Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00173748/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja części budynku przy ul. dr I. Białówny 11 w Białymstoku.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Mienia Komunalnego w Białymstoku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 200241074
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. gen. Józefa Bema 89/1
1.5.2.) Miejscowość: Białystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-370
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@zmk.bialystok.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zmk.bialystok.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zmk-bialystok.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja części budynku przy ul. dr I. Białówny 11 w Białymstoku.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ad69f286-d90c-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00277465
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00023174/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.38 Modernizacja części budynku przy ul. Białówny 11.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00173748
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZ.AL.26.3.21.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: Modernizacja części budynku przy ul. dr I. Białówny 11 w Białymstoku.
2. Zakres robót:
Zakres robót zgodnie z projektami wykonawczymi: architektury, instalacji sanitarnych, instalacji elektrycznych, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych branży ogólnobudowlanej, instalacji sanitarnych, instalacji elektrycznych oraz przedmiarami robót branży ogólnobudowlanej, instalacji sanitarnych i instalacji elektrycznych
1) Roboty ogólnobudowlane:
Dane metryczne budowli ochronnej:
- powierzchnia budowli ochronnej ok. 220 m2,
- wysokość pomieszczeń budowli ochronnej – 2,42 m.
Zakres prac budowlanych obejmuje:
- malowanie ścian i sufitów po uzupełnieniu przekuć i wyrównaniu powierzchni,
- wymianę wewnętrznej stolarki drzwiowej,
- ułożenie gresu technicznego na posadzce betonowej,
- udrożnienie tunelu wyjścia awaryjnego,
- oczyszczenie drzwi – włazów schronowych i malowanie 5 szt,
- uzupełnienie uszczelek do drzwi schronowych 5 szt,
- regulacja i konserwacja zawiasów i zamków drzwi – włazów schronowych.
Budynek w trakcie remontu będzie użytkowany w godzinach od 7.30 do 18, natomiast pomieszczenia budowli ochronnej nie są użytkowane.
2) Branża sanitarna:
2.1. Informacje ogólne.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie instalacji wodno - kanalizacyjnej wewnętrznej w budynku zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową.
2.2. Zakres szczegółowy robót sanitarnych do wykonania objętych zamówieniem:
a) Instalacja wodociągowa:
• należy wykonać demontaż armatury oraz przewodów instalacji wody,
• należy wykonać wcinkę do leżaka cwu PP 40 wraz z montażem wodomierza oraz armatury odcinającej,
• należy wykonać rozprowadzenie instalacji wody zimnej i ciepłej zgodnie z załączoną dokumentacją,
• po zakończonych pracach instalacyjnych należy przeprowadzić badanie szczelności oraz dezynfekcję przewodów,
• zbiorniki na wodę należy poddać badaniu na szczelność, czyszczeniu oraz dezynfekcji,
• Grubość izolacji wg „Rozporządzenie Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie”,
• po zakończonych pracach należy instalację wykonaną na potrzeby budowli ochronnej oraz zbiorniki opróżnić z wody,
• należy wykonać doprowadzenie wody ciepłej do jednej umywalki (przy pionie KS nr 3)
b) Instalacja kanalizacji sanitarnej:
• należy wykonać demontaż przyborów sanitarnych w zakresie łazienek,
• należy wykonać wcięcie się do leżaka podposadzkowego żeliwnego kanalizacji sanitarnej, oraz rozprowadzenie rur instalacji do przyborów i ich podłączenie zgodnie z załączonym schematem,
• do wykonanie instalacji podposadzkowej należy zastosować rury PVC-U lite 160 i 110,
• należy ująć wykonanie czyszczenia i inspekcji telewizyjnej istniejącego leżaka kanalizacji sanitarnej, do którego planowane jest podłączenie przyborów sanitarnych,
• należy wykonać wymianę czterech kratek ściekowych żeliwnych wraz z udrożnieniem odpływów,
• montaż zasuwy na kanalizacji poza zakresem.
