Ogłoszenie z dnia 2025-06-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00227181/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa komputerów, macierzy dyskowej oraz sprzętu informatycznego
w podziale na 3 części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Uslug Wspólnych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 366036840
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Piłsudskiego 83
1.5.2.) Miejscowość: Puławy
1.5.3.) Kod pocztowy: 24-100
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: cuw@cuwpulawy.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://cuwpulawy.bip.lubelskie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://pulawy.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Finanse, księgowość, obsługa IT, BHP, IOD
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa komputerów, macierzy dyskowej oraz sprzętu informatycznegow podziale na 3 części
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5b79580c-ee74-4bc2-9e3b-2f6df40b1744
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00274086
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00145499/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup sprzętu teleinformatycznego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Część 3 współfinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach projektu grantowego pn. „Cyberbezpieczny Samorząd” który jest realizowany w ramach Programu Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021–2027 (FERC). Numer umowy o dofinansowanie: FERC.02.02.-CS.01-001/23/0118/FERC.02.02- CS.01-001/23/2024.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00227181
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: CUW.261.7.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
dostawa 11 szt. komputerów typu All in One, 11 szt. komputerów jednostka centralna, 9 szt. monitorów komputerowych4.5.3.) Główny kod CPV: 30213300-8 - Komputer biurkowy
4.5.5.) Wartość części: 105000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
dostawa 16 szt. czytników kodów kreskowych, 17 szt. drukarek kodów kreskowych, 15 szt. skanerów4.5.3.) Główny kod CPV: 30216130-6 - Czytniki kodu kreskowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30174000-9 - Maszyny produkujące etykiety
30216110-0 - Skanery komputerowe
4.5.5.) Wartość części: 78000 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
dostawa 1 szt. macierz dyskowa4.5.3.) Główny kod CPV: 30233000-1 - Urządzenia do przechowywania i odczytu danych
4.5.5.) Wartość części: 105000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 84524,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 84524,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 84524,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GMP Solutions Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1251625583
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 84524,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W wyznaczonym terminie składnia ofert nie złożono żadnej oferty
INNE PRZETARGI Z PUŁAW
- Dostawa mobilnego agregatu prądotwórczego
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania w podziale na 4 części zamówienia
- "Pielęgnacja drzewostanu w pasach drogowych dróg miejskich oraz na terenach zieleni - etap II".
- Sekwencjonowanie genomowe wraz z usługami dodatkowymi, tj. przygotowaniem bibliotek oraz podstawową analizą bioinformatyczną
- "Świadczenie usług medycznych z zakresu medycyny pracy dla pracowników Instytutu Uprawy Nawożenia i Gleboznawstwa w podziale na dwie części zamówienia"
- Ochrona fizyczna mienia należącego do Zakładu Usług Komunalnych Sp. z o.o. z siedzibą w Puławach.
więcej: przetargi w Puławach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup zestawów komputerowych, komputerów przenośnych typu laptop, urządzeń drukujących oraz tabletów
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania w podziale na 4 części zamówienia
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego dla Miejskiego Przedsiębiorstwa Oczyszczania w m. st. Warszawie sp. z o.o."
- Dostawa sprzętu komputerowego, akcesoriów komputerowych oraz oprogramowania
- Wyposażenie sal dydaktycznych w sprzęt komputerowy w Zespole Szkół Elektronicznych im. Stanisława Staszica w Zduńskiej Woli w ramach projektu "Umiem więcej! - informatyk, grafik, programista w ZSE
- "Zakup sprzętu ICT i RTV wraz z dostawą, montażem w ramach realizacji projektu pn. "Akademia równych szans"
więcej: Maszyny produkujące etykiety »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.