Og³oszenie z dnia 2022-07-19
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00338175/01 - Wynik z dnia 2022-09-07
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug w zakresie ochrony fizycznej mienia w Instytucie Adama Mickiewicza
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Instytut Adama Mickiewicza
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 140470071
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Mokotowska 25
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-560
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kkieloch@iam.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.iam.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - pañstwowe i samorz±dowe instytucje kultury
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
¦wiadczenie us³ug w zakresie ochrony fizycznej mienia w Instytucie Adama Mickiewicza
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-34cf12d3-02dc-11ed-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00266047
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-07-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00071857/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.11 Us³uga ochrony fizycznej mienia Zamawiaj±cego na terenie Instytutu Adama Mickiewicza
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://iam.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://iam.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, w tym sk³adanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ miêdzy zamawiaj±cym a wykonawc±, z uwzglêdnieniem wyj±tków okre¶lonych w ustawie Pzp., odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej. Przez ¶rodki komunikacji elektronicznej rozumie siê ¶rodki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o ¶wiadczeniu us³ug drog± elektroniczn± (Dz. U. z 2019 r. poz. 123 i 730).
2. Ofertê, o¶wiadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowe ¶rodki dowodowe, pe³nomocnictwa, zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w ogólnie dostêpnych formatach danych, w szczególno¶ci w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt. Ofertê, a tak¿e o¶wiadczenie o jakim mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3. Zawiadomienia, o¶wiadczenia, wnioski lub informacje Wykonawcy przekazuj± poprzez Platformê, dostêpn± pod adresem: https://iam.ezamawiajacy.pl
4. Rejestracja na Platformie, w tym z³o¿enie oferty w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, wymaga za³o¿enia konta.
5. Rejestracja i korzystanie z Platformy zosta³y szczegó³owo opisane w Instrukcji dla Wykonawcy, która jest dostêpna na Platformie w zak³adce Regulacje i procedury procesu zakupowego/Plan zamówieñ publicznych.
6. Zgodnie z 67 ustawy Pzp., Zamawiaj±cy podaje wymagania techniczne zwi±zane z korzystaniem z Platformy:
1) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s;
2) komputer klasy PC lub PC lub MAC, o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min 2 GB ram, procesor Intel IV 2 GHZ, jeden z systemów operacyjnych – MS Windows 7, Mac Osx10,4, Linux, lub ich nowsze wersje;
3) zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa w tym: Chrome; Mozilla Firefox; Internet Explorer minimalna wersja 10.0, zaleca siê jej aktualn± wersjê;
4) w³±czona obs³uga JavScript;
5) zainstalowany program Acrobat Reader lub inny odczytuj±cy pliki .pdf.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 3/IAM/2022/05
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest ¦wiadczenie us³ug w zakresie ochrony fizycznej mienia w Instytucie Adama Mickiewicza. Szczegó³owy Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) zawiera za³±cznik nr 4 do SWZ. 1. Przedmiotem zamówienia jest us³uga w zakresie fizycznej ochrony i dozoru siedziby Instytutu Adama Mickiewicza przy ulicy Mokotowskiej 25 w Warszawie (bez broni) a w szczególno¶ci:
czuwanie i reagowanie na wskazania centralek alarmów ppo¿., wycieku wody (zalania), przeciww³amaniowego;
prowadzenie dokumentacji zmiany (ewidencjonowanie ruchu pojazdów s³u¿bowych, ewidencjonowanie wej¶æ/wyj¶æ pracowników Zamawiaj±cego oraz pracowników firmy sprz±taj±cej);
reagowanie na sygna³y pracowników o zagro¿eniu;
prowadzenie niezbêdnych dzia³añ zapobiegaj±cych przestêpstwom i wykroczeniom przeciwko mieniu oraz powstaniu szkody w tym mieniu, po¿aru, zalania;
nie dopuszczanie do wstêpu osób nieupowa¿nionych na teren chroniony;
podejmowanie interwencji w przypadku wyst±pienia zak³ócenia porz±dku;
od chwili rozpoczêcia, w trakcie trwania i zakoñczenia dy¿uru w obiekcie nale¿y dokonaæ sprawdzenia stanu zabezpieczenia (zamkniêcia drzwi oraz okien, o¶wietlenia wewnêtrznego i zewnêtrznego, instalacji sanitarnych, CO, ppo¿. i innych urz±dzeñ znajduj±cych siê w obiektach chronionych);
niezw³oczne powiadomienie upowa¿nionych pracowników Zamawiaj±cego o ka¿dym stwierdzonym przypadku niew³a¶ciwego zabezpieczenia obiektu lub uszkodzeniach instalacji i urz±dzeñ w obiekcie;
dokonywanie obchodów obiektu w czasie dy¿uru z wpisami do ksi±¿ki dy¿urów oraz zapewnienie porz±dku publicznego na terenie nadzoru;
podejmowanie wszelkich dzia³añ przewidzianych i dopuszczalnych prawem w przypadku stwierdzenia próby w³amania lub ataku na chronione mienie lub osoby;
2. Siedziba sk³ada siê z 3 obiektów tj. budynku g³ównego oraz dwóch oficyn wyposa¿onych w system przeciwpo¿arowy oraz system antyw³amaniowy (kontrola dostêpu). Okres ¶wiadczenia us³ugi do 24 miesiêcy lub do wyczerpania ¶rodków finansowych przeznaczonych na sfinansowanie zamówienia, w zale¿no¶ci, które zdarzenie nast±pi wcze¶niej.
