eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nisko › Przeprowadzenie kursów zawodowych dla uczniów Zespołu Szkół w Jeżowem im. ks. Stanisława Staszica w ramach projektu "Zawodowcy - niżański program wspierania szkół zawodowych"



Ogłoszenie z dnia 2022-07-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przeprowadzenie kursów zawodowych dla uczniów Zespołu Szkół w Jeżowem im. ks. Stanisława Staszica w ramach projektu „Zawodowcy – niżański program wspierania szkół zawodowych”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Niżański

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409198

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pl. Wolności 2

1.5.2.) Miejscowość: Nisko

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-400

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.7.) Numer telefonu: 158412057

1.5.8.) Numer faksu: 156872449

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gm@powiatnizanski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatnizanski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-85462b46-dc08-11ec-9a86-f6f4c648a056

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przeprowadzenie kursów zawodowych dla uczniów Zespołu Szkół w Jeżowem im. ks. Stanisława Staszica w ramach projektu „Zawodowcy – niżański program wspierania szkół zawodowych”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-85462b46-dc08-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00268130

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00023436/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.6 Przeprowadzenie kursów dla uczniów w ramach projektu "Zawodowcy - niżański program wspierania szkół zawodowych"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„Zawodowcy – niżański program wspierania szkół zawodowych”

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00176017/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GM.272.30.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 87562,66 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1: Kurs AUTOCAD (2 kursy)

Miejsce prowadzenia kursów: Zespół Szkół w Jeżowem im. ks. Stanisława Staszica, 37-430 Jeżowe 162a (szkoła zapewnia salę szkoleniową).
Termin realizacji kursów: do 30.06.2023 r. (szczegółowy termin kursu dla każdej grupy do uzgodnienia ze szkołą).
Czas trwania kursu: min. 23 godziny dla każdej grupy.
Liczba uczestników: 2 grupy po 9 osób (razem 18 osób - uczniów Zespołu Szkół w Jeżowem im. ks. Stanisława Staszica, technik budownictwa).
Opis kursu/wymagania:
AutoCAD Stopień I – szkolenie podstawowe
 Wprowadzenie do środowiska pracy.
 Wyświetlanie rysunku.
 Ustawienia rysunku.
 Współrzędne i podstawowe narzędzia rysunkowe.
 Tworzenie geometrii dwuwymiarowej.
 Modyfikowanie geometrii dwuwymiarowej.
 Techniki konstrukcyjne.
 Obiekty tekstowe i ich style.
 Wprowadzenie do wymiarowania.
 Kreskowanie.
 Wprowadzenie do wydruku.
Wykonawca zapewnia:
 przeprowadzenie szkolenia,
 zapewnienie uczestnikom materiałów szkoleniowych i niezbędnego sprzętu/oprogramowania,
 przeprowadzenie egzaminu,
 wydanie zaświadczeń potwierdzających ukończenie kursu,
 wydanie certyfikatów (Autodesk) potwierdzających nabycie/podniesienie kompetencji i/lub kwalifikacji.
Do realizacji kursu uprawniony jest ośrodek posiadający status ATC AUTODESK (Autoryzowane Centrum Szkoleniowe Autodesk, posiadające legalne licencje
i sprzęt) lub instytucja szkoleniowa posiadająca licencje komercyjne programu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 15665,94 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2:Kurs obsługi maszyn drogowych – walec II kl. (2 kursy)

