Ogłoszenie z dnia 2021-11-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00214226/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wraz z wymianą stolarki okiennej w hali napraw pojazdów samochodowych Miejskiego Przedsiębiorstwa Oczyszczania Spółka z o.o. w Krakowie przy ul. Nowohuckiej 1
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania Sp. z o. o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 350641392
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Nowohucka 1
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-580
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: +48 12 64 62 202
1.5.8.) Numer faksu: +48 12 64 62 350
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: beata.wolnik@mpo.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mpo.krakow.pl/pl/main
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://mpo krakow.logintrade.net.1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa wraz z wymianą stolarki okiennej w hali napraw pojazdów samochodowych Miejskiego Przedsiębiorstwa Oczyszczania Spółka z o.o. w Krakowie przy ul. Nowohuckiej 12.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f8972424-2670-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00276179
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00214226/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TZ/TT/31/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 437833,31 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą i wyminą stolarki okiennej w hali napraw pojazdów samochodowych Miejskiego Przedsiębiorstwa Oczyszczania Spółka z o.o. w Krakowie przy ul. Nowohuckiej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera:
a) Opis przedmiotu zamówienia - zał. nr 1a do SWZ.
b) Szczegółowa specyfikacja techniczna - zał. nr 1b do SWZ
c) Zestawienie stolarki okiennej - zał. nr 1c do SWZ
2. Gwarancja jakości:
Zamawiający żąda aby Wykonawca udzielił na przedmiot zamówienia tj. zarówno na dostarczone okna jak i wykonane prace montażowo – instalacyjne gwarancji jakości na okres min. 36 miesięcy licząc od daty podpisania (bez zastrzeżeń) protokołu odbioru końcowego, o których mowa w § 2 ust. 3 projektu umowy stanowiącego zał. nr 3 do SWZ.
3. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia:
Baza Miejskiego Przedsiębiorstwa Oczyszczania Spółka z o.o. (hala napraw pojazdów samochodowych)
ul. Nowohucka 1
31 - 580 Kraków.
4. Równoważność:
W przypadku wystąpienia w którymkolwiek załączniku do SWZ nazw producenta, znaków towarowych, norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia produkty można zastąpić równoważnymi. Za rozwiązania równoważne Zamawiający uzna takie rozwiązania, które umożliwiają:
- uzyskanej tożsamego efektu wizualnego i trwałości użytkowania,
- tożsamej funkcjonalności,
- tożsamych warunków eksploatacji,
- tożsamych lub lepszych parametrów technologicznych i technicznych w tym współczynnika przenikania ciepła;
- w przypadku środków chemicznych, preparatów, itp. tożsamość składu i efektu działania; itp.
Za rozwiązania równoważne nie można uznać rozwiązania identycznego (tożsamego), a jedynie takie, które w porównywanych cechach wskazuje dokładnie tą samą lub bardzo zbliżoną wartość użytkową. Poprzez wskazanie nazw producenta, znaków towarowych, norm, aprobat czy systemów odniesienia Zamawiający miał na celu określenie minimalnych parametrów jakościowych i cech użytkowych, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów itp. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania.
Stosowanie do art. 101 ust. 5 i 6 ustawy Pzp wykazanie równoważności spoczywa na Wykonawcy.
5. Zamawiający stosowanie do treści art. 131 ust. 2 ustawy Pzp żąda odbycia przez Wykonawcę wizji lokalnej. Wizja lokalna ma charakter obligatoryjny tj. zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt. 18 ustawy Pzp Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy który nie odbył wizji lokalnej, o której mowa powyżej.
Wykonawcy zobowiązani są zgłosić chęć uczestnictwa w ww. wizji na adres e-mail: beata.wolnik@mpo.krakow.pl w terminie nie później niż 48 godzin przed planowanych terminem wizji wyznaczonej przez Zamawiającego. Z ramienia każdego Wykonawcy w wizji mogą uczestniczyć nie więcej niż 2 osoby. Jeżeli łączna ilość osób chcących odbyć wizję w pierwszym terminie będzie przekraczać 8 osób Zamawiający wyznaczy dodatkowy termin na odbycie wizji lokalnej dla pozostałych osób jednakże nie później niż 2 dni robocze od planowanego terminu pierwszej wizji lokalnej.
Pierwsza wizja lokalna odbędzie się w dniu 12. 10. 2021 r. o godz. 09:00 . Miejsce zbiórki – Portiernia MPO Sp. z o.o. przy ul. Nowohuckiej 1.
Wykonawcy będą mogli zapoznać się z miejscem, w którym realizowane będą prace montażowe.
Zamawiający podczas wizji lokalnej nie będzie udzielał odpowiedzi na jakiekolwiek zapytania.
Zamawiający podczas wizji, o której mowa powyżej wyda osobom uczestniczącym w ww. wizji oświadczenie o odbyciu obligatoryjnej wizji lokalnej które to oświadczenie Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty.
Terminy zadawania pytań i udzielnych odpowiedzi reguluje art. 284 ustawy Pzp.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44221100-6 - Okna
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 514976,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 514976,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 514976,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STABO s.c Stanisław Jonik, Bartłomiej Jonik, Małgorzata Łącka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 123057967
7.3.3) Ulica: ul. Handlowców 2
7.3.4) Miejscowość: Modlniczka
7.3.5) Kod pocztowy: 32-085
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
STABO S.C. Stanisław Jonik, Bartłomiej Jonik, Małgorzata Łącka
jakie przetargi wygrała firma
STABO S.C. Stanisław Jonik, Bartłomiej Jonik, Małgorzata Łącka
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 514976,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- (DFP.271.229.2025.KSK) Dostawa produktów leczniczych oraz wyrobów medycznych.
- Zakup i dostawa samochodów ciężarowych do 3,5 tony z przestrzenią ładunkową w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026- powtórzenie
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnej dostawy środków czystości dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego (z wyłączeniem Uniwersytetu Jagiellońskiego Collegium Medicum)
- DZ.271.105.2025 Modernizacja elektroenergetyczna pawilonu M2 w ramach zadania: "Montaż zasilacza UPS w pawilonie M2 wraz z niezbędną infrastrukturą elektryczną oraz adaptacją pomieszczeń (....)
- DFP.271.219.2025.BM Dostawa rejestratora temperatury i wilgotności pomieszczenia oraz temperatury dowolnego medium z wykorzystaniem dodatkowej sondy wraz niezbędnymi licencjami i akcesoriami (Zestaw).
- Dostawa pierwiastków chemicznych o wysokiej czystości dla WIMiIP KC-DE-zp.272-666/25
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa okien aluminiowych wraz z montażem do budynku Starostwa Powiatowego w Pruszkowie, przy ul. Drzymały 30
- Nowa Energia dla Przedszkola nr 10 w Gminie Olkusz
- Modernizacja bazy techniczno-dydaktycznej Szkoły poprzez rozbudowę i przebudowę istniejących budynków warsztatów szkolnych - zaprojektuj i wybuduj.
- Poprawa dostępności szkół podstawowych Gminy Międzychód dla osób ze szczególnymi potrzebami edukacyjnymi - w formule zaprojektuj i wybuduj (z podziałem na części)
- Poprawa efektywności energetycznej w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Krośnicy
- Remont wraz z modernizacją budynku zaplecza szatniowo- sanitarnego przy stadionie piłkarskim w Żegocinie
więcej: Okna »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