3. Ochrona wymagana bêdzie w dni powszednie od godziny 16:00 do 8:00. W dni ¶wi±teczne, wolne od pracy ochrona pe³niona bêdzie ca³odobowo. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do zmian w grafiku sprawowania ochrony zg³aszanych przez Zamawiaj±cego nie pó¼niej ni¿ na 2 dni przed terminem proponowanej zmiany lub w trybie pilnym, w nag³ych przypadkach np. zak³ócania porz±dku.
4. Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawca przy pomocy 1 pracownika ochrony w trakcie dy¿uru sprawowa³ sta³±, bezpo¶redni± ochronê fizyczn± mienia sk³adaj±cego siê z 3 budynków, ich pomieszczeñ oraz rzeczy znajduj±cych siê w tych pomieszczeniach i poza nimi na terenie nale¿±cym do IAM. Agenci ochrony bêd± przeprowadzaæ kontrole wchodz±cych i wychodz±cych osób, wydawaæ i odbieraæ klucze do pomieszczeñ od pracowników, oraz kontrolowaæ wje¿d¿aj±cych na teren i wyje¿d¿aj±cych z terenu Instytutu pojazdy (brama zdalnie sterowana).
5. Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawca dysponowa³ i przeznaczy³ do realizacji niniejszego zamówienia sta³y zespó³ pracowników ochrony (4 osoby) o odpowiednim do¶wiadczeniu, zwi±zanych z Wykonawc± ¶wiadcz±cym us³ugê na podstawie umowy o pracê (Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do weryfikacji faktu zatrudnienia pracowników ochrony na podstawie umowy o pracê – na ka¿de ¿±danie Zamawiaj±cego Wykonawca przedstawi podpisan± przez siebie i pracownika kopiê umowy o pracê, z zastrze¿eniem, i¿ Wykonawca ma prawo nie ujawniæ danych). Pracownicy skierowani do ochrony obiektu musz± byæ sprawni fizycznie oraz intelektualnie w stopniu umo¿liwiaj±cym im bezproblemowe i prawid³owe wykonywanie obowi±zków i zadañ zwi±zanych z pe³nieniem ochrony fizycznej. Zamawiaj±cy wymaga równie¿ pracownika nadzoru kieruj±cego zespo³em o odpowiednich kwalifikacjach i do¶wiadczeniu. Pracownik nadzoru bêdzie osob± do kontaktu z Zamawiaj±cym.
