eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SłomnikiWsparcie psychologiczne/psychiatryczne/psychologa dziecięcego w 2025 roku w ramach projektu "Nie jesteś sam" realizowanego przez GOPS w Słomnikach z podziałem na części



Ogłoszenie z dnia 2025-06-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wsparcie psychologiczne/psychiatryczne/psychologa dziecięcego w 2025 roku w ramach projektu „Nie jesteś sam” realizowanego przez GOPS w Słomnikach z podziałem na części

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Słomniki - Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Słomnikach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 357177526

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: T. Kościuszki 64

1.5.2.) Miejscowość: Słomniki

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-090

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gops@slomniki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gops-slomniki.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ab0c6f31-bbfe-4ae2-b682-8c39afea5fe9

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Umowy ramowej

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wsparcie psychologiczne/psychiatryczne/psychologa dziecięcego w 2025 roku w ramach projektu „Nie jesteś sam” realizowanego przez GOPS w Słomnikach z podziałem na części

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ab0c6f31-bbfe-4ae2-b682-8c39afea5fe9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00277104

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Europejski Fundusz Społeczny Plus, Fundusze europejskie dla rynku pracy, edukacji i włączenia społecznego, Integracja społeczna osób w szczególnie trudnej sytuacji życiowej

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00202999

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb zawarcia umowy ramowej wraz z podstawą prawną Umowa ramowa udzielana jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 311 ust. 1 pkt 2 ustawy w zw. z art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GOPS.26.3.2025

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 - wsparcie psychologiczne osób dorosłych w maksymalnym wymiarze 570 godzin.
Zamówienie obejmuje świadczenie wsparcia psychologicznego dla uczestników projektu „Nie jesteś sam”, ukierunkowane na rozwiązywanie, łagodzenie ich problemów, zwiększenie lub utrzymanie ich motywacji, zwiększenie samooceny i zmianę postawy na aktywną, co w konsekwencji przyczyni się do aktywizacji społeczno-zawodowej uczestników oraz poprawi ich codzienne funkcjonowanie

4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

4.5.5.) Wartość części: 310000 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 - wsparcie psychiatryczne w maksymalnym wymiarze 50 godzin
Zamówienie obejmuje świadczenie wsparcia psychiatrycznego na rzecz osób będących uczestnikami projektu „Nie jesteś sam” ukierunkowane na diagnozowanie i leczenie chorób psychicznych występujących u uczestników projektu „Nie jesteś sam” jako uzupełnienie wsparcia psychologicznego ukierunkowane na zwiększenie lub utrzymanie ich motywacji, zwiększenie samooceny i zmianę postawy na aktywną, co w konsekwencji przyczyni się do aktywizacji społeczno-zawodowej uczestników oraz poprawi ich codzienne funkcjonowanie

4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

4.5.5.) Wartość części: 110000 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3 - wsparcie psychologiczne dzieci w maksymalnym wymiarze 100 godzin
Zamówienie obejmuje świadczenie wsparcia psychologicznego na rzecz dzieci będących uczestnikami projektu „Nie jesteś sam” ukierunkowane na rozwiązywanie, łagodzenie ich problemów, zwiększenie samooceny, poprzez pomoc w zrozumieniu swoich emocji, naukę, jak radzić sobie z trudnymi uczuciami i jak efektywnie je wyrażać.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

4.5.5.) Wartość części: 100120,80 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 84360 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 142500 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 84360 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INTEREGO

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6341908436

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 150000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-12-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Słomnikach z siedzibą w Słomnikach przy ul. Tadeusza Kościuszki 64, na podstawie art. 255 pkt. 1) ustawy z 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320) unieważnia przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia w zakresie części 2, gdyż nie złożono żadnej oferty. Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania – w przedmiotowym postępowaniu wpłynęła żadna oferta.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13800 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13800 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13800 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INTEREGO

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6341908436

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 50000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.