eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź33/ZP/2025 Sukcesywna dostawa papieru toaletowego i ręczników papierowych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego



Ogłoszenie z dnia 2025-06-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
33/ZP/2025 Sukcesywna dostawa papieru toaletowego i ręczników papierowych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET ŁÓDZKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001287

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Prezydenta Gabriela Narutowicza 68

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 90-136

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@uni.lodz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uni.lodz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1106620

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

33/ZP/2025 Sukcesywna dostawa papieru toaletowego i ręczników papierowych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1ef0fbd4-8bbd-4105-9da7-76c422b2cb06

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00266051

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00044721/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.19 Sukcesywna dostawa papieru toaletowego i ręczników papierowych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00224579

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 33/ZP/2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa papieru toaletowego i ręczników papierowych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego, w tym Filii w Tomaszowie Mazowieckim
4.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SWZ.
4.3. Pod pojęciem dostawy należy rozumieć dostarczenie oryginalnego, fabrycznie nowego asortymentu– wolnego od wad prawnych i fizycznych do siedziby Zamawiającego w miejsce wskazane przez pracownika Uniwersytetu Łódzkiego. Koszty transportu/przesłania ponosi Wykonawca.
4.4. Oferowany asortyment winien być wyprodukowany nie wcześniej niż 12 miesięcy przed datą dostawy do jednostki organizacyjnej UŁ dokonującej zamówienia oraz posiadać atesty i świadectwa dopuszczające je do obrotu na terytorium RP. Wszystkie dostarczane produkty winny być fabrycznie nowe, koszt transportu wraz z ubezpieczeniem wliczony jest w cenę oferty - zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 1 do SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 33761000-2 - Papier toaletowy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33763000-6 - Ręczniki papierowe do rąk

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 444001,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 444001,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 444001,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Flesz Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 118-07-42-079

7.3.3) Ulica: Cieślewskich 25 f

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 03-017

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 444001,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

1. Zamówienie będzie realizowane w okresie 24 miesięcy od dnia zawarcia umowy lub do wyczerpania kwoty wynikającej z umowy - w zależności od tego co nastąpi wcześniej.
2. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji polegającej na wydłużeniu terminu realizacji umowy o maksymalnie 12 miesięcy, w przypadku, gdy w pierwotnie określonym terminie realizacji umowy (24 miesięcy) nie zostanie wykorzystana kwota zamówienia. Prawo opcji polegać będzie na wykonaniu tożsamych dostaw.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.