6. Agenci ochrony bêd± zobligowani do:
przestrzegania przepisów prawa (zw³aszcza przepisów BHP i ppo¿.);
przestrzegania Instrukcji Ochrony obiektu, z któr± Wykonawca mo¿e siê zapoznaæ przed z³o¿eniem oferty;
posiadania ubezpieczenia odpowiedzialno¶ci cywilnej;
noszenia, podczas pe³nionego dy¿uru, jednolitych ubiorów oraz identyfikatorów osobistych;
dbania o wygl±d zewnêtrzny i w³a¶ciwe reprezentowanie Zamawiaj±cego przez pracowników wykonuj±cych zadania ochronne;
nie ujawniania informacji zwi±zanych z ochron± obiektu osobom postronnym;
kierowania siê zasadami etyki zawodowej;
zg³aszania siê pracowników ochrony na obiekt na 10 minut przed rozpoczêciem dy¿uru;
7. W sk³ad wymaganego wyposa¿enia agentów ochrony bêd± wchodzi³y:
Urz±dzenia monitoruj±ce;
Kieszonkowe (osobiste) przyciski przeciw napadowe, którego u¿ycie zagro¿enia spowoduje przes³anie sygna³u alarmowego do Centrum Alarmowego Wykonawcy;
System elektroniczny wymuszaj±cy obchody chronionego budynku co najmniej raz na 2 godziny;
Rêczne radiotelefony, telefony komórkowe lub inne urz±dzenia do szybkiego powiadamiania o sytuacjach niebezpiecznych;
Jednolite uniformy wraz z identyfikatorami ze zdjêciem (strój letni i zimowy).
8. W zakres us³ugi ochrony musz± wchodziæ tak¿e patrole grup interwencyjnych. Zamawiaj±cy wymaga szybkiej reakcji (przyjazdu) grupy interwencyjnej na wezwanie dy¿uruj±cego sta³ego pracownika ochrony lub Zamawiaj±cego. Czas reakcji nie mo¿e przekroczyæ 7 minut.
9. Zamawiaj±cy zapewnia agentom ochrony:
Stanowisko pracy wyposa¿one w monitor z podgl±dem na obraz z 7 kamer (stanowisko recepcji IAM);
Miejsce na sprzêt i ubrania;
Dostêp do pomieszczenia socjalnego oraz sanitarnego.
10. Zamawiaj±cy, poprzez uprawnione osoby, bêdzie dokonywa³ kontroli jako¶ci ¶wiadczonych us³ug w dowolnym czasie i bez uprzedzania. Zamawiaj±cy ma mo¿liwo¶æ obserwacji miejsca pracy agenta ochrony za pomoc± kamery ustawionej na stanowisku pracy. O nienale¿ytym wykonaniu us³ugi Zamawiaj±cy bêdzie informowa³ pisemnie lub za po¶rednictwem poczty elektronicznej na wskazany przez Wykonawcê adres e-mail.
11. Wykonawca odpowiadaæ bêdzie wobec Zamawiaj±cego za wszelkie szkody wyrz±dzone przez personel Wykonawcy oraz osoby trzecie w przypadku niedo³o¿enia nale¿ytej staranno¶ci, jakiej wymaga siê od profesjonalisty przy wykonywaniu umowy.
12. Zamawiaj±cy wymaga aby Wykonawca przez ca³y okres realizacji us³ugi posiada³ ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej z tytu³u prowadzenia dzia³alno¶ci w zakresie ochrony mienia, z minimaln± sum± gwarancyjn± w wysoko¶ci 2 500.000,00 PLN. Wykonawca bez dodatkowych wezwañ przez Zamawiaj±cego, przekazywaæ bêdzie kopie aktualnego ubezpieczenia od odpowiedzialno¶ci cywilnej z zachowaniem ci±g³o¶ci ubezpieczenia.
13. Wykonawca musi posiadaæ wa¿n± koncesjê MSWiA w zakresie us³ug ochrony osób i mienia zgodnie z obowi±zuj±c± Ustaw± o ochronie osób i mienia – skan dokumentu.
14. Zaleca siê, aby Wykonawca dokona³ wizji lokalnej w celu zapoznania siê z miejscem pe³nienia dozoru oraz jego zakresem, a tak¿e zdoby³ na w³asn± odpowiedzialno¶æ i ryzyko wszelkie dodatkowe informacje, które mog± byæ konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zadania. Koszty dokonania wizji lokalnej i zapoznania siê z warunkami ochrony poniesie Wykonawca.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 79710000-4 - Us³ugi ochroniarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Zamawiaj±cy przewiduje udzielanie zamówieñ, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7.
Szczegó³owy zakres zamówienia polega na powtórzeniu podobnych us³ug i bêdzie siê mie¶ci³ w zakresie przedmiotu zamówienia podstawowego tzn.: ¶wiadczenie us³ug w zakresie ochrony fizycznej mienia w Instytucie Adama Mickiewicza.
Przez us³ugi podobne zamawiaj±cy rozumie us³ugi, których zakres jest zgodny z zakresem zamówienia podstawowego.
