Ogłoszenie z dnia 2025-10-16
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa zbiorników do transportu i dystrybucji wody pitnej o poj. 3000l na ramie do załadunku podnośnikiem widłowym lub HDS z modułem dezynfekcji.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GRODZISK MAZOWIECKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269137
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. T. Kościuszki 12A
1.5.2.) Miejscowość: Grodzisk Mazowiecki
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-825
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.7.) Numer telefonu: (22) 755 55 34 wew. 250
1.5.8.) Numer faksu: (22) 755 23 76
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@grodzisk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.grodzisk.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa zbiorników do transportu i dystrybucji wody pitnej o poj. 3000l na ramie do załadunku podnośnikiem widłowym lub HDS z modułem dezynfekcji.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8b292d08-1e36-4896-bc67-0250743cf9f0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00480179
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00041112/25/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.13 Dostawa zbiorników do transportu i dystrybucji wody pitnej o poj. 3000l na ramie do załadunku podnośnikiem widłowym lub HDS z modułem dezynfekcji
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11957333.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1195733
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne
dot. korespondencji elektronicznej zawiera rozdział XIII i XIV SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 10. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia 2016/679, zamawiający informuje, że:
1) administratorem danych osobowych osób fizycznych jest Burmistrz Grodziska Mazowieckiego
2) Zamawiający wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się skontaktować pocztą elektroniczną na adres: email: abi@grodzisk.pl, tel.: 22 755 55 34,
3) dane osobowe osób fizycznych przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c rozporządzenia 2016/679 w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego - Oznaczenie sprawy: ZP.271.77.2025,
4) w odniesieniu do danych osobowych osób fizycznych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 rozporządzenia 2016/679;
5) osoba fizyczna posiada:
a) na podstawie art. 15 rozporządzenia 2016/679 prawo dostępu do danych osobowych jej dotyczących;
b) na podstawie art. 16 rozporządzenia 2016/679 prawo do sprostowania swoich danych osobowych;
c) na podstawie art. 18 rozporządzenia 2016/679 prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporządzenia 2016/679;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy osoba fizyczna uzna, że przetwarzanie danych osobowych jej dotyczących narusza przepisy rozporządzenia 2016/679;
6) osobie fizycznej nie przysługuje:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e rozporządzenia 2016/679 prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 rozporządzenia 2016/679;
c) na podstawie art. 21 rozporządzenia 2016/679 prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych osób fizycznych jest art. 6 ust. 1 lit. c rozporządzenia 2016/679.
11. Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.77.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup 2 szt. zbiorników do transportu i dystrybucji wody pitnej o poj. 3000l na ramie do załadunku podnośnikiem widłowym lub HDS.
Parametry techniczne:
• Pojemność [l] 3000l
• Przekrój kołowy / eliptyczny
• Ilość komór 1 z przegrodą (falochronem)
• Materiał stal nierdzewna 0H18N9 (AISI 304) (DIN 1.4301)
• Wykończenie powierzchni zewnętrznej - mazerowana
• Rama pomocnicza oraz konstrukcja nośna (wręgi) – ocynkowane
Wyposażenie zbiornika:
• właz górny ø500 z AISI 304 z pokrywą i odpowietrznikiem, zamykany na kłódkę (uszczelka włazu płaska, z gumy silikonowej, wkładana do pokrywy włazu - zapobiega to przed spadaniem uszczelki z komina włazu przy zamykaniu pokrywy),
• elektropolerowany kolektor do napełniania i spuszczania wody z cysterny, umieszczony w zamykanej skrzynce ze stali nierdzewnej AISI 304, wyposażony w:
• 3 kurki czerpalne (3/4 cala),
• zawór DN 50 zakończony końcówką strażacką STORZ do napełniania oddolnego cysterny,
• zbiornik zamontowany na ramie ocynkowanej, przystosowanej do załadunku podnośnikiem widłowym lub za pomocą HDS,
• napis po bokach zbiorników: WODA PITNA, zdatna do picia po przegotowaniu
• izolacja zbiorników pianką poliuretanową 60mm,
• Zbiorniki wyposażone w moduł do dezynfekcji – zabudowa samochodowa
Moduł dezynfekcji
• dezynfekcja wody pobieranej z zbiornika, przy wykorzystaniu promieniowania UV z dawką nie mniejszą niż 400 J/m2, lampa wyposażona w licznik dni pracy, załączenie się lampy powinno następować automatycznie, bezpośrednio po włączeniu modułu oraz w wyniku sygnału przesłanego z czujnika ruchu,
• lampa UV z możliwością wymiany promiennika,
• instalacja wodna urządzenia, doprowadzająca i odprowadzająca wodę z modułu, powinna być wykonana ze stali nierdzewnej nie gorszej niż AISI 304.
