eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świdwin › Wynajem pojazdów i maszyn do świadczenia na rzecz Zamawiającego usług przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych na terenie Powiatu Świdwińskiego w sezonie 2021/2022



Ogłoszenie z dnia 2021-11-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wynajem pojazdów i maszyn do świadczenia na rzecz Zamawiającego usług przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych na terenie Powiatu Świdwińskiego w sezonie 2021/2022

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Zarząd Dróg w Świdwinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330965207

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Podmiejska 18

1.5.2.) Miejscowość: Świdwin

1.5.3.) Kod pocztowy: 78-300

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki

1.5.7.) Numer telefonu: 943652399

1.5.8.) Numer faksu: 943656454

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pzd@powiatswidwinski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.pzd.powiatswidwinski.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-896c4adb-2fe3-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wynajem pojazdów i maszyn do świadczenia na rzecz Zamawiającego usług przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych na terenie Powiatu Świdwińskiego w sezonie 2021/2022

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-896c4adb-2fe3-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00270173

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004520/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Wynajem pojazdów i maszyn do zimowego utrzymania dróg powiatowych Powiatu Świdwińskiego na sezon zimowy 2021/2022

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00234380/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZPR-442/3/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 339014,64 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 226009,76 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

na potrzeby Obwodu Drogowego w Świdwinie mieszczącego się przy ulicy Podmiejskiej 18
- wynajem samochodu ciężarowego o ładowności od 7 Mg do 170 godz. pracy do odśnieżania i posypywania dróg (piaskarka i pług lekki powierzony przez Zamawiającego)
a) Dla każdego pojazdu lub maszyny Zamawiający przewiduje dodatkowo do 20 godzin wynajmu na przerwy technologiczne (opłużanie, rozpłużanie, drobne naprawy pługów, piaskarek, dyżur w dyspozycji Zamawiającego itp.), które mogą wyniknąć w trakcie obowiązywania umowy za wyjątkiem pkt 2. Stawka za przerwy technologiczne wyniesie 30% stawki oferowanej przez Wykonawcę.
b) Zamawiający zastrzega, że wykorzystanie mniejszej ilości godzin niż zapotrzebowane, a określone w pkt. XVII niniejszej specyfikacji nie może być powodem roszczeń Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego.
c) Zamawiający ustala dodatkowo stawkę dzienną za gotowość Wykonawcy w sytuacji nie świadczenia usług przy zimowym utrzymaniu dróg w wysokości 105,00 zł brutto (słownie: sto pięć złotych brutto). Wynagrodzenie to będzie wypłacane na koniec miesiąca, za każdy dzień pozostawania w dyspozycji Zamawiającego do świadczenia pracy przy zimowym utrzymaniu dróg w okresie obowiązywania umowy.
d) Ustalona stawka dzienna za gotowość nie będzie naliczana w sytuacji faktycznego świadczenia pracy przez Wykonawcę przy zimowym utrzymaniu dróg na wezwanie Zamawiającego.
e) Nie podstawienie sprzętu do akcji zimowej na wezwanie Zamawiającego (np. z powodu awarii sprzętu Wykonawcy) będzie skutkowało brakiem naliczenia wynagrodzenia za gotowość w danym dniu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60181000-0 - Wynajem samochodów ciężarowych wraz z kierowcą

4.5.5.) Wartość części: 41522,76 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

