eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mikołów › "Sprzedaż i dostawa sprzętu weterynaryjno - laboratoryjnego, stołów weterynaryjnych, mebli i sprzętu do badań specjalistycznych do ZSP w Ornontowicach"



Ogłoszenie z dnia 2021-11-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Sprzedaż i dostawa sprzętu weterynaryjno - laboratoryjnego, stołów weterynaryjnych, mebli i sprzętu do badań specjalistycznych do ZSP w Ornontowicach"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Mikołowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255016

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żwirki i Wigury 4a

1.5.2.) Miejscowość: Mikołów

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-190

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@mikolowski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mikolowski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://e-zp.mikolowski.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Sprzedaż i dostawa sprzętu weterynaryjno - laboratoryjnego, stołów weterynaryjnych, mebli i sprzętu do badań specjalistycznych do ZSP w Ornontowicach"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dc2e5492-2fe6-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00269750

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000832/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup sprzętu weterynaryjno - laboratoryjnego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt pn.: „Efektywne Funkcjonalne Szkoły II – program Rozwoju Szkół Zawodowych i Technicznych Powiatu Mikołowskiego” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020".

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00234833/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: MNZ.272.9.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 1: ”Sprzedaż i dostawa sprzętu weterynaryjno – laboratoryjnego do pracowni weterynarii w ZSP w Ornontowicach”

Zakres zamówienia obejmuje dostawę i sprzedaż:

1) Mieszadełka magnetyczne z wysokoenergetycznego tworzywa 13 x 30 mm pracowni weterynaryjnej w ZSP Ornontowice 3 zestawy,
2) Minimieszadło magnetyczne, płyta grzejna z powłoką ceramiczną do pracowni weterynaryjnej w ZSP Ornontowice 1 sztuka,
3) Rozdzielacze Squiba z podziałką i z zaworem prostym 1000 ml pracowni weterynaryjnej w ZSP Ornontowice 2 szt.,
4) Waga laboratoryjna do pracowni weterynarii w ZSP Ornontowice 1 szt.,
5) Pierścień chromowany zamknięty o średnicy 150 mm do pracowni weterynaryjnej w ZSP Ornontowice 1 szt.,
6) Cylindry miarowe kl. B – wysokie ze stopką z PP 100 ml do pracowni weterynaryjnej w ZSP Ornontowice 4 szt.,
7) Lejki ze szkła wapniowo – sodowego śr. 40 mm, dł. 40 mm do pracowni weterynaryjnej w ZSP Ornontowice 1 szt.
8) Szalki Petriego szklane 50 mm do pracowni weterynaryjnej w ZSP Ornontowice 1 zestaw,
9) Szalki Petriego szklane 100 mm do pracowni weterynaryjnej w ZSP Ornontowice 1 zestaw,
10) Szalki Petriego szklane 150 mm do pracowni weterynaryjnej w ZSP Ornontowice 1 zestaw,
11) Zlewki szklane z wylewem wysokie 400 ml do pracowni weterynaryjnej w ZSP Ornontowice 1 zestaw,
12) Zlewki szklane z wylewem wysokie 2000 ml do pracowni weterynaryjnej w ZSP Ornontowice 1 zestaw,
13) Zlewki szklane z wylewem niskie 400 ml do pracowni weterynaryjnej w ZSP Ornontowice 1 zestaw,
14) Zlewki szklane z wylewem niskie 2000 ml do pracowni weterynaryjnej w ZSP Ornontowice 1 zestaw,
15) Szkiełka mikroskopowe podstawowe do pracowni weterynaryjnej w ZSP Ornontowice 10 zestawów,
16) Próbówki typu Eppendorf 2,0 ml w komplecie po 1000 do pracowni weterynaryjnej w ZSP Ornontowice 50 kompletów,
17) Zestaw do szycia chirurgicznego do pracowni weterynaryjnej w ZSP Ornontowice 55 zestawów,


Kody CPV
38400000 – 9 - Przyrządy do badania właściwości fizycznych
38000000 – 5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny ( z wyjątkiem szklanego)
33100000 – 1 – Urządzenia medyczne
33124100 – 6 – Urządzenia diagnostyczne

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 1 zawiera załącznik nr 3a do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 38400000-9 - Przyrządy do badania właściwości fizycznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33100000-1 - Urządzenia medyczne

33124100-6 - Urządzenia diagnostyczne

38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)

4.5.5.) Wartość części: 10595,97 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 2 „ Sprzedaż, dostawa mebli i stołów laboratoryjnych do pracowni weterynarii w ZSP w Ornontowicach”.

Zamówienie obejmuje dostawę i sprzedaż:
1) Zestaw mebli i stołów laboratoryjnych do pracowni weterynaryjnej w ZSP Ornontowice 1 zestaw.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 2 zawiera załącznik nr 3b do SWZ.

