eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dęblin › Realizacja zadania pod nazwą "Modernizacja systemu sygnalizacji pożaru (SSP) w obiektach Muzeum Sił Powietrznych w Dęblinie - ETAP II"



Ogłoszenie z dnia 2022-07-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Realizacja zadania pod nazwą „Modernizacja systemu sygnalizacji pożaru (SSP) w obiektach Muzeum Sił Powietrznych w Dęblinie – ETAP II”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MUZEUM SIŁ POWIETRZNYCH W DĘBLINIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 060738970

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Lotników Polskich 1

1.5.2.) Miejscowość: Dęblin

1.5.3.) Kod pocztowy: 08-530

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.7.) Numer telefonu: 261 519 450

1.5.8.) Numer faksu: 261 519 450

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@muzeumsp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: muzeumsp.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Realizacja zadania pod nazwą „Modernizacja systemu sygnalizacji pożaru (SSP) w obiektach Muzeum Sił Powietrznych w Dęblinie – ETAP II”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-09d83a8b-e886-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00269152

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00204155/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-TP.3.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pod nazwą „Modernizacja systemu sygnalizacji pożaru (SSP) w obiektach Muzeum Sił Powietrznych w Dęblinie – ETAP II”.
2) Zakres robót obejmuje montaż instalacji SSP w budynku głównym muzeum, w tym w szczególności:
a) Prace budowlane, montaż konstrukcji wsporczych, tj. demontaż oraz ponowny montaż sufitów kasetonowych, ułożenie kanałów technologicznych.
b) Przebudowę istniejących rozdzielnic SSP.
c) Montaż zasileń pożarowych w budynku głównym muzeum.
d) Prace integracyjne centrali SSP.
e) Montaż instalacji SSP w budynku głównym muzeum.
f) Prace próbne po integracji systemu kontroli dostępu i SSP – próby pomontażowe elektromechanicznych elementów blokujących.
g) Przygotowanie i testowanie oprogramowania systemu – próby współpracy systemu SAP i wentylacji/klimatyzacji.
h) Demontaż i utylizacja istniejącej instalacji SSP w budynku głównym.
i) Przeprowadzenie szkolenia dla pracowników Zamawiającego z obsługi systemu.
3) Szczegółowy zakres robót zawiera dokumentacja projektowa – Załącznik nr 7 do SWZ, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót – Załącznik nr 8 do SWZ oraz przedmiar robót – Załącznik nr 9 do SWZ.
4) Zakres prac obejmuje również roboty pomocnicze i towarzyszące oraz inne prace konieczne do wykonania zamówienia nie ujęte w dokumentacji, a niezbędne do wykonania ze względu na sztukę budowlaną, zasady wiedzy technicznej i przepisy prawa, w szczególności:
a) Prowadzenie robót w sposób umożliwiający niezakłóconą pracę muzeum oraz zapewniający bezpieczeństwo osób zwiedzających muzeum, osób zatrudnionych w muzeum oraz eksponatów zgromadzonych na ekspozycji wewnętrznej i plenerowej.
b) Wszelkiego rodzaju zabezpieczenia robót, a w tym zabezpieczenia pod względem bezpieczeństwa, bhp oraz kradzieży i dewastacji.
c) Naprawy wszelkich uszkodzeń powstałych podczas wykonywania robót.
d) Gromadzenie, transportowanie, zagospodarowanie i przekazanie do utylizacji odpadów zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 699 ze zm.). Wykonawca jest wytwórcą odpadów w rozumieniu wskazanej w tym punkcie ustawy i zagospodaruje na swoją odpowiedzialność i swój koszt odpady powstałe podczas realizacji zadania.
e) Usuwanie wytworzonych odpadów z miejsc ich powstawania na bieżąco.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45212313-3 - Roboty budowlane w zakresie muzeów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

31625000-3 - Alarmy przeciwpożarowe

31625100-4 - Systemy wykrywania ognia

31625200-5 - Systemy przeciwpożarowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt. 3 ustawy Pzp. Zamawiający na sfinansowanie zamówienia zamierzał przeznaczyć kwotę 312 360,00 zł brutto. W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w wyznaczonym terminie składania ofert, tj. do dnia 30.06.2022 r., godz. 10:00 wpłynęły trzy oferty, jednak ceny wszystkich złożonych ofert, przekraczają kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający na dzień dzisiejszy nie może zwiększyć kwoty przewidzianej na realizację zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 326872,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 399750,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.