Ogłoszenie z dnia 2025-06-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00282381/01 - Modyfikacja z dnia 2025-06-17
- 2025/BZP 00325483/01 - Wynik z dnia 2025-07-15
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Kompleksowa obsługa podróży służbowych krajowych i zagranicznych na rzecz Rządowej Agencji Rezerw Strategicznych.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Rządowa Agencja Rezerw Strategicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 012199305
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Stawki 2B
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-193
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@rars.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rars.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - agencja wykonawcza
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Rezerwy stategiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowa obsługa podróży służbowych krajowych i zagranicznych na rzecz Rządowej Agencji Rezerw Strategicznych.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-aa9af347-dc8d-4591-922d-e835a876bbe7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00270154
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00095933/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.22 Kompleksowa obsługa podróży służbowych krajowych i zagranicznych na rzecz Rządowej Agencji Rezerw Strategicznych
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://rars.ezamawiajacy.pl/pn/RARS/demand/215617/notice/public/details3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://rars.ezamawiajacy.pl/react/my-procedure/1/215617
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Postępowanie prowadzone jest poprzez bezpłatną Platformę Zakupową, dostępną pod adresem https://rars.ezamawiajacy.pl/.
2. Korzystanie z Platformy jest bezpłatne.
3. W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający dopuszcza możliwość przekazywania sobie przez strony postępowania
oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji elektronicznie za pośrednictwem Platformy w zakładce „Korespondencja”.
4. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wpłyną do Zamawiającego, uważa się za dokumenty złożone w
terminie, jeśli ich czytelna treść dotrze do Zamawiającego przed upływem tego terminu. Za datę wpływu oświadczeń, wniosków,
zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich złożenia/ wysłania na Platformie.
5. Zamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu z Wykonawcami: zp@rars.gov.pl
6. Do pełnego i prawidłowego korzystania z Systemu przez Użytkowników Zewnętrznych konieczne jest posiadanie przez co
najmniej jednego uprawnionego Użytkownika Zewnętrznego Wykonawcy kwalifikowanego podpisu elektronicznego służącego do
autentykacji i podpisu.
7. Ogólne zasady korzystania z Platformy, z zastrzeżeniem ust. 14 niniejszego Rozdziału:
1) zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie https://rars.ezamawiajacy.pl/, lub
https://oneplace.marketplanet.pl.
2) Wykonawca po wybraniu opcji „Przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl,
gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując
kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje
regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”.
3) Rejestracja konta następuje automatycznie poprzez: podpisanie się pod wnioskiem podpisem elektronicznym (kwalifikowanym,
osobistym lub profilem zaufanym) lub kontakt z numerem telefonu podanym w potwierdzeniu lub jeżeli użytkownik nie podpisze się
na wniosku ani nie skontaktuje się telefonicznie. Konto zostanie aktywowane w ciągu maksymalnie 6 godzin roboczych.
4) Po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia Oferty w postępowaniu. Komunikacja między Zamawiającym a
Wykonawcami, w szczególności zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są przy użyciu środków komunikacji elektronicznej
za pośrednictwem Platformy Zakupowej. Za datę przekazania zaświadczeń oraz informacji przyjmuje się datę ich wysłania za
pośrednictwem sekcji „Korespondencja”.
8. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści SWZ. Wniosek należy przesłać za
pośrednictwem Platformy Zakupowej przez opcję „Zadaj pytanie” lub przy użyciu zakładki „Korespondencja”. W celu zadania pytania
Zamawiającemu, Wykonawca klika lewym przyciskiem myszy klawisz ZADAJ PYTANIE. Powoduje to otwarcie okna, w którym
należy uzupełnić dane Wykonawcy, temat i treść/przedmiot pytania, po wypełnieniu wskazanych pól wraz z wymaganym kodem
weryfikującym z obrazka Wykonawca klika klawisz POTWIERDŹ, wykonawca uzyskuje potwierdzenie wysłania pytania poprzez
komunikat systemowy "Pytanie wysłane".
Ze względu na ograniczoną ilość znaków, pozostałe informacje znajdują się w SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Informujemy, że Państwa dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami
Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO).
