Ogłoszenie z dnia 2025-06-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00232954/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-15
- 2025/BZP 00243950/01 - Modyfikacja z dnia 2025-05-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa zarządzalnych urządzeń sieciowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Gdański
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191674842
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wojska Polskiego 16
1.5.2.) Miejscowość: Pruszcz Gdański
1.5.3.) Kod pocztowy: 83-000
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.7.) Numer telefonu: 58 7731255
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@powiat-gdanski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-gdanski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_gdanski1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa zarządzalnych urządzeń sieciowych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ad83f06e-c605-438c-bd82-225eca008fd1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00270581
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00042276/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Zakup i dostawa zarządzalnych urządzeń sieciowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Cyberbezpieczny Samorząd” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Funduszy Europejskich na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC).2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00232954
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPiFZ.272.1.15.2025.KT
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa zarządzalnych urządzeń sieciowych w ramach projektu „Cyberbezpieczny Samorząd” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Funduszy Europejskich na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC).
2. Zakres przedmiotu zamówienia o którym mowa w ust. 1 obejmuje dostawę 2 szt. przełączników rdzeniowych opisanych w Tabeli Nr 1 Opisu Przedmiotu Zamówienia oraz 10 szt. Przełączników dostępowych opisanych w Tabeli Nr 2 Opisu Przedmiotu Zamówienia.
3. Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia określa Załącznik Nr 1 do SWZ – „Opis Przedmiotu Zamówienia” oraz Załącznik Nr 2 do SWZ „Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego”.
4. Wykonawca dostarczy sprzęt wraz z wymianą odpowiedniej ilości i długości patchcordów Ethernet minimum kat. 6 w punktach dostępowych, o odpowiedniej długości w kolorze czerwonym. Dokona również konfiguracji urządzeń zgodnie z wytycznymi Zamawiającego (m. in. ustawienie adresacji urządzeń, VLAN), a także przeszkoli wyznaczonych pracowników w zakresie obsługi tych urządzeń.
5. Wykonawca jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu w dniu odbioru całości przedmiotu zamówienia oraz sporządzonej dokumentacji zawierającej schemat sieci przedstawiający połączenia między urządzeniami wraz z adresacją i konfiguracją. Dokument gwarancyjny winień określać warunki gwarancji, okres gwarancji, warunki naprawy urządzeń lub ich wymiany na nowe w okresie gwarancji w przypadku awarii, a także wskazywać całość świadczeń gwaranta na rzecz Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 32420000-3 - Urządzenia sieciowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32424000-1 - Infrastruktura sieciowa
31214100-0 - Przełączniki
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 182655,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 182655,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 182655,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Koma Nord Sp. z .o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5861029611
7.3.3) Ulica: Łużycka 2
7.3.4) Miejscowość: Gdynia
7.3.5) Kod pocztowy: 81-537
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 182655,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż systemu sygnalizacji włamania i napadu oraz systemu monitoringu wizyjnego w obiektach Izby Administracji Skarbowej w Zielonej Górze
- Dostawa urządzeń i systemów cyberbezpieczeństwa wraz z wdrożeniem w ramach projektu "Cyberbezpieczny samorząd"
- "Dostawa wraz z wdrożeniem i uruchomieniem oprogramowania oraz infrastruktury sprzętowej dla gminy Suchy Dąb realizowanego w ramach "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa sprzętu informatycznego w ramach Projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa serwera
- "Dostawa urządzeń i oprogramowania do kompleksowego zabezpieczenia sieci LAN budynku Urzędu Gminy Adamówka"
więcej: Przełączniki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.