eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KoluszkiREALIZACJA SPECJALISTYCZNYCH USŁ. DLA OSÓB POTRZEBUJĄCYCH WSPARCIA W CODZIENNYM FUNKCJ. W FORMIE REHABILITACJI REALIZOWANE W RAMACH PROJEKTU "POMOCNA DŁOŃ - KOLUSZKOWSKIE CENTRUM USŁUG OPIEKUŃCZYCH"



Ogłoszenie z dnia 2021-11-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
REALIZACJA SPECJALISTYCZNYCH USŁ. DLA OSÓB POTRZEBUJĄCYCH WSPARCIA W CODZIENNYM FUNKCJ. W FORMIE REHABILITACJI REALIZOWANE W RAMACH PROJEKTU „POMOCNA DŁOŃ - KOLUSZKOWSKIE CENTRUM USŁUG OPIEKUŃCZYCH”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKO-GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W KOLUSZKACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590006215

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Brzezińska 32

1.5.2.) Miejscowość: Koluszki

1.5.3.) Kod pocztowy: 95-040

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.7.) Numer telefonu: 44 714-58-25

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mgopskoluszki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mgopskoluszki.bip.wikom.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

REALIZACJA SPECJALISTYCZNYCH USŁ. DLA OSÓB POTRZEBUJĄCYCH WSPARCIA W CODZIENNYM FUNKCJ. W FORMIE REHABILITACJI REALIZOWANE W RAMACH PROJEKTU „POMOCNA DŁOŃ - KOLUSZKOWSKIE CENTRUM USŁUG OPIEKUŃCZYCH”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-aaa8620f-3825-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00268138

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00168063/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 REALIZ. SPECJALISTYCZNYCH USŁ. DLA OS. POTRZEB. WSPARCIA W CODZIEN. FUNKCJONOWANIU W FORMIE REHABILITACJI ORAZ WSPARCIA ZDROWIA PSYCHICZNEGO REALI. W RAMACH PROJ. „POMOCNA DŁOŃ - KOLUSZKOWSKIE CUO”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

ZAMÓWIENIE PUBLICZNE REALIZOWANE JEST W RAMACH PROJEKTU PN.:„POMOCNA DŁOŃ - KOLUSZKOWSKIE CENTRUM USŁUG OPIEKUŃCZYCH” (NR PROJEKTU:RPLD.09.02.02-10-A007/20), WSPÓŁFINANSOWANEGO W RAMACH REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO WOJEWÓDZTWA ŁÓDZKIEGO NA LATA 2014-2020.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00251468/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.4.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 168000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Specjalistyczne usługi opiekuńcze w formie rehabilitacji fizycznej i usprawniania zaburzonych funkcji organizmu w zakresie nieobjętym przepisami ustawy z 27.08.2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych zgodnie z zaleceniami lekarskimi lub specjalisty z zakresu rehabilitacji ruchowej lub fizjoterapii (usługi realizowane przez Fizjoterapeutę) jednoczasowo dla 2 osób potrzebujących wsparcia codziennym funkcjonowaniu w ich miejscu zamieszkania, w wymiarze śr. 210 h zegarowych/osobę- tj. łącznie 420 h zegarowych (średniomiesięcznie 22-24h), w okresie od 11.2021 r. do 05.2023 r..

4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.5.5.) Wartość części: 33600,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Specjalistyczne usługi opiekuńcze w formie rehabilitacji fizycznej i usprawniania zaburzonych funkcji organizmu w zakresie nieobjętym przepisami ustawy z 27.08.2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych zgodnie z zaleceniami lekarskimi lub specjalisty z zakresu rehabilitacji ruchowej lub fizjoterapii (usługi realizowane przez Fizjoterapeutę) jednoczasowo dla 2 osób potrzebujących wsparcia codziennym funkcjonowaniu w ich miejscu zamieszkania, w wymiarze śr. 210 h zegarowych/osobę- tj. łącznie 420 h zegarowych (średniomiesięcznie 22-24h), w okresie od 11.2021 r. do 05.2023 r..

4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85142100-7 - Usługi fizjoterapii

4.5.5.) Wartość części: 33600,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Specjalistyczne usługi opiekuńcze w formie rehabilitacji fizycznej i usprawniania zaburzonych funkcji organizmu w zakresie nieobjętym przepisami ustawy z 27.08.2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych zgodnie z zaleceniami lekarskimi lub specjalisty z zakresu rehabilitacji ruchowej lub fizjoterapii (usługi realizowane przez Fizjoterapeutę) jednoczasowo dla 2 osób potrzebujących wsparcia codziennym funkcjonowaniu w ich miejscu zamieszkania, w wymiarze śr. 210 h zegarowych/osobę- tj. łącznie 420 h zegarowych (średniomiesięcznie 22-24h), w okresie od 11.2021 r. do 05.2023 r..

4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85142100-7 - Usługi fizjoterapii

4.5.5.) Wartość części: 33600,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Specjalistyczne usługi opiekuńcze w formie rehabilitacji fizycznej i usprawniania zaburzonych funkcji organizmu w zakresie nieobjętym przepisami ustawy z 27.08.2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych zgodnie z zaleceniami lekarskimi lub specjalisty z zakresu rehabilitacji ruchowej lub fizjoterapii (usługi realizowane przez Fizjoterapeutę) jednoczasowo dla 2 osób potrzebujących wsparcia codziennym funkcjonowaniu w ich miejscu zamieszkania, w wymiarze śr. 210 h zegarowych/osobę- tj. łącznie 420 h zegarowych (średniomiesięcznie 22-24h), w okresie od 11.2021 r. do 05.2023 r..

4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85142100-7 - Usługi fizjoterapii

4.5.5.) Wartość części: 33600,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Specjalistyczne usługi opiekuńcze w formie rehabilitacji fizycznej i usprawniania zaburzonych funkcji organizmu w zakresie nieobjętym przepisami ustawy z 27.08.2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych zgodnie z zaleceniami lekarskimi lub specjalisty z zakresu rehabilitacji ruchowej lub fizjoterapii (usługi realizowane przez Fizjoterapeutę) jednoczasowo dla 2 osób potrzebujących wsparcia codziennym funkcjonowaniu w ich miejscu zamieszkania, w wymiarze śr. 210 h zegarowych/osobę- tj. łącznie 420 h zegarowych (średniomiesięcznie 22-24h), w okresie od 11.2021 r. do 05.2023 r..

4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85142100-7 - Usługi fizjoterapii

4.5.5.) Wartość części: 33600,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W ramach przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego do dnia składania ofert nie wpłynęła żadna oferta.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W ramach przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego do dnia składania ofert nie wpłynęła żadna oferta.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W ramach przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego do dnia składania ofert nie wpłynęła żadna oferta.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W ramach przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego do dnia składania ofert nie wpłynęła żadna oferta.

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W ramach przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego do dnia składania ofert nie wpłynęła żadna oferta.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.