Ogłoszenie z dnia 2021-11-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00251468/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
REALIZACJA SPECJALISTYCZNYCH USŁ. DLA OSÓB POTRZEBUJĄCYCH WSPARCIA W CODZIENNYM FUNKCJ. W FORMIE REHABILITACJI REALIZOWANE W RAMACH PROJEKTU „POMOCNA DŁOŃ - KOLUSZKOWSKIE CENTRUM USŁUG OPIEKUŃCZYCH”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKO-GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W KOLUSZKACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590006215
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Brzezińska 32
1.5.2.) Miejscowość: Koluszki
1.5.3.) Kod pocztowy: 95-040
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki
1.5.7.) Numer telefonu: 44 714-58-25
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mgopskoluszki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mgopskoluszki.bip.wikom.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
REALIZACJA SPECJALISTYCZNYCH USŁ. DLA OSÓB POTRZEBUJĄCYCH WSPARCIA W CODZIENNYM FUNKCJ. W FORMIE REHABILITACJI REALIZOWANE W RAMACH PROJEKTU „POMOCNA DŁOŃ - KOLUSZKOWSKIE CENTRUM USŁUG OPIEKUŃCZYCH”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-aaa8620f-3825-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00268138
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00168063/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 REALIZ. SPECJALISTYCZNYCH USŁ. DLA OS. POTRZEB. WSPARCIA W CODZIEN. FUNKCJONOWANIU W FORMIE REHABILITACJI ORAZ WSPARCIA ZDROWIA PSYCHICZNEGO REALI. W RAMACH PROJ. „POMOCNA DŁOŃ - KOLUSZKOWSKIE CUO”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
ZAMÓWIENIE PUBLICZNE REALIZOWANE JEST W RAMACH PROJEKTU PN.:„POMOCNA DŁOŃ - KOLUSZKOWSKIE CENTRUM USŁUG OPIEKUŃCZYCH” (NR PROJEKTU:RPLD.09.02.02-10-A007/20), WSPÓŁFINANSOWANEGO W RAMACH REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO WOJEWÓDZTWA ŁÓDZKIEGO NA LATA 2014-2020.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00251468/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.4.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 168000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Specjalistyczne usługi opiekuńcze w formie rehabilitacji fizycznej i usprawniania zaburzonych funkcji organizmu w zakresie nieobjętym przepisami ustawy z 27.08.2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych zgodnie z zaleceniami lekarskimi lub specjalisty z zakresu rehabilitacji ruchowej lub fizjoterapii (usługi realizowane przez Fizjoterapeutę) jednoczasowo dla 2 osób potrzebujących wsparcia codziennym funkcjonowaniu w ich miejscu zamieszkania, w wymiarze śr. 210 h zegarowych/osobę- tj. łącznie 420 h zegarowych (średniomiesięcznie 22-24h), w okresie od 11.2021 r. do 05.2023 r..4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.5.) Wartość części: 33600,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Specjalistyczne usługi opiekuńcze w formie rehabilitacji fizycznej i usprawniania zaburzonych funkcji organizmu w zakresie nieobjętym przepisami ustawy z 27.08.2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych zgodnie z zaleceniami lekarskimi lub specjalisty z zakresu rehabilitacji ruchowej lub fizjoterapii (usługi realizowane przez Fizjoterapeutę) jednoczasowo dla 2 osób potrzebujących wsparcia codziennym funkcjonowaniu w ich miejscu zamieszkania, w wymiarze śr. 210 h zegarowych/osobę- tj. łącznie 420 h zegarowych (średniomiesięcznie 22-24h), w okresie od 11.2021 r. do 05.2023 r..4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85142100-7 - Usługi fizjoterapii