na potrzeby Obwodu Drogowego w Połczynie Zdroju mieszczącego się przy ulicy Młyńskiej 17
- wynajem samochodu ciężarowego o ładowności 5-10 Mg do 170 godz. pracy do odśnieżania i posypywania dróg (piaskarka i pług lekki powierzony przez Zamawiającego)
a) Dla każdego pojazdu lub maszyny Zamawiający przewiduje dodatkowo do 20 godzin wynajmu na przerwy technologiczne (opłużanie, rozpłużanie, drobne naprawy pługów, piaskarek, dyżur w dyspozycji Zamawiającego itp.), które mogą wyniknąć w trakcie obowiązywania umowy za wyjątkiem pkt 2. Stawka za przerwy technologiczne wyniesie 30% stawki oferowanej przez Wykonawcę.
b) Zamawiający zastrzega, że wykorzystanie mniejszej ilości godzin niż zapotrzebowane, a określone w pkt. XVII niniejszej specyfikacji nie może być powodem roszczeń Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego.
c) Zamawiający ustala dodatkowo stawkę dzienną za gotowość Wykonawcy w sytuacji nie świadczenia usług przy zimowym utrzymaniu dróg w wysokości 105,00 zł brutto (słownie: sto pięć złotych brutto). Wynagrodzenie to będzie wypłacane na koniec miesiąca, za każdy dzień pozostawania w dyspozycji Zamawiającego do świadczenia pracy przy zimowym utrzymaniu dróg w okresie obowiązywania umowy.
d) Ustalona stawka dzienna za gotowość nie będzie naliczana w sytuacji faktycznego świadczenia pracy przez Wykonawcę przy zimowym utrzymaniu dróg na wezwanie Zamawiającego.
e) Nie podstawienie sprzętu do akcji zimowej na wezwanie Zamawiającego (np. z powodu awarii sprzętu Wykonawcy) będzie skutkowało brakiem naliczenia wynagrodzenia za gotowość w danym dniu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60181000-0 - Wynajem samochodów ciężarowych wraz z kierowcą

4.5.5.) Wartość części: 43955,28 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

na potrzeby Obwodu Drogowego w Świdwinie mieszczącego się przy ulicy Podmiejskiej 18
- wynajem ciągnika rolniczego z dwiema osiami napędowymi i rozsypywarką do mieszanki piaskowo-solnej o pojemności od 3 m3 (RCW lub równoważne) do 170 godz. pracy do odśnieżania i posypywania dróg (pług lekki powierzony przez Zamawiającego)
a) Dla każdego pojazdu lub maszyny Zamawiający przewiduje dodatkowo do 20 godzin wynajmu na przerwy technologiczne (opłużanie, rozpłużanie, drobne naprawy pługów, piaskarek, dyżur w dyspozycji Zamawiającego itp.), które mogą wyniknąć w trakcie obowiązywania umowy za wyjątkiem pkt 2. Stawka za przerwy technologiczne wyniesie 30% stawki oferowanej przez Wykonawcę.
b) Zamawiający zastrzega, że wykorzystanie mniejszej ilości godzin niż zapotrzebowane, a określone w pkt. XVII niniejszej specyfikacji nie może być powodem roszczeń Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego.
c) Zamawiający ustala dodatkowo stawkę dzienną za gotowość Wykonawcy w sytuacji nie świadczenia usług przy zimowym utrzymaniu dróg w wysokości 105,00 zł brutto (słownie: sto pięć złotych brutto). Wynagrodzenie to będzie wypłacane na koniec miesiąca, za każdy dzień pozostawania w dyspozycji Zamawiającego do świadczenia pracy przy zimowym utrzymaniu dróg w okresie obowiązywania umowy.
d) Ustalona stawka dzienna za gotowość nie będzie naliczana w sytuacji faktycznego świadczenia pracy przez Wykonawcę przy zimowym utrzymaniu dróg na wezwanie Zamawiającego.
e) Nie podstawienie sprzętu do akcji zimowej na wezwanie Zamawiającego (np. z powodu awarii sprzętu Wykonawcy) będzie skutkowało brakiem naliczenia wynagrodzenia za gotowość w danym dniu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77111000-1 - Wynajem maszyn rolniczych wraz z operatorem