Miejsce prowadzenia kursu: do 50 km od miejscowości Jeżowe.
Termin realizacji kursów: do 30.06.2023 r. (szczegółowy termin kursu dla każdej grupy do uzgodnienia ze szkołą).
Czas trwania kursu: min. 102 godziny zajęć teoretycznych i praktycznych dla każdej grupy.
Liczba uczestników: 2 grupy po 5 osób (razem 10 osób - uczniów Zespołu Szkół w Jeżowem im. ks. Stanisława Staszica, technik budownictwa).
Opis kursu/wymagania:
Kurs zgodny z obowiązującymi wytycznymi.
1. operator walca drogowego – wymagania.
2. użytkowanie eksploatacyjne walca.
3. dokumentacja techniczna.
4. bezpieczeństwo i higiena pracy.
5. podstawy elektrotechniki.
6. silniki spalinowe.
7. elementy hydrauliki.
8. budowa walca drogowego.
9. technologia robót.
10. zajęcia praktyczne.
Wykonawca zapewnia:
 przeprowadzenie szkolenia teoretycznego i praktycznego,
 zapewnienie sali szkoleniowej, materiałów szkoleniowych i urządzeń niezbędnych do przeprowadzenia szkolenia na czas trwania kursu,
 przeprowadzenie badań lekarskich uczestników kursu,
 ubezpieczenie NNW i OC uczestnika kursu,
 wydanie certyfikatu/zaświadczenia potwierdzającego ukończenie kursu,
 przeprowadzenie egzaminu państwowego (przygotowanie dokumentacji zgłoszeniowej, dokonanie stosownej opłaty, przeprowadzenie egzaminu),
 wydanie dokumentu potwierdzającego uzyskanie uprawnień.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 16166,70 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3:Kurs obsługi maszyn drogowych – frezarka
Miejsce prowadzenia kursu: do 50 km od miejscowości Jeżowe.
Termin realizacji kursu: do 30.06.2023 r. (szczegółowy termin kursu do uzgodnienia ze szkołą).
Czas trwania kursu: min. 134 godziny.
Liczba uczestników: 4 osoby.
Opis kursu/wymagania:
Kurs zgodny z obowiązującymi wytycznymi.
 Bezpieczeństwo i higiena pracy.
 Użytkowanie i obsługa maszyn roboczych.
 Frezarki do nawierzchni dróg-samojezdne - dokumentacja techniczna, budowa, użytkowanie i obsługa, technologia, zajęcia praktyczne.
Kurs umożliwia zdobycie kompetencji w zakresie:
 Posługiwania się dokumentacją techniczną frezarek do nawierzchni dróg.
 Znajomości budowy i zasad pracy frezarek do nawierzchni dróg różnych rodzajów
i typów.
 Umiejętności realizacji technologii robót frezarek do nawierzchni dróg.
 Kontrolowania jakości wykonywanych prac.
Wykonawca zapewnia:
 przeprowadzenie szkolenia teoretycznego i praktycznego,
 zapewnienie sali szkoleniowej, materiałów szkoleniowych i urządzeń niezbędnych do przeprowadzenia szkolenia na czas trwania kursu,
 przeprowadzenie badań lekarskich uczestników kursów,
 ubezpieczenie NNW i OC uczestnika kursu,
 wydanie certyfikatu/zaświadczenia potwierdzającego ukończenie kursu,
 przeprowadzenie egzaminu państwowego (przygotowanie dokumentacji zgłoszeniowej, dokonanie stosownej opłaty, przeprowadzenie egzaminu),
wydanie dokumentu potwierdzającego uzyskanie uprawnień.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 8266,68 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4:Kurs obsługi maszyn drogowych – maszyna do rozkładania mieszanek bitumicznych
Miejsce prowadzenia kursu: do 50 km od miejscowości Jeżowe.
Termin realizacji kursu: do 30.06.2023 r. (szczegółowy termin kursu do uzgodnienia ze szkołą).
Czas trwania kursu: min.134 godziny.
Liczba uczestników: 4 osoby.
Opis kursu/wymagania:
Kurs zgodny z obowiązującymi wytycznymi.
 organizacja stanowiska pracy,
 przygotowanie maszyny do pracy w różnych warunkach oraz z różnymi osprzętami
i narzędziami roboczymi,
 wykonywanie prac maszyną samodzielnie oraz we współpracy z innymi maszynami
i środkami transportu,
 wykonywanie obsługi technicznej oraz proste regulacje i naprawy,
 sporządzanie dokumentacji eksploatacyjnej.
Wykonawca zapewnia:
 przeprowadzenie szkolenia teoretycznego i praktycznego,
 zapewnienie sali szkoleniowej, materiałów szkoleniowych i urządzeń niezbędnych do przeprowadzenia szkolenia na czas trwania kursu,