Zamówienie, o którym mowa w ust. 6 zostanie udzielone na podstawie odrêbnej umowy, zgodnie z opracowan± przez Wykonawcê i przyjêt± przez Zamawiaj±cego ofert±.
Zarówno Zamawiaj±cemu, jak i Wykonawcy nie przys³uguje roszczenie o zawarcie umowy na us³ugi wskazane w ust. powy¿ej. Jest to wy³±cznie prawna mo¿liwo¶æ zawarcia umowy z dotychczasowym Wykonawc± po wynegocjowaniu jej postanowieñ w toku wskazanego odrêbnego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: Do¶wiadczenie Koordynatora Zespo³u Pracowników Ochrony
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas dojazdu grupy interwencyjnej
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu na zasadach okre¶lonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu.2. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Wykonawca musi posiadaæ uprawnienia do prowadzenia dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie us³ug ochrony osób i mienia wydan± przez Ministra Spraw Wewnêtrznych i Administracji zgodnie z ustaw± z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2014 r. poz. 1099 z pó¼n. zm.).
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
a) Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawca wykaza³, ¿e w okresie ostatnich 3 lat przed
up³ywem terminu sk³adania ofert (a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy –
w tym okresie), nale¿ycie wykona³, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub
ci±g³ych równie¿ nale¿ycie wykonuje, co najmniej 3 zamówienia polegaj±ce
na ¶wiadczeniu us³ug ochrony mienia dla instytucji lub firm w budynkach
u¿yteczno¶ci publicznej przez okres co najmniej 1 roku (nieprzerwanie), przy czym
warto¶æ ka¿dego zamówienia nie mo¿e byæ mniejsza ni¿ 150.000 z³ brutto. Obiekty, o których mowa powy¿ej, nie mog± stanowiæ w³asno¶ci Wykonawcy.
W przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych, które Wykonawca nadal
wykonuje, wymagane jest, aby ju¿ zrealizowany zakres us³ugi (zamówienia) spe³nia³
wymogi opisanego wy¿ej warunku.
b) Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawca wykaza³, ¿e dysponuje lub bêdzie dysponowa³ co najmniej 4 osobami, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, w tym:
− jedn± osob± pe³ni±c± funkcjê Koordynatora Zespo³u Pracowników Ochrony, która posiada co najmniej 2 lata do¶wiadczenia w pracy polegaj±cej na zarz±dzaniu zespo³em pracowników ochrony, które zdoby³a w okresie 5 lat przed terminem sk³adania ofert, W sytuacji, gdy wskazana przez Wykonawcê osoba w tym samym okresie czasu wykonywa³a zadania polegaj±ce na zarz±dzaniu pracownikami ochrony w ró¿nych obiektach, nale¿y uwzglêdniæ ten okres czasu tylko jeden raz. Zamawiaj±cy nie dopuszcza mo¿liwo¶ci, aby Koordynator ¶wiadczy³ jednocze¶nie us³ugi fizycznej ochrony mienia w obiekcie.
− trzema pracownikami ochrony posiadaj±cymi co najmniej 1 rok do¶wiadczenia w pracy polegaj±cej na ochronie mienia w budynkach u¿yteczno¶ci publicznej, które zdoby³y w okresie 5 lat przed terminem sk³adania ofert;
3. Zamawiaj±cy mo¿e na ka¿dym etapie postêpowania, uznaæ, ¿e wykonawca nie posiada wymaganych zdolno¶ci, je¿eli posiadanie przez wykonawcê sprzecznych interesów, w szczególno¶ci zaanga¿owanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsiêwziêcia gospodarcze wykonawcy mo¿e mieæ negatywny wp³yw na realizacjê zamówienia.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) wykaz co najmniej trzech us³ug wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem: przedmiotu zamówienia, z uwzglêdnieniem dat wykonania us³ugi, podmiotów na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te us³ugi zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie Wykonawcy. Wzór wykazu us³ug stanowi Za³±cznik nr 5 do SWZ.