2. Administratorem danych osobowych jest Rządowa Agencja Rezerw Strategicznych (dalej: RARS) z siedzibą w Warszawie (00-
193), ul. Stawki 2b, tel. 22 36 09 100, adres e-mail: kancelaria@rars.gov.pl;
3. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się skontaktować poprzez e-mail: iod@rars.gov.pl lub tel.
22 36-09-237;
4. Dane osobowe przetwarzane będą w celu wzajemnych kontaktów służbowych zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. f) RODO tj. na podstawie
prawnie uzasadnionego interesu realizowanego przez administratora jakim jest komunikacja w związku z zawarciem lub realizacją
umowy, utrzymywanie i rozwijanie relacji biznesowych, ustalenie oraz dochodzenie lub obrona przed ewentualnymi roszczeniami;
jak również mogą być przetwarzane w celu wywiązana się z obowiązku prawnego wynikającego z przepisów o dostępie do
informacji publicznej (art. 6 ust. 1 lit. c RODO);
5. Państwa dane osobowe RARS pozyskała od Wykonawcy w związku z realizacją umowy.
6. Zakres danych osobowych przetwarzanych przez RARS obejmuje imię i nazwisko, służbowy adres e-mail, służbowy numer
Ogłoszenie nr 2025/BZP 00159822 z dnia 2025-03-24
2025-03-24 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Usługi
telefonu i nazwę stanowiska;
7. Odbiorcą danych osobowych będą pracownicy RARS uczestniczący w realizacji umowy. Dane osobowe nie będą udostępniane
innym odbiorcom lub kategoriom odbiorców danych, wyjąwszy przypadki przewidziane obowiązującymi przepisami prawa, w tym
przypadki udostępniania uprawnionym podmiotom lub organom publicznym na ich żądanie a po ich wykorzystaniu przetwarzane
będą dla celów archiwalnych na podstawie ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach;
8. Dane osobowe przetwarzane w celu realizacji umowy nie będą przekazywane do państw trzecich lub organizacji
międzynarodowych;
9. Dane osobowe osób, których dane dotyczą, będą przechowywane w RARS do czasu realizacji umowy w całości, chyba że
dłuższy okres ich przechowywania będzie niezbędny dla celów ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń
10. W związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych, przysługują Państwu następujące prawa:
a) prawo dostępu do swoich danych osobowych oraz otrzymania ich kopii,
b) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych,
c) prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych, przy czym przepisy odrębne mogą wyłączyć możliwość skorzystania z
tego prawa,
d) prawo do usunięcia danych osobowych przetwarzanych na podstawie zgody,
e) prawo do sprzeciwu, z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją, wobec przetwarzania Państwa danych osobowych opartych
na art. 6 ust. 1 lit. f,
11. We wszystkich sprawach, które dotyczą przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z
przetwarzaniem danych, możecie się Państwo skontaktować z naszym inspektorem ochrony danych.
12. W przypadku powzięcia informacji o naruszeniu Państwa praw, przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do organu
nadzorczego, który zajmuje się ochroną danych osobowych. W Polsce jest to Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych
(PUODO).
13. Państwa dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany (w tym w formie profilowania).
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: BPzp.251.46.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługi pośrednictwa rezerwacji, sprzedaży, wystawiania, wydawania i dostarczania: biletów lotniczych, kolejowych i autokarowych na trasach krajowych i zagranicznych oraz miejsc noclegowych w Polsce i zagranicą oraz transferów w czasie podróży służbowych pracowników RARS.
4.2.6.) Główny kod CPV: 63512000-1 - Usługi sprzedaży biletów podróżnych i pakietów wycieczkowych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
63500000-4 - Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej
63515000-2 - Usługi podróżne
60400000-2 - Usługi transportu lotniczego
60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego
55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Opłata transakcyjna za wystawienie jednego biletu lotniczego, kolejowego lub autokarowego
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Opłata transakcyjna za jedno miejsce hotelowe
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Upust z tytułu zakupu każdego biletu lotniczego
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Upust z tytułu zakupu każdego biletu kolejowego
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 5
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Upust z tytułu zakupu każdego biletu autokarowego
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 6
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Upust z tytułu zakupu każdego miejsca hotelowego wraz z transferami
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia, może ubiegać się Wykonawca, który spełnia warunek udziału w postępowaniu:1) w zakresie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, tzn.:
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca prowadził działalność w zakresie organizacji wyjazdów, zgodnie w ustawą o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 2211).
