Ogłoszenie z dnia 2025-06-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00166431/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Wykonanie instalacji gazowej, kotłowni gazowych i przebudowa instalacji lokalowych w budynku przy ulicy Popłacińskiej 42 B w Płocku”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 610260915
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Henryka Sienkiewicza 13A
1.5.2.) Miejscowość: Płock
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-402
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: jgapinska@mzgm-plock.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzgm-plock.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-75fab4b4-f50b-417d-8fd2-a087b7dc64191.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Wykonanie instalacji gazowej, kotłowni gazowych i przebudowa instalacji lokalowych w budynku przy ulicy Popłacińskiej 42 B w Płocku”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-75fab4b4-f50b-417d-8fd2-a087b7dc6419
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00269174
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00166431
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: NO 3/TI/G/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2. Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie instalacji gazowej, kotłowni gazowych i przebudowa instalacji lokalowych w budynku ul. Popłacińska 42B w Płocku.
Nieruchomość ul. Popłacińska 42B jest budynkiem parterowym o łącznej powierzchni 447,20 m2 składającym się z 12 lokali mieszkalnych jednoizbowych. Gmina Płock przewiduje w ramach likwidacji źródeł niskiej emisji montaż w każdym lokalu kotła gazowego i wykonanie opomiarowania dla każdego lokalu. Zakres prac obejmuje wykonanie instalacji gazowej od skrzynki redukcyjnej do 12 lokali zgodnie z warunkami technicznymi PSG, wykonanie kotłowni lokalowych z kotłami kondensacyjnymi dwufunkcyjnymi w wiatrołapach oraz przebudowę instalacji c.o. i c.w. w lokalach w niezbędnym zakresie. Obecnie c.o. jest systemu otwartego zasilane z wężownicy w trzonie kuchennym, c.w. z podgrzewacza pojemnościowego zasilanego z wężownicy. W zakresie branży elektrycznej inwestor przewiduje montaż w lokalach kuchni elektrycznych z piekarnikiem i wykonanie instalacji elektrycznej do kuchni.
Przedmiot zamówienia nie obejmuje czynności Polskiej Spółki Gazownictwa (montaż gazomierzy, nagazowanie instalacji, odbiory).
Szczegółowy zakres robót określają załączniki do SWZ stanowiące integralną część opisu przedmiotu zamówienia:
Załącznik nr 5 - Projekt techniczny (wewnętrzna instalacja gazowa w budynku mieszkalnym wielorodzinnym wraz z instalacją gazową doziemną oraz z przebudową instalacji c.o. i c.w.u.);
Załącznik nr 6 - Przedmiar robót (roboty wewnętrzne);
Załącznik nr 7 - Przedmiar robót (roboty zewnętrzne);
Załącznik nr 8 - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych.
Załącznik nr 9 - Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. Wymagania i uwagi.
3.1. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę minimum 24 miesięcznej gwarancji dla wykonanego przedmiotu zamówienia licząc od dnia podpisania protokołu końcowego odbioru przedmiotu umowy.
3.2. Wykonawcę zobowiązuje się do organizowania cyklicznych (co najmniej jeden raz w tygodniu) spotkań upoważnionych Przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy.
3.3. Stosowanie materiałów, urządzeń i technologii równoważnych.
Jeżeli dokumentacja techniczna wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów, urządzeń i technologii znaki towarowe lub pochodzenie, w tym w szczególności podana byłaby nazwa własna materiału, urządzenia czy technologii, numer katalogowy lub producent, należy to traktować, jako rozwiązanie przykładowe określające standardy, wygląd i wymagania techniczne, a Zamawiający, zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, dopuszcza materiały, urządzenia i technologie równoważne. Wszelkie materiały, urządzenia i technologie, pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały, urządzenia i technologie aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Wszelkie materiały, urządzenia i rozwiązania równoważne, muszą spełniać następujące wymagania i standardy w stosunku do materiału, urządzenia i rozwiązania wskazanego jako przykładowy, tj. muszą:
− być tej samej wytrzymałości,
− być tej samej trwałości,
− być na tym samym poziomie estetyki urządzenia,
− być o tych samych lub lepszych parametrach technicznych jeśli zostały określone w dokumentacji projektowej,
− być kompatybilne z istniejącą i projektowaną infrastrukturą,
− spełniać te same funkcje, wymagania bezpieczeństwa konstrukcji, bhp i p.poż,
− posiadać stosowne dokumenty dopuszczające do stosowania w budownictwie, atesty i aprobaty techniczne.
Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania pisemnej zgody Projektanta i Zamawiającego w przypadku zmiany materiałów występujących w projektach na inne, jednakże muszą one spełniać wszelkie wymagania i parametry techniczne określone w dokumentacji technicznej. Po stronie Wykonawcy leży udowodnienie, że proponowany materiał jest równoważny i w jego gestii leży przedstawienie wszelkich dokumentów, obliczeń, opinii, itp. potwierdzających równoważność. W przypadku dopuszczenia materiału równoważnego, wpływającego na przyjęte rozwiązania projektowe, po stronie Wykonawcy i na jego koszt jest wykonywane przygotowanie i uzgodnienie dokumentacji zamiennej z zachowaniem terminu umownego wykonania całości robót budowlanych objętych podpisaną umową.
3.4. Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania robót budowlanych, zapewniając bezpieczeństwa osób w nich przebywających. W celu zapewnienia dostaw materiałów budowlanych niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w okresie realizacji przedmiotu zamówienia uzyskał, w zależności od potrzeb, stosowne zezwolenia na ruch pojazdów ciężarowych oraz innych obsługujących budowę w ulicach dojazdowych do nieruchomości będącej przedmiotem zamówienia.
3.5. Wykonawca jest zobowiązany do dbania o bezpieczeństwo osób postronnych.
3.6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość monitorowania terenu budowy, rejestracji wizualnej, dźwiękowej i fotograficznej oraz umieszczania zarejestrowanych obrazów w Internecie.
3.7. Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej przed złożeniem oferty.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
39715210-2 - Urządzenia centralnego ogrzewania
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 255000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 262900,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 255000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Instalacyjno Serwisowe "EUROSERWIS" Jacek Wyszomirski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5661168762
7.3.4) Miejscowość: Władysławowo 66
7.3.5) Kod pocztowy: 06-406
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Instalacyjno Serwisowe "EUROSERWIS" Jacek Wyszomirski
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 255000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-09-038.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Wyjaśnienie do sekcji I - Zamawiający pkt 1.2.)
Gmina - Miasto Płock, Stary Rynek 1, 09-400 Płock, województwo mazowieckie, Regon 611016086
INNE PRZETARGI Z PŁOCKA
- Wykonanie rozbiórki garażu i ściany murowanej wraz z nawierzchnią z chodnika przy ul. 1 Maja 3/5 dla Akademii Mazowieckiej w Płocku.
- Remont pomieszczeń w budynkach wykorzystywanych na potrzeby prowadzonej działalności 2
- Usługa wdrożenia systemu nawigacji w budynkach użytkowanych przez Akademickie Liceum Ogólnokształcące przy Akademii Mazowieckiej w Płocku z uwzględnieniem potrzeb osób z autyzmem.
- Wykonanie skweru na osiedlu Zielony Jar w Płocku
- Usługa w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych.
- Remont pokrycia dachowego budynku Medycznej Szkoły Policealnej w Płocku przy Al. Marszałka Józefa Piłsudskiego 8.
więcej: przetargi w Płocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Termomodernizacja i remont budynku mieszkalnego jednorodzinnego Biecz 90.
- Budowa torów łuczniczych z budynkiem administracyjno-socjalnym przy ul. Droga Dębińska 27 w Poznaniu - etap I w formule zaprojektuj i wybuduj.
- Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Oleśnica.
- Przebudowa placu przy pomniku 15. Pułku Ułanów Poznańskich przy ul. Ludgardy w Poznaniu
- Budowa infrastruktury oświetleniowej na terenie Gminy Podegrodzie II
- Kompleksowa rewitalizacja Muszli Koncertowej z 1890 roku w Parku Zdrojowym w Szczawnie-Zdroju
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.