• instalacja powinna być wyposażona w odpowiednią armaturę odcinającą z zachowaniem odpowiednich spadków umożliwiających spuszczenie wody z instalacji w przypadku dłuższego nieużytkowania modułu lub w przypadku konserwacji lampy UV,
• moduł musi posiadać własne źródło zasilania w postaci dwóch akumulatorów żelowych, każdy po 12 V, połączonych ze sobą szeregowo, o łącznej pojemności nie mniejszej niż 80 Ah,
• zewnętrzne gniazdo służące do ładowania akumulatorów prądem nie mniejszym niż 10 A oraz specjalny wyłącznik główny umożliwiający odłączenie instalacji elektrycznej podczas ładowania akumulatorów,
• akumulatory jak i gniazdo ładowania muszą być wyposażone w bezpieczniki,
• zastosowanie bezpiecznika głównego i bezpiecznika pomocniczego, których rolą jest zabezpieczenie całej instalacji elektrycznej,
• cała instalacja musi być wyposażona w przetwornik napięcia 24 V – 230 V,
• wymienione elementy powinny znajdować się w szafie modułu, wykonanej ze stali nierdzewnej nie gorszej niż AISI 304, od środka szafa modułu powinna być wyłożona płytami izolacyjnymi,
• szafa musi być zamykana pokrywą wyposażoną w zamek,
DOKUMENTY
• atest higieniczny PZH, potwierdzający że zbiorniki są dopuszczone do transportu i dystrybucji wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi w sytuacjach awaryjnych,
• świadectwo jakości zdrowotnej PZH dopuszczające zbiornik do transportu wody pitnej,
• certyfikat ISO
• instrukcja obsługi i karta gwarancyjna cysterny,
• moduł dezynfekcyjny zawierający wszystkie wymienione elementy powinien posiadać atest PZH, zezwalający na dezynfekcję wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi, przewożonej przy użyciu zbiorników do transportu wody pitnej,
• dostarczenie deklaracji zgodności WE oraz instrukcji obsługi modułu w języku polskim
4.2.6.) Główny kod CPV: 44611500-1 - Zbiorniki na wodę
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-19
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena (C) – waga kryterium 60%;
2) Okres udzielonej gwarancji (G) - waga kryterium 40%.
1) Cena (C) – waga 60%
Kryterium „Cena” będzie rozpatrywana na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę w Formularzu oferty.
Zamawiający ofercie o najniższej cenie spośród ofert ocenianych przyzna 60 punktów a każdej następnej zostanie przyporządkowana liczba punktów proporcjonalnie mniejsza, według wzoru:
cena najniższa brutto*
C = ------------------------------------------------ x 100 pkt x 60%
cena oferty ocenianej brutto
* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
2) Okres udzielonej gwarancji (G)
W przypadku kryterium „Okres udzielonej gwarancji” (G), oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku ilość punktów wynikającą z działania:
Pi (G) = Gi/Gmax x Max (G)
gdzie:
Pi (G) ilość punktów jakie otrzyma oferta ”i” za kryterium „Okres udzielonej gwarancji”
Gi Okres udzielonej gwarancji w ofercie ”i”;
Gmax Najdłuższy okres udzielonej gwarancji /w miesiącach/ spośród wszystkich ważnych i nie odrzuconych ofert;
Max (G) maksymalna ilość punktów jakie może otrzymać oferta za kryterium ”okres udzielonej gwarancji”.