2) w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej:
w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania oferty w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonali należycie co najmniej 2 (dwie) usługi każda o wartości co najmniej 200 000,00 zł brutto, których przedmiotem było świadczenie usług organizacji wyjazdów służbowych.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca zobowiązany jest złożyć Formularz oferty (pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub osobistym), sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2 do SWZ.
2. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dołączył do oferty:
1) oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, zgodnie z załącznikiem nr 3 do SWZ;
2) oświadczenie Wykonawcy/Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia potwierdzające brak podstaw wykluczenia na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, którego treść zawiera Załącznik Nr 2 do SWZ.
3) dokument, z którego wynika zakres umocowania do działania w imieniu Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia:
a) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru;
Uwaga: Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentu, jeżeli Zamawiający może uzupełnić ten dokument za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.
b) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w lit. a).
Zasady określone w lit. b) stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych.5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Przed wyborem najkorzystniejszej oferty Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych:1) potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu:
a) potwierdzenie wpisu do rejestru organizatorów turystyki i pośredników turystycznych;
b) wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczenia usług powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie, powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 5 do SWZ;
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Warunki zmiany umowy określone w § 11 załącznika nr 4 do SWZ.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-06-18 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://rars.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-06-18 10:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-07-17
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak
8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 5
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Kompleksowa dostawa (sprzedaż i dystrybucja) gazu ziemnego na cele opałowe do Strzeżonego Ośrodka dla Cudzoziemców w Lesznowoli
- "Zakup subskrypcji oraz świadczenie usług serwisowych dla wszystkich licencji SAP BO będących w posiadaniu Narodowego Funduszu Zdrowia".
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Usługa wykonywania okresowych przeglądów technicznych aluminiowej stolarki drzwiowej i okiennej zamontowanej w budynku PW ITC w częściach C i D w okresie 36 miesięcy
- Usługi w zakresie ochrony osób i mienia świadczone w okresie 23 miesięcy
- "Budowa budynku administracyjnego, budynku magazynowo - garażowego wraz z zagospodarowaniem terenu na potrzeby Obwodu Drogowego w Siedlcach." - nr postępowania 266/25
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOWÓZ MIESZKAŃCÓW GMINY KOCMYRZÓW - LUBORZYCA DO ŚRODOWISKOWEGO DOMU SAMOOPOMOCY W WINIARACH I ŚRODOWISKOWEGO DOMU SAMOPOMOCY ŚWIT W MIŁOCICACH W ROKU 2026
- "DOWÓZ DZIECKA NIEPEŁNOSPRAWNEGO DO OŚRODKA SZKOLNO-WYCHOWAWCZEGO W NR 2 W BYDGOSZCZY"
- Dowóz uczniów Szkoły Podstawowej nr 116 w Łodzi
- DOWÓZ UCZNIÓW NIEPEŁNOSPR. (PORUSZAJĄCYCH SIĘ NA WÓZKACH INWALIDZKICH) DO SOS-W W JASTROWIU ORAZ DOWÓZ UCZNIA NIEPEŁNOSPR. (SPRAWNEGO RUCHOWO) DO OREW ZŁOTÓW
- "DOWÓZ UCZNIÓW NIEPEŁNOSPRAWNYCH (SPRAWNYCH RUCHOWO) DO SPECJALNEGO OŚRODKA SZKOLNO-WYCHOWAWCZEGO W JASTROWIU"
- Świadczenie usług przewozowych uczniów z terenu Gminy Przybiernów w roku kalendarzowym 2026-2027 do szkół, w ramach regularnej komunikacji zbiorowej z zapewnieniem opieki podczas przejazdów
więcej: Hotelarskie usługi noclegowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