 przeprowadzenie badań lekarskich uczestników kursów,
 ubezpieczenie NNW i OC uczestnika kursu,
 wydanie certyfikatu/zaświadczenia potwierdzającego ukończenie kursu,
 przeprowadzenie egzaminu państwowego (przygotowanie dokumentacji zgłoszeniowej, dokonanie stosownej opłaty, przeprowadzenie egzaminu),
wydanie dokumentu potwierdzającego uzyskanie uprawnień.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 7133,32 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 5:Kurs kosmetyczny (2 kursy)
Miejsce prowadzenia kursów: Zespół Szkół w Jeżowem im. ks. Stanisława Staszica, 37-430 Jeżowe 162a (szkoła zapewnia salę szkoleniową).
Termin realizacji kursów: do 30.06.2023 r. (szczegółowy termin kursu dla każdej grupy do uzgodnienia ze szkołą).
Czas trwania kursu: min. 68 godzin dla każdej grupy.
Liczba uczestników: 2 grupy po 5 osób (razem 10 osób - uczniów Zespołu Szkół w Jeżowem im. ks. Stanisława Staszica, technik usług fryzjerskich).
Opis kursu/wymagania:
Kurs kosmetyczny i stylizacja paznokci:
 BHP, zasady i organizacja pracy w gabinecie kosmetycznym,
 sterylizacja i dezynfekcja,
 preparaty używane do pielęgnacji dłoni i paznokci,
 wyposażenie stanowiska pracy,
 wykonywanie zabiegów pielęgnacyjnych dłoni,
 budowa dłoni i paznokci,
 choroby paznokci i przeciwwskazania do wykonywania zabiegów,
 wykonywanie zabiegów przedłużania paznokci metodą żelową na tipsie i formie,
 kosmetyki i narzędzia wykorzystywane w stylizacji paznokci,
 zdobienie paznokci,
 omówienie problemów jakie mogą pojawić się podczas stylizacji paznokci.
Wykonawca zapewnia:
 przeprowadzenie szkolenia teoretycznego i praktycznego,
 zapewnienie uczestnikom materiałów szkoleniowych i urządzeń niezbędnych do przeprowadzenia kursu na czas trwania kursu (m.in. kosmetyki, aparaty, urządzenia
i narzędzia kosmetyczne, materiały bhp),
 przeprowadzenie egzaminu,
 wydanie zaświadczeń potwierdzających ukończenie kursu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 10390,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 6:Kurs wizażu (2 kursy)
Miejsce prowadzenia kursów: Zespół Szkół w Jeżowem im. ks. Stanisława Staszica, 37-430 Jeżowe 162a (szkoła zapewnia salę szkoleniową).
Termin realizacji kursów: do 30.06.2023 r. (szczegółowy termin kursu dla każdej grupy do uzgodnienia ze szkołą).
Czas trwania kursu: min. 50 godzin dla każdej grupy.
Liczba uczestników: 2 grupy po 3 osoby (razem 6 osób - uczniów Zespołu Szkół w Jeżowem im. ks. Stanisława Staszica, technik usług fryzjerskich).
Opis kursu/wymagania:
 BHP, zasady i organizacja pracy w gabinecie kosmetycznym,
 sterylizacja i dezynfekcja,
 podstawy kosmetologii, kosmetyki kolorowe oraz ich zastosowanie,
 narzędzia i techniki aplikacji kosmetyków,
 budowa oka,
 kształty twarzy oraz ich charakterystyka,
 analiza najczęstszych problemów: opadająca powieka, korekcja kształtu ust i brwi, problemy z cerą itp.,
 określenie typów urody,
 makijaż dzienny/biznesowy wraz z omówieniem poszczególnych etapów makijaż,
 ćwiczenia praktyczne w parach,
 makijaż francuski,
 teoria łączenia kolorów,
 makijaż rozświetlający,
 aplikacja eyelinera,
 kształt ust,
 makijaż ust - aplikacja pomadki i konturówki w odcieniach czerwieni - dostosowanie koloru do urody,
 makijaż wieczorowy.
Wykonawca zapewnia:
 przeprowadzenie szkolenia teoretycznego i praktycznego,
 zapewnienie uczestnikom materiałów szkoleniowych i urządzeń niezbędnych do przeprowadzenia kursu na czas trwania kursu (m.in. kosmetyki, aparaty, urządzenia
i narzędzia kosmetyczne, materiały bhp),
 przeprowadzenie egzaminu,
 wydanie zaświadczeń potwierdzających ukończenie kursu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 18580,02 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 7:Szkolenie produktowe z zastosowania tynków cementowo-wapiennych (2 szkolenia)

