Ogłoszenie z dnia 2024-04-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00528889/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-04
- 2023/BZP 00540572/01 - Modyfikacja z dnia 2023-12-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa gazu ziemnego i usługi dystrybucji dla trzech obiektów Powiatu Grodziskiego”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT GRODZISKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269108
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Daleka 11a
1.5.2.) Miejscowość: Grodzisk Mazowiecki
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-825
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@powiat-grodziski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.powiat-grodziski.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://powiat-grodziski.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa gazu ziemnego i usługi dystrybucji dla trzech obiektów Powiatu Grodziskiego”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f304e590-9028-11ee-9fb5-3edbb70f45bd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00267860
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00013556/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 „Dostawa gazu ziemnego i usługi dystrybucji dla trzech obiektów Powiatu Grodziskiego”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00528889
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.1.23.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 221320,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa obejmująca sprzedaż gazu ziemnego i usług dystrybucji do trzech kotłowni gazowych zlokalizowanych w budynkach będących własnością Powiatu Grodziskiego.Obecnie umowa kompleksowa dostarczania paliwa gazowego dla obiektów wyżej wymienionych jest PGNiG Obrót Detaliczny Sp. z o.o., ul. Jana Kazimierza 3, 01-248 Warszawa.
Zgodnie z art. 31b. ust. 2 pkt 2 Ustawy o podatku akcyzowym Zamawiający podlega zwolnieniu od podatku akcyzowego, w związku z czym do ceny jednostkowej paliwa gazowego nie powinna być doliczona stawka podatku akcyzowego.
Zamawiający wyraża zgodę, aby ceny jednostkowe były wyrażone maksymalnie do pięciu miejsc po przecinku, ponieważ ceny paliwa gazowego na Giełdzie Towarowej Energii podawane są w zł za MWh co w przeliczeniu na KWh daje cenę z dokładnością do pięciu miejsc po przecinku.
Pierwsza część obejmuje obiekty przy:
• ul. Daleka 11a w Grodzisku Mazowieckim,
• ul. Piasta 30 w Milanówku.
W budynku Daleka 11a zamontowany jest w piwnicy kocioł gazowy typu VIESSMANN WERKE GmbH o mocy 170,0 kW tylko do centralnego ogrzewania. W budynku Piasta 30 są dwa kotły wiszące kondensacyjne każdy o mocy 45,0 kW do ogrzewania i ciepłej wody użytkowej. Zamawiający wyraża zgodę na rozliczenie poszczególnych punktów poboru, zgodnie z harmonogramem odczytowym OSD, tj.: W-4 - odczyt co 1 miesiąc, W-5 - odczyt co 1 miesiąc. Zamawiający wyraża zgodę na otrzymywanie faktur wstępnych w grupie taryfowej W-5 na podstawie prognozowanego zużycia paliwa gazowego oraz fakturę rozliczeniową za pobrane paliwo gazowe wystawioną na koniec okresu rozliczeniowego, której kwota zostanie pomniejszona o kwotę wynikającą z faktur wstępnych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09123000-7 - Gaz ziemny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
65210000-8 - Przesył gazu
4.5.5.) Wartość części: 180070,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa obejmująca sprzedaż gazu ziemnego i usług dystrybucji.Obecnie jest podpisana umowa kompleksowa dostarczania paliwa gazowego z firmą PGNiG Obrót Detaliczny Sp. z o.o., ul. Jana Kazimierza 3, 01-248 Warszawa.
Zgodnie z art. 31b. ust. 2 pkt 2 Ustawy o podatku akcyzowym Zamawiający podlega zwolnieniu od podatku akcyzowego, w związku z czym do ceny jednostkowej paliwa gazowego nie powinna być doliczona stawka podatku akcyzowego.
Zamawiający wyraża zgodę, aby ceny jednostkowe były wyrażone maksymalnie do pięciu miejsc po przecinku, ponieważ ceny paliwa gazowego na Giełdzie Towarowej Energii podawane są w zł za MWh co w przeliczeniu na KWh daje cenę z dokładnością do pięciu miejsc po przecinku.
Druga część obejmuje obiekt :
• ul. Kościuszki 30 w Grodzisku Mazowieckim
W budynku Kościuszki 30 w piwnicy piec VITOGAZ 100 o mocy 35,0 kW tylko do ogrzewania. Zamawiający wyraża zgodę na rozliczenie wyżej wymienionego punktu poboru, zgodnie z harmonogramem odczytowym OSD, tj.:W-3.6 – rozliczenie co 2 miesiące
4.5.3.) Główny kod CPV: 09123000-7 - Gaz ziemny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
65210000-8 - Przesył gazu
4.5.5.) Wartość części: 41250,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 79322,16 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 79322,16 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 79322,16 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PGNiG Obrót Detaliczny sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 52727060 82
7.3.3) Ulica: Jana Kazimierza 3,
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-248
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PGNIG OBRÓT DETALICZNY SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PGNIG OBRÓT DETALICZNY SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 79322,16 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-01 do 2024-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12731,73 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12731,73 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12731,73 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PGNiG Obrót Detaliczny sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272706082
7.3.3) Ulica: Jana Kazimierza 3,
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-248
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PGNIG OBRÓT DETALICZNY SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PGNIG OBRÓT DETALICZNY SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12731,73 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-01 do 2024-12-31INNE PRZETARGI Z GRODZISKA MAZOWIECKIEGO
- Remont zabytkowego budynku Dworku Skarbków
- "Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla jedn. ewid. gm. Grodzisk Maz. w powiecie grodziskim"- część I - obejmująca obręby Adamów, Chlebnia, Chrzanów Duży, Chrzanów Mały,Izdebno Kościelne...
- Zakup sprzętu komputerowego, serwerowego wraz z oprogramowaniem i akcesoriami dla potrzeb Starostwa Powiatu Grodziskiego"
- "Roboty budowlane na terenie Przedszkola nr 7 przy ul. Kopernika 15 w Grodzisku Mazowieckim"
- Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla zadania pn.: "Rozbudowa drogi powiatowej nr 1504W w Opypach, gmina Grodzisk Mazowiecki"
- Modernizacja instalacji wod.-kan. i c.o. w budynku Szkoły Podstawowej nr 5 w Grodzisku Mazowieckim wraz z towarzyszącymi robotami ogólnobudowlanymi
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zaopatrzenie obiektów Pomorskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w paliwo gazowe na rok 2026
- ZAOPATRZENIE OBIEKTÓW GMINY SZAMOCIN I JEJ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH W PALIWO GAZOWE NA ROK 2026
- "Kompleksowa dostawa gazu ziemnego do obiektów Rejonowego Przedsiębiorstwa Zieleni i Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Kielcach"
- Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego (grupa E) obejmująca sprzedaż i świadczenie usług dystrybucji na potrzeby Sądu Okręgowego w Nowym Sączu
- ZAOPATRZENI E OBIEKTÓW GMINY KOLONONOWSKIE I JEJ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH W PALIWO GAZOWE NA ROK 2026
- Dostawa gazu ziemnego na potrzeby Gminy Kamienica Polska
więcej: Gaz ziemny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.