4.5.5.) Wartość części: 37230,08 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

na potrzeby Obwodu Drogowego w Połczynie Zdroju mieszczącego się przy ulicy Młyńskiej 17
- wynajem jednego zestawu – ciągnik rolniczy z dwiema osiami
napędowymi z pługiem lekkim i rozsypywarką do mieszanki piaskowo-
solnej o pojemności od 3 m3 (RCW lub równoważne) do 170 godz. pracy do odśnieżania i posypywania dróg
Uwaga
a) Dla każdego pojazdu lub maszyny Zamawiający przewiduje dodatkowo do 20 godzin wynajmu na przerwy technologiczne (opłużanie, rozpłużanie, drobne naprawy pługów, piaskarek, dyżur w dyspozycji Zamawiającego itp.), które mogą wyniknąć w trakcie obowiązywania umowy za wyjątkiem pkt 2. Stawka za przerwy technologiczne wyniesie 30% stawki oferowanej przez Wykonawcę.
b) Zamawiający zastrzega, że wykorzystanie mniejszej ilości godzin niż zapotrzebowane, a określone w pkt. XVII niniejszej specyfikacji nie może być powodem roszczeń Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego.
c) Zamawiający ustala dodatkowo stawkę dzienną za gotowość Wykonawcy w sytuacji nie świadczenia usług przy zimowym utrzymaniu dróg w wysokości 105,00 zł brutto (słownie: sto pięć złotych brutto). Wynagrodzenie to będzie wypłacane na koniec miesiąca, za każdy dzień pozostawania w dyspozycji Zamawiającego do świadczenia pracy przy zimowym utrzymaniu dróg w okresie obowiązywania umowy.
d) Ustalona stawka dzienna za gotowość nie będzie naliczana w sytuacji faktycznego świadczenia pracy przez Wykonawcę przy zimowym utrzymaniu dróg na wezwanie Zamawiającego.
e) Nie podstawienie sprzętu do akcji zimowej na wezwanie Zamawiającego (np. z powodu awarii sprzętu Wykonawcy) będzie skutkowało brakiem naliczenia wynagrodzenia za gotowość w danym dniu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77111000-1 - Wynajem maszyn rolniczych wraz z operatorem

4.5.5.) Wartość części: 37230,08 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

na potrzeby Obwodu Drogowego w Połczynie Zdroju mieszczącego się przy ulicy Młyńskiej 17
- wynajem ciągnika rolniczego z dwiema osiami napędowymi o mocy silnika od 110 KM do 170 godz. pracy do odśnieżania i posypywania dróg (posypywarka i pług lekki powierzone przez Zamawiającego),
a) Dla każdego pojazdu lub maszyny Zamawiający przewiduje dodatkowo do 20 godzin wynajmu na przerwy technologiczne (opłużanie, rozpłużanie, drobne naprawy pługów, piaskarek, dyżur w dyspozycji Zamawiającego itp.), które mogą wyniknąć w trakcie obowiązywania umowy za wyjątkiem pkt 2. Stawka za przerwy technologiczne wyniesie 30% stawki oferowanej przez Wykonawcę.
b) Zamawiający zastrzega, że wykorzystanie mniejszej ilości godzin niż zapotrzebowane, a określone w pkt. XVII niniejszej specyfikacji nie może być powodem roszczeń Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego.
c) Zamawiający ustala dodatkowo stawkę dzienną za gotowość Wykonawcy w sytuacji nie świadczenia usług przy zimowym utrzymaniu dróg w wysokości 105,00 zł brutto (słownie: sto pięć złotych brutto). Wynagrodzenie to będzie wypłacane na koniec miesiąca, za każdy dzień pozostawania w dyspozycji Zamawiającego do świadczenia pracy przy zimowym utrzymaniu dróg w okresie obowiązywania umowy.
d) Ustalona stawka dzienna za gotowość nie będzie naliczana w sytuacji faktycznego świadczenia pracy przez Wykonawcę przy zimowym utrzymaniu dróg na wezwanie Zamawiającego.
e) Nie podstawienie sprzętu do akcji zimowej na wezwanie Zamawiającego (np. z powodu awarii sprzętu Wykonawcy) będzie skutkowało brakiem naliczenia wynagrodzenia za gotowość w danym dniu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77111000-1 - Wynajem maszyn rolniczych wraz z operatorem