Miejsce prowadzenia szkoleń: Zespół Szkół w Jeżowem im. ks. Stanisława Staszica, 37-430 Jeżowe 162a (szkoła zapewnia salę szkoleniową).
Termin realizacji szkolenia: do 30.06.2023 r. (szczegółowy termin szkolenia dla każdej grupy do uzgodnienia ze szkołą).
Czas trwania szkolenia: min. 8 godzin na jedno szkolenie.
Liczba uczestników: 15 osób na jedno szkolenie (uczniowie Zespołu Szkół w Jeżowem im. ks. Stanisława Staszica, technik budownictwa)
Opis szkolenia/wymagania:
 Tynki cementowo – wapienne jako uniwersalny materiał budowlany
 Właściwy wybór produktu w zależności od jego cech i potrzeb inwestora
 Metody sprawdzania podłoża
 Właściwy dobór środka gruntującego
 Podstawy technologii wykonywania tynków cementowo – wapiennych
 Znaczenie prawidłowego zastosowania siatki
 Późniejsza eksploatacja pomieszczeń wytynkowanych tynkiem cementowo – wapiennym (proces pielęgnacji tynku)
 Kalkulacje cenowe (wyliczenie potrzebnych materiałów)
Wykonawca zapewnia:
 przeprowadzenie szkolenia teoretycznego i praktycznego,
 zapewnienie uczestnikom materiałów szkoleniowych i urządzeń niezbędnych do przeprowadzenia kursu na czas trwania kursu,
 wydanie zaświadczeń potwierdzających ukończenie szkolenia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 8000,00 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 8: Szkolenie produktowe z zastosowania profesjonalnych kosmetyków fryzjerskich (2 szkolenia)
Miejsce prowadzenia szkoleń: Zespół Szkół w Jeżowem im. ks. Stanisława Staszica, 37-430 Jeżowe 162a (szkoła zapewnia salę szkoleniową).
Termin realizacji szkolenia: do 30.06.2023 r. (szczegółowy termin szkolenia dla każdej grupy do uzgodnienia ze szkołą).
Czas trwania szkolenia: min. 8 godzin na każde szkolenie.
Liczba uczestników: 5 osób na jedno szkolenie (uczniowie Zespołu Szkół w Jeżowem im. ks. Stanisława Staszica, technik usług fryzjerskich).
Opis szkolenia/wymagania:
Szkolenie produktowe z zastosowania profesjonalnych kosmetyków fryzjerskich.
Wykonawca zapewnia:
 przeprowadzenie szkolenia,
 zapewnienie uczestnikom materiałów szkoleniowych i urządzeń niezbędnych do przeprowadzenia kursu na czas trwania kursu,
 wydanie zaświadczeń potwierdzających ukończenie szkolenia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 3360,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8660 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14060 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 87660 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kompugraf Salon Grafiki Komputerowej s.c. Krzysztof Orlof, Małgorzata Orlof

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 350519219

7.3.3) Ulica: Kraszewskiego 36

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-110

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8660,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-06-30

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Nie złożono żadnej oferty

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Nie złożono żadnej oferty.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Nie złożono żadnej oferty.

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10200 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 28720 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10200 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ART COLOR MODELS Jolanta Kucharzyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690308290

7.3.3) Ulica: al. Tadeusza Rejtana 67 4.8

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 35-326

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10200 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-06-30

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15600 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15600 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ART COLOR MODELS Jolanta Kucharzyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690308290

7.3.3) Ulica: al. Tadeusza Rejtana 67 4.8

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 35-326

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15600 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-06-21

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Kształcenia Radiis M. Pierzgalska, M. Kądziołka S.C.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 361498820

7.3.3) Ulica: Zwycięstwa, 14/69

7.3.4) Miejscowość: Gliwice

7.3.5) Kod pocztowy: 44-100

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-06-30

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3100 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3100 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ART COLOR MODELS Jolanta Kucharzyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690308290

7.3.3) Ulica: al. Tadeusza Rejtana 67 4.8

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 35-326

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3100 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-06-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.