Ogłoszenie z dnia 2025-06-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00202999/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-23
- 2025/BZP 00217462/01 - Modyfikacja z dnia 2025-05-06
- 2025/BZP 00277118/01 - Modyfikacja z dnia 2025-06-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wsparcie psychologiczne/psychiatryczne/psychologa dziecięcego w 2025 roku w ramach projektu „Nie jesteś sam” realizowanego przez GOPS w Słomnikach z podziałem na części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Słomniki - Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Słomnikach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 357177526
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: T. Kościuszki 64
1.5.2.) Miejscowość: Słomniki
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-090
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gops@slomniki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gops-slomniki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ab0c6f31-bbfe-4ae2-b682-8c39afea5fe91.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Umowy ramowej
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wsparcie psychologiczne/psychiatryczne/psychologa dziecięcego w 2025 roku w ramach projektu „Nie jesteś sam” realizowanego przez GOPS w Słomnikach z podziałem na części2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ab0c6f31-bbfe-4ae2-b682-8c39afea5fe9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00277104
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Europejski Fundusz Społeczny Plus, Fundusze europejskie dla rynku pracy, edukacji i włączenia społecznego, Integracja społeczna osób w szczególnie trudnej sytuacji życiowej2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00202999
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb zawarcia umowy ramowej wraz z podstawą prawną Umowa ramowa udzielana jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 311 ust. 1 pkt 2 ustawy w zw. z art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GOPS.26.3.2025
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 - wsparcie psychologiczne osób dorosłych w maksymalnym wymiarze 570 godzin.Zamówienie obejmuje świadczenie wsparcia psychologicznego dla uczestników projektu „Nie jesteś sam”, ukierunkowane na rozwiązywanie, łagodzenie ich problemów, zwiększenie lub utrzymanie ich motywacji, zwiększenie samooceny i zmianę postawy na aktywną, co w konsekwencji przyczyni się do aktywizacji społeczno-zawodowej uczestników oraz poprawi ich codzienne funkcjonowanie
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.5.) Wartość części: 310000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 - wsparcie psychiatryczne w maksymalnym wymiarze 50 godzinZamówienie obejmuje świadczenie wsparcia psychiatrycznego na rzecz osób będących uczestnikami projektu „Nie jesteś sam” ukierunkowane na diagnozowanie i leczenie chorób psychicznych występujących u uczestników projektu „Nie jesteś sam” jako uzupełnienie wsparcia psychologicznego ukierunkowane na zwiększenie lub utrzymanie ich motywacji, zwiększenie samooceny i zmianę postawy na aktywną, co w konsekwencji przyczyni się do aktywizacji społeczno-zawodowej uczestników oraz poprawi ich codzienne funkcjonowanie
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.5.) Wartość części: 110000 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 - wsparcie psychologiczne dzieci w maksymalnym wymiarze 100 godzinZamówienie obejmuje świadczenie wsparcia psychologicznego na rzecz dzieci będących uczestnikami projektu „Nie jesteś sam” ukierunkowane na rozwiązywanie, łagodzenie ich problemów, zwiększenie samooceny, poprzez pomoc w zrozumieniu swoich emocji, naukę, jak radzić sobie z trudnymi uczuciami i jak efektywnie je wyrażać.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.5.) Wartość części: 100120,80 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 84360 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 142500 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 84360 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INTEREGO
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6341908436
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ŁUKASZ GOŁĘBIOWSKI - INTEREGO - SZKOLENIA, DORADZTWO, TERAPIA
jakie przetargi wygrała firma
ŁUKASZ GOŁĘBIOWSKI - INTEREGO - SZKOLENIA, DORADZTWO, TERAPIA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 150000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Słomnikach z siedzibą w Słomnikach przy ul. Tadeusza Kościuszki 64, na podstawie art. 255 pkt. 1) ustawy z 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320) unieważnia przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia w zakresie części 2, gdyż nie złożono żadnej oferty. Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania – w przedmiotowym postępowaniu wpłynęła żadna oferta.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13800 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13800 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13800 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INTEREGO
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6341908436
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 50000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-12-31INNE PRZETARGI SŁOMNIKI
- "Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Samorządowego Przedszkola w Słomnikach na 2026 r. z podziałem na zadania"
- "Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Szkoły Podstawowej w Niedźwiedziu na 2026 r."
- "Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Słomnikach na 2026 r. z podziałem na zadania"
więcej: przetargi SŁOMNIKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wsparcie psychologiczne dla uczestników projektu pn. "Przyszłość pieczy zastępczej naszą motywacją na lepsze jutro rodziny i dziecka"
- Usługi psychologiczne i logopedyczne w ramach projektu "Rozwój Wielkopolskiej Sieci Centrów Usług Społecznych" współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego (EFS+)
- Świadczenie usług społecznych na potrzeby projektu pn. "Centrum Usług Społecznych w Gminie Działoszyce - nowa jakość życia mieszkańców
- "Świadczenie usług zdrowotnych ponadpodstawowej terapii leczenia uzależnień i współuzależnienia"
- Przepis na Opiekę - usługi zdrowotne dla osób potrzebujących wsparcia z gminy Ułęż
- Świadczenie usług dla osób, które ukończyły 60. rok życia, realizowanych w ramach projektu "Utworzenie Centrów Aktywnego Seniora w Przecławiu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





