eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RadymnoPoprawa efektywności energetycznej w budynkach użyteczności publicznej oraz budowa i rozbudowa infrastruktury społeczno-kulturalnej w Gminie Radymno.



Ogłoszenie z dnia 2025-06-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa efektywności energetycznej w budynkach użyteczności publicznej oraz budowa i rozbudowa infrastruktury społeczno-kulturalnej w Gminie Radymno.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Radymno

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650900536

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Lwowska 38

1.5.2.) Miejscowość: Radymno

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-550

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ugradymno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugradymno.ires.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6894ffa9-471d-4a3e-abc3-39e669f941e8

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Poprawa efektywności energetycznej w budynkach użyteczności publicznej oraz budowa i rozbudowa infrastruktury społeczno-kulturalnej w Gminie Radymno.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6894ffa9-471d-4a3e-abc3-39e669f941e8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00269277

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00041390/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej oraz budowa i rozbudowa infrastruktury społeczno-kulturalnej w Gminie Radymno.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00139773

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.5.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Część I zamówienia obejmuje:
1) Termomodernizację oraz remont budynku Urzędu Gminy Radymno:
• opracowanie niezbędnej dokumentacji formalno-prawnej (w razie konieczności) oraz wzmocnienie fundamentów (na
podstawie sporządzonej przez Wykonawcę i zatwierdzonej przez organ administracji architektoniczno-budowlanej - Starosty
Powiatu Jarosławskiego dokumentacji projektowej opracowanej na podstawie EKSPERTYZY KONSTRUKCYJNEJ
dotyczącej fundamentów oraz ścian konstrukcyjnych budynku siedziby Urzędu Gminy w Radymnie przy ul. Lwowskiej 38 z
określeniem przyczyn powstałych zarysowań oraz wskazaniem sposobu ich naprawy;),
• docieplenie budynku wraz z wykonaniem elewacji,
• remont dachu,
• remont części budynku przeznaczonej na archiwum Urzędu Gminy,
• remont sanitariatów,
• remont korytarzy i klatki schodowej,
• remont pomieszczeń biurowych,
• wymiana instalacji wewnętrznych (wodociągowej, kanalizacyjnej, elektrycznej z wymianą oświetlenia), • opracowanie niezbędnej dokumentacji (w razie konieczności) oraz dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej o mocy min.
40 kW wraz z magazynem energii.

2) Przebudowę, nadbudowę, termomodernizację istniejącego budynku mieszkalnego (byłej szkoły) zlokalizowanej w miejscowości Ostrów, ze zmianą sposobu użytkowania na budynek użyteczności publicznej – opieki zdrowotnej:
Przedmiotem postępowania jest termomodernizacja, przebudowa i nadbudowa istniejącego budynku mieszkalnego (byłej
szkoły) ze zmianą sposobu użytkowania na budynek użyteczności publicznej - opieki zdrowotnej. Realizacja inwestycji
zlokalizowana została na terenie dz. nr ewid. gr. 1240, obręb Ostrów położonej w miejscowości Ostrów, gmina Radymno
wraz z instalacjami towarzyszącymi stanowiącymi wyposażenie przedmiotowego budynku.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45261200-6 - Wykonywanie pokryć dachowych i malowanie dachów