4.5.5.) Wartość części: 37230,08 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

na potrzeby Obwodu Drogowego w Połczynie Zdroju mieszczącego się przy ulicy Młyńskiej 17
- wynajem koparki lub ładowarki albo koparko-ładowarki o wysokości podnoszenia od 4 m i pojemności łyżki 0,5 m3 do 100 godz. pracy do załadunku mieszanki piaskowo-solnej.
Uwaga
a) Dla danej części tj. koparki lub ładowarki albo koparko–ładowarki, Zamawiający przewiduje dodatkowo do 50 godzin wynajmu na przerwy technologiczne (postoje między kolejnym ładowaniem mieszanki piaskowo–solnej). Stawka za przerwy technologiczne wyniesie 30% stawki oferowanej przez Wykonawcę.
b) Zamawiający zastrzega, że wykorzystanie mniejszej ilości godzin niż zapotrzebowane, a określone w pkt. XVII niniejszej specyfikacji nie może być powodem roszczeń Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego.
c) Zamawiający ustala dodatkowo stawkę dzienną za gotowość Wykonawcy w sytuacji nie świadczenia usług przy zimowym utrzymaniu dróg w wysokości 105,00 zł brutto (słownie: sto pięć złotych brutto). Wynagrodzenie to będzie wypłacane na koniec miesiąca, za każdy dzień pozostawania w dyspozycji Zamawiającego do świadczenia pracy przy zimowym utrzymaniu dróg w okresie obowiązywania umowy.
d) Ustalona stawka dzienna za gotowość nie będzie naliczana w sytuacji faktycznego świadczenia pracy przez Wykonawcę przy zimowym utrzymaniu dróg na wezwanie Zamawiającego.
e) Nie podstawienie sprzętu do akcji zimowej na wezwanie Zamawiającego (np. z powodu awarii sprzętu Wykonawcy) będzie skutkowało brakiem naliczenia wynagrodzenia za gotowość w danym dniu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45500000-2 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej

4.5.5.) Wartość części: 28841,46 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 208,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 208,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 208,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jarosław Pisarczyk U BZYKA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6721529521

7.3.3) Ulica: Lekowo 1

7.3.4) Miejscowość: Lekowo

7.3.5) Kod pocztowy: 78-312

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 36608,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-03-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 220,17 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 306,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 220,17 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Transportowo - Handlowe Paweł Pabin

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6721458867

7.3.3) Ulica: Okrzei 11a/3

7.3.4) Miejscowość: Połczyn Zdrój

7.3.5) Kod pocztowy: 78-320

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 38749,90 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-03-31

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 166,05 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 166,05 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 166,05 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Rolnicze Artur Tarniowy

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8571358880

7.3.3) Ulica: Spółdzielcza 5

7.3.4) Miejscowość: Świdwin

7.3.5) Kod pocztowy: 78-300

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29224,90 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-03-31

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 189,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 189,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 189,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: “RO-MEX” Roman Giziński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6721739773

7.3.3) Ulica: Toporzyk 52

7.3.4) Miejscowość: Połczyn Zdrój

7.3.5) Kod pocztowy: 78-320

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 33264,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-03-31

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 189,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 189,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 189,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: “RO-MEX” Roman Giziński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6721739773

7.3.3) Ulica: Toporzyk 52

7.3.4) Miejscowość: Połczyn Zdrój

7.3.5) Kod pocztowy: 78-300

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 33264,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-03-31

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 209,10 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 209,10 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 209,10 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Transportowo - Handlowe Paweł Pabin

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6721458867

7.3.3) Ulica: Okrzei 11a/3

7.3.4) Miejscowość: Połczyn Zdrój

7.3.5) Kod pocztowy: 78-320

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24046,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-03-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.