4.5.5.) Wartość części: 33600,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Specjalistyczne usługi opiekuńcze w formie rehabilitacji fizycznej i usprawniania zaburzonych funkcji organizmu w zakresie nieobjętym przepisami ustawy z 27.08.2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych zgodnie z zaleceniami lekarskimi lub specjalisty z zakresu rehabilitacji ruchowej lub fizjoterapii (usługi realizowane przez Fizjoterapeutę) jednoczasowo dla 2 osób potrzebujących wsparcia codziennym funkcjonowaniu w ich miejscu zamieszkania, w wymiarze śr. 210 h zegarowych/osobę- tj. łącznie 420 h zegarowych (średniomiesięcznie 22-24h), w okresie od 11.2021 r. do 05.2023 r..4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85142100-7 - Usługi fizjoterapii
4.5.5.) Wartość części: 33600,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Specjalistyczne usługi opiekuńcze w formie rehabilitacji fizycznej i usprawniania zaburzonych funkcji organizmu w zakresie nieobjętym przepisami ustawy z 27.08.2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych zgodnie z zaleceniami lekarskimi lub specjalisty z zakresu rehabilitacji ruchowej lub fizjoterapii (usługi realizowane przez Fizjoterapeutę) jednoczasowo dla 2 osób potrzebujących wsparcia codziennym funkcjonowaniu w ich miejscu zamieszkania, w wymiarze śr. 210 h zegarowych/osobę- tj. łącznie 420 h zegarowych (średniomiesięcznie 22-24h), w okresie od 11.2021 r. do 05.2023 r..4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85142100-7 - Usługi fizjoterapii
4.5.5.) Wartość części: 33600,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Specjalistyczne usługi opiekuńcze w formie rehabilitacji fizycznej i usprawniania zaburzonych funkcji organizmu w zakresie nieobjętym przepisami ustawy z 27.08.2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych zgodnie z zaleceniami lekarskimi lub specjalisty z zakresu rehabilitacji ruchowej lub fizjoterapii (usługi realizowane przez Fizjoterapeutę) jednoczasowo dla 2 osób potrzebujących wsparcia codziennym funkcjonowaniu w ich miejscu zamieszkania, w wymiarze śr. 210 h zegarowych/osobę- tj. łącznie 420 h zegarowych (średniomiesięcznie 22-24h), w okresie od 11.2021 r. do 05.2023 r..4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85142100-7 - Usługi fizjoterapii
4.5.5.) Wartość części: 33600,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W ramach przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego do dnia składania ofert nie wpłynęła żadna oferta.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W ramach przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego do dnia składania ofert nie wpłynęła żadna oferta.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W ramach przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego do dnia składania ofert nie wpłynęła żadna oferta.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W ramach przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego do dnia składania ofert nie wpłynęła żadna oferta.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W ramach przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego do dnia składania ofert nie wpłynęła żadna oferta.
INNE PRZETARGI Z KOLUSZEK
więcej: przetargi w Koluszkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ŚWIADCZENIE USŁUG W RAMACH PROJEKTU: "WSPIERAMY RODZINĘ" PROWADZONEGO PRZEZ POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE W OSTRÓDZIE
- "Rozwój innowacyjnych usług społecznych dla mieszkańców gminy Lidzbark Warmiński w partnerstwie z Podmiotem Ekonomii Społecznej"
- Usługa przetworzenia kału w celu transferu mikrobioty jelitowej na potrzeby CSK UM
- Wsparcie dzieci przebywających w pieczy zastępczej poprzez przeprowadzenie diagnozy w celu określenia ich trudności i zaburzeń rozwojowych w związku z realizacją projektu dofinansowanego przez UE
- Świadczenie usługi, polegającej na działaniach interwencyjnych w środowisku osób bezdomnych, przebywających w miejscach niemieszkalnych na terenie Miasta Gdańska - "Autobus SOS"
- Realizacja pakietów świadczeń zdrowotnych oraz usług z zakresu ochrony narządów ruchu dla uczestników projektu pn.: reGENERATOR (nr projektu: FESW.07.01-IZ.00-0081/24)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.