Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00252534/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-07
- 2023/BZP 00259300/01 - Modyfikacja z dnia 2023-06-14
- 2023/BZP 00262008/01 - Modyfikacja z dnia 2023-06-15
- 2023/BZP 00267933/01 - Modyfikacja z dnia 2023-06-20
- 2023/BZP 00279197/01 - Wynik z dnia 2023-06-28
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa oraz wywóz kontenerów i worków Big Bag na odpady wraz z utylizacją zgodnie z ich klasyfikacją w BDO.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Gdańskie Nieruchomości
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 192817769
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Partyzantów 74
1.4.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.4.3.) Kod pocztowy: 80-254
1.4.4.) Województwo: pomorskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: nz@nieruchomoscigda.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nieruchomoscigda.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
zarządzanie nieruchomościami
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00269858
2.2.) Data ogłoszenia: 2023-06-21
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00252534
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.5. Nazwa kryterium (Kryterium 2, Część 2) Przed zmianą:
Cena za podstawienie kontenerów, worków Big Bag oraz odbiór i transport kontenerów, worków Big Bag
Po zmianie:
Cena za podstawienie kontenerów, worków Big Bag oraz odbiór i transport kontenerów, worków Big Bag(suma cen pozycji Trzeciego Zmodyfikowanego formularza cenowego od poz. 1 do poz. 2) Tabela 2
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.5. Nazwa kryterium (Kryterium 2, Część 1) Przed zmianą:
cena za Mg (suma cen pozycji Zmodyfikowanego formularza cenowego od poz. 13 do poz. 20) Mg
Po zmianie:
cena za Mg (suma cen pozycji trzeciego Zmodyfikowanego formularza cenowego od poz. 13 do poz. 20)
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.5. Nazwa kryterium (Kryterium 2, Część 3) Przed zmianą:
Cena za podstawienie kontenerów, worków Big Bag oraz odbiór i transport kontenerów, worków Big Bag
Po zmianie:
Cena za podstawienie kontenerów, worków Big Bag oraz odbiór i transport kontenerów, worków Big (suma cen pozycji Trzeciego Zmodyfikowanego formularza cenowego od poz. 1 do poz. 2) Tabela 2
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.5. Nazwa kryterium (Kryterium 3, Część 1) Przed zmianą:
cena za podstawienie kontenerów, worków Big Bag oraz odbiór i transport kontenerów, worków Big Bag i odpadów na paletach
Po zmianie:
cena za podstawienie kontenerów, worków Big Bag oraz odbiór i transport kontenerów, worków Big Bag i odpadów na paletach(suma cen pozycji Trzeciego Zmodyfikowanego formularza cenowego od poz. 1 do poz. 6) Tabela 2
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.11. Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów Przed zmianą:
1. Złożyć podpisany Formularz ofertowy udostępniony przez Zamawiającego na Platformie e-Zamówienia i zamieszczony w podglądzie postępowania w zakładce „Informacje podstawowe”.
2. Złożyć podpisany Drugi Zmodyfikowany Formularz cenowy, który należy sporządzić wg wzoru druku Zamawiającego na wybrane przez siebie Zadanie (Część) stanowiący załącznik nr 1 do SWZ.
3. Podać w złożonym formularzu ofertowym czas reakcji na zgłoszenie potrzeby podstawienia kontenera lub worka Big Bag w celu załadowania odpadów,
Minimalny czas 1 dzień
Niespełnienie tego wymogu spowoduje odrzucenie oferty.
4. Podać w złożonym formularzu ofertowym czas reakcji na zgłoszenie potrzeby odbioru kontenera, worka Big Bag lub palety z odpadami ( Zadanie Część 1) wraz z utylizacją. Minimalny czas 1 dzień
Niespełnienie tego wymogu spowoduje odrzucenie oferty.
5. Wykonawca, który powierzył części zamówienia podwykonawcom podaje w złożonej ofercie:
a) nazwy podwykonawców, którym powierza części zamówienia, jeżeli są znani oraz nazwy tych części,
b) nazwy podwykonawców na których zasoby się powołuje oraz nazwy tych części.
6. Złożyć, w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru.
7. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w pkt. 6, jeżeli zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskaże dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.
Po zmianie:
1. Złożyć podpisany zmodyfikowany Formularz ofertowy udostępniony przez Zamawiającego na Platformie e-Zamówienia i zamieszczony w podglądzie postępowania w zakładce „Informacje podstawowe”.
2. Złożyć podpisany Trzeci Zmodyfikowany Formularz cenowy, który należy sporządzić wg wzoru druku Zamawiającego na wybrane przez siebie Zadanie (Część) stanowiący załącznik nr 1 do SWZ.
3. Podać w złożonym formularzu ofertowym czas reakcji na zgłoszenie potrzeby podstawienia kontenera lub worka Big Bag w celu załadowania odpadów,
Minimalny czas 1 dzień
Niespełnienie tego wymogu spowoduje odrzucenie oferty.
4. Podać w złożonym formularzu ofertowym czas reakcji na zgłoszenie potrzeby odbioru kontenera, worka Big Bag lub palety z odpadami ( Zadanie Część 1) wraz z utylizacją. Minimalny czas 1 dzień
Niespełnienie tego wymogu spowoduje odrzucenie oferty.
