Ogłoszenie z dnia 2023-06-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00151486/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja nawierzchni boiska w Szkole Podstawowej nr 143
przy al. Stanów Zjednoczonych 27 w Warszawie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Urząd m.st. Warszawy Dzielnica Praga-Południe
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015259640
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Grochowska 274
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 03-841
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pragapoludnie.wzp@um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pragapld.um.warszawa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia.um.warszawa.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja nawierzchni boiska w Szkole Podstawowej nr 143przy al. Stanów Zjednoczonych 27 w Warszawie.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bb119828-c95c-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00267302
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00034912/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.14 Modernizacja nawierzchni boiska w Szkole Podstawowej nr 143 przy al. Stanów Zjednoczonych 27
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00151486
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: UD-VI-ZP/17/23
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla zadania pn.: „Modernizacja nawierzchni boiska w Szkole Podstawowej nr 143 przy al. Stanów Zjednoczonych 27” w Warszawie. Inwestycja zlokalizowana jest na działce ew. nr 118 z obrębu 3-01-14 w Dzielnicy Praga-Południe. Celem inwestycji jest modernizacja boiska szkolnego.
2. Zestawienie powierzchni
Powierzchnia nawierzchni z trawy syntetycznej boiska piłkarskiego 1001,3 m2
Powierzchnia nawierzchni poliuretanowej zakoli 324,7 m2
Powierzchnia nawierzchni poliuretanowej bieżni i boiska do koszykówki
1 118,3 m2.
3. Prawo opcji
Ze względu na obecnie posiadane ograniczone środki finansowe Zamawiający:
planuje podczas postępowania przetargowego zastosowanie prawa opcji zgodnie z art. 441 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. u. 2022 poz. 1710 ze zm.).
Oferent przedłoży ofertę na realizację zadania podstawowego oraz poda cenę realizacji opcji. Oferent zagwarantuje cenę i możliwość ewentualnej realizacji inwestycji w dodatkowym zakresie.
Zamawiający będzie miał prawo skorzystania z prawa opcji w zagwarantowanej przez oferenta cenie lub realizację przedmiotu umowy w zakresie podstawowym (gwarantowanym).
4. Zakres rzeczowy robót stanowiący przedmiot umowy w szczególności obejmuje:
1) Zamówienie podstawowe (gwarantowane):
a) Prace przygotowawcze i demontażowe tj.:
zabezpieczenie terenu budowy - BHP, sporządzenie planu BIOZ, przygotowanie zaplecza, wytyczenie geodezyjne itp.,
demontaż piłkochwytów, bramek i nawierzchni ze sztucznej trawy wraz z wywiezieniem, utylizacją lub przekazaniem do recyklingu,
usunięcie i wywiezienie z terenu budowy górnej warstwy podbudowy boiska (wewnątrz bieżni).
b) Wykonanie nawierzchni tj.:
uzupełnienie podbudowy,
montaż obrzeży betonowych na styku nawierzchni z trawy syntetycznej z nawierzchnią poliuretanową zakoli,
montaż nawierzchni z trawy syntetycznej zasypowej z zastosowaniem warstwy amortyzującej, wypełnienie: piasek kwarcowy i granulat EPDM, wklejanie w nawierzchnię białych linii,
wykonanie nawierzchni poliuretanowej zakoli wraz z warstwą stabilizującą ET,
montaż: piłkochwytów, bramek piłkarskich, bramkokoszy,
czyszczenie koryt odwodnienia liniowego.
2) Zamówienie opcjonalne – prawo opcji:
a) Odnowienie nawierzchni bieżni – przygotowanie istniejącej nawierzchni i wykonanie nawierzchni poliuretanowej typu SP poprzez natrysk mechaniczny, wykonanie linii.
b) Odnowienie nawierzchni boiska do koszykówki – przygotowanie istniejącej nawierzchni
i wykonanie nawierzchni poliuretanowej typu SP poprzez natrysk mechaniczny, wykonanie linii.
c) Wykonanie piłkochwytów wysokości 6 m od strony al. St. Zjednoczonych (w tym demontaż i utylizacja istniejącego piłkochwytu).
d) Wykonanie piłkochwytu wysokości 4 m przy boisku w zakolu.
5. Szczegółowy opis oraz zakres robót określa załącznik nr 9 do SWZ:
a) Opis przedmiotu zamówienia (OPZ);
b) Dokumentacja projektowa:
- projekt wykonawczy pn.: Przebudowa Boisk i Bieżni w ramach zadania Inwestycyjnego pn. Modernizacja nawierzchni boiska w Szkole Podstawowej nr 143 przy al. Stanów Zjednoczonych 27” w Warszawie.
- przedmiar robót;
c) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych;
4.5.3.) Główny kod CPV: 45212221-1 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 733141,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 733141,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 733141,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AK Sport Andrzej Gniado
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8222123256
7.3.3) Ulica: Lipowa 7
7.3.4) Miejscowość: Okuniew
7.3.5) Kod pocztowy: 05-079
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 733141,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Pełnienie nadzoru autorskiego nad realizacją zadania pn. "Modernizacja wiaduktów drogowych nad ul. Paryską w Warszawie", w tym sporządzanie dodatkowych i/lub zamiennych opracowań projektowych.
- "Remont wału przeciwpowodziowego Nysy Łużyckiej m. Budoradz-Żytowań, etap I"
- Dostawa środków do higienicznego i chirurgicznego mycia i dezynfekcji rąk oraz pielęgnacji rąk
- Sprzedaż i dostawa do siedziby Zamawiającego materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących
- Dostawy artykułów spożywczych, wyrobów garmażeryjnych (dania gotowe), mrożonych warzyw i owoców, wykonywane sukcesywnie do 30.06.2026 r
- Zakup pierwszego wyposażenia remontowanego skrzydła północnego i wschodniego Arsenału Warszawskiego budynku PMA w Warszawie - urządzenia sieciowe i peryferia (maj 2025)
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" przy ul. Księdza Ożoga w Dynowie
- Odbudowa pomostu na Jeziorze Strzeszyńskim ul. Koszalińska 15, 60-480 Poznań
- Wykonanie boiska wraz z placem zabaw i infrastrukturą towarzyszącą przy Szkole Podstawowej w Tęgoborzy
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" wraz z budową placu zabaw w Miastkowie Kościelnym przy ul. Szkolnej
- "Modernizacja kompleksu sportowego "Moje boisko-Orlik 2012 przy ul. Słonecznej w Mykanowie"
- Wykonanie remontu boiska do gry w piłkę ręczną w Szkole Podstawowej nr 16 w Kaliszu przy ul. Fabrycznej 13-15.
więcej: Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.