Ogłoszenie z dnia 2025-06-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00221514/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Pierwsze wyposażenie w nowym budynku Zespołu Szkół Specjalnych i Placówek Oświatowych w Radomiu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ SPECJALNYCH I PLACÓWEK OŚWIATOWYCH RADOMIU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 672019861
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Lipska 2
1.5.2.) Miejscowość: Radom
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-600
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dyrektor@zssipo.radom.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zssipo.radom.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10945861.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pierwsze wyposażenie w nowym budynku Zespołu Szkół Specjalnych i Placówek Oświatowych w Radomiu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-88018435-7f27-444c-ae1d-dfbb4c4473cb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00278824
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00091390/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Pierwsze wyposażenie w nowym budynku Zespołu Szkół Specjalnych i Placówek Oświatowych w Radomiu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00221514
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: znak sprawy: S.26.2.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 pn.: Dostawa i montaż mebli, dostawa wózka do sprzątania oraz dostawa akcesoriów kuchennych w ramach zamówienia pn. „Pierwszego wyposażenia w nowym budynku Zespołu Szkół Specjalnych i Placówek Oświatowych w Radomiu”4.5.3.) Główny kod CPV: 39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39130000-2 - Meble biurowe
39221200-9 - Zastawa stołowa
39224300-1 - Miotły i szczotki i inne artykuły do sprzątania w gospodarstwie domowym
4.5.5.) Wartość części: 182178,13 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 pn.: Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach zamówienia pn. „Pierwszego wyposażenia w nowym budynku Zespołu Szkół Specjalnych i Placówek Oświatowych w Radomiu”4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37520000-9 - Zabawki
4.5.5.) Wartość części: 22108,05 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 175181,52 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 528912,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 175181,52 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo Produkcyjne AKMA, Zbigniew Podstawski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8710001912
7.3.3) Ulica: ul. Długa 43
7.3.4) Miejscowość: Niedomice
7.3.5) Kod pocztowy: 33-132
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO - PRODUKCYJNE "AKMA" PODSTAWSKI ZBIGNIEW
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 175181,52 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17847,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 91962,18 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17847,30 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Moje Bambino Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7251933448
7.3.3) Ulica: ul. Graniczna 46
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 93-428
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17847,30 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Ochrona fizyczna obiektu Powiatowego Urzędu Pracy w Radomiu
- Organizacja 8-dniowej wycieczki dla pracowników Zespołu Szkół Technicznych im. Tadeusza Kościuszki w Radomiu
- Dostawa energii elektrycznej do obiektów KM PSP w Radomiu w 2026 roku
- Zakup karetek transportowych oraz sprzętu medycznego dla szpitali w Iłży i Pionkach na potrzeby OL i OC w powiecie radomskim
- Usługa polegająca na opracowaniu świadectw charakterystyki energetycznej dla lokali mieszkalnych i użytkowych będących w zasobie Miejskiego Zarządu Lokalami w Radomiu
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów z terenu Cmentarza Komunalnego w Radomiu.
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wyposażenie pracowni językowej w RCEZ w Nisku w ramach projektu pn.: "Wzmocnienie potencjału szkół zawodowych w Powiecie Niżańskim"
- Modernizacja zaplecza oraz zasad prowadzenia gospodarki odpadami na terenie Gminy Kuryłówka w oparciu o składowe zadania częściowe
- Zakup wraz z dostawą mebli biurowych
- Zakup, dostawa i montaż pomocy dydaktycznych, maszyn i urządzeń dla Warsztatów Szkolnych Samochodowych w Czarnem
- Dostawa sprzętu dydaktycznego ( jeździki/ wózki/ stoły i kuwety do zabawy wodą i piaskiem, piasek kinetyczny)- w podziale na części
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego oraz pomocy dydaktycznych dla szkół podstawowych Gminy Bobrowo w ramach projektu "Edukacja dla przyszłości 2.0
więcej: Zabawki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