5. Wykonawca, który powierzył części zamówienia podwykonawcom podaje w złożonej ofercie:
a) nazwy podwykonawców, którym powierza części zamówienia, jeżeli są znani oraz nazwy tych części,
b) nazwy podwykonawców na których zasoby się powołuje oraz nazwy tych części.
6. Złożyć, w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru.
7. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w pkt. 6, jeżeli zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskaże dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.4.1. Informacje dotyczące wadium Przed zmianą:
I. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 3.800,00 w tym:
Zadanie (Część) 1: 3 000,00 zł;
Zadanie (Część) 2: 600,00 zł;
Zadanie (Część) 3: 200,00 zł;
II. Termin wniesienia wadium upływa dnia 23.06.2023 r. o godz. 12:00.
Wadium musi obejmować okres związania ofertą tj. do dnia 22.07.2023 r.
III. Wadium może być wnoszone w formie:
1) pieniądza przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku PEKAO SA nr konta: 71 1240 1268 1111 0010 5035 8604,
2) gwarancji bankowych,
3) gwarancji ubezpieczeniowych
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.)
IV. Wadium wniesione w formie gwarancji lub poręczenia winno być złożone w oryginale, w formie lub postaci elektronicznej (dotyczy pkt 2-4).
V. Wadium wniesione w formie gwarancji lub poręczenia o których mowa w pkt 2-4) musi wskazywać jako beneficjenta Gdańskie Nieruchomości Samorządowy Zakład Budżetowy.
VI. Wadium wniesione w formie gwarancji lub poręczenia o których mowa w pkt 2-4) powinno być nieodwołalne i musi gwarantować Zamawiającemu bezwarunkową wypłatę na jego pierwsze pisemne żądanie kwoty wadium w przypadkach określonych przepisami art. 98 ust. 6 ustawy prawo zamówień publicznych, bez jakichkolwiek dodatkowych zastrzeżeń i warunków.
Po zmianie:
I. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 3.800,00 w tym:
Zadanie (Część) 1: 3 000,00 zł;
Zadanie (Część) 2: 600,00 zł;
Zadanie (Część) 3: 200,00 zł;
II. Termin wniesienia wadium upływa dnia 26.06.2023 r. o godz. 12:00.
Wadium musi obejmować okres związania ofertą tj. do dnia 25.07.2023 r.
III. Wadium może być wnoszone w formie:
1) pieniądza przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku PEKAO SA nr konta: 71 1240 1268 1111 0010 5035 8604,
2) gwarancji bankowych,
3) gwarancji ubezpieczeniowych
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.)
IV. Wadium wniesione w formie gwarancji lub poręczenia winno być złożone w oryginale, w formie lub postaci elektronicznej (dotyczy pkt 2-4).
V. Wadium wniesione w formie gwarancji lub poręczenia o których mowa w pkt 2-4) musi wskazywać jako beneficjenta Gdańskie Nieruchomości Samorządowy Zakład Budżetowy.
VI. Wadium wniesione w formie gwarancji lub poręczenia o których mowa w pkt 2-4) powinno być nieodwołalne i musi gwarantować Zamawiającemu bezwarunkową wypłatę na jego pierwsze pisemne żądanie kwoty wadium w przypadkach określonych przepisami art. 98 ust. 6 ustawy prawo zamówień publicznych, bez jakichkolwiek dodatkowych zastrzeżeń i warunków.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2023-06-23 12:00
Po zmianie:
2023-06-26 12:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2023-06-23 13:00
Po zmianie:
2023-06-26 13:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2023-07-22
Po zmianie:
2023-07-25
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Usługi pralnicze
- Organizacja pobytu szkoleniowego.
- Usługa przygotowywania i dostarczania posiłków wraz z obsługą kelnerską na potrzeby konferencji "30th ERES Annual Conference" organizowanej przez Uniwersytet Gdański.
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w 2024r. na potrzeby Przedszkola nr 86 w Gdańsku- III
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego w okresie realizacji robót budowlanych na zadaniu pn. "Odcinek nr 16 - Poprawa bezpieczeństwa poprzez rozbudowę drogi wojewódzkiej nr 211 na odcinku Łapalice - ..."
- Wykonanie ciągów komunikacyjnych, oświetlenia budynku i rewaloryzacja parku w Szpitalu dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Starogardzie Gd.
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne przyjęcie odpadów: 19 12 10-odpady palne, 19 12 12-inne odpady, w tym substancje i przedmioty z mechanicznej obróbki odpadów inne niż 19 12 11 do termicznego przetwarzania w procesie R1.
- Sukcesywny odbiór, transport i utylizacja produktów ubocznych pochodzenia zwierzęcego Kat I i Kat II.
- Remont elementów ośrodka szkolenia fizycznego w kompleksie wojskowym przy ul. Hallera 62 w Grudziądz
- "Usuwanie wyrobów zawierających azbest realizowane w gospodarstwach rolnych na terenie Gminy Repki w 2024 roku"
- ZAGOSPODAROWANIE W ROKU 2024, SELEKTYWNIE ZBIERANYCH ODPADÓW KOMUNALNYCH WIELKOGABARYTOWYCH O KODZIE 20 03 07
- Usługa odbioru odpadów komunalnych segregowanych: papier, szkło, tworzywa i metale z posesji trudno dostępnych z terenu Gminy Obrowo
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.