Wykonawca sk³adaj±c o¶wiadczenie w³asne zobowi±zany jest wykazaæ, ¿e nie by³ w stanie pozyskaæ stosownych dokumentów potwierdzaj±cych nale¿yte wykonanie us³ugi, a zatem, ¿e podj±³ ¶rodki w celu ich pozyskania, ale ¶rodki te okaza³y siê nieskuteczne, a tak¿e okre¶liæ przyczynê nie uzyskania takich dokumentów, przy czym przyczyna ta powinna mieæ obiektywny charakter;
2) wykaz osób, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, w tym informacje o wpisie na listê kwalifikowanych pracowników ochrony i do¶wiadczeniu niezbêdnym do wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nich czynno¶ci w ramach zdobytego do¶wiadczenia, oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu osób stanowi Za³±cznik nr 6 do SWZ;
3) aktualn± koncesje na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia, realizowanych w formie bezpo¶redniej ochrony fizycznej wydan± przez Ministra Spraw Wewnêtrznych i Administracji zgodnie z ustaw± z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2014 r. poz. 1099 z pó¼n. zm.). Wymaganie dotycz±ce z³o¿enia koncesji dotyczy równie¿ podmiotu trzeciego na zasoby, którego Wykonawca siê powo³uje oraz podwykonawcy niebêd±cego podmiotem, na zasobach którego polega Wykonawca.
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Przy zawarciu Umowy Wykonawca przedstawi Zamawiaj±cemu polisê ubezpieczenia odpowiedzialno¶ci cywilnej na sumê ubezpieczenia nie ni¿sz± ni¿ 2 500 000,00 z³. Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawca przez ca³y okres realizacji niniejszej Umowy posiada³ ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej z tytu³u prowadzenia dzia³alno¶ci w zakresie ochrony mienia, z minimaln± sum± gwarancyjn± w wysoko¶ci 2 500 000,00 z³. Wykonawca bez dodatkowych wezwañ przez Zamawiaj±cego, przekazywaæ bêdzie kopie aktualnego ubezpieczenia od odpowiedzialno¶ci cywilnej z zachowaniem ci±g³o¶ci ubezpieczenia.Ofertê sk³ada siê na Formularzu Ofertowym – zgodnie z Za³±cznikiem nr 1 do SWZ. Wraz z ofert± Wykonawca jest zobowi±zany z³o¿yæ:
1) o¶wiadczenie, o którym mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ;
2) zobowi±zanie innego podmiotu, o którym mowa w Rozdziale XI ust. 3 SWZ (je¿eli dotyczy);
3) pe³nomocnictwo (je¿eli dotyczy) w przypadku gdy upowa¿nienie do podpisywania oferty, o¶wiadczeñ, reprezentowania Wykonawcy/Wykonawców w postêpowaniu i zaci±gania zobowi±zañ w wysoko¶ci odpowiadaj±cej cenie oferty wynika z pe³nomocnictwa - winno byæ ono udzielone (podpisane) przez osobê/osoby uprawnione zgodnie z wpisem do w³a¶ciwego rejestru, oraz do³±czone do oferty.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. IAM przewiduje zmianê wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy, w przypadku zmiany:a) zmiany ustawowej wysoko¶ci podatku od towarów i us³ug (podatku VAT) powoduje odpowiedni± zmianê wynagrodzenia od daty wprowadzenia zmiany. Podatek w nowej wysoko¶ci dotyczy tylko niezrealizowanej czê¶ci zamówienia,
b) zmiany wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê,
c) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne,
d) zasad gromadzenia i wysoko¶ci wp³at do pracowniczych planów kapita³owych, o których mowa w ustawie z dnia 4 pa¼dziernika 2018 roku o pracowniczych planach kapita³owych
- je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcê.
Ponadto dopuszcza siê równie¿ mo¿liwo¶æ wprowadzenia zmian umowy, dotycz±cych wynagrodzenia Wykonawcy, poprzez jego waloryzacjê w sytuacji spe³nienia ni¿ej wymienionych wymagañ:
1) w przypadku istotnej zmiany ceny materia³ów lub kosztów zwi±zanych z realizacj± zamówienia, rozumianej jako wzrost odpowiednio cen lub kosztów, jak i ich obni¿enie, wzglêdem ceny lub kosztu przyjêtych w celu ustalenia wynagrodzenia Wykonawcy zawartego w ofercie Wykonawcy.