45321000-3 - Izolacja cieplna

45262300-4 - Betonowanie

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

45410000-4 - Tynkowanie

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg

45442100-8 - Roboty malarskie

4.5.5.) Wartość części: 4025653,05 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Część II zamówienia obejmuje:
1) Termomodernizację, remont oraz rozbudowę budynku świetlicy wiejskiej zlokalizowanej
w miejscowości Korczowa:
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowej wraz
z uzyskaniem niezbędnych uzgodnień formalno-prawnych (w tym koniecznych pozwoleń) oraz prace budowlane polegające
na rozbudowie i przebudowie istniejącej świetlico-remizy tak aby osiągnąć założone cele opisane w PROGRAMIE
FUNKCJONALNO-UŻYTKOWYM.
W ramach przebudowy należy wykonać:
• Rozebrać schody wewnętrzne z piwnicy na parter budynku. Strop w miejscu rozebranych schodów zabudować. Wejście do
kondygnacji piwnic przewiduje się tylko od zewnątrz poprzez istniejące drzwi.
• Przebudować istniejącą posadzkę w piwnicy, na parterze i na piętrze w sposób zapewniający im spełnienie aktualnych
wymogów termicznych i wytrzymałościowych.
• Rozebrać istniejące pokrycie z blachy trapezowej oraz istniejącą więźbę dachową. Materiał z rozbiórki poddać utylizacji.
• Zdemontować istniejące na połaci dachowej panele fotowoltaiczne. Należy je ponownie zamontować na nowej połaci
dachowej.
• Nadbudować ściany piętra dla uzyskania pomieszczeń o wysokości min. 3,00 m.
• Wykonać nową więźbę dachową. Dach dwuspadowy o nachyleniu połaci dachowej wynoszącej 15o. Konstrukcja dachu
drewniana ciesielska lub z dźwigarów. Dach kryty blachą dachówkową powlekaną.
• Wykonać wiatrołap przed drzwiami wejścia głównego. Wiatrołap o konstrukcji szkieletowej z dużymi przeszkleniami ze
szkła bezpiecznego, wpasowany pod istniejące zadaszenie schodów. Wiatrołap wyposażony w drzwi dwuskrzydłowe
wyjścia na schody główne oraz drzwi jednoskrzydłowe wyjścia
w kierunku pochylni dla niepełnosprawnych.
• Przebudować schody wejściowe oraz schody w elewacji tylnej, które należy wykonać z kostki betonowej brukowej
ograniczonej palisadą betonową. W podobnej technologii wykonać pochylnię dla osób niepełnosprawnych.
• Rozebrać strop nad parterem w korytarzu, w miejscu istniejących schodów i komunikacji oraz przebudować klatkę
schodową z parteru na piętro w sposób zapewniający spełnienie wymagań wynikających z rozporządzenia Ministra
Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich
usytuowanie (tj. Dz. U. 2024 r. poz. 726
z późniejszymi zmianami). Zamawiający dopuszcza rozwiązanie polegające na opracowaniu ekspertyzy technicznej
dotyczącej spełnienia przepisów przeciwpożarowych dla przedmiotowej inwestycji w inny sposób niż określono w
obowiązujących przepisach i uzyskania stosownego uzgodnienia rozwiązań zamiennych od Podkarpackiego Komendanta
Wojewódzkiego Państwowej Straży Pożarnej w Rzeszowie.
• Wymienić stolarkę drzwiową wewnętrzną na nową płycinową. Drzwi na drogach ewakuacyjnych wykonać z profili
aluminiowych.
• Wymienić stolarkę okienną na nową z profili pcv. Okna zlokalizowane na parterze i piętrze w salach wielofunkcyjnych
zostały wymienione na nowe. Należy je pozostawić bez wymiany.
• Wymienić stolarkę drzwiową zewnętrzną na nową z profili aluminiowych.
• Wykonać nowe barierki i poręcze ze stali nierdzewnej.
• Wykonać nową instalację wodno-kanalizacyjną, c.o., elektryczną.
• Istniejące pomieszczenia wielofunkcyjne w kondygnacji parteru i piętra posiadają powierzchnię przekraczającą 50 m2.
Należy w dokumentacji projektowej przewidzieć, że będą przeznaczone do jednoczesnego przebywania w nich nie więcej
niż 50 osób.
• Istniejące pomieszczenia sanitariatów należy przebudować zapewniając na każdej kondygnacji pomieszczenie sanitarne
dla osób niepełnosprawnych, kobiet i mężczyzn.
• Należy zapewnić dostępność budynku dla osób niepełnosprawnych. Wykonać podjazd dla osób niepełnosprawnych
zapewniający możliwość korzystania pomieszczeń parteru przez osoby niepełnosprawne. Dla piętra dostęp przez osoby
niepełnosprawne zapewnić poprzez montaż platformy przy schodowej. Zamawiający dopuszcza spełnienie wymogu poprzez
dobudowanie windy zapewniającej dostęp osób niepełnosprawnych do kondygnacji parteru i piętra.
• W części rozbudowanej zapewnić pomieszczenia o powierzchniach co najmniej wskazanych w części graficznej PF-U. Z
projektowanej kotłowni należy zasilić instalację centralnego ogrzewania oraz c.w.u.
w budynku istniejącym i rozbudowanym. Kocioł na opał stały – pellet.
• Część rozbudowaną wyposażyć w instalacje:
- wodno-kanalizacyjną,
- c.o.,
- elektryczną, w tym elektryczną syrenę alarmową,
- wentylacji mechanicznej,
- odciągi szynowe wentylacji mechanicznej w garażu samochodu straży pożarnej nr 1.1 i garażu karetek nr 1.2.
• Budynek remizo-świetlicy: budynek częściowo podpiwniczony, piętrowy i częściowo parterowy,
w technologii tradycyjnej, murowanej. W budynku powinny znajdować się pomieszczenia jakie wskazano w części graficznej
i opisowej PF-U. Budynek wyposażony w instalacje wodno-kanalizacyjne, c.o., wentylacji mechanicznej oraz elektryczne.
Planowana inwestycja w postaci robót projektowych i budowlanych związanych z budową sieci wodociągowej z przyłączami
powinna być realizowana w oparciu o podstawowe wymagania, które zapewnią jej następujące właściwości funkcjonalnoużytkowe:
a) za podstawę wykonania robót należy przyjąć założenia i wymagania przedstawione w Programie Funkcjonalno-
Użytkowym, które pod względem technicznym pozwolą uzyskać spodziewany efekt inwestycji,
b) zastosowane materiały oraz jakość wykonanych robót powinny zapewniać wysoką trwałość i niezawodność budynku i
zamontowanych urządzeń,
c) zastosowane materiały powinny uwzględniać możliwość bezawaryjnej pracy w zmiennych warunkach eksploatacyjnych,
możliwych do przewidzenia na etapie projektowania i robót budowlanych,
d) wszystkie wykorzystane materiały oraz rozwiązania techniczne muszą uzyskać akceptację Zamawiającego,
e) wszystkie niewymienione w PFU materiały i technologie prowadzenia robót powinny uzyskać akceptację Inspektora Nadzoru,
f) dobór materiałów i urządzeń służących do budowy wodociągu powinien zostać poparty przez Wykonawcę na etapie
projektu stosownymi obliczeniami,
g) wszystkie zaproponowane materiały powinny być dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującym prawem (w szczególności Prawem budowlanym i Ustawą o wyrobach budowlanych) i posiadać wymagane prawem deklaracje lub certyfikaty zgodności i oznakowanie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45261200-6 - Wykonywanie pokryć dachowych i malowanie dachów