Kody CPV
38000000 – 5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny ( z wyjątkiem szklanego)
33100000 – 1 – Urządzenia medyczne
39151200 – 7 – Stoły robocze

4.5.3.) Główny kod CPV: 38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33100000-1 - Urządzenia medyczne

39151200-7 - Stoły robocze

4.5.5.) Wartość części: 22590,09 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 3 „ Sprzedaż, dostawa sprzętu do badań specjalistycznych do pracowni weterynarii w ZSP w Ornontowicach”.
Zamówienie obejmuje dostawę i sprzedaż:

1) EKG do pracowni weterynaryjnej w ZSP Ornontowice 1 sztuka,
2) Mikroskop do pracowni weterynaryjnej w ZSP Ornontowice 5 sztuk,
3) Analizator moczu zwierząt do pracowni weterynaryjnej w ZSP Ornontowice 1 sztuka,
4) Wirówka do badania moczu zwierząt do pracowni weterynaryjnej w ZSP Ornontowice 1 sztuka,
5) Półautomatyczny analizator biochemiczny weterynaryjny do pracowni weterynaryjnej w ZSP Ornontowice 1 sztuka,
6) Fantom psa do pracowni weterynaryjnej w ZSP Ornontowice 1 sztuka,
7) Termometr dla zwierząt do pracowni weterynaryjnej w ZSP Ornontowice 1 sztuka.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 3 zawiera załącznik nr 3c do SWZ.

Kody CPV
38400000 – 9 - Przyrządy do bania właściwości fizycznych
38000000 – 5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny ( z wyjątkiem szklanego)
33100000 – 1 – Urządzenia medyczne
33124100 – 6 – Urządzenia diagnostyczne

4.5.3.) Główny kod CPV: 38400000-9 - Przyrządy do badania właściwości fizycznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33100000-1 - Urządzenia medyczne

33124100-6 - Urządzenia diagnostyczne

38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)

4.5.5.) Wartość części: 27285,29 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17873,13 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17873,13 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17873,13 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NitraMed Nitra Natalia

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8971395100

7.3.3) Ulica: ul.św.Mikołaja 21-29 lok.1a

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17873,13 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu na część 2 złożono jedna ofertę przez Wykonawcę Manutan Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Oferta Wykonawcy została odrzucona na podstawie art. 226 ust.1 pkt 3, pkt 5 oraz pkt 6 ustawy z dnia 11.09.2019 roku Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2021 roku, poz. 1129 z późniejszymi zmianami), ponieważ była ona niezgodna z przepisami ustawy, nie została sporządzona w sposób zgodny z warunkami zamówienia i wymaganiami technicznymi sporządzenia ofert, określonymi przez Zamawiającego w SWZ. Zgodnie z zapisem Rozdziału IV pkt 1.1 SWZ: „Oferta składana jest pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. „W Rozdziale IX pkt 4 i 5 SWZ Zamawiający wskazał, że: „4. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim w formacie danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne”, „Ofertę należy złożyć pod rygorem nieważności w formie elektronicznej (w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym”. Zamawiający ustalił, iż wykonawca nie złożył oferty w sposób prawidłowy. Wykonawca złożył skan oferty podpisanej w wersji papierowej. Oferta nie została podpisana ani podpisem elektronicznym ani podpisem zaufanym ani podpisem osobistym. Ponadto, Zamawiający w załączniku nr 3b do SWZ opisał przedmiot zamówienia. Zgodnie z zapisem Rozdziału IV Sekcja 1 pkt 1 SWZ: „W ofercie należy podać podstawowe informacje dot. oferowanego sprzętu. Wykonawca informacje te podaje w zakresie wskazanym w formularzu ofertowym. Ofertę należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1b do SWZ”. W formularzu ofertowym Zamawiający wskazał, iż w odpowiednich pozycjach należało podać wymagane tam informacje i potwierdzić spełnienie minimalnych wymagań. Zgodnie z odnośnikiem znajdującym się pod każdą z tabel, Wykonawca miał obowiązek wpisania odpowiednio słowa „tak” jeżeli oferowany sprzęt spełnia podane parametry lub słowo „nie” gdy nie spełnia – dotyczyło to wszystkich wierszy i pozycji. W przypadku pozycji nr 3 „Krzesło laboratoryjne” Zamawiający wskazał, iż: siedzisko powinno zostać wykonane z polipropylenu - antypoślizgowe, stelaż wykonany z tworzywa sztucznego, mechanizm synchroniczny, nośność minimum 100kg, ponadto krzesło powinno posiadać podnóżek z regulowaną wysokością, powinna być płynna regulacja wysokości siedziska z zakresem regulacji od minimum 55cm do maksimum 100cm, krzesło powinno być zmontowane, wymiary: wysokość siedziska 60 – 90cm, szerokość siedziska minimum 34cm, a Wykonawca zaoferował: „siedzisko wykonane z poliuretanu, mechanizm asynchroniczny, nośność 120 kg, płynna regulacja wysokości 53-77 cm,szerokość siedziska 49 cm, do montażu”. Oznacza to, iż Wykonawca zaoferował meble, które nie spełniają minimalnych parametrów technicznych wymaganych przez Zamawiającego. Pod tabelą w formularzu ofertowym znajdował się zapis o następującej treści: „Uwaga: w „wykropkowanych” miejscach oraz w odpowiednich kolumnach każdy Wykonawca zobowiązany jest podać wszystkie wymagane informacje dotyczące oferowanego przedmiotu zamówienia. W przypadku braku wymaganych informacji lub niepełnych informacji oferta Wykonawcy będzie podlegała odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 Ustawy PZP”. W pkt. 7 ppkt 1 formularza ofertowego dot. „Zestawu mebli i stołów laboratoryjnych do pracowni weterynaryjnej w ZSP Ornontowice” Wykonawca zobowiązany był podać producenta przy nazwie elementu/parametru. W złożonym formularzu ofertowym, Wykonawca nie podał wymaganych informacji.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29134,14 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 33452,01 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29134,14 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NitraMed Nitra Natalia

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8971395100

7.3.3) Ulica: ul.św.Mikołaja 21-29 lok.1a

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29134,14 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.