eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BytomRelaks pod chmurą - rozbudowa basenu odkrytego z atrakcjami



Ogłoszenie z dnia 2025-06-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Relaks pod chmurą – rozbudowa basenu odkrytego z atrakcjami

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Bytom Ośrodek Sportu i Rekreacji

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000150550

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Parkowa 1

1.5.2.) Miejscowość: Bytom

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-902

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.5.7.) Numer telefonu: 32 281 27 70

1.5.8.) Numer faksu: 32 720 65 75

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@osir.bytom.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://osir.bytom.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-097b8d75-8d65-468f-90c6-1f62b466a63f

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Relaks pod chmurą – rozbudowa basenu odkrytego z atrakcjami

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-097b8d75-8d65-468f-90c6-1f62b466a63f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00267346

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00023565/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Relaks pod chmurą – rozbudowa basenu odkrytego z atrakcjami

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00024497

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: P.271.1.01.2025.TP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy robót związanych z realizacją zadania pn. „Relaks pod chmurą – rozbudowa basenu odkrytego z atrakcjami” zgodnie z przygotowanym przez Zamawiającego zakresem przedmiotu zamówienia w formie Programu Funkcjonalno-Użytkowego, stanowiącym integralną część niniejszej SWZ.
2. Zakres prac obejmować będzie między innymi:
1) Wykonanie dokumentacji
- opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru zaprojektowanych robót;
- opracowanie przedmiaru robót;
- opracowanie kosztorysu;
- uzyskanie pozwolenia od Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Katowicach na wykonanie prac;
- wykonanie projektu;
- dokonanie skutecznego zgłoszenia robót lub uzyskanie pozwolenia na budowę , jeśli jest wymagane;
2) Roboty budowlane
a. wykonanie 2 boisk do siatkówki plażowej (o wym. 8 m x 16 m wraz ze strefą wolną 14 m x 22 m – dla jednego boiska)
- roboty ziemne i utylizacja;
 wykonanie podbudowy;
 ustabilizowanie podłoża pospółką;
 rozłożenie geowłókniny na powierzchni boiska;
 rozłożenie warstwy piasku o grubości 30 cm;
 montaż słupków i siatki na boisku oraz linii boiskowych i krzesełek sędziowskich;
 wykonanie obrzeży chroniących przed rozsypywaniem piasku.
b. wykonanie siłowni plenerowej:
 niwelacja terenu o wymiarach 32,0 m x 8,0 m;
 roboty ziemne;
 montaż mat przerostowych dla urządzeń i dla chodnika;
 rozłożenie warstwy ziemi i posianie trawy;
 zakup i montaż 8 urządzeń do siłowni plenerowej następującego typu: wyciąg górny, krzesło do wyciskania, biegacz, orbitek, rower, wioślarz, twister;
 zakup i montaż 4 ławek parkowych.
c. zakup składanych 3 trybun 12 miejscowych na kółkach;
d. zakup i montaż przykrycia basenowego o wymiarach 35 m x 21 m;
e. wykonanie instalacji elektrycznej o długości 150 m i zamontowanie oświetlenia parkowego w ilości 4 lamp , zamontowanie 4 lamp na słupach do oświetlenia basenu sportowego, zamontowanie 6 lamp do oświetlenia zewnętrznego;
f. demontaż i montaż nowego ogrodzenia w ilości 306 m:
 demontaż starego ogrodzenia;
 oczyszczenie terenu i wywiezienie odpadów;
 dostawa i montaż ogrodzenia panelowego o wysokości 2,00 m wraz fundamentami;
 brama panelowa uchylna o szer. 3 m;
 furtka panelowa o szer. 1,20 m;
g. wykonanie strefy Workout o powierzchni 10 m x 10m
 roboty ziemne;
 ustabilizowanie podłoża pospółką;
 rozłożenie geowłókniny na pow. 10 m x 10 m;
 rozłożenie warstwy piasku o grubości 30 cm;
 montaż strefy „Workout” która będzie posiadać : koła gimnastyczne, drążki z uchwytami, drabinę poziomą, drabinę pionową, poręcze wysokie, poręcze niski;
h. montaż dwóch stacji dozowania chemii basenowej dla basenu sportowego i dla niepływających;
i. zakup 10 leżaków i 4 parasoli.
3. Szczegółowy opis techniczny zawiera Program Funkcjonalno – Użytkowy, stanowiący Załącznik nr 5 do SWZ. Dokumenty te należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści specyfikacji, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania Wykonawców. Zważywszy na ryczałtowy charakter wynagrodzenia przysługującego Wykonawcy, w przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót większej ich ilości, niż wynika z kosztorysu, nie będzie to mogło być uznane a roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia. Ewentualny brak w kosztorysie inwestorskim, robót koniecznych do wykonania nie zwalnia Wykonawcy z obowiązku ich wykonania na podstawie wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, w cenie zaoferowanej w ofercie.
4. Wykonawca jest zobowiązany do przedłożenia Zamawiającemu w ciągu 7 dni od zawarcia Umowy harmonogramu rzeczowo – finansowego przedmiotu umowy. Harmonogram musi zawierać wszystkie koszty składające się na cenę oferty, niezbędne do zrealizowania przedmiotu umowy z podziałem na elementy podlegające odbiorom częściowym. Harmonogram po pisemnej pod rygorem nieważności akceptacji Zamawiającego stanowić będzie integralną część Umowy.
5. Materiały i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu umowy dostarczy na swój koszt Wykonawca.
6. Przedmiot umowy zostanie wykonany zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym w szczególności Ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane wraz z przepisami wykonawczymi do przedmiotowej ustawy, Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych, Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego, przepisami techniczno-budowlanymi, obowiązującymi normami, zasadami wiedzy technicznej i sztuką budowlaną.
