eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kępno › Pełnienie nadzoru inwestorskiego: nad: Rozbudową drogi powiatowej nr 5716P w miejscowości Perzów, Remont ulicy Wrocławskiej w Kępnie i Remont drogi powiatowej Nr 5691P Granice - Smardze



Ogłoszenie z dnia 2024-04-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie nadzoru inwestorskiego: nad: Rozbudową drogi powiatowej nr 5716P w miejscowości Perzów, Remont ulicy Wrocławskiej w Kępnie i Remont drogi powiatowej Nr 5691P Granice – Smardze

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Kępiński

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250854671

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kościuszki 5

1.5.2.) Miejscowość: Kępno

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-600

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.7.) Numer telefonu: 0627828900

1.5.8.) Numer faksu: 0627828901

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@powiatkepno.pl,

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.powiatkepno.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/powiatkepno oraz bip.powiatkepno.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pełnienie nadzoru inwestorskiego: nad: Rozbudową drogi powiatowej nr 5716P w miejscowości Perzów, Remont ulicy Wrocławskiej w Kępnie i Remont drogi powiatowej Nr 5691P Granice – Smardze

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-900c0041-c1b9-11ee-bbfa-e29e26ebc6e1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00270855

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00031118/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Inspektor nadzoru na drogi: Na rozbudowę i remont dróg w powiecie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00088877

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: AB.272.4.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 202344,13 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.1.Część/ Zadanie Nr 1 Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy realizacji inwestycji pn Rozbudowa drogi powiatowej nr 5716P na odcinku od skrzyżowania z drogą wojewódzką Nr 482 do końca miejscowości Perzów. Odcinek od km 1+345,00 km do km 3+380,00
1.1.1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na sprawowaniu w imieniu Zamawiającego na rzecz Za-mawiającego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: Rozbudowa drogi powiatowej nr 5716P na odcinku od skrzyżowania z drogą wojewódzką Nr 482 do końca miejscowości Perzów. Odcinek od km 1+345,00 km do km 3+380,00
1.1.2 Nadzór inwestorski prowadzony będzie w następujących specjalnościach:
1) Inżynieryjno-drogowej – koordynator,
2) Instalacyjnej w zakresie: sieci instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych, kanalizacyjnych, 3) Instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych (teletechnicznych),
4) Instalacyjnej zakresie sieci oraz instalacji urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych
1.1.3.Podstawowy zakres robót obejmuje między innymi wykonanie: robót przygotowawczych, robót ziemnych, kanalizacji deszczowej, przepustów drogowych, regulacji pionowej studzienek urządzeń podziemnych, podbudowy, nawierzchni, robót wykończeniowych, organizacji ruchu BRD, elementów ulic, zieleni drogowej, oświetlenia przejść dla pieszych, usunięcia kolizji z siecią energetyczną, przebudowy i zabezpieczenia sieci telekom. Operatora Orange, przebudowy i zabezpieczenia sieci telekom. Operatora WSS i FIBREHOST.
1.1.4.Dokumentacja techniczna na powyższe zadanie została wykonana przez: Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjnych Kępno, Zakład Usług Projektowo-Konsultingowych Okrzyce 7, 63-630 Rychtal.
Pełna dokumentacja projektowa znajduje się na platformie zakupowej pod linkiem https://platformazakupowa.pl/pn/powiatkepno Pn. Rozbudowa drogi powiatowej nr 5716P na odcinku od skrzyżowania z drogą wojewódzką Nr 482 do końca miejscowości Perzów. Odcinek od km 1+345,00 km do km 3+380,00

4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71310000-4 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane

4.5.5.) Wartość części: 170482,90 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.2.Część/ Zadanie Nr 2 Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy realizacji inwestycji pn Remont ulicy Wrocławskiej w miejscowości Kępno w gminie Kępno
1.2.1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na sprawowaniu w imieniu Zamawiającego na rzecz Zamawiającego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: Remont ulicy Wrocławskiej w miejscowości Kępno w gminie Kępno.
1.2.2. Nadzór inwestorski prowadzony będzie w następujących specjalnościach:
1) Inżynieryjno-drogowej – koordynator,
2) Instalacyjnej zakresie sieci oraz instalacji urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych
1.2.3 Zakres robót Remont ulicy Wrocławskiej w miejscowości Kępno obejmuje remont nawierzchni bitumicznej drogi powiatowej nr 5710 P o długości ok. 1,622 km (0+082 – 1+704) położonej w mieście Kępnie w gminie Kępno oraz w gminie Bralin.
1.2.4. Podstawowy zakres prac do wykonania obejmuje: roboty przygotowawcze, roboty ziemne, rozbiórki, podbudowy, nawierzchnie, roboty wykończeniowe – regulacja pionowa pokryw urządzeń podziemnych oznakowanie i urządzenia bezpieczeństwa ruchu, prace geodezyjne.
1.2.5. Dokumentacja techniczna na powyższe zadanie została wykonana przez: Aljano – Jacek Nowakowski – Usługi drogowe Projektowanie, Nadzór, Inżynieria Ruchu Drogowego, ul. Tęczowa 7, 63-600 Kępno.
Pełna dokumentacja projektowa znajduje się na platformie zakupowej pod linkiem https://platformazakupowa.pl/pn/powiatkepno Pn. Remont ulicy Wrocławskiej w miejscowości Kępno w gminie Kępno

4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71310000-4 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane

4.5.5.) Wartość części: 22150,69 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.3 Część/ Zadanie Nr 3 Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy realizacji inwestycji pn Remont drogi powiatowej Nr 5691P na odcinku Granice – Smardze
1.3.1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na sprawowaniu w imieniu Zamawiającego na rzecz Zamawiającego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: Remont drogi powiatowej Nr 5691P na odcinku Granice – Smardze
1.3.2. Nadzór inwestorski prowadzony będzie w następujących specjalnościach:
1) Inżynieryjno-drogowej,
1.3.3. Zakres robót Remontu drogi powiatowej Nr 5691P na odcinku Granice – Smardze obejmuje remont nawierzchni bitumicznej drogi powiatowej nr 5710 P o długości ok. 2,56 km położonej w gminie Trzcinica, łączącej dwie wsie: Granice i Smardze. Remont na odcinku od 0+000,00 do km 2+560,00 km:
- od km 0+000,00 do km 0+994,73 frezowanie i nakładka + pobocze lewe,
- od km 0+994,73 do km 2+560,00 pobocze lewe i odnowienie oznakowania.
Podstawowy zakres prac do wykonania obejmuje m.in.: roboty przygotowawcze, roboty ziemne, nawierzchnie, roboty wykończeniowe, organizacja ruchu BRD, elementy ulic,
1.2.7. Dokumentacja techniczna na powyższe zadanie została wykonana przez: Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjnych Kępno Zakład Usług Projektowo-Konsultingowych Jacek Małecki, Okrzyce 7, 63-630 Rychtal.
Pełna dokumentacja projektowa znajduje się na platformie zakupowej pod linkiem https://platformazakupowa.pl/pn/powiatkepno Pn. Remont drogi powiatowej Nr 5691P na odcinku Granice – Smardze

4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71310000-4 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane

4.5.5.) Wartość części: 9710,54 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 59999,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 281670,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 59999,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FI Paweł Grzęda

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9111863341

7.3.3) Ulica: Kazimierza Wielkiego 9

7.3.4) Miejscowość: Oleśnica

7.3.5) Kod pocztowy: 56-400

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 59999,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 17 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11070,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 86100,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11070,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zbigniew Mączka Kezm-Bud

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8951135548

7.3.3) Ulica: Roberta Kocha 11a

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 51-122

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11070,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11070,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 73800,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11070,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zbigniew Mączka Kezm-Bud

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8951135548

7.3.3) Ulica: Roberta Kocha 11a

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 51-122

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11070,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.