UWAGA !
1) Najkrótszy okres udzielonej gwarancji - 36 m-cy
2) Najdłuższy oceniany okres udzielonej gwarancji - 60 m-cy
/w przypadku, gdy Wykonawca udzieli gwarancji dłuższej niż 60 m-cy, Zamawiający przyjmie do oceny oferty okres gwarancji wynoszący 60 m-cy z zastrzeżeniem, że do umowy wpisany zostanie okres gwarancji wskazany przez wykonawcę w ofercie/.
Liczba punktów określona zostanie na podstawie wzoru: C+G
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku udziału w postępowaniu w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku udziału w postępowaniu w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku udziału w postępowaniu w powyższym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
a) dotyczącej Wykonawcy:
Zamawiający uzna, że w/w warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizował: co najmniej jedno zadanie polegające na dostawie zbiornika do transportu wody pitnej o pojemności min. 3.000 l.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) oświadczenie wykonawcy,
w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 p.z.p., o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007
r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę
częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy
kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - załącznik 3
do SWZ
nr 4 do SWZ;
2) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w
zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy
wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium
Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty określone w rozdziale X ust. 8 SWZ. Wykonawca, w przypadku polegania na
zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby przedkłada także podmiotowe środki dowodowe, które służą
potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia podmiotów udostępniających zasoby o których mowa w Rozdziale X ust. 6 pkt 2 SWZ
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy; wzór wykazu stanowi Załącznik nr 3 do SWZ;
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
atest higieniczny PZH, potwierdzający że zbiornik jest dopuszczona do transportu i dystrybucji wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi w sytuacjach awaryjnych,b) świadectwo jakości zdrowotnej PZH dopuszczające zbiornik do transportu wody pitnej,
c) moduł dezynfekcyjny zawierający wszystkie wymienione elementy powinien posiadać atest PZH, zezwalający na dezynfekcję wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi, przewożonej przy użyciu zbiorników do transportu wody pitnej,
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
atest higieniczny PZH, potwierdzający że zbiornik jest dopuszczona do transportu i dystrybucji wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi w sytuacjach awaryjnych,b) świadectwo jakości zdrowotnej PZH dopuszczające zbiornik do transportu wody pitnej,
c) moduł dezynfekcyjny zawierający wszystkie wymienione elementy powinien posiadać atest PZH, zezwalający na dezynfekcję wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi, przewożonej przy użyciu zbiorników do transportu wody pitnej,
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Ofertę składa się na Formularzu Ofertowym – zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SWZ. Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć:1) oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ;
2) zobowiązanie innego podmiotu, o którym mowa w Rozdziale XI ust. 3 SWZ (jeżeli dotyczy); wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SWZ.
3) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy.
4) Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy chyba, że umocowanie do reprezentacji wynika z dokumentów, o których mowa w ust. 4 poniżej.
3.1 Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą następujących przedmiotowych środków dowodowych:
3.2. W celu potwierdzenia zgodności oferowanych dostaw z wymaganiami, cechami lub kryteriami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia:
Wykonawca, który składa ofertę zobowiązany jest złożyć:
a) atest higieniczny PZH, potwierdzający że zbiornik jest dopuszczona do transportu i dystrybucji wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi w sytuacjach awaryjnych,
b) świadectwo jakości zdrowotnej PZH dopuszczające zbiornik do transportu wody pitnej,
c) moduł dezynfekcyjny zawierający wszystkie wymienione elementy powinien posiadać atest PZH, zezwalający na dezynfekcję wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi, przewożonej przy użyciu zbiorników do transportu wody pitnej,
3.3.Wykonawca składa przedmiotowe środki dowodowe wraz z ofertą.