7. Wykonawca zobowiązuje się strzec mienia znajdującego się na terenie budowy, a także zapewnić warunki bezpieczeństwa osób znajdujących się na terenie budowy oraz utrzymywać teren budowy w należytym porządku, w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych.
8. Wykonawca bez odrębnego wynagrodzenia zobowiązuje się zasilić w energię elektryczną oraz w inne niezbędne media plac budowy, a także zobowiązuje się ponosić bieżące koszty zużycia wody i innych mediów.
9. Podczas realizacji robót odpady należy magazynować w sposób selektywny w miejscu na ten cel przeznaczony, wyznaczony na placu budowy. Wykonawca jest wytwórcą odpadów powstałych w toku realizacji Umowy i jest zobowiązany do ich zagospodarowania zgodnie z przepisami prawa. Koszty gospodarowania odpadami są ponoszone przez Wykonawcę.
10. Pełnienie obowiązków wynikających z Umowy prowadzone będzie przez Wykonawcę
w oparciu o własny sprzęt (m.in. środki transportu) niezbędny do prawidłowego wykonania przedmiotu Umowy.
11. Wykonawca przeprowadzi pełny rozruch technologiczny wszystkich urządzeń i maszyn, podlegających rozruchowi technologicznemu wchodzących w zakres zamówienia
12. Zamawiający określa minimalny wymagany 24 – miesięczny okres gwarancji i rękojmi na wykonane roboty oraz zastosowane materiały, liczony od dnia końcowego odbioru robót (zgodnie z protokołem końcowym). Zaoferowany przez Wykonawcę okres gwarancji i rękojmi będzie stanowił jedno z kryteriów oceny ofert, zgodnie z rozdziałem XX SWZ.
13. Wszędzie tam, gdzie Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, a takim odniesieniom nie towarzyszyło wyrażenie „lub równoważne”, to Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w każdej takiej normie, europejskiej ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych.
Jako równoważne dopuszcza się inne rozwiązania, niż podane w opisie przedmiotu zamówienia pod warunkiem zagwarantowania równorzędnych parametrów technicznych i technologicznych nie gorszych oraz zgodności z obowiązującymi wymaganiami prawnymi.
Jeżeli Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w opisie przedmiotu zamówienia, ale nie podaje minimalnych parametrów, które by tę równoważność potwierdzały – Wykonawca obowiązany jest zaoferować produkt o właściwościach zbliżonych, nadający się funkcjonalnie do zapotrzebowanego zastosowania. Poprzez zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów jakościowych Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów.
Wskazane w opisie przedmiotu zamówienia, który stanowi integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia, nazwy własne materiałów i urządzeń należy czytać „lub równoważne”.
Gdziekolwiek w dokumentach kontraktowych powołane są konkretne normy i przepisy, które spełniać mają materiały, sprzęt i inne towary oraz wykonane i zbadane roboty, będą obowiązywać postanowienia najnowszego wydania lub poprawionego wydania powołanych norm i przepisów. W przypadku gdy powołane normy i przepisy państwowe lub odnoszące się do konkretnego kraju lub regionu, mogą być również stosowane inne odpowiednie normy zapewniające równy lub wyższy poziom wykonania, niż powołane normy i przepisy.
14. Zgodnie z art. 101 ust. 5 Pzp wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym w tych dokumentach, jest obowiązany udowodnić, poprzez dołączenie do oferty stosownych przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104–107 Pzp, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.
15. Warunki realizacji inwestycji zostały określone we Wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji.
16. Zamawiający nie przewiduje obowiązku odbycia wizji lokalnej oraz sprawdzenia przez Wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u Zamawiającego, jednakże Zamawiający zaleca dokonanie wizji, w celu sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem robót będących przedmiotem zamówienia oraz skalkulowania ceny przez Wykonawcę.
17. Zamawiający przewiduje wymagania, o których mowa w art. 95, zatrudniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę (dalszego podwykonawcę), na podstawie umowy o pracę – w rozumieniu przepisów ustawy Kodeks pracy – wszystkich osób wykonujących prace takie jak: prace związanych z realizacją przedmiotu umowy, jak również wymienione w Programie Funkcjonalno - Użytkowym, do wykonywania których nie są wymagane uprawnienia.
Określenie sposobu dokumentowania zatrudniania tych osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania oraz sankcji z tytułu niespełniania tych wymagań określono we Wzorze umowy - Załącznik nr 4 do SWZ.
Wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks Pracy (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 1040 z późn. zm.).
Powyższy wymóg nie dotyczy osób wykonujących czynności dozoru realizowanych robót budowlanych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg

45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45212221-1 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych

37451000-4 - Sprzęt do sportów uprawianych na boiskach

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 995266,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2183250,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 995266,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CELMAR Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 271988524

7.3.3) Ulica: ul. Cyryla i Metodego 50

7.3.4) Miejscowość: Bytom

7.3.5) Kod pocztowy: 41-902

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 995266,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.