4. W przypadku dokonywania waloryzacji wynagrodzenia, wynagrodzenie Wykonawcy, okre¶lone w § 7 ust. 3, bêdzie waloryzowane o aktualny wska¼nik stanowi±cy ró¿nicê odchylenia wska¼nika inflacji za ostatnie cztery kwarta³y od zak³adanego 3 %. 9. Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê osób wskazanych w tre¶ci za³±cznika nr 4 do umowy (Wykaz osób), przy czym zmiana polegaæ bêdzie na dodaniu nowej osoby do wykazu lub zast±pieniu osoby znajduj±cej siê w wykazie inn± osob±
10 Zmiana, o której mowa w ustêpie poprzednim, mo¿e zostaæ wprowadzona, je¿eli: nowo dodana osoba lub osoba, która zast±pi osobê znajduj±c± siê w wykazie, posiada wymagane przez Zamawiaj±cego kwalifikacje i do¶wiadczenie, i je¶li Zamawiaj±cy wyrazi zgodê na proponowana zmianê. Wykonawca zobligowany bêdzie do niezw³ocznego powiadomienia Zamawiaj±cego o zamiarze wprowadzenia nowego agenta ochrony do obiektu oraz do wyegzekwowania od niego podpisanego „o¶wiadczenia o zachowaniu poufno¶ci dla osób przebywaj±cych w obszarze przetwarzania danych osobowych w Instytucie Adama Mickiewicza”. Druk o¶wiadczenia przeka¿e Zamawiaj±cy.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-07-28 11:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: poprzez Platformê, dostêpn± pod adresem: https://iam.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-07-28 11:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-08-26
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Przy zawarciu Umowy Wykonawca przedstawi Zamawiaj±cemu polisê ubezpieczenia odpowiedzialno¶ci cywilnej na sumê ubezpieczenia nie ni¿sz± ni¿ 2 500 000,00 z³. Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawca przez ca³y okres realizacji niniejszej Umowy posiada³ ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej z tytu³u prowadzenia dzia³alno¶ci w zakresie ochrony mienia, z minimaln± sum± gwarancyjn± w wysoko¶ci 2 500 000,00 z³. Wykonawca bez dodatkowych wezwañ przez Zamawiaj±cego, przekazywaæ bêdzie kopie aktualnego ubezpieczenia od odpowiedzialno¶ci cywilnej z zachowaniem ci±g³o¶ci ubezpieczenia.INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa sprzêtu komputerowego dla FINA
- Dostawa monitorów na potrzeby funkcjonowania Instytutu Badawczego IDEAS (nr postêpowania: 25/WNP-000014)
- Dostawa sprzêtu komputerowego wraz z oprogramowaniem, oraz akcesoriów komputerowych na potrzeby Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina w Warszawie
- ¦wiadczenie us³ugi audytu bezpieczeñstwa przetwarzania danych w Rz±dowej Chmurze Obliczeniowej (RChO)
- Wykonanie robót budowlanych zwi±zanych z remontem lokali mieszkalnych przed ponownym zasiedleniem po³o¿onych na osiedlu we Wroc³awiu przy ul. Koszarowej 6-8
- Utrzymanie i konserwacja si³owni plenerowych, boisk i placów zabaw zlokalizowanych na terenie parków i skwerów Dzielnicy Ochota w Warszawie
wiêcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ¦WIADCZENIE US£UG OCHRONY W OBIEKTACH MUZEUM WARSZAWY
- Us³ugi ochrony fizycznej osób i mienia na terenie Muzeum i Miejsca Pamiêci w Sobiborze. Niemiecki nazistowski obóz zag³ady (1942-1943). Oddzia³ Pañstwowego Muzeum na Majdanku
- Ochrona osób i mienia w budynkach S±du Okrêgowego w Zielonej Górze przy Placu S³owiañskim 1,5,6,25 i S±du Rejonowego we Wschowie przy Placu Kosynierów 1C wraz z zapewnieniem grupy interwencyjnej.
- Us³uga ochrony osób i mienia w budynkach S±du Rejonowego w Jaros³awiu
- ¦wiadczenie us³ugi ochrony fizycznej osób, nieruchomo¶ci Bursy Szkolnej Nr 3 w Lublinie ul. Weteranów 3, 20-038 Lublin (budynek wraz z gruntem pod ww. adresem) na rok 2026
- Zapewnienie ochrony dozoru mienia na obiekcie Ogrodowo-pa³acowym oraz placu folwarcznym znajduj±cym siê na terenie Ogrodów Przelewice
wiêcej: Us³ugi ochroniarskie »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