3.4.Zamawiający nie dopuszcza zmiany treści złożonych przedmiotowych środków dowodowych. Zmiana przez Wykonawcę treści złożonych przedmiotowych środków dowodowych będzie skutkować odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy.
3.5.Jeżeli Wykonawca nie złożył któregokolwiek przedmiotowego środka dowodowego, o którym mowa powyżej lub złożony przedmiotowy środek dowodowy, o którym mowa powyżej jest niekompletny, Zamawiający wezwie do jego złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie, o ile pomimo złożenia przedmiotowego środka dowodowego oferta nie podlega odrzuceniu albo nie zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.
3.6. Zamawiający będzie zobowiązany w przedmiocie tego uzupełnienia wyłącznie do zażądania od Wykonawcy:
1. złożenia przedmiotowego środka dowodowego, który nie został złożony wraz z ofertą lub
2. uzupełnienia części złożonego przedmiotowego środka dowodowego wraz z ofertą o brakującą (niezłożoną) część.
4. Oferta powinna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze lub innym dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy albo przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, zamawiający żąda od wykonawcy odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru chyba że Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych a Wykonawca w Formularzu oferty wskaże dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów w odniesieniu do Wykonawcy jak również w odniesieniu do podmiotów udostępniających zasoby.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiająpełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają oświadczenie, z którego wynika, które usługi
wykonają poszczególni wykonawcy (załącznik nr 7 do SWZ).
3. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców
wspólnie ubiegających się o zamówienie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Szczegółowy zakres zmian zawiera załącznik nr 5 do SWZ7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-10-24 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć poprzez Platformę https://platformazakupowa.pl/transakcja/1195733
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-10-24 12:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-11-22
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
UWAGA: Przedmiotowe zamówienie jest dofinansowane z Wojewódzkiego Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej,dostawę należy wykonać w terminie jak wyżej, aby możliwe było rozliczenie dotacji w terminie wymaganym przez instytucję
dofinansowującą. W przypadku gdy instytucja dofinansowująca przedłuży termin rozliczenia dotacji w ramach Programu, to
Zamawiający przedłuży Wykonawcy termin realizacji przedmiotu umowy.
INNE PRZETARGI Z GRODZISKA MAZOWIECKIEGO
- "Zakup usług ubezpieczenia dla Powiatu Grodziskiego i powiatowych jednostek organizacyjnych na okres od 23.12.2025 r. do 22.12.2026 r."
- Dostawa zbiorników do transportu i dystrybucji wody pitnej o poj. 3000l na ramie do załadunku podnośnikiem widłowym lub HDS z modułem dezynfekcji.
- "Wynajem i dostarczenie dekoracji świątecznych dla Gminy Grodzisk Mazowiecki"
- Świadczenie usługi ochrony obiektów Sądu Rejonowego w Grodzisku Mazowieckim oraz osób i mienia w nich się znajdujących
- Budowa budynku gospodarczego, budowa obiektów małej architektury w miejscu publicznym wraz z utwardzeniem terenu
- "Dostawa kruszywa kamiennego o frakcji 4-31,5mm do utwardzania dróg gminnych w Grodzisku Mazowieckim"
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa sprzętu i wyposażenia w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej w 2025 roku na terenie Gminy Poświętne
- Zakup i dostawa agregatów prądotwórczych, mobilnych zbiorników wody oraz mobilnej stacji uzdatniania wody w ramach programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
- Zakup i dostawa sprzętu w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej
- Dostawa zbiorników do transportu i dystrybucji wody pitnej o poj. 3000l na ramie do załadunku podnośnikiem widłowym lub HDS z modułem dezynfekcji.
- Zakup i dostawa ciągnika rolniczego wraz z beczkowozem na wodę pitną w ramach zadania pn.: Doposażenie Gminy Lipinki w sprzęt na potrzeby realizacji zadań z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej
- Realizacja Programu OLiOC w 2025 roku na terenie Gminy Żytno w zakresie zadań własnych.
więcej: Zbiorniki na wodę »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.