej: przetargi w Zawierciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Realizacja szkoleń pracowników z zakresu cyberbezpieczeństwa".
- Zatrudnienie kadry merytorycznej w ramach projektu pn. "Rodzina w Centrum"
- "Prawo jazdy kat. C", zorganizowanie badań psychologicznych i lekarskich niezbędnych do podjęcia szkolenia, ustalenie terminów egzaminów państwowych i dokonanie opłaty za egzaminy państwowe
- Realizacja usług szkoleniowych dla uczniów i nauczycieli szkół objętych wsparciem w ramach projektu "Zawodowi transformersi".
- Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na organizację i przeprowadzenie kursu pn. Operator koparkoładowarki klasa III wszystkie oraz koparki jednonaczyniowej do 25 ton klasa III
- USŁUGI SPOŁECZNE DLA UCZESTNIKÓW PROJEKTU "Q działaniu II"
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.