Ogłoszenie z dnia 2024-04-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00105899/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług pralniczych na rzecz Poznańskich Ośrodków Sportu i Rekreacji
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Poznań Poznańskie Ośrodki Sportu i Rekreacji Samorządowy Zakład Budżetowy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 630603890
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jana Spychalskiego 34
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-553
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.7.) Numer telefonu: 61 835 79 07
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: f.waligora@posir.poznan.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.posir.poznan.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/posir_poznan1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług pralniczych na rzecz Poznańskich Ośrodków Sportu i Rekreacji2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-96e0646f-cb34-11ee-875e-a22221c84ba7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00272072
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00051430/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Świadczenie usług pralniczych na rzecz POSiR
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00105899
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.240.15.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług prania asortymentu Zamawiającego, na który składają się: poszwa bawełna, poszewka bawełna, prześcieradło bawełna, ręcznik frotte duży, ręcznik frotte mały, pokrowiec na materace (podkład) frotte, koc (wełna, angora, sztuczne), obrus (adamaszek), zasłona (bistrowe), serwetka restauracyjna, falbana do stołów, pokrowiec na krzesła, poduszka, kołdra, narzuta, falbana do łóżek.
2. Usługi prania realizowane będą przez Wykonawcę na rzecz dwóch obiektów Zamawiającego, prowadzących działalność noclegową tj.:
- Zaplecze Sportowe, Hotel Camping Malta Poznań, ul. Krańcowa 98, Poznań,
- Oddział Golęcin, Golęcin Noclegi, ul. Warmińska 1, Poznań.
3. Średniomiesięczna ilość asortymentu przeznaczonego do prania: 3 600 kg. W okresie trwania umowy ilość prania szacuje się na 36 000 kg.
4. Na przedmiot zamówienia składają się wszystkie czynności niezbędne do prawidłowej realizacji usługi.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 1 do Specyfikacji Warunków Zamówienia.
6. Wykonawca zobowiązany będzie do posiadania przez cały okres obowiązywania umowy opłaconej polisy ubezpieczeniowej, a w przypadku jej braku – innego dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej (OC) w zakresie prowadzonej działalności, związanej z przedmiotem umowy z sumą gwarancyjną nie niższą niż: 100 000,00 złotych (sto tysięcy złotych). Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej powinno obejmować odpowiedzialność cywilną, deliktową i kontraktową za szkody osobowe i rzeczowe oraz ich następstwa.
7. Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części z przyczyn techniczno- organizacyjnych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 98310000-9 - Usługi prania i czyszczenia na sucho
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
98315000-4 - Usługi prasowania
60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 159480,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 345384,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 159480,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jerzy Klotzki „JKM”
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7831185804
7.3.3) Ulica: ul. Mikołaja Kopernika 41
7.3.4) Miejscowość: Puszczykowo
7.3.5) Kod pocztowy: 62-040
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD USŁUG PRALNICZYCH "JKM" JERZY KLOTZKI
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD USŁUG PRALNICZYCH "JKM" JERZY KLOTZKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 159480,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-31INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Usługa cateringowa w zakresie całodziennego wyżywienia dla mieszkanek Domu Pomocy Społecznej
- Wykonanie czyszczenia i dezynfekcji instalacji wentylacyjnych i klimatyzacyjnych w obiektach SZOZnMiD w Poznaniu
- Zakup i dostawa tonerów, bębnów, pojemników na zużyte tonery do drukarek laserowych, atramentowych oraz urządzeń wielofunkcyjnych
- Kontrole okresowe instalacji elektrycznej i piorunochronnej w budynkach na terenie miasta Poznania - zasobu nieruchomości będącego we władaniu Zarządu Komunalnych Zasobów Lokalowych sp. z o.o.
- Zakup aparatu USG dla Oddziału Dzieci Młodszych
- Nadzór nad realizacją usługi letniego oczyszczania dróg w granicach adm. m. Poznania w 2026 roku oraz zimowego utrzymania i oczyszczania dróg w granicach adm. m. Poznania w sezonie 2026/2027
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- usługa sprzątania pomieszczeń Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Łodzi
- Zakup wraz z dostawą oleju napędowego dla potrzeb jednostek sprzętowych i transportowych Gminy Jawornik Polski w roku 2026
- Usługa prania wodnego i czyszczenia chemicznego, drobnych napraw krawieckich oraz dezynfekcji obuwia w 2026 r.
- Świadczenie usług pralniczych na rzecz Aresztu Śledczego w Opolu, Oddziału Zewnętrznego w Opolu oraz Oddział Zewnętrzny w Turawie
- ŚWIADCZENIE USŁUG UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W OBIEKTACH NADLEŚNICTWA GRODZISK w latach 2026-2028
- Dowóz dziecka/ucznia niepełnosprawnego z terenu miasta Legionowo do Kobyłki oraz powrót do miejsca zamieszkania wraz z zapewnieniem opieki od 2 stycznia 2026 r. do 31 sierpnia 2026 r.
więcej: Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów) »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





