eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pierzchnica › Usługa dowozu i odwozu dzieci do placówek oświatowych na terenie Gminy Pierzchnica w roku szkolnym 2022/2023



Ogłoszenie z dnia 2022-07-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa dowozu i odwozu dzieci do placówek oświatowych na terenie Gminy Pierzchnica w roku szkolnym 2022/2023

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Pierzchnica

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010607

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Urzędnicza 6

1.5.2.) Miejscowość: Pierzchnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-015

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: 41 3705600

1.5.8.) Numer faksu: 41 3538107

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@pierzchnica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pierzchnica.bip.jur.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.pierzchnica.bip.jur.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa dowozu i odwozu dzieci do placówek oświatowych na terenie Gminy Pierzchnica w roku szkolnym 2022/2023

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-eab48946-f6bb-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00270758

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00013578/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Dowóz uczniów do placówek oświatowych Gminy Pierzchnica

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00227539/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RI. 271.10.2022.MP1

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 321939,49 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa dowozu i odwozu dzieci do placówek oświatowych na terenie Gminy Pierzchnica w roku szkolnym 2022/2023:
1.1. Szkoły Podstawowej w Pierzchnicy
1.2. Społecznej Szkoły Podstawowej w Drugni.
Ad.1.1. Informacja na temat dowozów i odwozów uczniów Szkoły Podstawowej im. S. Kard. Wyszyńskiego w Pierzchnicy:
1) Ilość dni nauki szkolnej: 180 dni
2) Ilość dowożonych i odwożonych uczniów - 283 uczniów (w tym: 191 SP; 83 Przedszkole; 6 SP Ukr.; 3 Przedszkole Ukr.)
3) Średnia trasa dzienna dowozu – 271,06 km/1 dzień
4) Ilość i rodzaj środka transportu:
- 1 autobus o liczbie miejsc siedzących minimum 56 (55 dla uczniów +1 miejsce dla opiekuna)
- 1 autobus o liczbie miejsc siedzących minimum 55 (54 dla uczniów + 1 miejsce dla opiekuna)
- 1 bus/autobus o liczbie miejsc siedzących minimum 37 (36 dla uczniów + 1 miejsce dla opiekuna)
- 1 bus o liczbie miejsc siedzących minimum 34 (33 dla uczniów +1 miejsce dla opiekuna)
Ad.1.2. Informacja na temat dowozów i odwozów uczniów Społecznej Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Drugni
1). Ilość dni nauki szkolnej: 180 dni
2). Ilość dowożonych uczniów - 62 uczniów (Podlesie, Strojnów, Wierzbie- 46 uczniów; Drugnia Rządowa, Podstoła- 16 uczniów)
3). Średnia trasa dzienna dowozu i odwozu - 1 przywóz i 1 odwóz przez 37 dni - około 46 km; 1 przywóz, 2 odwozy przez143 dni – około 69 km
4). Ilość i rodzaj środka transportu:
- 1 autobus o liczbie miejsc siedzących minimum 46 +1 miejsce dla opiekuna
2. Zapewnienie opiekuna dzieci i młodzieży w trakcie dowozów i odwozów (dotyczy SP w Drugni) do zadań którego będzie należało:
2.1. Zapewnienie bezpieczeństwa uczniów w trakcie wsiadania do lub wysiadania ze środka transportu oraz w trakcie przejazdu.
2.2. Dopilnowanie ładu i porządku przy wsiadaniu i zajmowaniu miejsc w pojeździe.
2.3. Zwracanie uwagi na właściwe zachowanie się dzieci i młodzieży w czasie przejazdu.
2.4. Kontrolowanie bezpieczeństwa i ładu w pojeździe podejmując skuteczną interwencję w razie jego naruszenia.
2.5. Przywrócenie ładu i bezpieczeństwa w pojeździe należy dokonywać bez jakichkolwiek form przemocy fizycznej.
2.6. W trakcie wysiadania uczniów, po zatrzymaniu pojazdu opiekun otwiera drzwi pojazdu i wychodząc na zewnątrz sprawdza czy zachowane są warunki bezpiecznego wysiadania, a w szczególności czy poruszające się po drodze pojazdy nie stanowią zagrożenia dla wysiadających.
2.7. Odpowiedzialność i podjęcie obowiązków opiekuna rozpoczyna się z chwilą zatrzymania się środka transportu w pierwszym miejscu zatrzymania rozpoczynającym dowóz uczniów, a kończy się z chwilą opuszczenia pojazdu przez ostatniego ucznia w miejscu zatrzymania kończącym dowóz.