45262300-4 - Betonowanie

45262310-7 - Zbrojenie

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

45410000-4 - Tynkowanie

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg

45442100-8 - Roboty malarskie

4.5.5.) Wartość części: 4237882,01 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Cześć III zamówienia obejmuje:
1) Wymianę istniejącego oświetlenia na energooszczędne w szkołach, salach gimnastycznych, świetlicach wiejskich
zlokalizowanych na terenie Gminy Radymno oraz przebudowę instalacji elektrycznej z wymianą istniejącego oświetlenia na
energooszczędne w budynku biblioteki
w miejscowości Michałówka:
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa instalacji elektrycznych wraz z wymianą oświetlenia na energooszczędne w
szkołach, salach gimnastycznych oraz świetlicach wiejskich – budynkach będących własnością Gminy Radymno:
 Szkoła Podstawowa w Nienowicach,
 Szkoła Podstawowa w Łazach,
 Szkoła Podstawowa w Duńkowicach,
 Szkoła Podstawowa w Ostrowie,
 Szkoła Podstawowa w Sośnicy,
 Szkoła Podstawowa w Sośnicy – Sala Gimnastyczna,
 Szkoła Podstawowa w Świętem,
 Szkoła Podstawowa w Skołoszowie,
 Szkoła Podstawowa w Korczowej,
 Świetlica wiejska w Ostrowie,
 Świetlica wiejska w Zamojscach,
 Świetlica wiejska w Zabłotcach,
 Świetlica wiejska w Nienowicach,
 Świetlica wiejska w Chotyńcu,
 Świetlica wiejska w Piaskach,
 Świetlica Wiejska w Łazach,
 Świetlica Wiejska w Świętem,
 Biblioteka w Michałówce.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45442100-8 - Roboty malarskie

4.5.5.) Wartość części: 1346474,90 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4544850,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4558786,24 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4544850,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): TORA INVEST Sp. z o.o.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Firma Produkcyjno Handlowo Usługowaa TORABUD S.C.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7941837610

7.3.4) Miejscowość: Przeworsk

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4544850,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 400 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2515644,46 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4925346,77 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2515644,46 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Budowlane R.P Zawitkowscy S.C.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 367980630

7.3.4) Miejscowość: Jarosław

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2515644,46 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 400 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 9

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1185840,23 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1628774,08 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1185840,23 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiebiorstwo Produkcyjno-Usługowo-Handlowe ELEKTROBUD-INSTAL Zdzisław Głowacki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7921014408

7.3.4) Miejscowość: Laszki

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1185840,23 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 400 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.