eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Legnica › Zakup i dostawa sprzętu, wyposażenia i pomocy edukacyjnych dla Szkoły Podstawowej nr 16 im. K. Makuszyńskiego w w Legnicy, w ramach programu Laboratoria Przyszłości.



Ogłoszenie z dnia 2022-07-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa sprzętu, wyposażenia i pomocy edukacyjnych dla Szkoły Podstawowej nr 16 im. K. Makuszyńskiego w w Legnicy, w ramach programu Laboratoria Przyszłości.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa nr 16 im. Kornela Makuszyńskiego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 004045465

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Tatrzańska 9

1.5.2.) Miejscowość: Legnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-220

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp16legnica@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://sp16legnica.szkolnastrona.pl/index.php

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

ezamowienia.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa sprzętu, wyposażenia i pomocy edukacyjnych dla Szkoły Podstawowej nr 16 im. K. Makuszyńskiego w w Legnicy, w ramach programu Laboratoria Przyszłości.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f070f94b-58f5-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00265710

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 2021/BZP 00309994/01

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 155925,00 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 127842,38 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Zakup i dostawa sprzętu, wyposażenia i pomocy edukacyjnych dla Szkoły Podstawowej nr 16 w Legnicy im. Kornela Makuszyńskiego w ramach programu Laboratoria Przyszłości”
Filamenty 15 szt.
Drukarka 3D wraz z akcesoriami 1 szt.
Laptop do drukarki 3D 1 szt.
Mikrokontroler z czujnikami i akcesoriami 14 kpl.
Lutownica / Stacja lutownicza z gorącym powietrzem 14 szt.
Kamera przenośna cyfrowa wraz z akcesoriami 1 zestaw
Statyw z akcesoriami 1 szt.
Mikroport z akcesoriami 1 szt.
Oświetlenie do realizacji nagrań 1 szt.
Mikrofon kierunkowy z akcesoriami 2 kompl.
Gimbal 1 szt.
Aparat fotograficzny z akcesoriami 1 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32330000-5 - Aparatura do nagrywania i powielania dźwięku i obrazu wideo

32351000-8 - Akcesoria do sprzętu dźwiękowego i wideo

38520000-6 - Skanery

38650000-6 - Sprzęt fotograficzny

39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

4.5.5.) Wartość części: 22175,92 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Zakup i dostawa sprzętu, wyposażenia i pomocy edukacyjnych dla Szkoły Podstawowej nr 16 w Legnicy im. Kornela Makuszyńskiego w ramach programu Laboratoria Przyszłości”
Blenda fotograficzne 1 zestaw
Mikrofon nagłowny z akcesoriami 2 szt.
Mikrofon dynamiczny z akcesoriami 1 Zestaw (min.4 szt. w zestawie)
Oprogramowanie do edycji, montażu i tworzenia materiałów video 1 szt.
Greenscreen 1 szt.
Konsola/mikser dźwięku z akcesoriami 1 szt.
Zestaw nagłośnieniowy 1 zestaw
Kolumna mobilna w zestawie z dwoma mikrofonami 1 szt.
Słuchawki z mikrofonem 2 szt.
Panele akustyczne 25 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32330000-5 - Aparatura do nagrywania i powielania dźwięku i obrazu wideo

32351000-8 - Akcesoria do sprzętu dźwiękowego i wideo

4.5.5.) Wartość części: 8379,67 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Zakup i dostawa sprzętu, wyposażenia i pomocy edukacyjnych dla Szkoły Podstawowej nr 16 w Legnicy im. Kornela Makuszyńskiego w ramach programu Laboratoria Przyszłości”
Stół warsztatowy dwuosobowy 14 szt.
Szafa na narzędzia metalowa 3 szt.
Taboret warsztatowy obrotowy 28 szt.
Biurko warsztatowe 2 szt.
Pojemniki warsztatowe wykonane z polipropylenu 28 szt.
Akumulatorowa wkrętarko -wiertarka 28 szt.
Wiertarka stołowa kolumnowa 4 szt.
Szlifierka stołowa 2 szt.
Wyrzynarka stołowa do drewna 2 szt.
Bezprzewodowy pistolet do klejenia na gorąco 28 szt.
Miernik uniwersalny 28 szt.
Imadło ślusarskie obrotowe 28 szt.
Młotek 28 szt.
Piła ramowa do drewna 28 szt.
Szczypce uniwersalne 28 szt.
Szczypce precyzyjne 28 szt.
Nożyczki uniwersalne 28 szt.
Nóż do cięcia z chowanym ostrzem 28 szt.
Ściągacz do izolacji 28 szt.
Zestaw pilników – zdzieraki 28 szt.
Zestaw wkrętaków 28 szt.
Przymiar stalowy 28 szt.
Kątomierz stolarski 28 szt.
Cyrkiel ślusarski 28 szt.
Suwmiarka 28 szt.
Rysik traserski 28 szt.
Zestaw wierteł do drewna 5 szt.
Pilniki do metalu iglaki 28 szt.
Bity do wkrętarki akumulatorowej 28 szt.
Klej uniwersalny 28 szt.
Klej na gorąco 2 zestawy
Brzeszczot do pił 100 szt.
Papier ścierny 40 arkuszy
Gogle przeciwodpryskowe 3 szt.
Okulary ochronne stanowiskowe 28 szt.
Zmiotki z szufelką 28 szt.
Apteczka 1 szt.
Skrzynki narzędziowe 28 szt.
Stolik meblowy z pojemnikami 2 szt.
Laminarka 1 szt.
Maszyna do szycia 8 szt.
Ramy tkackie 28 szt.
Szydełka 28 szt.
Druty dziewiarskie 28 szt.
Deska do prasowania 4 szt.
Żelazko do prasowania 4 szt.
Papier do rysunku technicznego
Zestaw konstrukcyjny z różnych dziedzin z akcesoriami 10 zestawów
Zestaw konstrukcyjny z różnych dziedzin 3 zestawy

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

18143000-3 - Akcesoria ochronne

35110000-8 - Sprzęt gaśniczy, ratowniczy i bezpieczeństwa

39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

39200000-4 - Wyposażenie domowe

39700000-9 - Sprzęt gospodarstwa domowego

42661100-8 - Urządzenia do lutowania na miękko

42700000-3 - Maszyny do produkcji wyrobów włókienniczych, odzieży i skóry

42994230-1 - Laminatory

43800000-1 - Urządzenia warsztatowe

43811000-1 - Szlifierki do drewna

43812000-8 - Piły

44512000-2 - Różne narzędzia ręczne

44512900-1 - Końcówki wierteł, końcówki śrubokrętów i inne akcesoria

4.5.5.) Wartość części: 97286,79 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22175,92 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 74708,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22175,92 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Tak

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Nowa Szkoła Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7250013378

7.3.3) Ulica: Polskiej Organizacji Wojksowej 25

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 90-248

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 155925,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 181 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8379,68 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20890,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8379,68 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Tak

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Nowa Szkoła Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7250013378

7.3.3) Ulica: Polskiej Organizacji Wojskowej 25

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 90-248

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 155925,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 181 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 97286,79 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 176690,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 97286,79 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Tak

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Nowa Szkoła Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7250013378

7.3.3) Ulica: Polskiej Organizacji Wojskowej 25

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 90-248

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 155925,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 181 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.