Ogłoszenie z dnia 2025-06-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00163918/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup wraz z dostawą sceny mobilnej, zestawu kina plenerowego, 4 drewnianych domków ekspozycyjnych oraz infokiosku w ramach projektu „Wzmocnienie potencjału turystycznego gminy Trawniki”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA TRAWNIKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019840
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 605
1.5.2.) Miejscowość: Trawniki
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-044
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: trawniki@trawniki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://trawniki.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10847201.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup wraz z dostawą sceny mobilnej, zestawu kina plenerowego, 4 drewnianych domków ekspozycyjnych oraz infokiosku w ramach projektu „Wzmocnienie potencjału turystycznego gminy Trawniki”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-06b00dde-9131-481a-82fb-db22742a33a8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00277544
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00044595/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Wzmocnienie potencjału turystycznego Gminy Trawniki cz.2 (dostawa domki handlowe, scena mobilna, kino plenerowe, infokiosk).
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt pn. „Wzmocnienie potencjału turystycznego gminy Trawniki” realizowany jest współfinansowanego ze środków UE w ramach Działania 7.10 Turystyczne Lubelskie (typ projektu 1,2,3) Priorytetu VII Lepsza dostępność do usług społecznych i zdrowotnych programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027, na podstawie umowy o dofinansowanie Projektu nr FELU.07.10-IZ.00-0010/24-00.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00163918
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RRG.271.5.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 zamówienia – Zakup wraz z dostawą fabrycznie nowej sceny mobilnej w ramach projektu „Wzmocnienie potencjału turystycznego gminy Trawniki”.Zamawiający wymaga dostarczenia fabrycznie nowej sceny mobilnej na adres: Trawniki 604, 21-044 Trawniki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części 1 w Załączniku nr 9 do SWZ pn. „Opis przedmiotu zamówienia”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44210000-5 - Konstrukcje i części konstrukcji
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34200000-9 - Nadwozia pojazdów, przyczepy lub naczepy
4.5.5.) Wartość części: 253839,50 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 zamówienia – Zakup wraz z dostawą fabrycznie nowego zestawu kina plenerowego, ramach projektu „Wzmocnienie potencjału turystycznego gminy Trawniki”.Zamawiający wymaga dostarczenia, montażu, konfiguracji startowej oraz szkolenia z obsługi pełnego zestawu do realizacji projekcji kina plenerowego w skład którego będą wchodziły następujące elementy:
- projektor laserowy – 1 szt.,
- odtwarzacz wideo i audio – 1 szt.,
- ekran nadmuchiwany – 1 szt.,
- system nagłośnieniowy – 1 zestaw,
- leżaki drewniane z nadrukiem – 100 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części 2 w Załączniku nr 9 do SWZ pn. „Opis przedmiotu zamówienia”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38652000-0 - Projektory filmowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32342410-9 - Sprzęt dźwiękowy
4.5.5.) Wartość części: 65014,37 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 zamówienia – Zakup wraz z dostawą fabrycznie nowych 4 drewnianych domków ekspozycyjnych w ramach projektu „Wzmocnienie potencjału turystycznego gminy Trawniki”.Zamawiający wymaga dostarczenia, montażu oraz przeszkolenia pracowników zamawiającego w zakresie składania i rozkładania 4 sztuk rozbieralnych domków ekspozycyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części 3 w Załączniku nr 9 do SWZ pn. „Opis przedmiotu zamówienia”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44211100-3 - Budynki modułowe i przenośne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34928210-3 - Wiaty drewniane
4.5.5.) Wartość części: 17850,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4 zamówienia – Zakup wraz z dostawą i montażem infokiosku w ramach projektu „Wzmocnienie potencjału turystycznego gminy Trawniki”.Zamawiający wymaga dostarczenia i zamontowania fabrycznie nowego infokiosku oraz wykonania sieci elektroenergetycznej o napięciu znamionowym poniżej 1 kV NN zakończonej zewnętrzną rozdzielnicą elektryczną, na działkach nr ewid. 62/2 i 62/1 w miejscowości Trawniki. Zamawiający nie przewiduje wizji lokalnej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części 4 w Załączniku nr 9 do SWZ pn. „Opis przedmiotu zamówienia”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 32322000-6 - Urządzenia multimedialne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39294000-9 - Aparatura i sprzęt do celów demonstracyjnych
4.5.5.) Wartość części: 43194,50 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 238620,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 279210,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 238620,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo HandlowoUsługowe MASTERTRUSS TECHNIKA ESTRADOWA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9221347304
7.3.4) Miejscowość: Zamość
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe MASTER-TRUSS Lis Artur
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe MASTER-TRUSS Lis Artur
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 238620,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 170 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Oferta wykonawcy FHU Intersell Waldemar Płonka ul. Jesionowa 17a, 41-300 Dąbrowa Górnicza została wybrana jako najkorzystniejsza w części 2 zamówienia. W dniu 3 czerwca 2025 roku wykonawca FHU Intersell Waldemar Płonka złożył oświadczenie o nie podjęciu woli zawarcia umowy. W przedmiotowej części zamówienia Zamawiający nie może zastosować art. 263 ustawy ponieważ nie ma ważnych ofert.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Przed otwarciem ofert Zamawiający zamieścił na stronie prowadzonego postępowania (https://platformazakupowa.pl/transakcja/1084720) informację jaką kwotę zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj. 22 000,00 zł. Do dnia 08.04.2025r. do godziny 9:00 zostało złożonych dwie oferty na część 3. W dniu 08.04.2025r. po godzinie 9:05 odszyfrowano oferty, oferta z najniższą ceną wynosi 55 999,44 zł brutto. Zaoferowana kwota przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający po przeanalizowaniu swoich możliwości finansowych postanowił unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia ponieważ oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Przed otwarciem ofert Zamawiający zamieścił na stronie prowadzonego postępowania (https://platformazakupowa.pl/transakcja/1084720) informację jaką kwotę zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj. 36 900,00 zł. Do dnia 08.04.2025r. do godziny 9:00 zostało złożonych dwie oferty na część 4. W dniu 08.04.2025r. po godzinie 9:05 odszyfrowano oferty, oferta z najniższą ceną wynosi 92 250,00 zł brutto. Zaoferowana kwota przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający po przeanalizowaniu swoich możliwości finansowych postanowił unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia ponieważ oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty.
INNE PRZETARGI TRAWNIKI
więcej: przetargi TRAWNIKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zwiększenie liczby miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 w istniejącej instytucji żłobka pod adresem: ul. Podhalańska 38, 33-300 Nowy Sącz (wpis do rejestru nr wew. 5/2019, nr ogól. 05926) o 71 ......
- Zakup pomocy dydaktycznych i specjalistycznego sprzętu do realizacji zajęć w projekcie "Gmina Trąbki Wielkie stawia na przedszkolaków"
- Dostawa i montaż wyposażenia kinotechnicznego w ramach realizacji projektu pn. Transformacja Kina "Gwiazda" współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego (...)
- Doposażenie szkół podstawowych w ramach projektu pn.: ,,Organizacja zajęć pozalekcyjnych rozwijających kompetencje kluczowe w szkołach podstawowych prowadzonych przez Gminę Lubiewo"
- Dostawa sprzętu multimedialnego w ramach projektu pn. "Poprawa infrastruktury przedszkolnej w Gminie Ustrzyki Dolne"
- DOSTAWA I MONTAŻ SYSTEMU PREZENTACJI MULTIMEDIALNYCH W AULI WML - SALA 19, BUD. 36
więcej: Urządzenia multimedialne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.