eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TrawnikiZakup wraz z dostawą sceny mobilnej, zestawu kina plenerowego, 4 drewnianych domków ekspozycyjnych oraz infokiosku w ramach projektu "Wzmocnienie potencjału turystycznego gminy Trawniki".



Ogłoszenie z dnia 2025-06-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup wraz z dostawą sceny mobilnej, zestawu kina plenerowego, 4 drewnianych domków ekspozycyjnych oraz infokiosku w ramach projektu „Wzmocnienie potencjału turystycznego gminy Trawniki”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA TRAWNIKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019840

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 605

1.5.2.) Miejscowość: Trawniki

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-044

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: trawniki@trawniki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://trawniki.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1084720

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup wraz z dostawą sceny mobilnej, zestawu kina plenerowego, 4 drewnianych domków ekspozycyjnych oraz infokiosku w ramach projektu „Wzmocnienie potencjału turystycznego gminy Trawniki”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-06b00dde-9131-481a-82fb-db22742a33a8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00277544

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00044595/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Wzmocnienie potencjału turystycznego Gminy Trawniki cz.2 (dostawa domki handlowe, scena mobilna, kino plenerowe, infokiosk).

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt pn. „Wzmocnienie potencjału turystycznego gminy Trawniki” realizowany jest współfinansowanego ze środków UE w ramach Działania 7.10 Turystyczne Lubelskie (typ projektu 1,2,3) Priorytetu VII Lepsza dostępność do usług społecznych i zdrowotnych programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027, na podstawie umowy o dofinansowanie Projektu nr FELU.07.10-IZ.00-0010/24-00.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00163918

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RRG.271.5.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 zamówienia – Zakup wraz z dostawą fabrycznie nowej sceny mobilnej w ramach projektu „Wzmocnienie potencjału turystycznego gminy Trawniki”.
Zamawiający wymaga dostarczenia fabrycznie nowej sceny mobilnej na adres: Trawniki 604, 21-044 Trawniki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części 1 w Załączniku nr 9 do SWZ pn. „Opis przedmiotu zamówienia”.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44210000-5 - Konstrukcje i części konstrukcji

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34200000-9 - Nadwozia pojazdów, przyczepy lub naczepy

4.5.5.) Wartość części: 253839,50 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 zamówienia – Zakup wraz z dostawą fabrycznie nowego zestawu kina plenerowego, ramach projektu „Wzmocnienie potencjału turystycznego gminy Trawniki”.
Zamawiający wymaga dostarczenia, montażu, konfiguracji startowej oraz szkolenia z obsługi pełnego zestawu do realizacji projekcji kina plenerowego w skład którego będą wchodziły następujące elementy:
- projektor laserowy – 1 szt.,
- odtwarzacz wideo i audio – 1 szt.,
- ekran nadmuchiwany – 1 szt.,
- system nagłośnieniowy – 1 zestaw,
- leżaki drewniane z nadrukiem – 100 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części 2 w Załączniku nr 9 do SWZ pn. „Opis przedmiotu zamówienia”.

4.5.3.) Główny kod CPV: 38652000-0 - Projektory filmowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32342410-9 - Sprzęt dźwiękowy

4.5.5.) Wartość części: 65014,37 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3 zamówienia – Zakup wraz z dostawą fabrycznie nowych 4 drewnianych domków ekspozycyjnych w ramach projektu „Wzmocnienie potencjału turystycznego gminy Trawniki”.
Zamawiający wymaga dostarczenia, montażu oraz przeszkolenia pracowników zamawiającego w zakresie składania i rozkładania 4 sztuk rozbieralnych domków ekspozycyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części 3 w Załączniku nr 9 do SWZ pn. „Opis przedmiotu zamówienia”.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44211100-3 - Budynki modułowe i przenośne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34928210-3 - Wiaty drewniane

4.5.5.) Wartość części: 17850,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4 zamówienia – Zakup wraz z dostawą i montażem infokiosku w ramach projektu „Wzmocnienie potencjału turystycznego gminy Trawniki”.
Zamawiający wymaga dostarczenia i zamontowania fabrycznie nowego infokiosku oraz wykonania sieci elektroenergetycznej o napięciu znamionowym poniżej 1 kV NN zakończonej zewnętrzną rozdzielnicą elektryczną, na działkach nr ewid. 62/2 i 62/1 w miejscowości Trawniki. Zamawiający nie przewiduje wizji lokalnej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części 4 w Załączniku nr 9 do SWZ pn. „Opis przedmiotu zamówienia”.

4.5.3.) Główny kod CPV: 32322000-6 - Urządzenia multimedialne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39294000-9 - Aparatura i sprzęt do celów demonstracyjnych

4.5.5.) Wartość części: 43194,50 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 238620,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 279210,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 238620,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo­Usługowe MASTER­TRUSS TECHNIKA ESTRADOWA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9221347304

7.3.4) Miejscowość: Zamość

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 238620,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 170 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Oferta wykonawcy FHU Intersell Waldemar Płonka ul. Jesionowa 17a, 41-300 Dąbrowa Górnicza została wybrana jako najkorzystniejsza w części 2 zamówienia. W dniu 3 czerwca 2025 roku wykonawca FHU Intersell Waldemar Płonka złożył oświadczenie o nie podjęciu woli zawarcia umowy. W przedmiotowej części zamówienia Zamawiający nie może zastosować art. 263 ustawy ponieważ nie ma ważnych ofert.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Przed otwarciem ofert Zamawiający zamieścił na stronie prowadzonego postępowania (https://platformazakupowa.pl/transakcja/1084720) informację jaką kwotę zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj. 22 000,00 zł. Do dnia 08.04.2025r. do godziny 9:00 zostało złożonych dwie oferty na część 3. W dniu 08.04.2025r. po godzinie 9:05 odszyfrowano oferty, oferta z najniższą ceną wynosi 55 999,44 zł brutto. Zaoferowana kwota przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający po przeanalizowaniu swoich możliwości finansowych postanowił unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia ponieważ oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Przed otwarciem ofert Zamawiający zamieścił na stronie prowadzonego postępowania (https://platformazakupowa.pl/transakcja/1084720) informację jaką kwotę zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj. 36 900,00 zł. Do dnia 08.04.2025r. do godziny 9:00 zostało złożonych dwie oferty na część 4. W dniu 08.04.2025r. po godzinie 9:05 odszyfrowano oferty, oferta z najniższą ceną wynosi 92 250,00 zł brutto. Zaoferowana kwota przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający po przeanalizowaniu swoich możliwości finansowych postanowił unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia ponieważ oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.