2.8. Zorganizowanie bezpiecznego wysiadania w razie konieczności zatrzymania się na trasie, na skutek zaistniałych okoliczności zmuszających do opuszczenia pojazdu przez dzieci i młodzież. Zabezpieczenie wyjścia na prawe pobocze zgodnie z obowiązującym kierunkiem jazdy i wyprowadzenie w bezpieczne miejsce.
2.9. W przypadku stwierdzenia istotnego naruszenia przez uczniów zasad bezpieczeństwa w trakcie przewozu oraz pomimo interwencji w celu przywrócenia bezpieczeństwa nie przyniosła oczekiwanych skutków, opiekun powiadamia o tym fakcie dyrektora szkoły.
3. Opiekunem może być osoba bez wymaganych kwalifikacji pedagogicznych. Minimalne kwalifikacje takiej osoby to wykształcenie podstawowe i umiejętność wykonywania czynności.
4. Wykonawca wybrany do realizacji zamówienia zobowiązany będzie do zapewnienia bezpieczeństwa uczniów w czasie dowozu i odwozu. Usługi nie należy traktować jak komunikację regularną zwykłą, co oznacza, że środki transportu będą dostępne wyłącznie dla uczniów i ich opiekunów.
5. Specyfikacja tras dowozu i odwozu będzie sporządzona przed rozpoczęciem świadczenia usługi. Wykonawca dostosuje się do harmonogramu dowozu i odwozu dzieci przedstawionego przez Dyrektora Szkoły Podstawowej w Pierzchnicy i Dyrektora Społecznej Szkoły Podstawowej w Drugni. Wykonawca nie będzie żądał dodatkowych dowodów przewozu dzieci /np. bilety/. Usługi te będą świadczone środkami transportu przystosowanymi do przewozu młodzieży szkolnej spełniającymi wszystkie wymogi bezpieczeństwa i kodeksu drogowego, posiadającego aktualne badania techniczne, przez osoby mające odpowiednie uprawnienia do kierowania pojazdem samochodowym, określone w ustawie z 5 stycznia 2011 roku o kierujących pojazdami (t.j. D.U. z 2021r. poz. 1212 ze zm.) do świadczenia usługi. Wykonawca zobowiązany jest dbać o stan techniczny pojazdów, zapewniając bezpieczeństwo i punktualność. Wykonawca musi zapewnić odpowiednią liczbę miejsc siedzących określonych w punkcie 1. W przypadku awarii środka transportu Wykonawca zapewni zastępczy środek transportu, w taki sposób aby nie powodować opóźnień czasowych kursu – ustala się maksymalny czas na podstawienie zastępczego środka transportu na 30 minut - i nie powodować nadmiernego (ponad limit miejsc siedzących) zwiększenia liczby przewożonych uczniów. Zastępczy środek transportu musi spełniać wymagania techniczne wymagane przepisami Ustawy o ruchu drogowym. W przypadku niemożności zrealizowania przewozu lub odwozu wykonawca pokryje dodatkowo koszty dowozu lub odwozu wynikłe z wykonania usługi przez podmiot zastępczy wybrany przez zamawiającego.
6. Podane liczby uczniów są liczbami aktualnymi na dzień ogłoszenia o zamówieniu i w trakcie trwania zamówienia mogą ulec zmianie. Zmiana liczby dowożonych uczniów nie wymaga aneksu do umowy i nie zmieni ceny za 1 km podanej w ofercie wykonawcy.
7. Wszystkie autobusy i busy będą brały jednoczesny udział w codziennym dowozie i odwozie uczniów.
8. Wykonawca zapewnia na własny koszt ubezpieczenie przewożonych dzieci.
9. Trasa przejazdu może ulec zmianie. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany tras i godzin w przypadku wystąpienia okoliczności nieprzewidzianych w organizacji roku szkolnego (np. skrócenie lekcji czy zamknięcie szkoły). Wykonawca powinien dostosować się do zaistniałej sytuacji, o której zostanie zawiadomiony przez Zamawiającego.
10. W przypadku odpracowywania zajęć szkolnych w innym dniu wolnym od zajęć, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić przewóz dzieci zgodnie z rozkładem jazdy ustalonym przez Zamawiającego.
11. Realizacja usługi musi odbywać się zgodnie z Ustawą z dnia 6.09.2001r. o transporcie drogowym (t.j. Dz.U. z 2022r.poz. 180, 209 ze zm.).

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8,16 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przewóz Osób Autobusem- Józef Kubicki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 657 173 23 37

7.3.4) Miejscowość: Skrzelczyce

7.3.5) Kod pocztowy: 26-015

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 442512,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-09-01 do 2023-06-23

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.