Ogłoszenie z dnia 2023-06-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00245167/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont piwnic po zalaniu w budynku Inspektoratu ZUS w Kutnie, ul. Jagiełły 12.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Ubezpieczeń Społecznych
1.3.) Oddział zamawiającego: I Oddział w Łodzi
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 00001775600403
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zamenhofa 2
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 90-431
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.7.) Numer telefonu: 42 638 29 65, 42 638 24 31
1.5.8.) Numer faksu: 42 637 52 91
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: Zamowienia_Lodz1@zus.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://portal.smartpzp.pl/zus1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Działalność w zakresie ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych.
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont piwnic po zalaniu w budynku Inspektoratu ZUS w Kutnie, ul. Jagiełły 12.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c5ba211f-fb92-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00278662
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00393041/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Remont piwnic po zalaniu - Kutno, ul. Jagiełły 12
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00245167
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 210000.271.7.2023-ZAP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 653971,50 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 211131,72 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Remont piwnic po zalaniu w budynku Inspektoratu ZUS w Kutnie, ul. Jagiełły 12.
Wymagane cechy robót budowlanych zostały opisane w dokumentacji projektowej (przedmiarach, planie podpiwniczenia budynku i rys. nr 1 IS) oraz w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, zwanej dalej STWiORB.
Wymagany minimalny okres gwarancji jakości na wykonane roboty i
zastosowane materiały wynosi 48 miesięcy. Bieg okresu gwarancji jakości rozpoczyna się w dniu podpisania protokołu odbioru końcowego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 11 do SWZ (dokumentacja projektowa oraz STWiORB).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45410000-4 - Tynkowanie
45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg
45442100-8 - Roboty malarskie
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W terminie wyznaczonym przez Zamawiającego tj. do 27.06.2023 r. do godziny 10:00 na stronę internetową prowadzonego postępowania (platformę zakupową smartPzp) nie wpłynęła żadna oferta.INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Montaż infrastruktury podwyższającej stan bezpieczeństwa w 12 jednostkach organizacyjnych Izby Administracji Skarbowej w Łodzi w wraz z instalacją systemu kontroli dostępu w podziale na 4 części
- Wykonanie prac malarskich we wszystkich obiektach Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
- "Usługa organizacji szkoleń dla beneficjentów i pracowników"
- Świadczenie usługi serwisu systemów informatycznych AMMS i InfoMedica dla WSRM w Łodzi.
- Dostawa licencji oprogramowania firmy Microsoft w ramach umowy MPSA
- 48/D/25 "Dostawa odczynników i materiałów pomocniczych do 2 sztuk analizatorów ABL90 FLEX PLUS będących własnością Zamawiającego"
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Lipsk - etap II
- "Ścieżki rowerowe w Gorzowie Wielkopolskim - etap IV".
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Targowisko- etap II oraz Kłaj- etap I
- Robota budowlana polegająca na remoncie łazienek na II i III piętrze Segmentu A
- Rozbiórka budynku Zakładu Opiekuńczo- Leczniczego w Warszawie przy ul. Szubińskiej 4 wchodzącego w skład SCOL Sp. z o.o.
- Remont pomieszczeń II piętra Filii nr 1 Zespołu Dziennych Domów Pomocy
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.