UWAGA: wszystkie podłączenia pionów instalacji wod.-kan. należy wykonać po uzgodnieniu przez Wykonawcę dogodnego terminu dla użytkowników armatury podłączonych do w/w instalacji.
3) Branża elektryczna
Zakres robót:
- wymiana rozdzielnicy głównej,
- częściowa wymiana instalacji oświetlenia,
- wykonanie zasilania urządzeń technologicznych,
- wymiana osprzętu i opraw oświetleniowych (stosować oprawy typu led, IP 65, osprzęt, rurki instalacyjne i oprawy w kolorze czarnym),
- poprawa mocowania instalacji elektrycznej natynkowej oraz razie potrzeby wymiana puszek łączeniowych,
- przeprowadzenie pomiarów ochrony przeciwporażeniowej dla całej budowli ochronnej.
Wykonawca jest zobowiązany na własny koszt dokonywać przeglądów i konserwacji wszystkich instalacji zgodnie z zaleceniami producenta przez okres trwania gwarancji.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został podany w załączniku nr 4 do SWZ Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45262690-4 - Remont starych budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 449053,63 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 560000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 449053,63 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MASTERIX Marcin Wasyluk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9660912781
7.3.3) Ulica: ul. Melchiora Wańkowicza 45
7.3.4) Miejscowość: Białystok
7.3.5) Kod pocztowy: 15-166
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Wykonawca oświadcza, że zamierza powierzyć realizację następującej części zamówienia następującym podwykonawcom:
1) nazwa podwykonawcy: Białostockie Przedsiębiorstwo Robót Budowlanych Inwestycje Krzysztof Białomyzy, ul. Towarowa 12/11, 15-007 Białystok,
2) opis powierzonej części zamówienia: wykonanie robót zgodnie z postawionym warunkiem udziału w postępowaniu, tj. wykonanie remontu lub/i rozbudowy lub/i przebudowy budynku lub jego części, w zakresie około 50%, szczegóły zostaną doprecyzowane w umowie o podwykonawstwo,
3) czy podwykonawca jest podmiotem, na którego zasoby Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp - TAK.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 449053,63 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Dostawa wiertnicy geologicznej na podwoziu gąsienicowym wraz z osprzętem oraz przyczepą transportową dla Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Wydział Technologii Oddział w Białymstoku
- Wykonanie opisów stanu i opinii o wartości nieruchomości w formie operatów szacunkowych (5.2024)
- Dostawa produktów do dializ
- Dostawa łóżek ortopedycznych
- Wymiana stolarki otworowej w budynkach i lokalach użytkowych będących w zarządzie Zarządu Mienia Komunalnego w Białymstoku oraz siedziby Zarządu Mienia Komunalnego w Białymstoku.
- OBSŁUGA PORTIERNI OBIEKTU FILHARMONII POŁOŻONEGO W BIAŁYMSTOKU PRZY ULICY PODLEŚNEJ W OKRESIE 2024 - 2025
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pokrycie papą termozg. wierz. dachu obiektu SPWZOZMSWiA w Bydgoszczy - Z nr 1, oraz budowa siłowni - dodatkowe źródło energii elektrycznej - baterie fotowoltaiczne, odnawialne źródła energii - Z nr 2
- Remont pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej Nr 31 im. Janusza Korczaka w Białymstoku
- Wykonanie modernizacji systemu sygnalizacji pożarowej w tutejszym Domu.
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 1845R Szebnie - Chrząstówka - Przybówka w km 1+960 - 2+000 wraz z rozbiórką mostu i wykonaniem przepustu w km 1+979 na potoku Szebnianka w miejscowości Chrząstówka
- TR.262.1.2024 . Modernizacja budynku L - etap IV (...) polegające na wykonaniu przyłączy elektroenergetycznych (...) z budynku stacji transformatorowej 9001946 do budynku "L"'
- Zaprojektowanie i wykonanie wymiany układów klimatyzacji VRF w Ośrodku Szkoleniowym NBP w Zalesiu Górnym
więcej: Remont starych budynków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.