Ogłoszenie z dnia 2022-07-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00157274/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zadanie 4: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad przebudową drogi powiatowej nr 2242W Stara Wieś – Siodło – Kuflew polegającą na budowie chodnika od km 3+436 do km 3+736,11
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W MIŃSKU MAZOWIECKIM
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711586700
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Warszawska 219
1.5.2.) Miejscowość: Mińsk Mazowiecki
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-300
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdpmm@wp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.powiatminski.pl/strona-47-zamowienia_publiczne.html
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/133babd0-6d6c-4b02-b302-fd6443e50d7b1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zadanie 4: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad przebudową drogi powiatowej nr 2242W Stara Wieś – Siodło – Kuflew polegającą na budowie chodnika od km 3+436 do km 3+736,112.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a7b5abd2-d1f0-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00273158
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00008395/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.13 Zadanie 4: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad przebudową drogi powiatowej nr 2242W Stara Wieś-Siodło-Kuflew polegającą na budowie chodnika od km 3+436 do km 3+736,11
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00157274/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZDP. 3.272.36.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 2664,21 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Zadanie 4: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad przebudową drogi powiatowej nr 2242W Stara Wieś – Siodło – Kuflew polegającą na budowie chodnika od km 3+436 do km 3+736,11
Zakres robót nad którymi będzie pełniony nadzór inwestorski obejmuje m.in.:
roboty ziemne,
wykonanie chodnika i zjazdów wraz z podbudową,
uzupełnienie nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej przy krawężniku
profilowanie rowów
usunięcie drzew
ustawienie oznakowania pionowego i wykonanie oznakowania poziomego
Zamawiający zamieścił na stronie internetowej prowadzonego postępowania w SWZ na roboty budowlane https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/4133b208-d258-459f-a9c9-81b01927156b
cały projekt przebudowy drogi powiatowej. Niniejsze postępowanie dotyczy robót ujętych w przedmiarze robót, który został pomniejszony w stosunku do projektu wykonawczego do ilości robót, nad którymi pełniony będzie nadzór inwestorski.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 13 do SWZ – dokumentacja określająca przedmiot zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71631300-3 - Usługi technicznego nadzoru budowlanego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SEDRO Katarzyna Drozdowskia
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8221885811
7.3.3) Ulica: Książęca 9A
7.3.4) Miejscowość: Stojadła
7.3.5) Kod pocztowy: 05-300
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
INNE PRZETARGI Z MIŃSKA MAZOWIECKIEGO
- Rękawice sterylne chirurgiczne, niesterylne, diagnostyczne. Rękawice do procedur wysokiego ryzyka
- Usługa sprzątania pomieszczeń wewnętrznych i terenów zewnętrznych obiektu Sądu Rejonowego i Prokuratury Rejonowej w Mińsku Mazowieckim 2026
- ZP/37/2025 Sukcesywna dostawa napojów bezalkoholowych na rok 2026
- Świadczenie kompleksowych usług ochrony obiektów i transportu wartości pieniężnych na rzecz Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Mińsku Mazowieckim sp. z o.o. w roku 2026
- Usługa przygotowania i przeprowadzenia szkoleń z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
- Świadczenie usług kompleksowego utrzymania czystości w obiektach sportowo-rekreacyjnych Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Mińsku Mazowieckim sp. z o.o. w roku 2026
więcej: przetargi w Mińsku Mazowieckim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie Nadzoru inwestorskiego w ramach zadania pn.: "Termomodernizacja Szkoły Podstawowej nr 60 przy ul. Zbaraskiej 3"
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru przy realizacji zadania pn. "Termomodernizacja obiektów oświatowych w Brodnicy"
- Nadzór nad realizacją projektu Program gospodarki wodno-ściekowej w Piasecznie.
- Gospodarka Wodno-Ściekowa w Pszczynie.
- Gospodarka wodno-ściekowa w Pszczynie.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





