Ogłoszenie z dnia 2022-07-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00149931/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-10
- 2022/BZP 00162791/01 - Modyfikacja z dnia 2022-05-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
ŚWIADCZENIE USŁUG SPRZĄTANIA BIUR I POMIESZCZEŃ WRAZ
Z OTOCZENIEM BUDYNKÓW SĄDU REJONOWEGO W STARACHOWICACH
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Rejonowy w Starachowicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000322459
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Staszica 12
1.5.2.) Miejscowość: Starachowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 27-200
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: administracja@starachowice.sr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.starachowice.sr.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Sąd
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ŚWIADCZENIE USŁUG SPRZĄTANIA BIUR I POMIESZCZEŃ WRAZZ OTOCZENIEM BUDYNKÓW SĄDU REJONOWEGO W STARACHOWICACH
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-144fa2bb-cf71-11ec-9ed6-82024ae9c4d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00266825
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00074324/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Świadczenie usług sprzątania biur i pomieszczeń wraz z otoczeniem budynków Sądu Rejonowego w Starachowicach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00149931/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-26-1/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 304500,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje sprzątanie:
- pomieszczeń w budynku przy ul. Staszica 12 o łącznej powierzchni 3 706,36 m² w tym:
piwnica:
a) holl, korytarze, klatki schodowe: 197,57 m²,
b) pomieszczenia specjalne – dostęp tylko w obecności pracownika Sądu wraz
z pomieszczeniami aresztowymi: 329,79 m²,
c) pomieszczenia techniczne i gospodarcze: 46,31m²,
d) archiwa – dostęp tylko w obecności pracownika: 441,78 m²,
e) sanitariaty: 28,63 m² o łącznej powierzchni piwnicy 1 044,08 m²,
parter:
a) holl, korytarze, klatki schodowe: 363,24 m²,
b) pokoje biurowe: 303,54 m²,
c) pomieszczenia techniczne i gospodarcze: 28,44 m²,
d) sale rozpraw wraz z pokojami świadków i narad: 451,69 m²,
e) sanitariaty : 42,21 m² o łącznej powierzchni 1 189,12 m²,
I Pietro:
a) holl, korytarze, klatki schodowe: 220,12 m²,
b) pokoje biurowe: 511,18 m²,
c) pomieszczenia specjalne – Dostęp tylko w obecności pracownika: 30,99 m²,
d) pomieszczenia techniczne i gospodarcze: 27,19 m²,
e) sale rozpraw wraz z pokojami świadków i narad: 103,93 m²,
f) sanitariaty: 42,58 m² o łącznej powierzchni 935,99 m²,
II piętro:
a) holl, korytarze, klatki schodowe: 164,7 m²,
b) pokoje biurowe: 328,06 m²,
c) pomieszczenia techniczne i gospodarcze: 22,41 m²,
d) sanitariaty: 22 m² o łącznej powierzchni 537,17 m²
oraz
- Staszica 15 o łącznej powierzchni 120,72 m² w tym:
a) korytarz: 14,5 m²,
b) sala konferencyjna: 47,87 m²,
c) aneks socjalny: 4,6 m²,
d) pokoje gościnne: 36,9 m²,
e) sanitariaty: 16,85 m²
- powierzchni terenów przyległych do budynków o łącznej powierzchni: 2061,83 m² w tym:
a) teren utwardzony: 1435,54 m²,
b) tereny zielone: 626,29 m².
UWAGA
Zamawiający informuje iż na okres wykonywania usług sprzątania przekaże bez pobierania opłat sprzęt, narzędzia oraz urządzenia techniczne (do sprzątania wewnątrz obiektów) wykonawcy.
Do sprzątania na zewnątrz wykonawca będzie używał własnego sprzętu. Wykaz sprzętu oraz zasady przekazania i zwrotu znajdują się w załączniku nr 7 do SIWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90919200-4 - Usługi sprzątania biur
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W związku z odmową podpisania umowy przez Wykonawcę: US DESTELLO Wojciech Wójcik, 44-100 Gliwice, którego oferta została wybrana w niniejszym postępowaniu jako najkorzystniejsza, Zamawiający uchyla informację o wyborze oferty najkorzystniejszej z dnia 28.06.2022 r.Ponadto wypełniając zobowiązania wynikające z postanowień art. 263 ustawy Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.) Zamawiający informuje, iż postępowanie unieważniono.
INNE PRZETARGI Z STARACHOWIC
- Świadczenie usługi cateringowej w 2024 r. dla 18 uczestników działań realizowanych w Centrum Aktywności Społecznej w Starachowicach
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla planowanych w PZOZ z siedzibą w Starachowicach zadań inwestycyjnych
więcej: przetargi w Starachowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi utrzymania czystości w siedzibie WFOŚiGW w Poznaniu
- Usługa sprzątania pomieszczeń w budynku zajmowanym przez Wydział Projektów Własnych
- Usługa sprzątania i pielęgnacji terenów zielonych w obiektach Oddziału ZUS we Wrocławiu.
- Wykonanie usług kompleksowego sprzątania i utrzymania w czystości pomieszczeń w budynku Sądu Rejonowego w Pile przy ul. aleja Powstańców Wielkopolskich 79.
- Sprzątanie budynków administracyjnych zajmowanych przez Urząd Miejski w Koninie.
- Świadczenie usługi w zakresie kompleksowego sprzątania powierzchni biurowej w budynkach i lokalach Sądu Rejonowego w Bielsku Podlaskim oraz utrzymania przylegających terenów zewnętrznych.
więcej: Usługi sprzątania biur »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.