Ogłoszenie z dnia 2022-07-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00148392/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-06
- 2022/BZP 00166291/01 - Modyfikacja z dnia 2022-05-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
"BUDOWA PUNKTU SELEKTYWNEGO ZBIERANIA ODPADÓW KOMU-NALNYCH SZTUMSKIE POLE DLA GMINY SZTUM (...)"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto i Gmina Sztum
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170747773
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Mickiewicza 39
1.5.2.) Miejscowość: Sztum
1.5.3.) Kod pocztowy: 82-400
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki
1.5.7.) Numer telefonu: 556406300
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@sztum.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.sztum.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/sztum1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
"BUDOWA PUNKTU SELEKTYWNEGO ZBIERANIA ODPADÓW KOMU-NALNYCH SZTUMSKIE POLE DLA GMINY SZTUM (...)"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-79626b80-cd30-11ec-b879-9a86e5ac3946
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00272612
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00029573/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.9 Budowa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych Sztumskie Pole dla Gminy Sztum
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamawiający na realizację zadania otrzymał dofinansowanie z programu "Środowisko, Energia, Zmiany Klimatu" współfinansowanego z Mechanizmu Finansowego EOG 2014-2021.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00148392/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IM.271.17.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1964460,17 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest:
1) budowa nowoczesnego Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych, składającego się z:
a) kontenera socjalno-biurowego
b) kontenera na odpady,
c) budynku magazynowego,
d) rampy podjazdowej,
e) wagi samochodowej.
2) W ramach inwestycji zostanie także wykonane między innymi: uzbrojenie terenu (instalacje sanitarne i elektroenergetyczne), drogi wewnętrzne, utwardzone place pod kontenery na odpady, miejsca postojowe, tereny zielone, monitoring CCTV.
3) Na przedmiot zamówienia składa się również wykonanie i montaż tablicy informa-cyjnej – 2szt.
4) Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania warunków uzgodnień branżowych i ponoszenie kosztów w tym prowadzenie nadzoru archeologicznego w trakcie prowadzenia robót.
2. Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do SWZ tj. do-kumentacja projektowa, uzgodnienia branżowe i specyfikacje techniczne wykonania i od-bioru robót budowlanych (STWiORB) opracowana przez: PPH KRAJAN Sp. z o.o. Sępólno Krajeńskie oraz załącznik nr 2 do SWZ projekt umowy.
3. Wszystkie dokumenty opisujące przedmiot zamówienia należy traktować jako wzajemnie uzupełniające się i wyjaśniające w tym znaczeniu, że w przypadku stwierdzenia jakichkol-wiek wieloznaczności lub niejednoznaczności Wykonawca nie może ograniczyć ani zakresu swojego zobowiązania, ani zakresu należytej staranności przy wykonaniu swoich zobowią-zań wynikających z umowy w sprawie zamówienia publicznego.
4. Zamawiający dołożył wszelkich starań, aby w opisie przedmiotu zamówienia nie znalazła się żadna nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu. Jeśli w dokumentach zamówienia wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, ma ona wyłączenie charakter informacyjny.
5. Zadanie dofinansowane jest z Programu „Środowisko, Energia, Zmiany Klimatu” współfi-nansowanego z Mechanizmu Finansowego EOG 2014-2021, w związku z czym, strony oświadczają, że są świadome, iż w interesie Zamawiającego jest terminowa realizacja za-mówienia. W przypadku niedotrzymania terminu umownego Zamawiający utraci dofinan-sowanie i powstanie w związku z tym szkoda. Wykonawca ponosi odpowiedzialność finan-sową za szkodę Zamawiającego w postaci utraty lub zmniejszenia dofinansowania z powodu opóźnienia w realizacji przedmiotu umowy z winy Wykonawcy, w wysokości utraconego do-finansowania.
6. Realizacja przedmiotu umowy wykonywana będzie przy obiektach czynnych. Należy prze-widzieć prowadzenie prac budowlanych przy zabezpieczeniu powierzchni na komunikację Miasto i Gmina Sztum str. 4 Miasto i Gmina Sztum, ul. Mickiewicza 39, 82-400 Sztum ze szczególnym uwzględnieniem osób niepełnosprawnych. Teren budowy należy wygrodzić zachowując szczególną staranność, aby uniemożliwić dostęp osób postronnych.
7. Załączone przedmiary robót stanowią materiał pomocniczy do kalkulacji oferty.
8. Zamawiający posiada pozwolenie na budowę Nr 144/2020 z dnia 16.09.2020r.
9. Zamawiający jest w trakcie uzyskania zgody na wycinkę drzew.
10. Zamawiający zastrzega, aby zastosowane materiały posiadały ważne aprobaty techniczne lub deklaracje zgodności, certyfikaty bezpieczeństwa i atesty higieniczne.
11. Zamawiający dopuszcza przy realizacji zamówienia zastosowanie urządzeń i materiałów równoważnych co do jakości i surowców użytych do ich wykonania, w stosunku do materia-łów i urządzeń określonych w dokumentacji projektowej oraz STWiORB i przedmiarach ro-bót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci
42923000-2 - Maszyny ważące i wagi
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45213230-4 - Roboty budowlane w zakresie składów
45213270-6 - Roboty budowlane w zakresie stacji recyklingu
45213400-7 - Instalowanie pomieszczeń dla personelu
45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2935000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2935000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2935000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: REMBUD Krzysztof Paziewski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5811777736
7.3.3) Ulica: Kopernika 3
7.3.4) Miejscowość: Kwidzyn
7.3.5) Kod pocztowy: 82-500
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2935000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 350 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z SZTUMU
więcej: przetargi w Sztumie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w miejscowości Drogosze, gmina Barciany
- Przebudowa pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej w Komorowie
- Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Czarnowąż nr geod. dział. 280 gm. Kotuń
- "Zakup i montaż ekranu zwijanego w Kinie Świt" w ramach Programu Operacyjnego IV: Rozwój kin, Priorytet I: Modernizacja kin, udzielonej przez Polski Instytut Sztuki Filmowej.
- Brama Wodna w Grudziądzu. Etap IV - prace konserwatorskie elewacji ceglanej, strona zachodnia
- Rozbudowa węzła integracyjnego Pruszcz Gdański, poprzez budowę nowych miejsc postojowych dla samochodów i rowerów na parkingu Park&Ride przy dworcu PKP
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.