Ogłoszenie z dnia 2025-06-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00225441/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa materiałów budowlanych i innych dla Zakładu Usługowo-Produkcyjnego Gospodarki Wodno-Ściekowej "Isepnica"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD USŁUGOWO PRODUKCYJNY GOSPODARKI WODNO-ŚCIEKOWEJ "ISEPNICA"
1.3.) Oddział zamawiającego: Isepnica1991
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 070505719
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Energetyków 2
1.5.2.) Miejscowość: Międzybrodzie Bialskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-312
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@isepnica.czernichow.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zup-isepnica.ebip.info.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-44388856-7bc7-4474-be3d-6608342a1f3f1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa materiałów budowlanych i innych dla Zakładu Usługowo-Produkcyjnego Gospodarki Wodno-Ściekowej "Isepnica"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-44388856-7bc7-4474-be3d-6608342a1f3f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00271222
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00191794/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa materiałów budowlanych i innych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00225441
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZUP.1295.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 275000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup oraz dostawa materiałów budowlanych spełniających parametry jakościowe określone w Załączniku nr 5 do SWZ, na warunkach określonych w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących Załącznik nr 4 do SWZ. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załączniku nr 5 do SWZ. Dostawa przedmiotu zamówienia wraz z transportem, rozładunkiem będzie się odbywać na koszt i ryzyko wykonawcy. Wszystkie materiały dostarczone w ramach zamówienia muszą być fabrycznie nowe i nieużywane przed dniem dostarczenia do siedziby Zamawiającego. Dostarczone materiały muszą być wolne od wad fizycznych i prawnych. Na cały przedmiot zamówienia zostanie udzielona gwarancja na okres minimum 24 miesiące (2 lata).4.5.3.) Główny kod CPV: 44111000-1 - Materiały budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44190000-8 - Różne materiały budowlane
44191000-5 - Różne drewniane materiały budowlane
4.5.5.) Wartość części: 95000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup oraz dostawa materiałów instalacyjno-sanitarnych spełniających parametry jakościowe określone w Załączniku nr 5 do SWZ, na warunkach określonych w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących Załącznik nr 4 do SWZ. Przedmiot zamówienia obejmuje swoim zakresem materiały określone w załączniku nr 5 do SWZ. Dostawa przedmiotu zamówienia wraz z transportem, rozładunkiem będzie się odbywać na koszt i ryzyko wykonawcy. Wszystkie rozwiązania dostarczone w ramach zamówienia muszą być fabrycznie nowe i nieużywane przed dniem dostarczenia do siedziby Zamawiającego. Dostarczone materiały muszą być wolne od wad fizycznych i prawnych. Na cały przedmiot zamówienia zostanie udzielona gwarancja na okres minimum 24 miesiące (2 lata).4.5.3.) Główny kod CPV: 44162500-8 - Rurociągi wody pitnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44163200-2 - Osprzęt do przewodów rurowych
42122130-0 - Pompy wodne
4.5.5.) Wartość części: 180000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli „cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”.
Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie 1 części zamówienia kwotę tj. 95.000,00 zł netto. W związku z tym, że cena oferty złożonej w postępowaniu przewyższa kwotę, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a zamawiający nie ma możliwości zwiększenia kwoty na realizację przedmiotowego zamówienia, zamawiający unieważnia postępowanie.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 294209,66 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt. 1) ustawy pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli „nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty”.
W niniejszym postępowaniu dla tej części zamówienia nie złożono żadnej oferty. Z tego względu, Zamawiający zobowiązany był unieważnić przedmiotowe postępowanie w zakresie części zamówienia nr 2 w zgodzie art. 255 pkt 1) i 259 w zw. z art. 266 ustawy pzp.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa sieci wodociągowej na terenie gminy Zakrzew"
- Zakup specjalistycznej papy wraz z materiałami do uszczelnienia pokrycia dachowego na potrzeby Sekcji Obsługi Technicznej i Utrzymania Infrastruktury Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
- D/53/2025 Sukcesywny zakup materiałów budowlanych oraz farb na potrzeby Centrum Sieci i Wsparcia Technicznego
- Dostawa materiałów budowlanych dla inwestycji pn.: Budowa budynku żłobka
- Dostawa materiałów budowlanych
- ZAGOSPODAROWANIE TERENU PRZY DOMU GOŚCINNYM W SMOLARACH BYTNICKICH
więcej: Pompy wodne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.